№ 9 ОҚЫТУ ӘДІСТЕМЕСІ
1.Қолдану ерекшелігі мен орнына байланысты жаңалық енгізудің
түрлері
-
технологиялық, әдістемелік,ұйымдастырушылық
-
бірізділік және жүйелеу
-
сенімсіздік тудыру
2.Құқықтық тәрбие негізі
-
мектеп
-
отбасы
-
қоғам
3. Құқықтық тәрбие нәтижелілігінің басты көрсеткіші болып табылады
-
құқықтық сананы қалыптастыру деңгейі
-
күрделілікке деген сүйспеншілік
-
оқу жоспарын құру
4. Қызығушылықты арттыру үшін қиынырақ ойын мен тапсырмаларға ұмтылатын окушыға тән өлшем
-
құқықтық сананы қалыптастыру деңгейі
-
күрделілікке деген сүйіспеншілік
-
оқу жоспарын құру
5. Л.С.Выготский зерттеулерінің теориялық атауы
-
күрделілікке деген сүйспеншілік
-
мәдени-тарихи даму теориясы
-
тәрбие жүмыстарыны жүргізу
6.Л.Шульман құзырлы мұғалімге тән үш белгіні көрсеткен. Соның бірі болып табылатын оқытудың тәжірибелік дағдыларының сипаттамасы
-
оқушылардың білімін бағалау, ынталандыру, сабақты жоспарлау әдістемелерін меңгеруі
-
Білім беру
-
Сабақ жоспары
7.Латын тілінен аударғанда "бағалау" термині
-
Білім беру
-
Оқыту
-
Білім алу
8. М.Чиксентмихайдың "Өзіндік мақсат" сызбасы бойынша дағдысы жоғары оқушыға төмен міндет қоюдың нәтижесі
-
Ұялу
-
Зерігу
-
сипаттау
9. Мақсатты аудитория сипаты мен бағалау стратегияларын білуді қамтитын білім саласы
-
Педагогикалық технология
-
Педагогикалық білім
-
Педагогикалық мақсатты іс-әрекет
10.Мектеп бітіруші түлектерге мемлекеттік емтихан өткізудегі бағалаудың мақсаты
-
стандартты бақылау және орындау
-
сергіту сәті
-
жеке және топпен жұмыс
11. Мектеп жағдайында пайдаланып, арнайы
құралдармен жабдықталған кабинеттерде мұғалімнің басшылығымен
оқушылардың табиғи құбылыстарды, заттарды зерттеуін
қамтитын оқыту әдісі
-
білім беру
-
топтық жұмыс
-
лабараториялық жұмыс
12. Мектеп шеберханасында, оқу-тәжірибе участігінде, оқушылардың өндірістік бригадаларында оқытуды іске асыруға бағытталған оқыту әдісі
-
практикалық жұмыс
-
сезімталдық
-
білім беру
13. Мектептен және сыныптан тыс тәрбие жұмыстарын ұйымдастырушының міндетіне жатпайды
-
білім беру
-
ойын сабағын жасау
-
сабақ кестесін жасау
14. Мемлекет саясатының өзекті мәселелерінің бірі
-
халыққа білім беру ісін жетілдіру
-
сабақ жоспарын құру
-
жұптық жұмыс ұйымдастыру
15. Меңгерген білім мен өмірлік тәжірибе негізінде тез, нақты, саналы орындалатын практикалық және теориялық іс-әрекетке даярлық
-
білім
-
білік
-
тәжірибе
16. Метатануды өлшеудің екінші өлшемі
-
тапсырмаға бағытталған
-
оқушыға бағытталған
-
жетекшіге бағытталған
17. Мұғалім басты тұлға болу үшін оған қойылатын талаптар
-
педагогикалық әдеп және ұстаздық шеберлік
-
педагогикалық шеберлік
-
цифрлық технология
18. Мұғалім іс-әрекетінің нәтижелілігі
-
оқушыны тұлға қылып қалыптастыру
-
Тиімділігімен анықталады
-
педагогикалық шеберлік
19. Мұғалім қызметіндегі оң нәтижелердің барынша тұрақтылығын білдіретін педагогикалық инновацияның критерийі
-
бағыттылық
-
нәтижелілік
-
сенімсіздік
20. Мұғалім қызметіндегі сындырлы оқыту теориясына сәйкес маңызды басымдықтардың бірі
-
Оқушылардың сабақты қабылдау ерекшеліктерін түсіну
-
іс-әрекет пен мінез құлықты жүйелік-модельдеуші деңгей
-
пайымдаушы-әдіскойлық стилыі
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
НКТ Методика 9 нұсқа НКТ 2024-2025
