Сабақтың тақырыбы:
Денсаулық және қоршаған орта
|
Мұғалімнің аты-жөні: Мекебай
Әсемгүл
Күні: 18.10.2017ж
|
СЫНЫП: 7 «б»
|
Қатысқан оқушылар саны: 15
|
Қатыспаған оқушылар саны: 0
|
Сабақ негізделген оқу мақсаттары
|
7.1.5.3.Тыңдалым жүйесі арқылы
Аудиовизуалды материал мазмұнын түсінеді, мәтіннің сөйлеудің қай
түрі екенін ( диалог, монолог, полилог)
ажыратады.
7.2.3.6. Айтылым жүйесі арқылы түрлі жағдаяттарда
қарым-қатынасқа түседі және тіл нормасын
сақтайды.
(
пікірталас)
7.3.1.5. Оқылым жүйесі арқылы оқу түрлерін
қолдана біледі,түрлі дереккөздерден қажетті ақпаратты ала
алады.
7.4.2.3. Жазылым жүйесі арқылы
тыңдаған/ оқыған материал негізінде жаза алады, жазу барысында
пунктуациялық нормаларды сақтайды.
7.5.1.2. Тілді қолдану
барысында грамматикалық және орфографиялық нормаларды
сақтайды.
|
Сабақ нәтижесі:
|
Оқушылардың барлығы мынаны
орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша
тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап
береді.
Оқушылардың көбісі мынаны
орындай алады: Топтық жұмысты бірлесе
орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша
үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды.
Оқушылардың кейбіреуі
мынаны орындай алады:
Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады
орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре
алады.
|
Бағалау критерийі
|
Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады.
Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара
алады.
|
Тілдік құзіреттілік
|
Денсаулық және қоршаған орта
Тілдік бағдар. Қос нүкте
|
Ресурстар
|
Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе
қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар,
кері байланыс, стикер.
|
Әдіс-тәсілдер
|
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын,
көрнекілік. Рефлексия.
|
Пәнаралық байланыс
|
Қазақ тілі, география,
биология, ағылшын тілі,химия
|
Алдыңғы оқу
|
Ойтаразы «Шығу парағы» сұраққа жазбаша жауап
беру
|
Сабақтың жоспары
|
Жоспарланған уақыт
|
Сабақ барысы :
|
Бағалау түрлері
|
Басталуы
5 минут
|
Сәлемдесу.
Топқа бөлемін
: «Билеттер
арқылы» топқа бөлінеді. Оқушыларды
кассадан билеттер алып, 1,2,3 вагондарға бөлініп
отырады.
Психологиялық ахуал
қалыптастыру: «Қызыл гүлім-ай»
би
Сынып реттілігін қадағалау.
Оқушыларды түгелдеу. Оқу құралдарын
байқау.
Бір-бірімізді тыңдаймыз десек 1 рет қол
шапалақтаймыз!
Ұйымшыл боламыз десек 2
рет
Белсенділік танытамыз десек 3 рет
шапалақтаймыз!
|
1-топ:
«Бақыт» вагоны
2-топ:
«Денсаулық» вагоны
3-топ:
«Жарқын өмір» вагоны
«Қызыл гүлім-ай» би
билету.
|
|

«Жариялау»
әдісі
(Әрбір топ берілген сұрақ
бойынша өз позициясын жариялау керек. Бұл үшін топ ішінен спикер
берілген уақыт ішінде (3 минут) басқа қатысушылар алдында сөйлеп,
топ ұстанымын жеткізеді.)
-
Мәтінді үнтаспадан тыңдап,
сөйлеудің қай түрі екенін (диалог,монолог, полилог) ажырата отырып,
жаңа сабақтың тақырыбын ашып
береді.
|
Видеоролик
|
Ортасы
15
минут
|
«Ойшыл
қалпақтар» рөлдік ойыны. 5 оқушыдан
топтасып, 6 түсті қалпақты киеді. «Денсаулыққа әсер ететін
факторлар» деген тақырыпта сұрақтар
бойынша пікірталас ұйымдастырады.
