9-сынып 0-бақылау жұмысы.
№1
1.
Бөлшектерді қысқартыңдар:

A.
B.
C.
D.
E. 
2.
Көбейткішке жіктеңдер:

A.
; B.
; C.
;
D.
; E.
;
3.
Өрнектің мәні қандай цифрмен айақталады:

A.5; B.7;
C.6; D.0; E. 1;
4.
Теңдеуді шешіңдер:,

A.
B.
C.
D.
E. (1;2)
5.
Өрнекті ықшамдап оның мәнін табыңдар:
мұндағы 
A.
B.
C. 
D.
E. 
6.
Теңдеудің түбірлерін табыңдар:

A.
B. 
C.
D.
E. 
7.
ның қандай мәнінде бөлшектің мағанасы
болмайды:

A.
B.
C.
D.
E. 
8.
Өрнектің мәнін табыңдар:

A.0,6;
B.-0,01; C.-1,1; D.0,4; E. 0,1;
9.
Теңдеуді шешіңдер:

A.
B. 
C.
D.
E.
10. Ара
қашықтығы 500 км болатын екі қаладан бір уақыттат бір-біріне
қарама-қарсы трактор және жүк машинасы шықты. Жүк машинасының
жылдамдығы трактордан4 есе артық. Олар 4 сағаттан кейін кездескен
болса, трактордың жылдамдығын қалай табуға
болады.
A.20км/сағ; B. 24км/сағ; C. 25км/сағ;
D.
28км/сағ; E. 26км/сағ
9-
сынып 0-бақылау жұмысы.
№2.
1.
Бөлшектерді қысқартыңдар:

A.
B.
C. 
D.
E. 
2.
Көбейткішке жіктеңдер:

A.
; B.
; C.
;
D.
; E.
;
3.
Өрнектің мәні қандай цифрмен айақталады:

A.5; B.7;
C.6; D.0; E. 1;
4.
Теңдеуді шешіңдер:

A.
B.
C.
D.
E. (2;3)
5.
Өрнекті ықшамдап оның мәнін табыңдар:
мұндағы 
A.
B.91; C.70; D.49; E.
63;
6.
Теңдеудің түбірлерін табыңдар:

A.
B.
C.
D.
E.
7.
ның қандай мәнінде бөлшектің мағанасы
болмайды:

A.
B.
C. 
D.
E. 
8.
Өрнектің мәнін табыңдар:

A.0,6; B.-0,2; C.-0,1; D.0,4;
E. 0,1;
9.
Теңдеуді шешіңдер:

A.
B. 
C.
D.
E.
10.
Автобус жылдамдығы жеңіл машинасының жылдамдығынан 3 есе кем. Екеуі
екі қаладан бір уақытта бір- біріне қарсы шықты. Екі қаланың ара
қашықтығы 560 км олар 4 сағаттан соң кездескен болса автабустың
жылдамдығын табыңдар.
A.
40км/сағ; B. 36км/сағ; C. 45км/сағ;
D.
38км/сағ; E. 46км/сағ
№1
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
10
|
A
|
|
|
|
О
|
|
|
|
|
|
|
B
|
О
|
|
|
|
|
О
|
|
О
|
|
|
C
|
|
|
О
|
|
|
|
|
|
О
|
О
|
D
|
|
О
|
|
|
О
|
|
О
|
|
|
|
E
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
№2
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
10
|
A
|
|
|
|
|
|
|
|
0
|
|
О
|
B
|
|
|
|
О
|
О
|
|
|
|
О
|
|
C
|
О
|
О
|
|
|
|
|
|
|
|
|
D
|
|
|
О
|
|
|
|
О
|
|
|
|
E
|
|
|
|
|
|
О
|
|
|
|
|