Бекітемін ----------------------------
«Қызылорда облысының білім басқармасының
Қармақшы ауданы бойынша білім бөлімінің»
№18 «Қуаныш» бөбекжай-бақшасы
меңгерушісі Нукесариева Мадина Тишбайқызы
Тәрбиеші Кенжебекова Алтын Амиртаевна
Ұйымдастырылған ашық іс-әрекет (кіріктірілген): Сауат ашу
Тақырыбы «О о дыбысы және әріпі»
https://youtu.be/VBjK-VYngUw?si=foxxXflRmbP96I8v
Міндеттері: Сөздерге дыбыстық талдау жасау. Дауысты және дауыссыз дыбыстарды анықтау. Берілген сөзге сөйлем құрастыру. Дене шынықтырудың әртүрлі нысандырында жылдамдық, танымдық және сөйлеу қабілеттерін дамыту.
Қолданылатын көрнекі -құралдар: асықтар, бүдірлі мата, планшет, кедергілер, 1-10 ға дейін сандар, қыстырғыштар, қоңырау.
Қолданылатын Әдіс-тәсілдері: Ойын, айтылым, түсіндіру, көрсету, сұрақ-жауап.
Ұйымдастырылған іс-әрекет барысы: Балалардың сәлемдесуі.
1. Ойын: «Кім тапқыр?»
Бағыт: Коммуникатвтік, таным дағдысын дамыту
Шарты:сөздерге дыбыстық талдау жасайды, түстерді тез айырып, жылдамдыққа баулу.
2. «О дыбысын таңбала»
Бағыт: Коммуникатвтік, таным дағдысын дамыту
Мақсаты:
• Балаларды О дыбысымен және әрпімен таныстыру.
• Саусақ арқылы әріпті сызу арқылы ұсақ моторикасын дамыту.
• Әріпті сезіну арқылы есте сақтауды жеңілдету.
• Сауат ашуға қызығушылық ояту.
Шарты:
1. Тәрбиеші балаларға бүдірлі мата үстіне немесе планшетке жасалған О әрпінің үлгісін көрсетеді.
2. Әр бала кезекпен саусақпен «О» әрпін бастан-аяқ жүргізіп шығады.
3. Сергіту сәті
Асықты қолғаптар арқылы бетіне, қолына, бір-бірінің арқаларына массаж жасайды.
4. Ойын. «Кір жинау»
Бағыт : Коммуникатвтік дағдысын дамыту, таным іс-әрекетін дамыту, дене шынықтыру
Шарты: тақтай үстімен тепе-теңдік сақтап жүреді, сандарды қатарымен санап, екі аяқпен бір орында секіріп өтеді.Жіпке тізілген қалаған киімді алып суреті бойынша атап, буынға бөледі, буын санын атайды,сөйлем құрайды. (орман, от, тон, доп, ою, моншақ, орақ, отын суреттері) (жұлдызшамен марапаттау)
Қорытынды
6. Ойын: «Кім жылдам?»
Бағыт: Коммуникатвтік дағдысын дамыту, дене шынықтыру
Шарты : екі топқа бөлінеді, кедергеілерден аттап өтіп, буынды оқып, жазып сөз құрайды. Бірінші болған бала қоңыруды соғады.
Іс-әрекетімізді аяқтаймыз, көңілді ойындарымызды ойын аймақтарында жалғастырамыз. (ар,от,та,па,ға) (қар, тана, тарақ, парақ, ғалым)

Кенжебекова Алтын Амиртаевна
2022 жыл
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
«О о дыбысы және әріпі»
«О о дыбысы және әріпі»
Бекітемін ----------------------------
«Қызылорда облысының білім басқармасының
Қармақшы ауданы бойынша білім бөлімінің»
№18 «Қуаныш» бөбекжай-бақшасы
меңгерушісі Нукесариева Мадина Тишбайқызы
Тәрбиеші Кенжебекова Алтын Амиртаевна
Ұйымдастырылған ашық іс-әрекет (кіріктірілген): Сауат ашу
Тақырыбы «О о дыбысы және әріпі»
https://youtu.be/VBjK-VYngUw?si=foxxXflRmbP96I8v
Міндеттері: Сөздерге дыбыстық талдау жасау. Дауысты және дауыссыз дыбыстарды анықтау. Берілген сөзге сөйлем құрастыру. Дене шынықтырудың әртүрлі нысандырында жылдамдық, танымдық және сөйлеу қабілеттерін дамыту.
Қолданылатын көрнекі -құралдар: асықтар, бүдірлі мата, планшет, кедергілер, 1-10 ға дейін сандар, қыстырғыштар, қоңырау.
Қолданылатын Әдіс-тәсілдері: Ойын, айтылым, түсіндіру, көрсету, сұрақ-жауап.
Ұйымдастырылған іс-әрекет барысы: Балалардың сәлемдесуі.
1. Ойын: «Кім тапқыр?»
Бағыт: Коммуникатвтік, таным дағдысын дамыту
Шарты:сөздерге дыбыстық талдау жасайды, түстерді тез айырып, жылдамдыққа баулу.
2. «О дыбысын таңбала»
Бағыт: Коммуникатвтік, таным дағдысын дамыту
Мақсаты:
• Балаларды О дыбысымен және әрпімен таныстыру.
• Саусақ арқылы әріпті сызу арқылы ұсақ моторикасын дамыту.
• Әріпті сезіну арқылы есте сақтауды жеңілдету.
• Сауат ашуға қызығушылық ояту.
Шарты:
1. Тәрбиеші балаларға бүдірлі мата үстіне немесе планшетке жасалған О әрпінің үлгісін көрсетеді.
2. Әр бала кезекпен саусақпен «О» әрпін бастан-аяқ жүргізіп шығады.
3. Сергіту сәті
Асықты қолғаптар арқылы бетіне, қолына, бір-бірінің арқаларына массаж жасайды.
4. Ойын. «Кір жинау»
Бағыт : Коммуникатвтік дағдысын дамыту, таным іс-әрекетін дамыту, дене шынықтыру
Шарты: тақтай үстімен тепе-теңдік сақтап жүреді, сандарды қатарымен санап, екі аяқпен бір орында секіріп өтеді.Жіпке тізілген қалаған киімді алып суреті бойынша атап, буынға бөледі, буын санын атайды,сөйлем құрайды. (орман, от, тон, доп, ою, моншақ, орақ, отын суреттері) (жұлдызшамен марапаттау)
Қорытынды
6. Ойын: «Кім жылдам?»
Бағыт: Коммуникатвтік дағдысын дамыту, дене шынықтыру
Шарты : екі топқа бөлінеді, кедергеілерден аттап өтіп, буынды оқып, жазып сөз құрайды. Бірінші болған бала қоңыруды соғады.
Іс-әрекетімізді аяқтаймыз, көңілді ойындарымызды ойын аймақтарында жалғастырамыз. (ар,от,та,па,ға) (қар, тана, тарақ, парақ, ғалым)

Кенжебекова Алтын Амиртаевна
2022 жыл
шағым қалдыра аласыз













