|
Мерзімі: 07.04.17 Алгебра 7 «а»сынып |
|||
|
Сабақтың тақырыбы: Жазықтықтағы нүктелердің геометриялық орны: орта перпендикуляр және бұрыштың биссектрисасы. |
|||
|
Мақсаты:· Нүктелердің геометриялық орны тақырыбы бойынша білімдерін қайталау, жалпылау, тексеру, негізгі ұғымдарды түсіндіру. Оқушылардың пәнге деген қызығушылығын арттыру, математикалық тіл байлығын дамыту. Оқушыларды өзбетімен білім алуға тәрбиелеу. |
|||
|
Күтілетін нәтиже: Салу есептері бойынша жаңа ұғымдармен танысады. Оқушылардың пәнге деген қызығушылығын артады, математикалық тіл байлығын дамиды. Оқушыларды өз бетімен білім алуға дағдыланады. |
|||
|
Тапсырмалар « Джиксо» әдісі, топтық жұмыс, «Ыстық орындық» әдісі, |
|||
|
Сабақтың кезеңдері |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушылардың іс-әрекеті |
|
|
Кіріспе Ұйымдастыру кезеңі: (3мин) |
Оқушылармен сәлемдесемін,түгелдеймін , ынтымақтастық атмосферасын қалыптастырып ,оқушыларды 4 –ке дейін санау арқылы 4 топқа бөлу |
Оқушылар сәлемдеседі. Оқушылар топқа бөлінеді. Оқушылар бір-біріне жақсы көңіл-күй сыйлайды. |
|
|
Қызығушылықты ояту. «Ыстық орындық» (5мин) |
1) Шеңбер дегеніміз не? 2) Үшбұрышқа анықтама беріңдер? 3) Перпендикуляр дегеніміз не? 4) Жанама дегеніміз не? 5) Үшбұрыштың бисектрисасы деп нені айтамыз? |
Оқушылар өткен сабақты пысықтау үшін кезекпен орындыққа отырады, қалғандары сұрақ қояды.. |
|
|
Негізгі бөлім Мағынаны ажырату (20мин) |
Жаңа тақырыпты «Джиксо» әдісі арқылы постер қорғатамын. Топ мүшелері 4 рөлді: лидер, баяндамашы, хатшы, уақыт сақшысы анықтаңыз. Жұмыс төмендегідей жоспармен таныстырамын. Берілген мәтінді оқып, топпен бірлесе отырып, талқылайды және әр топтың хатшысы жасаған жұмыстарға сәйкес бақылау парағын жүргізеді. |
Әр оқушы өзіне жүктелген рөлдің міндеттерін атқарады. Берілген тапсырманы оқушылар топпен талқылап, плакатқа жазылған анықтамалар бойынша қорғайды. Топ хатшысы бағалайды. І топ салу есебі, ІІтоп бұрышқа биссектриса салу ІІІ топ кесіндіні қақ бөлу ІV топ орта перпендикулярды салу |
|
|
Сергіту сәті (2мин) |
Сергіту сәті |
|
|
|
Ой толғаныс (6мин) |
Оқулықпен жұмыс.(топпен жұмыс) Есептер шығарту |
Оқушылар тапсырмаларды орындап, критерий арқылы топ хатшысы топ мүшелерін бағалайды. |
|
|
Қорытынды (5мин) |
«Математикалық диктант» жазғыза отырып, сабақты қортындылаймын. |
Оқушылар есептің номері бойынша алдымен өз топтарында талдайды, кейіннен әр номер бойынша топтасып, кеңесіп, жауабын тақтаға жазады. |
|
|
Бағалау (2мин) |
Топ жетекшісі өз топ мүшелерінің жұмысын критерий бойынша бағалайды. Оқушыларға жиынтық бағасы қойылады. |
||
|
Рефлекция (2мин) |
Кері байланыс. Сабақтан алған әсерлерін смайликтер арқылы көрсетеді. |
||
|
Үйге тапсырма беру |
№209 |
Тапсырмаларды жазып алады. |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Нүктелердің геометриялық орны