НКТ Методика 9 нұсқа НКТ 2024-2025
№ 9 ОҚЫТУ ӘДІСТЕМЕСІ
1.Қолдану ерекшелігі мен орнына байланысты жаңалық енгізудің
түрлері
-
технологиялық, әдістемелік,ұйымдастырушылық
-
бірізділік және жүйелеу
-
сенімсіздік тудыру
2.Құқықтық тәрбие негізі
-
мектеп
-
отбасы
-
қоғам
3. Құқықтық тәрбие нәтижелілігінің басты көрсеткіші болып табылады
-
құқықтық сананы қалыптастыру деңгейі
-
күрделілікке деген сүйспеншілік
-
оқу жоспарын құру
4. Қызығушылықты арттыру үшін қиынырақ ойын мен тапсырмаларға ұмтылатын окушыға тән өлшем
-
құқықтық сананы қалыптастыру деңгейі
-
күрделілікке деген сүйіспеншілік
-
оқу жоспарын құру
5. Л.С.Выготский зерттеулерінің теориялық атауы
-
күрделілікке деген сүйспеншілік
-
мәдени-тарихи даму теориясы
-
тәрбие жүмыстарыны жүргізу
6.Л.Шульман құзырлы мұғалімге тән үш белгіні көрсеткен. Соның бірі болып табылатын оқытудың тәжірибелік дағдыларының сипаттамасы
-
оқушылардың білімін бағалау, ынталандыру, сабақты жоспарлау әдістемелерін меңгеруі
-
Білім беру
-
Сабақ жоспары
7.Латын тілінен аударғанда "бағалау" термині
-
Білім беру
-
Оқыту
-
Білім алу
8. М.Чиксентмихайдың "Өзіндік мақсат" сызбасы бойынша дағдысы жоғары оқушыға төмен міндет қоюдың нәтижесі
-
Ұялу
-
Зерігу
-
сипаттау
9. Мақсатты аудитория сипаты мен бағалау стратегияларын білуді қамтитын білім саласы
-
Педагогикалық технология
-
Педагогикалық білім
-
Педагогикалық мақсатты іс-әрекет
10.Мектеп бітіруші түлектерге мемлекеттік емтихан өткізудегі бағалаудың мақсаты
-
стандартты бақылау және орындау
-
сергіту сәті
-
жеке және топпен жұмыс
11. Мектеп жағдайында пайдаланып, арнайы
құралдармен жабдықталған кабинеттерде мұғалімнің басшылығымен
оқушылардың табиғи құбылыстарды, заттарды зерттеуін
қамтитын оқыту әдісі
-
білім беру
-
топтық жұмыс
-
лабараториялық жұмыс
12. Мектеп шеберханасында, оқу-тәжірибе участігінде, оқушылардың өндірістік бригадаларында оқытуды іске асыруға бағытталған оқыту әдісі
-
практикалық жұмыс
-
сезімталдық
-
білім беру
13. Мектептен және сыныптан тыс тәрбие жұмыстарын ұйымдастырушының міндетіне жатпайды
-
білім беру
-
ойын сабағын жасау
-
сабақ кестесін жасау
14. Мемлекет саясатының өзекті мәселелерінің бірі
-
халыққа білім беру ісін жетілдіру
-
сабақ жоспарын құру
-
жұптық жұмыс ұйымдастыру
15. Меңгерген білім мен өмірлік тәжірибе негізінде тез, нақты, саналы орындалатын практикалық және теориялық іс-әрекетке даярлық
-
білім
-
білік
-
тәжірибе
16. Метатануды өлшеудің екінші өлшемі
-
тапсырмаға бағытталған
-
оқушыға бағытталған
-
жетекшіге бағытталған
17. Мұғалім басты тұлға болу үшін оған қойылатын талаптар
-
педагогикалық әдеп және ұстаздық шеберлік
-
педагогикалық шеберлік
-
цифрлық технология
18. Мұғалім іс-әрекетінің нәтижелілігі
-
оқушыны тұлға қылып қалыптастыру
-
Тиімділігімен анықталады
-
педагогикалық шеберлік
19. Мұғалім қызметіндегі оң нәтижелердің барынша тұрақтылығын білдіретін педагогикалық инновацияның критерийі
-
бағыттылық
-
нәтижелілік
-
сенімсіздік
20. Мұғалім қызметіндегі сындырлы оқыту теориясына сәйкес маңызды басымдықтардың бірі
-
Оқушылардың сабақты қабылдау ерекшеліктерін түсіну
-
іс-әрекет пен мінез құлықты жүйелік-модельдеуші деңгей
-
пайымдаушы-әдіскойлық стилыі
шағым қалдыра аласыз













