Сабақтың
басы
Қызығушылықты
ояту.
7
мин.
|
(Ұ). Ұйымдастыру
кезеңі:
1. Оқушылармен
амандасу, түгендеу.
2. Ынтымақтастық атмосферасын
қалыптастыру
|
Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек
білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық
оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі
артады.
|
Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту
арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын
оятады.
|
Оқулық, жұмыс
дәптерлері
ДК
экраны
|
Жаңа сабаққа
кіріспе
|
(Ұ) «Миға
шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен
жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық
талқылау.
Ммұғалім оқушыларға
сабақтың тақырыбы, мақсатымен
таныстырады.
|
Бір-біріне сұрақтар
қояды. Сыныптастырының пікірін
толықтырады.
Өз ойымен
бөліседі.
Оқушылар
сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау
жасағаннан
Осы тапсырманы
орындау арқылы оқушылардың айтылым дағдысы
қалыптасады
|
Қалыптастырушы
бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада
білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан
оқушыға «Жарайсың!» деген
мадақтау
сөзімен ынталандыру.
|
Интербелсенді
тақта
|
Сабақтың
ортасы
Мағынаны
ашу.
26
мин.
|
Сөздік
жұмысы
|
Жазылым
Айтулы-
известный
Қоғам
қайраткері-общественный
деятель
Бағдарлама-
программа
Сұхбат-интервью
Сыр-тайна
Телеарна-телеканал
|
|
8-сынып оқулығы,
жұмыс дәптері
Сөздік
|
|
№2-
тапсырма:
Жеке
жұмыс
Оқушыларға бағыт-бағдар
береді.
|
Жаылым
Дереккөздерден Нұртөре Жүсіп
туралы мәлімет табады. Ол туралы (шығармашылығы, еңбектері, қоғам
қайраткері ретінде атқарған істері т.б.) әңгімлеп
береді.
|
Дескриптор:
Жалпы – 3 балл.
-Сұраққа жауап
береді
«Бағдаршам» тәсілі арқылы кері
байланыс жасалады.
|
8-сынып оқулығы, жұмыс
дәптері
|
|
№1-
тапсырма:
Жұптық
жұмыс
Оқулықта берілген
тапсырмаларды орындатады, бақылайды, мысал, үлгі
көрсетеді.
3-тапсырма
Топтық
жұмыс
Мұғалім оқушыларды
топпен жұмыс жасауға, сын тұрғысынан ойлау дағдысын қолданып пікрін
білдіруге баулиды.
Тапсырма
Жеке
жұмыс
Мұғалім оқушыларға
бағыт- бағдар береді,
толықтырады.
Қосымша
тапсырма
Жеке
жұмыс
Ойтаразы
Жеке
жұмыс
|
Айтылым
Жұптасып, берілген
сұрақтар бойынша жұмыс жасайды. «Блум таксономиясын»
қолданады.
Тыңдалым
Оқылым
Топқа бөлініп,
тапсырмаларды орындайды.
1-топ: Түйінді ойды
анықтайды.
Нұртөре Жүсіп туралы
кластер жасап, топтастырады. «Ассоциаграмма» тәсілін
қолданады.
2-топ: «Аквариум»
тәсілі арқылы мәтіннің идеясын
анықтайды.
3-топ: «Шеңбердегі
доп» тәсілі арқылы мәтін мазмұнын
айтады.
Оқылым
Айтылым
Мәтінді оқып,
сұрақтарға жауап береді.
Жазылым
Айтылым
«Қос жазба»
күнделігі тәсілі арқылы Мәтін мазмұны бойынша жұмыс
жасайды.
Айтылым
«Роунд-Робин» тәсілін
пайдаланып, тақырыпт бойынша үйренген мәселелері бойынша әр оқушы
бір- бір сөз немес сөйлем түрінде айтып шығып,
қорытындылайды.
|
Дескриптор:
Жалпы - 4 балл.
-Сұхбаттасады
-Талқылайды
«Бес саусақ» тәсілін
қолданады.
Дескриптор
5
балл
-Мәтін
оқиды
-Сипаттайды
-Түйінді ойды
айтады
-Негізіг ойды
анықтайды
-Мазмұнын
игереді
«Екі жұлдыз, бір
тілек» тәсілі арқылы кері байланыс
жасалады.
Дескриптор
3
балл
-Сұраққа жауап
береді
«Қоқыс жәшігі»
тәсілі
Дескриптор
3
балл
-Топтастырады.
«Жетістік баспалдағы»
тәсілі
|
8-сынып оқулығы,
жұмыс дәптері
Слайдтар
Суреттер
тапсырмасы
Кесте
Сызба
|
Сабақтың
соңы
Ой
толғаныс.
Рефлексия
7
мин.
|
«Еркін микрофон»
әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау
мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын
тыңдайды.
Үй
тапсырмасы
|
Оқушылар бүгінгі
сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа
қорытынды жасайды.
«Семантикалық карта»
дайындап келеді.
|
Мұғалім
оқушыларды «Жапондық
бағалау» әдісі арқылы бағалайды.
Яғни «Дұрыс келісемін»,
«Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым
бар».
|
|