Сабақ жоспарының шаблоны
|
Сабақтың тақырыбы: Объектілердің үшөлшемді модельдері |
Мектеп: №7 мектеп-гимназиясы |
|
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: Серікбай Е.Н. |
|
|
Сынып: 7 |
Қатысқандар: |
Қатыспағандар: |
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
7.3.1.1 – нысандар мен оқиғалардың 3D моделің құру |
|
|
Сабақтың мақсаты |
Барлығы: объектілердің 3D моделін құра алады. Көпшілігі: 3D объектілерді салу барысында тиімді құрал-саймандары пайдалана алады. Кейбіреулері: күрделі объектілердің 3D модельдерін құра алады. |
|
|
Тілдік мақсаттар
|
Оқытудың тілдік мақсаты: объектілердің 3D моделін құру практикада қолдану. Пәнге қатысты лексика және терминология: Өшіргіш , Құрал-саймандар, Сызықтар, Өлшемі, Созу, Орнын ауыстыру |
|
|
Пәнаралық байланыс |
Сызу, геометрия |
|
|
Алдыңғы білім |
Редакторға кіріктірілген объектілермен жұмыс істей алады. |
|
|
Сабақ барысы |
||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері
|
Ресурстар |
||
|
Сабақтың басы 2 мин 5 мин 2 мин |
Ұйымдастыру. Оқушылармен амандасып, түгендеу. Сәлеметсіздер ме, оқушылар! Good day! How are you? Let’s start our lesson? «Сен күштісің» тренингі арқылы психологиялық ахуал туғызу. Әуен ойнап тұрады. Жұп құрып, бір- бірінің көздеріне қарап отырады. «Сен күштісің …» өйткені сен жақсы адамсың. Мақсаты: оқушылардың көңіл-күйін игере білуге және басқаруға, қадағалауға, дұрыс бағалай білуге тәрбиелеу. Оқушылар, бүгінгі біздің сабақтағы мақсатымыз - білім шыңына жетуіміз керек. Білім шыңына жету үшін кедергілердегі тапсырмаларды орындауымыз қажет. Lesson objectives: to reach the peak of knowledge. We should overcome the obstacles for reaching the peak of knowledge.
1-кедергі. Үй жұмысын тексеру. Сөзжұмбақты шешу. Қалыптастырушы бағалау: «Мадақтау» Very good, cool, really good, that’s right, you right. 2-кедергі. Fine the words. Мақсаты: Оқушыларға learningapps.org сайтында жасалған тапсырмаларын орындау барысында жаңа тақырыпқа байланысты сөздерді табу. Жаңа тақырыпқа байланысты сөздерді дәптерге жазу. Өшіргіш , Құрал-саймандар, Сызықтар, Өлшемі, Созу, Орнын ауыстыру, Сурет салу аймағы, Бояу, Айналдыру, Панорама , Шеңбер , Тіктөртбұрыш, Таңдау, Қабат, Бұру |
Әуен
Флипчарт, интерактивті тақта
https://www.classtools.net/random-name-picker/66_QdH44T
Таратпа қағаздар
h
|
||
|
Сабақтың ортасы 2 мин 7 мин 8 мин |
3-кедергі. Find Russian and English translations of given words. Берілген сөздердің орысша және ағылшынша аудармаларын табу. Ластик-Eraser, Инструменты- Tool Bar, Линии-Line, Масштаб - Zoom, Выдавливать-Push, Перемещять - Move, Рабочая область – Drawing Area, Заливка – Paint Bucket, Вращение - Orbit, Панорома - Pan, Круг - Circle, Прямоугольник - Rectangle, Выбрать - Select, Слои, Повернуть - Rotate 4-кедергі. «Ойлан тап» әдісі арқылы оқушыларды үш топқа бөлу. Мақсаты: сурет қиындыларын құру арқылы оқушылар топтасады. Топтарға қағаздан модель жасау керек. 1 топ: көпір моделі 2 топ: үй моделі 3 топ: орындық пен үстел моделі Оқыту формасы: топтық Қалыптастырушы бағалау: «СМС-хабарлама» Мақсаты: «NetControl» бағдарламасы арқылы топ бір-біріне ағылшын тілінде баға береді (great, excellent work, famously, attaboy, fine fellow) 5-кедергі. «АКТ» әдісі. Мақсаты: топ құрастырған модельдерді компьютерде SketchUp Pro8 бағдарламасында орындау. We’ve got 3 got groups. The first group makes a model of a bridge, the second group makes the model of a house and third group models of table and a chair. I’ll give you 8 minutes for this task. Now, let’s start! Жобаны қорғау: Модельді құру үшін біз .... Для создании модели мы использовали ... To create the model we used ... Қалыптастырушы бағалау: «NetControl» бағдарламасы арқылы жұлдызша беру арқылы бағалаймын. |
