Ұйымдастыру-
шылық ізденіс.
|
Артикуляциалық
жаттығу.
«Кішкентай күшік Rexті»
қайталау.
Педагогтың үстелінде 1-5ке дейінгі сандар жинағы
тұрады.Педагог цифрларды бір-бірден көрсете отырып
санайды.
Let`s count after me: One,two,
three,four,five.Педагог бірнеше рет
реттік санайды, кейін кері санайды.
Дидиктикалық ойын: «Yes,
No»
Шарты: Педагог 2 санын көрсетеді: Is it three? Is it five?
Педагог сұрақты және жауапты аударып береді.Педагог әр баладан
жеке-жеке сұрайды.
Педагог балаларға 1-5ке дейінгі сандар жинағын үлестіріп
береді.Педагог «Who is number three\two…?»-деп сұрайды.Қолында
педагог айтқан саны бар балалар «I am» деп,санды
көрсетеді.
Сандарды жаттатқан соң педагог «How many?» сұрағына
көшеді.Топ ішіндегі ойыншықтарды, парталарды, заттарды «How many?»
сұрағын қою арқылы санатады. Жауабын ағылшын тілінде толық
айтуларын қадағалайды.
Сергіту сәті: Listen to the
numbers.
One, two, three,
Clap,clap,clap,
Listen to the
numbers.
Four and five,
Tap, tap,tap,
Listen to the
numbers.
One, two, three,
Four and five,
Clap,clap,clap,
Tap, tap,tap,
Listen to the numbers.
Дидактикалық ойын: «Ойлан
тап!».
Шарты:Педагог балаларға 1-5ке дейінгі цифрлар жазылған
карточкалардың біреуін көрсетеп, жылдам артына жасырады. Балалар
педагог көрсеткен санды естеріне сақтап алуға тиіс.Балаларды ойын
шарты бойынша 2-3 рет ойнату.
|
Балалар артикуляциялық жаттығуды жасайды.Балалар «Кішкентай
күшік Rexті» естеріне түсіреді.
Балалар педагогпен бірге
санайды.
-One,two,
three,four,five.
Балалар«Yes, No» ойынының шарты бойынша педагогтың
көрсеткен санын Yes, No-жауаптары арқылы дұрыс
табады.
Балалар педагогтың айтқанын мұқият тыңдайды. «How many?»
сұрағын түсініп, топ ішіндегі педагогтың нұсқап көрсеткен заттарын
санайды.
Балалар сергіту сәтін қимыл-қозғалыспен
келтіреді.
One, two, three,
Clap,clap,clap,
Listen to the numbers.
Four and five,
Tap, tap,tap,
Listen to the numbers.
One, two, three,
Four and five,
Clap,clap,clap,
Tap, tap,tap,
Listen to the numbers.
Балалар педагог көрсеткен санды естеріне сақтап, сол санды
табады.
|