Материалдар / НКТ Методика 9 нұсқа НКТ 2024-2025
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

НКТ Методика 9 нұсқа НКТ 2024-2025

Материал туралы қысқаша түсінік
НКТ Методика 9 нұсқа НКТ 2024-2025
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
08 Қараша 2024
82
0 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

9 ОҚЫТУ ӘДІСТЕМЕСІ


1.Қолдану ерекшелігі мен орнына байланысты жаңалық енгізудің түрлері

  1. технологиялық, әдістемелік,ұйымдастырушылық

  2. бірізділік және жүйелеу

  3. сенімсіздік тудыру

 

2.Құқықтық тәрбие негізі

  1. мектеп

  2. отбасы

  3. қоғам

 

3. Құқықтық тәрбие нәтижелілігінің басты көрсеткіші болып табылады

  1. құқықтық сананы қалыптастыру деңгейі

  2. күрделілікке деген сүйспеншілік

  3. оқу жоспарын құру 


4. Қызығушылықты арттыру үшін қиынырақ ойын мен тапсырмаларға ұмтылатын окушыға тән өлшем

  1. құқықтық сананы қалыптастыру деңгейі

  2. күрделілікке деген сүйіспеншілік

  3. оқу жоспарын құру

 

5. Л.С.Выготский зерттеулерінің теориялық атауы

  1. күрделілікке деген сүйспеншілік

  2. мәдени-тарихи даму теориясы

  3. тәрбие жүмыстарыны жүргізу

 

6.Л.Шульман құзырлы мұғалімге тән үш белгіні көрсеткен. Соның бірі болып табылатын оқытудың тәжірибелік дағдыларының сипаттамасы

  1. оқушылардың білімін бағалау, ынталандыру, сабақты жоспарлау әдістемелерін меңгеруі

  2. Білім беру

  3. Сабақ жоспары


7.Латын тілінен аударғанда "бағалау" термині

  1. Білім беру

  2. Оқыту

  3. Білім алу


8. М.Чиксентмихайдың "Өзіндік мақсат" сызбасы бойынша дағдысы жоғары оқушыға төмен міндет қоюдың нәтижесі

  1. Ұялу

  2. Зерігу

  3. сипаттау

 

9. Мақсатты аудитория сипаты мен бағалау стратегияларын білуді қамтитын білім саласы

  1. Педагогикалық технология

  2. Педагогикалық білім

  3. Педагогикалық мақсатты іс-әрекет

 

10.Мектеп бітіруші түлектерге мемлекеттік емтихан өткізудегі бағалаудың мақсаты

  1. стандартты бақылау және орындау

  2. сергіту сәті

  3. жеке және топпен жұмыс

 

11. Мектеп жағдайында пайдаланып, арнайы құралдармен жабдықталған кабинеттерде мұғалімнің басшылығымен оқушылардың табиғи құбылыстарды, заттарды зерттеуін
қамтитын оқыту әдісі

  1. білім беру

  2. топтық жұмыс

  3. лабараториялық жұмыс

 

12. Мектеп шеберханасында, оқу-тәжірибе участігінде, оқушылардың өндірістік бригадаларында оқытуды іске асыруға бағытталған оқыту әдісі

  1. практикалық жұмыс

  2. сезімталдық

  3. білім беру

 

13. Мектептен және сыныптан тыс тәрбие жұмыстарын ұйымдастырушының міндетіне жатпайды

  1. білім беру

  2. ойын сабағын жасау

  3. сабақ кестесін жасау


14. Мемлекет саясатының өзекті мәселелерінің бірі

  1. халыққа білім беру ісін жетілдіру

  2. сабақ жоспарын құру

  3. жұптық жұмыс ұйымдастыру

  

15. Меңгерген білім мен өмірлік тәжірибе негізінде тез, нақты, саналы орындалатын практикалық және теориялық іс-әрекетке даярлық

  1. білім

  2. білік

  3. тәжірибе

 

16. Метатануды өлшеудің екінші өлшемі

  1. тапсырмаға бағытталған

  2. оқушыға бағытталған

  3. жетекшіге бағытталған

  

17. Мұғалім басты тұлға болу үшін оған қойылатын талаптар

  1. педагогикалық әдеп және ұстаздық шеберлік

  2. педагогикалық шеберлік

  3. цифрлық технология

 

18. Мұғалім іс-әрекетінің нәтижелілігі

  1. оқушыны тұлға қылып қалыптастыру

  2. Тиімділігімен анықталады

  3. педагогикалық шеберлік

 

19. Мұғалім қызметіндегі оң нәтижелердің барынша тұрақтылығын білдіретін педагогикалық инновацияның критерийі

  1. бағыттылық

  2. нәтижелілік

  3. сенімсіздік

 

20. Мұғалім қызметіндегі сындырлы оқыту теориясына сәйкес маңызды басымдықтардың бірі

  1. Оқушылардың сабақты қабылдау ерекшеліктерін түсіну

  2. іс-әрекет пен мінез құлықты жүйелік-модельдеуші деңгей

  3. пайымдаушы-әдіскойлық стилыі


Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!