Материалдар / Нұртөре Жүсіп 8-сынып ҚМЖ 4-тоқсан қазақ тілі
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Нұртөре Жүсіп 8-сынып ҚМЖ 4-тоқсан қазақ тілі

Материал туралы қысқаша түсінік
Нұртөре Жүсіп 8-сынып ҚМЖ 4-тоқсан қазақ тілі
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
03 Сәуір 2024
48
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
250 тг 188 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқамерзімді жоспар

31-сабақ.

Бөлім:

13- бөлім . Қазақстан – Байқоңыр – Ғарыш. Нұртөре Жүсіп «Қыран қазақ» деректі әңгімесі

Педагогтің аты-жөні:


Күні:


Сыныбы:8

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Нұртөре Жүсіп

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

8.3.5.1-қосымша ақпарат көздерінен алынған мәліметтерді қолдана отырып,мәтінге өзгеріс енгізу,ерекшеліктерді бағалау;

8.3.6.1-тақырып бойынша бірнеше мәтінде көтерілген мәселелерді салыстыра отырып,баға беру

Сабақтың мақсаты:

қосымша ақпарат көздерінен алынған мәліметтерді қолдана отырып,мәтінге өзгеріс енгізеді,ерекшеліктерді бағалай алады;

тақырып бойынша бірнеше мәтінде көтерілген мәселелерді салыстыра отырып,баға береді.

Құндылықтарға баулу:

«Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығына баулу. Бұл арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігі артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады.

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту.

7 мин.

(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі:

1. Оқушылармен амандасу, түгендеу.

2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру

Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.

Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын оятады.


Оқулық, жұмыс дәптерлері

ДК экраны

Жаңа сабаққа кіріспе


(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау.

Ммұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады.

Бір-біріне сұрақтар қояды. Сыныптастырының пікірін толықтырады.

Өз ойымен бөліседі.

Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан

Осы тапсырманы орындау арқылы оқушылардың айтылым дағдысы қалыптасады


Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.





Интербелсенді тақта

Сабақтың ортасы

Мағынаны ашу.

26 мин.

Сөздік жұмысы


Жазылым


Айтулы- известный

Қоғам қайраткері-общественный деятель

Бағдарлама- программа

Сұхбат-интервью

Сыр-тайна

Телеарна-телеканал



8-сынып оқулығы, жұмыс дәптері


Сөздік


2- тапсырма:

Жеке жұмыс


Оқушыларға бағыт-бағдар береді.

Жаылым

Дереккөздерден Нұртөре Жүсіп туралы мәлімет табады. Ол туралы (шығармашылығы, еңбектері, қоғам қайраткері ретінде атқарған істері т.б.) әңгімлеп береді.

Дескриптор: Жалпы – 3 балл.

-Сұраққа жауап береді

«Бағдаршам» тәсілі арқылы кері байланыс жасалады.

8-сынып оқулығы, жұмыс дәптері


1- тапсырма:

Жұптық жұмыс

Оқулықта берілген тапсырмаларды орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.

3-тапсырма

Топтық жұмыс




Мұғалім оқушыларды топпен жұмыс жасауға, сын тұрғысынан ойлау дағдысын қолданып пікрін білдіруге баулиды.


Тапсырма

Жеке жұмыс

Мұғалім оқушыларға бағыт- бағдар береді, толықтырады.

Қосымша тапсырма

Жеке жұмыс


Ойтаразы

Жеке жұмыс


Айтылым

Жұптасып, берілген сұрақтар бойынша жұмыс жасайды. «Блум таксономиясын» қолданады.





Тыңдалым Оқылым

Топқа бөлініп, тапсырмаларды орындайды.

1-топ: Түйінді ойды анықтайды.

Нұртөре Жүсіп туралы кластер жасап, топтастырады. «Ассоциаграмма» тәсілін қолданады.

2-топ: «Аквариум» тәсілі арқылы мәтіннің идеясын анықтайды.

3-топ: «Шеңбердегі доп» тәсілі арқылы мәтін мазмұнын айтады.

Оқылым Айтылым

Мәтінді оқып, сұрақтарға жауап береді.


Жазылым Айтылым

«Қос жазба» күнделігі тәсілі арқылы Мәтін мазмұны бойынша жұмыс жасайды.

Айтылым

«Роунд-Робин» тәсілін пайдаланып, тақырыпт бойынша үйренген мәселелері бойынша әр оқушы бір- бір сөз немес сөйлем түрінде айтып шығып, қорытындылайды.

Дескриптор: Жалпы - 4 балл.

-Сұхбаттасады

-Талқылайды

«Бес саусақ» тәсілін қолданады.




Дескриптор

5 балл

-Мәтін оқиды

-Сипаттайды

-Түйінді ойды айтады

-Негізіг ойды анықтайды

-Мазмұнын игереді

«Екі жұлдыз, бір тілек» тәсілі арқылы кері байланыс жасалады.



Дескриптор

3 балл

-Сұраққа жауап береді

«Қоқыс жәшігі» тәсілі



Дескриптор

3 балл

-Топтастырады.

«Жетістік баспалдағы» тәсілі

8-сынып оқулығы, жұмыс дәптері





Слайдтар







Суреттер тапсырмасы






Кесте





Сызба



Сабақтың соңы

Ой толғаныс.

Рефлексия

7 мин.


«Еркін микрофон» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.

Үй тапсырмасы

Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.

«Семантикалық карта» дайындап келеді.

Мұғалім оқушыларды «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды. Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар».

Рисунок 23




Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!