Материалдар / Numbers 1-5
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Numbers 1-5

Материал туралы қысқаша түсінік
Тақырыбы: Numbers 1-5 Мақсаты:Б\м: Балаларға 1-5-ке дейін реттік және кері санауды үйрету,ағылшын тілінің арнайы [t],[r],[w],[ө]-дыбыстарын дұрыс айтуға. Д\м: ойлау,есте сақтау қабілеттерін дамыту. Т\м: шыдымдылыққа тәрбиелеу. Лексикасы: One,two, three, buttons,hop,stop. Билингвальды компоненті:Numbers-сандар-цифры. Қажетті материалдар мен көрнекіліктер:сандар жинағы, CD-диск, санауға арналған ойыншықтар, әр түрлі суреттер.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Қазан 2021
404
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ұйымдастырылған оқу қызметінің технологиялық картасы №6

Күні:

Өтілетін топтары:Құлыншақ

Білім беру саласы: Коммуникция

Тақырыбы: Numbers 1-5

Мақсаты:Б\м: Балаларға 1-5-ке дейін реттік және кері санауды үйрету,ағылшын тілінің арнайы [t],[r],[w],[ө]-дыбыстарын дұрыс айтуға.

Д\м: ойлау,есте сақтау қабілеттерін дамыту.

Т\м: шыдымдылыққа тәрбиелеу.

Лексикасы: One,two, three, buttons,hop,stop.

Билингвальды компоненті:Numbers-сандар-цифры.

Қажетті материалдар мен көрнекіліктер:сандар жинағы, CD-диск, санауға арналған ойыншықтар, әр түрлі суреттер.

Оқу қызметінің кезеңдері




Педагогтың іс-әрекеті.



Балалардың іс-әрекеті.

Мотивациялық

Қозғаушылық

Педагог балалармен амандасады: Hello,children! How are you?

I`m fine. OK! Let`s begin our English lesson.Today we`ll learn how to count to five.

Балалар:-Hello, teacher! We are very well.And you?

Ұйымдастыру-

шылық ізденіс.

Артикуляциалық жаттығу.

«Кішкентай күшік Rexті» қайталау.

Педагогтың үстелінде 1-5ке дейінгі сандар жинағы тұрады.Педагог цифрларды бір-бірден көрсете отырып санайды.

Let`s count after me: One,two, three,four,five.Педагог бірнеше рет реттік санайды, кейін кері санайды.

Дидиктикалық ойын: «Yes, No»

Шарты: Педагог 2 санын көрсетеді: Is it three? Is it five? Педагог сұрақты және жауапты аударып береді.Педагог әр баладан жеке-жеке сұрайды.

Педагог балаларға 1-5ке дейінгі сандар жинағын үлестіріп береді.Педагог «Who is number three\two…?»-деп сұрайды.Қолында педагог айтқан саны бар балалар «I am» деп,санды көрсетеді.

Сандарды жаттатқан соң педагог «How many?» сұрағына көшеді.Топ ішіндегі ойыншықтарды, парталарды, заттарды «How many?» сұрағын қою арқылы санатады. Жауабын ағылшын тілінде толық айтуларын қадағалайды.

Сергіту сәті: Listen to the numbers.

One, two, three,

Clap,clap,clap,

Listen to the numbers.

Four and five,

Tap, tap,tap,

Listen to the numbers.

One, two, three,

Four and five,

Clap,clap,clap,

Tap, tap,tap,

Listen to the numbers.

Дидактикалық ойын: «Ойлан тап!».

Шарты:Педагог балаларға 1-5ке дейінгі цифрлар жазылған карточкалардың біреуін көрсетеп, жылдам артына жасырады. Балалар педагог көрсеткен санды естеріне сақтап алуға тиіс.Балаларды ойын шарты бойынша 2-3 рет ойнату.

Балалар артикуляциялық жаттығуды жасайды.Балалар «Кішкентай күшік Rexті» естеріне түсіреді.

Балалар педагогпен бірге санайды.

-One,two, three,four,five.







Балалар«Yes, No» ойынының шарты бойынша педагогтың көрсеткен санын Yes, No-жауаптары арқылы дұрыс табады.







Балалар педагогтың айтқанын мұқият тыңдайды. «How many?» сұрағын түсініп, топ ішіндегі педагогтың нұсқап көрсеткен заттарын санайды.

Балалар сергіту сәтін қимыл-қозғалыспен келтіреді.

One, two, three,

Clap,clap,clap,

Listen to the numbers.

Four and five,

Tap, tap,tap,

Listen to the numbers.

One, two, three,

Four and five,

Clap,clap,clap,

Tap, tap,tap,

Listen to the numbers.

Балалар педагог көрсеткен санды естеріне сақтап, сол санды табады.


Рефлексиялық

түзетушілік

Қорытынды:

Педагог балаларды қорытындылау шеңберіне жинайды. «бүгін біз не үйрендік сұрағын ортаға қояды.Педагог балаларды мадақтайды.

Балалар қорытындылау шеңберіне тұрып, бүгінгі оқу іс-әреректі барысында үйренген сөздерін айтады.

Күтілетін нәтиже:

Біледі:1-5 ке дейінгі сандарды реттік және кері санауды,цифрды зат санымен сәйкестендіреді.

Игереді:How many? Сұрағына дұрыс жауап беруді, Yes,No жауаптарын дұрыс қолдануды;

Қолданады: Кері және реттік санауды.

















Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!