Numbers 1-5

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Numbers 1-5

Материал туралы қысқаша түсінік
Тақырыбы: Numbers 1-5 Мақсаты:Б\м: Балаларға 1-5-ке дейін реттік және кері санауды үйрету,ағылшын тілінің арнайы [t],[r],[w],[ө]-дыбыстарын дұрыс айтуға. Д\м: ойлау,есте сақтау қабілеттерін дамыту. Т\м: шыдымдылыққа тәрбиелеу. Лексикасы: One,two, three, buttons,hop,stop. Билингвальды компоненті:Numbers-сандар-цифры. Қажетті материалдар мен көрнекіліктер:сандар жинағы, CD-диск, санауға арналған ойыншықтар, әр түрлі суреттер.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Ұйымдастырылған оқу қызметінің технологиялық картасы №6

Күні:

Өтілетін топтары:Құлыншақ

Білім беру саласы: Коммуникция

Тақырыбы: Numbers 1-5

Мақсаты:Б\м: Балаларға 1-5-ке дейін реттік және кері санауды үйрету,ағылшын тілінің арнайы [t],[r],[w],[ө]-дыбыстарын дұрыс айтуға.

Д\м: ойлау,есте сақтау қабілеттерін дамыту.

Т\м: шыдымдылыққа тәрбиелеу.

Лексикасы: One,two, three, buttons,hop,stop.

Билингвальды компоненті:Numbers-сандар-цифры.

Қажетті материалдар мен көрнекіліктер:сандар жинағы, CD-диск, санауға арналған ойыншықтар, әр түрлі суреттер.

Оқу қызметінің кезеңдері




Педагогтың іс-әрекеті.



Балалардың іс-әрекеті.

Мотивациялық

Қозғаушылық

Педагог балалармен амандасады: Hello,children! How are you?

I`m fine. OK! Let`s begin our English lesson.Today we`ll learn how to count to five.

Балалар:-Hello, teacher! We are very well.And you?

Ұйымдастыру-

шылық ізденіс.

Артикуляциалық жаттығу.

«Кішкентай күшік Rexті» қайталау.

Педагогтың үстелінде 1-5ке дейінгі сандар жинағы тұрады.Педагог цифрларды бір-бірден көрсете отырып санайды.

Let`s count after me: One,two, three,four,five.Педагог бірнеше рет реттік санайды, кейін кері санайды.

Дидиктикалық ойын: «Yes, No»

Шарты: Педагог 2 санын көрсетеді: Is it three? Is it five? Педагог сұрақты және жауапты аударып береді.Педагог әр баладан жеке-жеке сұрайды.

Педагог балаларға 1-5ке дейінгі сандар жинағын үлестіріп береді.Педагог «Who is number three\two…?»-деп сұрайды.Қолында педагог айтқан саны бар балалар «I am» деп,санды көрсетеді.

Сандарды жаттатқан соң педагог «How many?» сұрағына көшеді.Топ ішіндегі ойыншықтарды, парталарды, заттарды «How many?» сұрағын қою арқылы санатады. Жауабын ағылшын тілінде толық айтуларын қадағалайды.

Сергіту сәті: Listen to the numbers.

One, two, three,

Clap,clap,clap,

Listen to the numbers.

Four and five,

Tap, tap,tap,

Listen to the numbers.

One, two, three,

Four and five,

Clap,clap,clap,

Tap, tap,tap,

Listen to the numbers.

Дидактикалық ойын: «Ойлан тап!».

Шарты:Педагог балаларға 1-5ке дейінгі цифрлар жазылған карточкалардың біреуін көрсетеп, жылдам артына жасырады. Балалар педагог көрсеткен санды естеріне сақтап алуға тиіс.Балаларды ойын шарты бойынша 2-3 рет ойнату.

Балалар артикуляциялық жаттығуды жасайды.Балалар «Кішкентай күшік Rexті» естеріне түсіреді.

Балалар педагогпен бірге санайды.

-One,two, three,four,five.







Балалар«Yes, No» ойынының шарты бойынша педагогтың көрсеткен санын Yes, No-жауаптары арқылы дұрыс табады.







Балалар педагогтың айтқанын мұқият тыңдайды. «How many?» сұрағын түсініп, топ ішіндегі педагогтың нұсқап көрсеткен заттарын санайды.

Балалар сергіту сәтін қимыл-қозғалыспен келтіреді.

One, two, three,

Clap,clap,clap,

Listen to the numbers.

Four and five,

Tap, tap,tap,

Listen to the numbers.

One, two, three,

Four and five,

Clap,clap,clap,

Tap, tap,tap,

Listen to the numbers.

Балалар педагог көрсеткен санды естеріне сақтап, сол санды табады.


Рефлексиялық

түзетушілік

Қорытынды:

Педагог балаларды қорытындылау шеңберіне жинайды. «бүгін біз не үйрендік сұрағын ортаға қояды.Педагог балаларды мадақтайды.

Балалар қорытындылау шеңберіне тұрып, бүгінгі оқу іс-әреректі барысында үйренген сөздерін айтады.

Күтілетін нәтиже:

Біледі:1-5 ке дейінгі сандарды реттік және кері санауды,цифрды зат санымен сәйкестендіреді.

Игереді:How many? Сұрағына дұрыс жауап беруді, Yes,No жауаптарын дұрыс қолдануды;

Қолданады: Кері және реттік санауды.

















Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
18.10.2021
599
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі