|
Білім беру ұйымының атауы |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәні: |
Физика |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бөлім: |
Динамика негіздері |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Педагогтің аты-жөні: |
Жұмаева Н.Ә. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні: |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып: 9 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Ньютонның екiншi заңы. Масса |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
9.2.2.2 Ньютонның екінші заңын тұжырымдау және оны есептер шығаруда қолдану |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
Масса мен үдеу ұғымдарын түсіне отырып Ньютонның екінші заңын тұжырымдау; Ньютонның екінші заңының математикалық өрнегін есептер шығаруда қолдану; |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийлері: |
Дене жылдамдығының өзгеруі мен оның массасы арасындағы байланысты түсіндіре алады. Дене қозғалысы жылдамдығының өзгеру себебін біледі. Ньютонның екінші заңы бойынша мысалдарды түсіндіріп,оны есептер шығаруда қолдана алады. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бастапқы білім |
Механикадағы күштер |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың барысы |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың кезеңі//уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы 6 минут Ұйымдастыру Өткен білімді еске түсіру
|
-оқушылармен сәлемдесу,; -оқушыларды түгелдеу; «Жүректен жүрекке» әдісі. «Flippity» программасы арқылы оқушыларды топқа бөлу.
«Қайталау-оқу анасы» Сәйкестігін тап.
Жауабы: 1.B 2.D 3.A 4.C 5.G 6.E 7.F 8.H |
Оқушылар шаттық шеңберін құра отырып, бір-біріне деген тілегін бір ауыз сөзбен жеткізу. Оқушылар арнайы программа арқылы 2 топқа бөлінеді. Оқушылар тапсырма бойынша жұмыс жасайды. Бір-бірімен алмасып, жауаптын дұрыс-бұрыстығын тексереді. Түсінбеген сұрақтарын мұғаліммен бірге талқылайды. |
6-8 балл 5-3 балл 2-1 балл Жалпы балл-8 Дескриптор: Физикалық шамалар, терминдер мен олардың анықтамалар арасындағы байланысты анықтай алады. |
https://flippity.net/rp.php?c=%D0%90%D2%9B%D0%B4%D0%B8%D0%B4%D0%B0%D1%80,%D0%90%D2%9B%D1%82%D0%BE%D0%BB%D2%9B%D1%8B%D0%BD,%D0%93%D1%83%D0%BB%D0%BD%D0%BE%D0%B7%D0%B0,%D0%9C%D0%B8%D0%BB%D0%B0%D0%BD%D0%B0,%D0%A8%D1%8B%D0%BD%D0%B0%D1%80,%D0%9C%D0%B0%D0%B4%D0%B8%D0%BD%D0%B0,%D0%91%D0%B0%D1%80%D0%BD%D0%BE,%D0%90%D1%8F%D1%83%D0%BB%D1%8B%D0%BC,%D0%90%D0%BB%D0%B8%D0%BD%D0%B0,%D0%9D%D0%B5%D1%81%D1%96%D0%B1%D0%B5%D0%BB%D1%96,%D0%90%D2%9B%D0%BD%D2%B1%D1%80,%D0%9D%D0%B0%D2%93%D0%B8%D0%BC%D0%B0,%D3%98%D1%81%D0%B5%D1%82,%D0%AB%D1%80%D1%8B%D1%81%D0%B4%D3%99%D1%83%D0%BB%D0%B5%D1%82,%D0%9D%D2%B1%D1%80%D1%81%D2%B1%D0%BB%D1%82%D0%B0%D0%BD,%D0%9D%D0%B0%D0%B7%D1%8B%D0%BC,%D0%90%D0%B8%D0%B4%D0%B0,%D0%90%D1%80%D0%B0%D0%B9,%D2%B0%D0%BB%D0%B4%D0%B0%D1%80,%D3%98%D1%81%D0%B5%D0%BC&t=Random%20Name%20Picker Слайд Оқушының дәптері |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы (Жаңа сабақ) 10 минут (Есептер шығару) 15 минут |
«Жаңа сабақ»
Ньютонның екінші заңының формуласын
Бұл теңдеу динамиканың негізгі