Карточкалар, интерактивті тақта, презентация
Сурет қиындылары, қағаз, желім
«NetControl» бағдарламасы, чат
Компьютер
«
|
||
|
Сергіту сәті 2 мин |
6-кедергі. https://www.classtools.net сайты арқылы оқушыларға қоңырау беріледі. Оқушылар шеңберге тұрады. «Бұзық телефон» ойыны. Мақсаты: оқушыларды дұрыс тыңдауға ынталандырады. Сергітеді. Шарты: Музыка ойнап тұрады. Шаттық шеңберде тұрып, бірінші адам келесі адамға тез-тез сөз сыбырлайды, соңында бірінші адамға бастапқыдағы сөз жетуі керек. Кейін сөзді ауыстырған жіберген адам анықталады. |
https://www.classtools.net/soundboard/
Музыка |
||
|
Сабақтың соңы 2 мин
|
7-кедергі. «Жетістік баспалдағы» әдісі. Which exercises were difficult for you? Which exercises were easy for you? Біз сабақ барысында кедергілерден өттік. Кедергілерден өту арқылы білім шыңына жеттік. Мақсаты: оқушылардың қандай білім баспалдағында тұрғандарын және өткен материалды меңгеруге қай баспалдақта тұрғандығын анықтау. Шарты: Баспалдақ балалар өздері орындаған жұмысты баспалдығын көрсетеді. Не үшін ондай баға қойғандарын үш тілде түсіндіреді.
Homework: to draw a wardrobe in the online program бағдарламада құру. See you next week! Good bue! |
|
||
|
Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? |
Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік
техникасын сақтау |
||
|
|
|
|||
|
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма? Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен? |
|
|||
|
|
||||
|
Жалпы бағалау Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)? 1: 2: Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)? 1: 2: Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет? |
||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Объектілердің үшөлшемді модельдері 7 сынып
Объектілердің үшөлшемді модельдері 7 сынып
Сабақ жоспарының шаблоны
|
Сабақтың тақырыбы: Объектілердің үшөлшемді модельдері |
Мектеп: №7 мектеп-гимназиясы |
|
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: Серікбай Е.Н. |
|
|
Сынып: 7 |
Қатысқандар: |
Қатыспағандар: |
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
7.3.1.1 – нысандар мен оқиғалардың 3D моделің құру |
|
|
Сабақтың мақсаты |
Барлығы: объектілердің 3D моделін құра алады. Көпшілігі: 3D объектілерді салу барысында тиімді құрал-саймандары пайдалана алады. Кейбіреулері: күрделі объектілердің 3D модельдерін құра алады. |
|
|
Тілдік мақсаттар
|
Оқытудың тілдік мақсаты: объектілердің 3D моделін құру практикада қолдану. Пәнге қатысты лексика және терминология: Өшіргіш , Құрал-саймандар, Сызықтар, Өлшемі, Созу, Орнын ауыстыру |
|
|
Пәнаралық байланыс |
Сызу, геометрия |
|
|
Алдыңғы білім |
Редакторға кіріктірілген объектілермен жұмыс істей алады. |
|
|
Сабақ барысы |
||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері
|
Ресурстар |
||
|
Сабақтың басы 2 мин 5 мин 2 мин |
Ұйымдастыру. Оқушылармен амандасып, түгендеу. Сәлеметсіздер ме, оқушылар! Good day! How are you? Let’s start our lesson? «Сен күштісің» тренингі арқылы психологиялық ахуал туғызу. Әуен ойнап тұрады. Жұп құрып, бір- бірінің көздеріне қарап отырады. «Сен күштісің …» өйткені сен жақсы адамсың. Мақсаты: оқушылардың көңіл-күйін игере білуге және басқаруға, қадағалауға, дұрыс бағалай білуге тәрбиелеу. Оқушылар, бүгінгі біздің сабақтағы мақсатымыз - білім шыңына жетуіміз керек. Білім шыңына жету үшін кедергілердегі тапсырмаларды орындауымыз қажет. Lesson objectives: to reach the peak of knowledge. We should overcome the obstacles for reaching the peak of knowledge.
