Пәні: Сауат
ашу
Сыныбы:
Сабақтың
тақырыбы: О дыбысы мен
әрпі
Мақсаты: 1) О дыбысы және оның әріп
таңбасымен таныстыру. Сөз ойлап
табу, сөйлем құрап айтуға
үйрету.
2) Балалардың сөздік қорларын
молайту, ойлау қабілетін,
дүниетанымын кеңейту, тілін
дамыту.
3) Ұқыптылыққа,
отансүйгіштікке тәрбиелеу.
Әдісі: түсіндіру, сұрақ-жауап,
топтастыру, ойын.
Көрнекілігі: кеспе әріптер, суреттер,
сызбалар, әліппе дәптері.
Пәнаралық
байланысы: тіл дамыту, айналамен
таныстыру.
Сабақ
барысы: І.
Ұйымдастыру.
Жыл мезгілі, ай аты, апта
күні.
ІІ. Өткенді
қайталау.
1-слайд.
а) Сұрақ-жауап: - Дыбыс деген
не?
- Дыбыстар нешеге
бөлінеді?
- Әріп деп нені
айтамыз?
- Әріптерді не
істейміз?
2-слайд.
ә) Ойын «Қай дыбыстан
басталады?»
Сурет атаулары қандай дыбыстан
басталып тұрғанын тауып, тиісті әріпке сызық арқылы
қос.
Алмұрт – А, шар – Ш, піл – П,
радио – Р, нан – Н, уық – У, лақ – Л, тарақ – Т, йогурт – Й,
ғарышкер – Ғ т.с.с.
ІІІ. Жаңа
сабақ. 3-слайд.
а) Тақтаға «Бауырсақ»
ертегісінің суреті ілінеді. Кейіпкерлерін атайды. Бұлар нелер? -
Жабайы аңдар.
Дыбысты айтып көріп дауысты
дыбыс екенін анықтайды. Ешқандай кедергісіз еркін айтылады, созып
айта аламыз.
ә) - Енді ертегіге қайта
оралайық. Бауырсақты түлкіге жебізбеу үшін жабайы аңдардың
тапсырмасын орындайық. Сол арқылы о дыбысымен танысатын
боламыз.
4-слайд.
1. Қоянның
тапсырмасы.
« Не артық?» ойыны. Суретте
заттардың ішінде не артық, қалғанын бір сөзбен қалай атауға
болады?
5-слайд.
Әріп таңбасымен таныстыру.
Неге ұқсас?
6-слайд.
2. Қасқырдың
тапсырмасы.
«Орнын тап» ойыны. О дыбысының
орнын табу. Сөздің басында, ортасында, кейбір басқа тілден енген
сөздерде сөздің соңында кездеседі.
Орамал, ою, отырғыш – сөз
басында;
Доп, моншақ, домбыра – сөз
ортасында;
Пальто, кресло - сөз
соңында.
Сөздерді буынға
бөлу.
7-слайд.
3. Аюдың
тапсырмасы.
Дәптермен жұмыс: о әрпін
жазу.
а) ауада жазып қол
жаттықтыру;
ә) екі жолға баспа әрпін
толтырып жазу.
Сергіту сәті: Ормандағы
аюдың,
Құлпынайы көп
екен.
Теріп-теріп
алайық,
Қалтамызға
салайық.
8-слайд.
4. Түлкінің
тапсырмасы.
ОТАН, ТОҒАЙ, ТОН сөздеріне
дыбыстық талдау жасау.
- Отанымыз қалай
аталады?
- Отан туралы қандай тақпақ
білесіңдер?
5. Бауырсақ
пен бірге мына буындарды
оқиық:
9-слайд.
О-й ой ой т-ой той
той
О-р ор ор т-ор тор
тор
О-л ол ол т-ол тол
тол
Ой-на ойна ойна Ай-на
Ай-на
Бауырсақ атасы мен әжесіне
қайтып келіп, олар өте қатты қуанып жатыр. Сендерге риза болып
алғыстарын білдіруде.
10-слайд
«Кім зерек?»
ойыны.
Дауысты дыбыстарды қызыл түсті
үйге, дауыссыз дыбыстарды көк түсті үйге сызық арқылы
қос.
ІV.
Қорытынды.
Сұрақ-жауап:
-
Бүгін біз қандай дыбыспен
таныстық?
-
О дыбысы қандай дыбыс
екен?
-
Әріп таңбасы неге
ұқсас?
-
О дыбысына байланысты сөздер
айту.
Мадақтау.