І. Психологиялық
ахуал қалыптастыру:
Оқушылар әжелерінің,
ата-аналарының еркелетіп айтатын сөздерін еске түсіріп жылы сөздер
айтады.
ІІ. Сұрақ қою
арқылы топқа бөлу.
1. Қазақтың ұлы
ақынын ауыз әдебиеті үлгілерімен сусындатып, оған «Абай» деп
еркелетіп ат қойған әжесі
2. Қазақтан шыққан
тұңғыш ғалымның шоқиған «Шоқан» деп атап кеткен
әжесі
3. Ұлы Отан
соғысында ерен ерлігімен тәнті еткен батыр атамыздың келіні,
бүгінгі күнде ұлт тәрбиесіне өз үлесін қосып жүрген
әжеміз.
ІІІ.
Қызығушылықтарын ояту
Сабағымызды бастамас
бұрын Дананың орындауында әсем ән тыңдайық. («Асыл әже» әнін
тыңдайды)
Мұғалім:
- Ән ұнады
ма?
- Ән қалай аталады,
білесіңдер ме?
- Яғни, балалар
бүгінгі сабағымыздың тақырыбы қандай деп
ойлайсыңдар?
- Дұрыс айтасыңдар.
Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы Нұрдәулет Ақыштың «Нағыз әже қайда?»
әңгімесі бойынша тапсырмалар орындап, кейіпкерлерді бүгінгі өмірмен
салыстыра сөйлейміз,
талдаймыз.
ІV. Өткен тақырыпқа шолу
жасау
«10 сұрақ – ия - жоқ деген
жауап» әдісі бойынша
төмендегі сұрақтарды
беремін.
р/с
|
Сұрақтар
|
Жауап
«Иә» не
«Жоқ»
|
1
|
Әкесі «Ер
Төстік» ертегісін айтып берді
ме?
|
иә
|
2
|
Тәрбиеші бақшада
«Құйыршық» ертегісін
айтты ма?
|
жоқ
|
3
|
Тәрбиеші
«Қызыл телпек» ертегісін айтты
ма?
|
иә
|
4
|
Райхан Аядан
үлкен бе?
|
жоқ
|
5
|
Райхан
Аядан екі жас кіші
ме?
|
иә
|
6
|
Олар Жолдастың
үйіне қонаққа барған
жоқ
|
жоқ
|
7
|
Ажар
институтқа түсті
ме?
|
иә
|
8
|
Әжей
ертегі айтты
ма?
|
жоқ
|
9
|
Ая қонақтан
көңілсіз қайтты
ма?
|
иә
|
10
|
Олар нағыз
әжені көрді
ме?
|
жоқ
|
ҚБ: Әр топ жұмыстарын бір-біріне
береді, тексеріп
«Смайликтер» арқылы
бағалайды
|
|