1-кедергі. Үй жұмысын тексеру. Сөзжұмбақты шешу. Қалыптастырушы бағалау: «Мадақтау» Very good, cool, really good, that’s right, you right. 2-кедергі. Fine the words. Мақсаты: Оқушыларға learningapps.org сайтында жасалған тапсырмаларын орындау барысында жаңа тақырыпқа байланысты сөздерді табу. Жаңа тақырыпқа байланысты сөздерді дәптерге жазу. Өшіргіш , Құрал-саймандар, Сызықтар, Өлшемі, Созу, Орнын ауыстыру, Сурет салу аймағы, Бояу, Айналдыру, Панорама , Шеңбер , Тіктөртбұрыш, Таңдау, Қабат, Бұру |
Әуен
Флипчарт, интерактивті тақта
https://www.classtools.net/random-name-picker/66_QdH44T
Таратпа қағаздар
h
|
||
|
Сабақтың ортасы 2 мин 7 мин 8 мин |
3-кедергі. Find Russian and English translations of given words. Берілген сөздердің орысша және ағылшынша аудармаларын табу. Ластик-Eraser, Инструменты- Tool Bar, Линии-Line, Масштаб - Zoom, Выдавливать-Push, Перемещять - Move, Рабочая область – Drawing Area, Заливка – Paint Bucket, Вращение - Orbit, Панорома - Pan, Круг - Circle, Прямоугольник - Rectangle, Выбрать - Select, Слои, Повернуть - Rotate 4-кедергі. «Ойлан тап» әдісі арқылы оқушыларды үш топқа бөлу. Мақсаты: сурет қиындыларын құру арқылы оқушылар топтасады. Топтарға қағаздан модель жасау керек. 1 топ: көпір моделі 2 топ: үй моделі 3 топ: орындық пен үстел моделі Оқыту формасы: топтық Қалыптастырушы бағалау: «СМС-хабарлама» Мақсаты: «NetControl» бағдарламасы арқылы топ бір-біріне ағылшын тілінде баға береді (great, excellent work, famously, attaboy, fine fellow) 5-кедергі. «АКТ» әдісі. Мақсаты: топ құрастырған модельдерді компьютерде SketchUp Pro8 бағдарламасында орындау. We’ve got 3 got groups. The first group makes a model of a bridge, the second group makes the model of a house and third group models of table and a chair. I’ll give you 8 minutes for this task. Now, let’s start! Жобаны қорғау: Модельді құру үшін біз .... Для создании модели мы использовали ... To create the model we used ... Қалыптастырушы бағалау: «NetControl» бағдарламасы арқылы жұлдызша беру арқылы бағалаймын. |
Карточкалар, интерактивті тақта, презентация
Сурет қиындылары, қағаз, желім
«NetControl» бағдарламасы, чат
Компьютер
«
|
||
|
Сергіту сәті 2 мин |
6-кедергі. https://www.classtools.net сайты арқылы оқушыларға қоңырау беріледі. Оқушылар шеңберге тұрады. «Бұзық телефон» ойыны. Мақсаты: оқушыларды дұрыс тыңдауға ынталандырады. Сергітеді. Шарты: Музыка ойнап тұрады. Шаттық шеңберде тұрып, бірінші адам келесі адамға тез-тез сөз сыбырлайды, соңында бірінші адамға бастапқыдағы сөз жетуі керек. Кейін сөзді ауыстырған жіберген адам анықталады. |
https://www.classtools.net/soundboard/
Музыка |
||
|
Сабақтың соңы 2 мин
|
7-кедергі. «Жетістік баспалдағы» әдісі. Which exercises were difficult for you? Which exercises were easy for you? Біз сабақ барысында кедергілерден өттік. Кедергілерден өту арқылы білім шыңына жеттік. Мақсаты: оқушылардың қандай білім баспалдағында тұрғандарын және өткен материалды меңгеруге қай баспалдақта тұрғандығын анықтау. Шарты: Баспалдақ балалар өздері орындаған жұмысты баспалдығын көрсетеді. Не үшін ондай баға қойғандарын үш тілде түсіндіреді.
Homework: to draw a wardrobe in the online program бағдарламада құру. See you next week! Good bue! |
|
||
|
Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? |
Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік
техникасын сақтау |
||
|
|
|
|||
|
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма? Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен? |
|
|||
|
|
||||
|
Жалпы бағалау Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)? 1: 2: Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)? 1: 2: Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет? |
||||
шағым қалдыра аласыз



NetControl»
бағдарламасы














