|
Бөлім: |
7- бөлім. «Экспо-2017» - Қазақстан белесі. |
|
Педагогтің аты-жөні: |
Сатибалдиева Д.З. |
|
Күні: |
23.01.2025ж 24.01.2025ж |
|
Сыныбы:9 |
|
|
Сабақтың тақырыбы: |
Нұрсұлтан Назарбаев Тәуелсіздік толғауы |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
9.2.5.1.сөйлеу барысында түрлі стильде берілген тақырып бойынша қажетті аргументтерді орынды қолдану, диалогте, полилогте сенімді сөйлеу; 9.5.1.3. ыңғайластық қатынасты білдіретін және қарсылықтық қатынасты білдіретін жалғаулықтардың қызметін білу, ауызша және жазба жұмыстарда орынды қолдану; |
|
Сабақтың мақсаты: |
мәтінде көтерілген мәселені ғаламдық мәселелермен байланыстыра отырып сыни тұрғыда баға бере біледі. мәтіндердің жанрлық және стильдік ерекшелігін сақтап,шағын мақала жаза алады; |
|
Құндылықтарға баулу: |
«Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығына баулу. Бұл арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігі артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады. |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
|
Сабақтың басы Қызығушылық ты ояту 8 мин. |
(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі: 1.Оқушылармен амандасу, түгендеу. Сынып реттілігін қадағалау. 2.Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру |
Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.
|
Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын оятады. |
Оқулық, жұмыс дәптерлері. |
|
|
Жаңа сабаққа кіріспе
|
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады. |
Бір-біріне сұрақтар қояды. Сыныптастырының пікірін толықтырады. Өз ойымен бөліседі. Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасайды. Осы тапсырманы орындау арқылы оқушылардың айтылым дағдысы қалыптасады.
|
Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру |
Интербелсенді тақта Суреттер топтамасы |
|
|
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. 30 мин. |
Сөздік жұмысы
|
Жазылым
|
|
Оқулық, жұмыс дәптерлері. Сөздіктер |
|
|
|
3-тапсырма. Топтық жүмыс Оқулықта берілген тапсырмаларды орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді. |
Айтылым Оқушылар мәтінді оқиды, топқа бөлініп берілген тапсырмаларды орындайды.
|
Дескриптор: Жалпы – 2 балл. -Талдау жасайды -Түсіндіреді -Ой қорытады -Сипаттайды -Ойын айтады
|
Оқулық, жұмыс дәптерлері. |
|
|
|
1-тапсырма. Жеке жұмыс Оқулықта берілген тапсырмаларды орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді. 2-тапсырма Жұптық жұмыс
Тапсырма Жеке жұмыс
Ойтаразы
|
Айтылым Берілген суреттер бойынша ойымен бөлісіп, пікірін айтады.
Айтылым Сұрақтарға жауап беріп, сыныптасымен пікірталас құрады.
Жазылым Н.Ә.Назарбаевтың пікірін қазақшаға аударады.
Жазылым «Шығу парағын» пайдаланып, сұсрақтарға жазбаша жауап береді.
|
Дескриптор: Жалпы – 2 балл. -Сұрақ қояды -Сөзін дәлелдейді
Дескриптор 2 балл -Сұхбаттасады -Сұрақ қояды -Жауап береді
Дескриптор 2 балл -Аударады
Дескриптор 2 балл -Қорытындылайды
|
Оқулық, жұмыс дәптерлері. Кесте Сызбалар Ақ плакаттар |
|
|
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 7 мин.
|
«Бір ауыз сөз» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың рефлексиясын тыңдайды. Үйге тапсырма |
Жеке жұмыс: Оқушылар бір ауыз сөзбен сабақ туралы өз ойларын түсіндіріп береді. Бір ауыз сөздеріне сабақты бағалайтын келесі сөздерді айтуға болады пайдалы, үйрендім, т.б.