Қалпақтардың
қызметі
|
Жауап беретін
сұрақтары
|
Ақ түсті
қалпақ- Денсаулыққа әсер ететін
факторлар туралы айтады.
|
Денсаулыққа қандай факторлар әсер
етеді?
|
Сары түсті
қалпақ-Денсаулық текке байланысты
болатынын айтады.
|
Денсаулық адам тегіне байланысты бола
ма?
|
Қара түсті
қалпақ-Денсаулыққа адамның өзі
жауапты екенін айтады.
|
Неліктен денсаулықты адамның өз қолында деп
айтамыз?
|
Жасыл түсті
қалпақ-
Қоршаған ортаның денсаулыққа
әсері туралы ойларын айтады.
|
Экологияның денсаулыққа әсері бар
ма?
|
Қызыл түсті
қалпақ-
Айтылған ойлардың
қайсысы ұнағанын, қайсысы ұнамағанын
айтады.
|
Айтылған ойларға қалай
қарайсың?
|
Көк түсті
қалпақ-
Бақылау және қорытындылау: айтылған ойдың
пайдалысын және маңыздыларын айтады.
|
Айтылған ойлардан қандай қорытынды шығаруға
болады?
|
Тілдік бағдар
Грамматикалық тақырыбы: Қос
нүкте
Оқылым 5-
тапсырма
Айтылым 6-
тапсырма
|
Оқулық,
қабырғаға ілінген ватмандар, түрлі-түсті
маркерлер
Ойшыл
қалпақтар» рөлдік
ойыны
|
Сергіту сәті
2
минут
|
«Қыдырып
қайтайық!»
би билеу
|
Оқушылар би билеп сергіп
қалады.
|
Аяқталуы
Сабақты бекіту
7
минут
|
-
Қорытынды ретінде кластер толтырады
І
топқа * Ең басты байлық,,,
ІІ
топқа * Адам және табиғат
ІІІ
топқа * Көрікті өлке
|
Кластерді топпен бірлесе
толтырады
|
Бағалау
7
минут
Кері байланыс
4
минут
|
«Шығу
парағын» пайдаланып , сұраққа жауап
береді.
-
Денсаулық деген не?
-
Сен
үшін тақырыптың маңызы неде?
-
Осы
тақырып бойынша тағы қандай ақпарат көздерін
оқисың?
-
Осы
тақырып бойынша тағы не білгің келеді?
-
Өзіңнің және сыныптастарыңның білімін бағала.
Әдеби тіл нормаларын сақтадың ба?
«Білім қоржыны» кері байланыс

|
Өз
ойларын топпен бірлесе шеше біледі
Сабақтан алған әсерлерін стикерге жазып,
қоржындарға жабыстырады.
|
Мұғалімге қосымша
ақпарат
|
Саралау – Сіз қосымша
көмек көрсетуді қалай
жоспарлайсыз? Сіз
қабілеті жоғары
оқушыларға тапсырманы
күрделендіруді қалай
жоспарлайсыз?
|
Бағалау - Оқушылардың
үйренгенін тексеруді
қалай жоспарлайсыз?
|
Пəнаралық байланыс
Қауіпсіздік жəне еңбекті
қорғау ережелері
АКТ-мен байланыс
Құндылықтардағы
байланыс
|
|
|
|
Рефлексия
Сабақ / оқу
мақсаттары
шынайы ма?
Бүгін оқушылар
не
білді?
Сыныптағы ахуал
қандай болды?
Мен
жоспарлаған
саралау шаралары
тиімді болды ма?
Мен
берілген
уақыт ішінде
үлгердім бе? Мен
өз
жоспарыма
қандай түзетулер
енгіздім жəне
неліктен?
|
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз
пікіріңізді жазыңыз.
|
Қорытынды бағамдау
Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды
да ескеріңіз)?
1:
2:
Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды
да, оқуды да ескеріңіз)?
|