Сабақтың басы
10-мин
|
Ұйымдастыру
кезеңі
Сабақтың тақырыбымен сабақтың
мақсатымен танысу
– жағымды психологиялық ахуал
қалыптастыру
А нықтамасы
Белгіленуі
Қ
КҮШ
андай Өлшем шама бірлігі
Түрлері
Құралы
|
Оқушылар тақырыптың мақсатын
қысқаша жазып отырады.
оқушылар тірек кестесін
толтырады
|
Дискриптор
Білім
апушы:
-физикалық шамалар терминдер
мен олардың анықтамалары арасындағы сәйкестікті
анықтайды
|
Таратпа
|
Сабақтың
ортасы
Сабақтың
соңы
|
Видеобейне
«Ньютонның екінші заңы, масса»
тақырыптарына есептер шығару
«Ньютонның екінші заңын
есептер шығаруда қолдануға есептер:
Деңгейлік
есептер:
№1 Массасы 4 кг дене қандай да
бір күшті әрекетінен 2м/с2
үдеу алады. Массасы 8 кг
денеге дәл осындай күшпен әрекет еткенде , ол қандай үдеу
алады?
№2
60Н күш денеге 0,8 м/с2 үдеу береді. Осы денеге қандай күш 2
м/с2 үдеу бере алады?
№3
150Н күш денеге 0,8 м/с2 үдеу береді. Осы денеге қандай күш 2
м/с2 үдеу бере алады?
Бос орынды
толтыру
Керек сөздерді орнына
қой
масса -
...................... өлшемі. Әр түрлі массадағы денелер
соқтығысқаннан соң, .............. массалы дене үлкен жылдамдық, ал
............ аз жылдамдық алатынын байқаймыз. Мұның себебі массасы
үлкен дене массасы аз денеге үлкен .........пен әрекет
етеді. Ал массасы аз дене үлкен денеге көп
........пен әрекет ете аламайды. Ол өзі соққы
алады.
Рефлексия
Үй
тапсырмасы
|
Оқушылар видеобейнені көріп
қысқаша жазып отырады.
Оқушылар берілген тапсырманы
орындайды.
Оқушылар берілген тапсырманы
орындайды.
Деңгейіне қарай есептерді
шығару
Оқушылар бос орынға қажетті
сөздер жазады.\
14-жаттығу №7
есеп
|
Білім
апушы:
-Ньютонның екінші заңын
пайдаланып белгісіз физикалық шамаларды
табады.
Білім
апушы:
-Ньютонның екінші заңын
пайдаланып белгісіз физикалық шамаларды
табады.
Білім
апушы:
- Ньютонның екінші заңын
тұжырымдайды және оны есептер шығаруда
қолданады.
|
https://phet.colorado.edu/sims/html/forces-and-motion-basics/latest/forces-and-motion-basics_en.html
Кітап
9-сынып
ДК экраны, дәптер,
оқулық
9-сынып
|