Сабақтың
басы
5 мин
|
1) Оқушылармен сәлемдесу,
сабаққа қатысуды тексеру.
2) Сыныпта психологиялық қолайлы
атмосфераны қалыптастыру. "Көтеріңкі көңіл-күй" тренингі. Оқушылар
әр партада бір-біріне жақсы тілектер айтады.
3) Үй тапсырмасын
тексеру
Өткен тақырыпты
қайталау.
Жаңа тақырыпқы
кіріспе.
"Ми шабуылы"
әдісі.
1. SketchUp бағдарламасында
модельдерді қалай жасауға болады?
2. SketchUp бағдарламасындағы
кеңістікті басқару құралдарының функциялары
қандай?
3. Айналдыру құралы қандай
әрекеттерді орындау үшін қолданылады?
4. Ведение құралын пайдалану
алгоритмін қалай сипаттайсыз?
5. Конус пен сфераны құруда
Ведение құралдың рөлі қандай?
|
Балалар жұмыс орындарын
тексереді.
Оқушылар бір-біріне жақсы
тілектер айтады
Топтарға бөлінеді, сұрақтарға
жауап береді
|
Мақтау
«Бес
саусақ»
әдісі бойынша
бағалау
|
Интербелсенді тақта,
презентация
|
Сабақтың
ортасы
5
мин
7 мин
2
мин
7
мин
5
мин
5 мин
5 мин
|
"Бірге ойлау" әдісін қолдана
отырып, біз жаңа сабақтың негізгі ақпаратымен
танысамыз.
Интерактивті тақтада сөздерді
мұғалімнен кейін қайталайды.
Тәжірибеде
қолдану
1-тапсырма:
SketchUp бағдарламасының
құралдарын пайдаланып параллелепипед құр.
2-тапсырма:
Жануарларға арналған қоршалған
жайылым үлгісін жасаңыз.
Сергіту
сәті

Білімді
бекіту

|
Мұғалімнің ақпаратын тыңдайды,
жаңа тақырып бойынша кездесетін сөздер-терминдерді
жазады
Көз жаттығуларын
орындайды
|
«Шапалақтау»
әдісі
Дескриптор:
-SketchUp бағдарламасының
құралдарын пайдаланады1б
-SketchUp бағдарламасында
параллелепипед құрады1б
-материалдар терезесінде
"өсімдіктер" және "қоршау" батырмаларын қолданады
1б
-"жайылым" моделін жасайды
1б
Дескриптор:
-сөзжұмбақтың шешімін
жазады 1б
-сұрақтарға жауап
береді1б
Дескриптор:
- интерактивті тапсырманы
орындайды;1б
-сілтемеге өтіп,
тапсырманы орындайды 1б
-
әрекеттерді жазады; 1б
- үстел үлгісін салады
1б
|
Презентация,
оқулық
Оқулық,
жұмыс
парағы
https://joyteka.com/100761321
|