Қысқа мерзімді сабақ жоспары
|
Көркем еңбек |
Мектеп: |
||||||
|
Күні: |
Оқытушының аты-жөні: |
||||||
|
Сынып: |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар: |
|||||
|
Бөлім: |
Дизайн және технология |
||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Нобай. Идеяны жүзеге асыру. Материалдар мен құрал-жабдықтарды дайындау |
||||||
|
Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары |
9.1.5.1 күрделі нысандар, пішіндер мен образдардың дизайнын дайындау үшін түрлі салалар бойынша білімдерді қорытындылау; 9.1.5.2 әртүрлі графика тәсілдерін қолдану арқылы (оның ішінде ақпараттық-коммуникативтік технологияларды қолданып) өз бетінше графикалық және технологиялық құжатты құру |
||||||
|
Сабақтың мақсаты: |
Барлығы:Шығармашылық идеяны іске асыру үшін нобайлар салады. Көпшілігі: Құрал-жабдықтарды дұрыс таңдап тапсырманы орындайды. Кейбіреуі: Шығармашылық идея сызбасын сызып,нобай техникалық суреттер сызбалар айырмашылығын түсіндіреді. |
||||||
|
Сабақтың барысы |
|||||||
|
Сабақтың кезеңі/уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушылардың әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||
|
Басталуы
|
|
Оқушылар амандасып ,бір-біріне сәттілік тілейді.
|
Қалыптастырушы бағалау: Бірін –бірі бағалау. |
Презентациялау, оқу жоспары |
|||
|
Ортасы
|
Жаңа материалды зерттеу. Видеосабақ көрсетіледі Топтық тапсырма Оқушыларға оқулықтағы суреттерді көрсетіп, оларға таныс бұйым нобайлары туралы ойларын айтып қысқаша сипаттама беруін сұраймын. 1-топқа тапсырма:бұйымның нобайын салу. Бұйымды тоқу нобай салудан басталады, онда барлық бөлшектер мен элементтер толық салынатынын оқушылар анықтайды. 2-топқа тапсырма Киім тігуге қажетті материалдарды анықтап қолдану тәсілдерін көрсетеді |
Оқулық және қосымша ақпараттар . . |
|
Оқулық, суреттер, әртүрлі заттар, тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
|||
|
Аяқталуы
|
Кері байланыс
|
Оқушылар бүгінгі сабақты қандай деңгейде түсініп,білгендерін жетістік баспалдағы арқылы біле аламыз. Түсіндім Түсінбедім Аздап түсіндім |
Оқушылардың таңдаған баспалдағына пікір қалдыру. |
АКТ құралдары |
|||
|
Қосымша ақпарат |
|||||||
|
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
|
||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Нобай. Идеяны жүзеге асыру. Материалдар мен құрал-жабдықтарды дайындау
Нобай. Идеяны жүзеге асыру. Материалдар мен құрал-жабдықтарды дайындау
Қысқа мерзімді сабақ жоспары
|
Көркем еңбек |
Мектеп: |
||||||
|
Күні: |
Оқытушының аты-жөні: |
||||||
|
Сынып: |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар: |
|||||
|
Бөлім: |
Дизайн және технология |
||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Нобай. Идеяны жүзеге асыру. Материалдар мен құрал-жабдықтарды дайындау |
||||||
|
Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары |
9.1.5.1 күрделі нысандар, пішіндер мен образдардың дизайнын дайындау үшін түрлі салалар бойынша білімдерді қорытындылау; 9.1.5.2 әртүрлі графика тәсілдерін қолдану арқылы (оның ішінде ақпараттық-коммуникативтік технологияларды қолданып) өз бетінше графикалық және технологиялық құжатты құру |
||||||
|
Сабақтың мақсаты: |
Барлығы:Шығармашылық идеяны іске асыру үшін нобайлар салады. Көпшілігі: Құрал-жабдықтарды дұрыс таңдап тапсырманы орындайды. Кейбіреуі: Шығармашылық идея сызбасын сызып,нобай техникалық суреттер сызбалар айырмашылығын түсіндіреді. |
||||||
|
Сабақтың барысы |
|||||||
|
Сабақтың кезеңі/уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушылардың әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||
|
Басталуы
|
|
Оқушылар амандасып ,бір-біріне сәттілік тілейді.
|
Қалыптастырушы бағалау: Бірін –бірі бағалау. |
Презентациялау, оқу жоспары |
|||
|
Ортасы
|
Жаңа материалды зерттеу. Видеосабақ көрсетіледі Топтық тапсырма Оқушыларға оқулықтағы суреттерді көрсетіп, оларға таныс бұйым нобайлары туралы ойларын айтып қысқаша сипаттама беруін сұраймын. 1-топқа тапсырма:бұйымның нобайын салу. Бұйымды тоқу нобай салудан басталады, онда барлық бөлшектер мен элементтер толық салынатынын оқушылар анықтайды. 2-топқа тапсырма Киім тігуге қажетті материалдарды анықтап қолдану тәсілдерін көрсетеді |
Оқулық және қосымша ақпараттар . . |
|
Оқулық, суреттер, әртүрлі заттар, тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
|||
|
Аяқталуы
|
Кері байланыс
|
Оқушылар бүгінгі сабақты қандай деңгейде түсініп,білгендерін жетістік баспалдағы арқылы біле аламыз. Түсіндім Түсінбедім Аздап түсіндім |
Оқушылардың таңдаған баспалдағына пікір қалдыру. |
АКТ құралдары |
|||
|
Қосымша ақпарат |
|||||||
|
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
|
||||||
шағым қалдыра аласыз