4-6-тапсырмалар |
Мұғалім оқушылардың сабаққа қатысқан белсенілігіне қарай 1-10 баллдық жүйе бойынша әр оқушының өзіне тиісті баллын қойып бағалайды. |
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Нұрсұлтан Назарбаев " Тәуелсіздік толғауы"
Нұрсұлтан Назарбаев " Тәуелсіздік толғауы"
|
Бөлім: |
7- бөлім. «Экспо-2017» - Қазақстан белесі. |
|
Педагогтің аты-жөні: |
Сатибалдиева Д.З. |
|
Күні: |
23.01.2025ж 24.01.2025ж |
|
Сыныбы:9 |
|
|
Сабақтың тақырыбы: |
Нұрсұлтан Назарбаев Тәуелсіздік толғауы |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
9.2.5.1.сөйлеу барысында түрлі стильде берілген тақырып бойынша қажетті аргументтерді орынды қолдану, диалогте, полилогте сенімді сөйлеу; 9.5.1.3. ыңғайластық қатынасты білдіретін және қарсылықтық қатынасты білдіретін жалғаулықтардың қызметін білу, ауызша және жазба жұмыстарда орынды қолдану; |
|
Сабақтың мақсаты: |
мәтінде көтерілген мәселені ғаламдық мәселелермен байланыстыра отырып сыни тұрғыда баға бере біледі. мәтіндердің жанрлық және стильдік ерекшелігін сақтап,шағын мақала жаза алады; |
|
Құндылықтарға баулу: |
«Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығына баулу. Бұл арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігі артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады. |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
|
Сабақтың басы Қызығушылық ты ояту 8 мин. |
(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі: 1.Оқушылармен амандасу, түгендеу. Сынып реттілігін қадағалау. 2.Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру |
Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.
|
Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын оятады. |
Оқулық, жұмыс дәптерлері. |
|
|
Жаңа сабаққа кіріспе
|
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады. |
Бір-біріне сұрақтар қояды. Сыныптастырының пікірін толықтырады. Өз ойымен бөліседі. Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасайды. Осы тапсырманы орындау арқылы оқушылардың айтылым дағдысы қалыптасады.
|
Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру |
Интербелсенді тақта Суреттер топтамасы |
|
|
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. 30 мин. |
Сөздік жұмысы
|
Жазылым
|
|
Оқулық, жұмыс дәптерлері. Сөздіктер |
|
|
|
3-тапсырма. Топтық жүмыс Оқулықта берілген тапсырмаларды орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді. |
Айтылым Оқушылар мәтінді оқиды, топқа бөлініп берілген тапсырмаларды орындайды.
|
Дескриптор: Жалпы – 2 балл. -Талдау жасайды -Түсіндіреді -Ой қорытады -Сипаттайды -Ойын айтады
|
Оқулық, жұмыс дәптерлері. |
|
|
|
1-тапсырма. Жеке жұмыс Оқулықта берілген тапсырмаларды орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді. 2-тапсырма Жұптық жұмыс
Тапсырма Жеке жұмыс
Ойтаразы
|
Айтылым Берілген суреттер бойынша ойымен бөлісіп, пікірін айтады.
Айтылым Сұрақтарға жауап беріп, сыныптасымен пікірталас құрады.
Жазылым Н.Ә.Назарбаевтың пікірін қазақшаға аударады.
Жазылым «Шығу парағын» пайдаланып, сұсрақтарға жазбаша жауап береді.
|
Дескриптор: Жалпы – 2 балл. -Сұрақ қояды -Сөзін дәлелдейді
Дескриптор 2 балл -Сұхбаттасады -Сұрақ қояды -Жауап береді
Дескриптор 2 балл -Аударады
Дескриптор 2 балл -Қорытындылайды
|
Оқулық, жұмыс дәптерлері. Кесте Сызбалар Ақ плакаттар |
|
|
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 7 мин.
|
«Бір ауыз сөз» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың рефлексиясын тыңдайды. Үйге тапсырма |
Жеке жұмыс: Оқушылар бір ауыз сөзбен сабақ туралы өз ойларын түсіндіріп береді. Бір ауыз сөздеріне сабақты бағалайтын келесі сөздерді айтуға болады пайдалы, үйрендім, т.б.
4-6-тапсырмалар |
Мұғалім оқушылардың сабаққа қатысқан белсенілігіне қарай 1-10 баллдық жүйе бойынша әр оқушының өзіне тиісті баллын қойып бағалайды. |
|
|
шағым қалдыра аласыз
