заңы деп аталады. Бұдан теңәрекетті күш үдеудің шамасы Ньютонның ІІ заңының негізінде күш бірлігі енгізіледі. Күш бірлігіне массасы 1 кг дене 1 м/с2 үдеу тудыратынын күш алынған. Си жүйесіндегі күш бірлігі Ньютон (Н) деп аталады. Сонымен, 1Н= 1 кг*м/с2 Анимация бойынша талдау жасау https://phet.colorado.edu/sims/html/forces-and-motion-basics/latest/forces-and-motion-basics_en.html
«Джигсо» әдісі бойынша Ньютонның екінші заңына есептер шығару. (Дамыта оқыту, дидактикалық бірліктерді ірлендіру, деңгейлеп оқыту технологиясы) 1 топ «Динамометр» А деңгейі №1 Реактивті ұшақтың массасы 60т қозғалтқышының тарту күші 90 кН болса , ол екпін алғанда қандай үдеумен қозғалады? Бер:
Шешуі:
В деңгейі №2 60 Н күш денеге 0,8 м/с 2 үдеу береді. Осы денеге қандай күш 2 м/с 2 үдеу бере алады? Бер:
Шешуі:
2 топ «Таразы» А деңгейі №1 Массасы 4 кг дене қандай да бір күшті әрекетінен 2м/с2 үдеу алады. Массасы 8 кг денеге дәл осындай күшпен әрекет еткенде, ол қандай үдеу алады? Бер:
Шешуі:
Жеңіл автомобильдің массасы 2 тонна, ал жүк көлігі 8 тонна.Егер жүк көлігінің тарту күші жеңіл автомобильдікінен 2 есе артық болса, жеңіл автомобильдердің үдеулерін салыстырыңдар. В деңгейі №2 Жеңіл автомлобильдің массасы 2 тонна, ал жүк көлігі 8 тонна.Егер жүк көлігінің тарту күші жеңіл автомобильдікінен 2 есе артық болса, жеңіл автомобильдердің үдеулерін салыстырыңдар. Бер:
Шешуі:
|
Оқушылар жаңа сабақты түсініп, мұғалімнің айтқандарын дәптерге жазып отырады. Түсінбеген сұрақтарын мұғаліммен бірге талқылайды.
Жеке топтар бір-бірінің есептер тексеріп, түсіндіріп, критерийге сүйеніп бас бармақ белгісі бойынша өзара бағалау жүргізеді. |
Дене жылдамдығының дене массасына байланысын түсіндіреді; Қозғалыс жылдамдығының өзгерісін тұжырымдайды Дескриптор ■Есептің шартын түзеді ■ХБЖ-ға келтіреді ■Есептің формуланысын түрлендіре алады. ■Есептің жауабын табады
■Есептің шартын түзеді ■ХБЖ-ға келтіреді ■Есептің формуланысын түрлендіре алады. ■Есептің жауабын табады ■Есеп шарты бойынша үдеуді табады. ■Есептің шартын түзеді ■ХБЖ-ға келтіреді ■Есептің формуланысын түрлендіре алады. ■Есептің жауабын табады ■Есеп шарты бойынша үдеуді табады. ■Есептің шартын түзеді ■ХБЖ-ға келтіреді ■Есептің формуланысын түрлендіре алады. ■Есептің жауабын табады ■Есеп шарты бойынша үдеуді салыстырады. |
https://phet.colorado.edu/sims/html/forces-and-motion-basics/latest/forces-and-motion-basics_en.html Слайд
ЖИ арқылы жасау
ЖИ арқылы жасау
Бөлісу 1 - айлық Материал тарифі-96% жеңілдік 00 05 00 ҚМЖ
Ашық сабақ
Тәрбие сағаты
Презентация
БЖБ, ТЖБ тесттер
Көрнекіліктер
Балабақшаға арнарлған құжаттар
Мақала, Эссе
Дидактикалық ойындар
және тағы басқа 400 000 материал
Барлық 400 000 материалдарды шексіз жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз 1 990 ₸ 49 000₸ 1 айға қосылу Материалға шағымдану Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз Жариялаған: Жұмаева Назым ӘмірқызыШағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз Ньютонның екiншi заңы. Масса
Тақырып бойынша 11 материал табылды
Ньютонның екiншi заңы. МассаМатериал туралы қысқаша түсінік
Ньютонның екiншi заңы. Масса қысқа мерзімді жоспар, 472 бұйрық
Материалдың қысқаша нұсқасы
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||






