Нүктелердің геометриялық орны
|
Мерзімі: 07.04.17 Алгебра 7 «а»сынып |
|||
|
Сабақтың тақырыбы: Жазықтықтағы нүктелердің геометриялық орны: орта перпендикуляр және бұрыштың биссектрисасы. |
|||
|
Мақсаты:· Нүктелердің геометриялық орны тақырыбы бойынша білімдерін қайталау, жалпылау, тексеру, негізгі ұғымдарды түсіндіру. Оқушылардың пәнге деген қызығушылығын арттыру, математикалық тіл байлығын дамыту. Оқушыларды өзбетімен білім алуға тәрбиелеу. |
|||
|
Күтілетін нәтиже: Салу есептері бойынша жаңа ұғымдармен танысады. Оқушылардың пәнге деген қызығушылығын артады, математикалық тіл байлығын дамиды. Оқушыларды өз бетімен білім алуға дағдыланады. |
|||
|
Тапсырмалар « Джиксо» әдісі, топтық жұмыс, «Ыстық орындық» әдісі, |
|||
|
Сабақтың кезеңдері |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушылардың іс-әрекеті |
|
|
Кіріспе Ұйымдастыру кезеңі: (3мин) |
Оқушылармен сәлемдесемін,түгелдеймін , ынтымақтастық атмосферасын қалыптастырып ,оқушыларды 4 –ке дейін санау арқылы 4 топқа бөлу |
Оқушылар сәлемдеседі. Оқушылар топқа бөлінеді. Оқушылар бір-біріне жақсы көңіл-күй сыйлайды. |
|
|
Қызығушылықты ояту. «Ыстық орындық» (5мин) |
1) Шеңбер дегеніміз не? 2) Үшбұрышқа анықтама беріңдер? 3) Перпендикуляр дегеніміз не? 4) Жанама дегеніміз не? 5) Үшбұрыштың бисектрисасы деп нені айтамыз? |
Оқушылар өткен сабақты пысықтау үшін кезекпен орындыққа отырады, қалғандары сұрақ қояды.. |
|
|
Негізгі бөлім Мағынаны ажырату (20мин) |
Жаңа тақырыпты «Джиксо» әдісі арқылы постер қорғатамын. Топ мүшелері 4 рөлді: лидер, баяндамашы, хатшы, уақыт сақшысы анықтаңыз. Жұмыс төмендегідей жоспармен таныстырамын. Берілген мәтінді оқып, топпен бірлесе отырып, талқылайды және әр топтың хатшысы жасаған жұмыстарға сәйкес бақылау парағын жүргізеді. |
Әр оқушы өзіне жүктелген рөлдің міндеттерін атқарады. Берілген тапсырманы оқушылар топпен талқылап, плакатқа жазылған анықтамалар бойынша қорғайды. Топ хатшысы бағалайды. І топ салу есебі, ІІтоп бұрышқа биссектриса салу ІІІ топ кесіндіні қақ бөлу ІV топ орта перпендикулярды салу |
|
|
Сергіту сәті (2мин) |
Сергіту сәті |
|
|
|
Ой толғаныс (6мин) |
Оқулықпен жұмыс.(топпен жұмыс) Есептер шығарту |
Оқушылар тапсырмаларды орындап, критерий арқылы топ хатшысы топ мүшелерін бағалайды. |
|
|
Қорытынды (5мин) |
«Математикалық диктант» жазғыза отырып, сабақты қортындылаймын. |
Оқушылар есептің номері бойынша алдымен өз топтарында талдайды, кейіннен әр номер бойынша топтасып, кеңесіп, жауабын тақтаға жазады. |
|
|
Бағалау (2мин) |
Топ жетекшісі өз топ мүшелерінің жұмысын критерий бойынша бағалайды. Оқушыларға жиынтық бағасы қойылады. |
||
|
Рефлекция (2мин) |
Кері байланыс. Сабақтан алған әсерлерін смайликтер арқылы көрсетеді. |
||
|
Үйге тапсырма беру |
№209 |
Тапсырмаларды жазып алады. |
|
шағым қалдыра аласыз













