Ой мен ойын интеллектуалды сайысы

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ой мен ойын интеллектуалды сайысы

Материал туралы қысқаша түсінік
ғылыми – әдістемелік құжат
Материалдың қысқаша нұсқасы

Педагогтің Т.А.Ә

Жанбек Анапия Төлепбекқызы

Күні: 30.01.2024

Сынып: 8 «Г, Ғ, Д»

Қатысушылар саны: жалпы 12 оқушы, әр топта 3 оқушыдан 4 топ қатысады

Сайыс тақырыбы:

Биология сабақтарында функционалдық сауаттылықты қалыптастыру негізінде «Ой мен ойын» атты интелектуалды сайысы


Мақсаттары:

Оқушылардың пәнге деген қызығушылығын ояту, өткен тақырыптарды еске түсіру, логикалық ойлау қабілеттерін дамыту, дарындылыққа жол сілтеу.



СShape1 абақтың барысы

Сабақтың кезені/ уақыт

Педагогтың әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау


Ресурстар




Ұйымдастыру кезеңі





Сайыстың басы



5-7 минут









Сайыстың ортасы

5 минут









3-6 минут















10 минут















3 минут









Сергіту сәті

3 минут



























Сайыстың соңы

















Рефлексия







Қорытынды

Армызыздар құрметті ұстаздар, оқушылар! «Ой мен ойын» атты кешімізге қош келдіңіздер!

Биология-түпсіз терең зор ғылым,

Қамтитұғын тіршіліктің барлығын.

Адам менен өсімдік, жануарлар дүниесін,

Зерттейтұғын тарауымен әр бірін.

Зерттей білсең әр ғылымның саласын,

Тауып тұр ғой табиғатпен жарасым.

Оқысаңдар бұл ғылымды тереңдеп

Зор біліммен үлкен ләззат аласың!

«Ой мен ойын» атты сайысымызда 4-топ өздерінің білімдері мен біліктерін ортаға салып, тапқырлығы мен қасиеттерін көретпекші. Қошеметпен сайыскерлерімізді ортаға

шақырамыз.


Сайыстың бөлімдері мен әділ қазылар мүшесімен таныстыра өту.


Ұстаз: ұпайы көп топ жеңіпаз атанады.



Білімді мыңды жығады,

Білікті бірді жығады.

Алдағы білім шыңына

Ең білімді топ шығады- дей, келе

I кезең “Бәйге’’ бөлімін бастаймыз.

ЙӘ/ЖОҚ (кешенді таңдауы бар тапсырма)

Тапсырмалар Spinner wholl платформасында орналасқан.

Алғашқы кезеннің шарттарымен таныстырып өту.


Ақыл – тон аңдығанға тозбайтұғын,

Білім – кен, қанша болса азбайтұғын,

Қатарың оза шауып бара жатса,

Арқаңның ауруы не қозбайтұғын – деп

Ғажайып төрттік” II кезеңімізді бастаймыз

Бұл кезенде әр топқа берілген мәтінмен жұмыс болатындығын таныстыра өту.

Функционалды сауаттылықты қалыптастыру мақсатында алынған тапсырмалар түрі ашық





III кезең. “Кімнің еңбегі”

Әр топқа бір мәтін және бір сурет беріледі. Кімнің еңбегі екенің табу керек және суретте тұлғаны тану қажет.






I-Ойын « correct numbers»

Квадраттың ішінде орналасқан сандар бір-бірімен қиялмау керек

II-ойын «Жас талғамайды»

Арнайы дайындалған стакандарға мыжылған қағазды тура тұсіру.


IVкезең “Жұмбақтар әлемі”

Мұнда жұмбақтар жасырылады. Бірінші қол көтерген топ жауабын айтады. Wordwall платформасы арқылы жұмбақ жасырылады



V кезең “Көрермендер көмегі”

Дұрыс жауабын тапқан оқушы таңдаған тобына өзінің ұпайын береді.





Осымен сайыс аяқталды. Әділқазы мүшелері есептеп болғанша залдағы оқушылармен және қатысушылармен жеті жоқты шеше отырайық.

  1. Таста ..............жоқ. (тамыр)

  2. Тасбақада..............жоқ (талақ)

  3. Аққуда.............жоқ (сүт)

  4. Жылқыда .................. жоқ (өт)

  5. Итте .............жоқ (бұғана сүйек)

  6. Бақада......... жоқ (қабырға)

  7. Балықта.......... жоқ (қабақ)

  8. Жыланда.............жоқ (аяқ)

  9. Құста... жоқ (тіс)

  10. Акулада............ жоқ (торсылдақ)

  11. Сиырда......... жоқ (күрек тіс)




«ТикТок» әдісі. Оқушылар өз пікірлерін стикерге жазып арнайы стенке жабыстырады.




Біз тілейміз ұрпақтың амандығын.

Ей болашақ саулығың өз қолыңда,

Уламасын тәніңді у, санаңды мұң.

Шуақты күндерде жолыққанша!

Осымен бүгінгі «Ой мен ойын» атты сайысымыз аяқталды. Көңіл бөліп келгендеріңізге көп-көп рахмет!


Оқушылар мұғаліммен амандасады, қарама қарсы топ мүшелеріне сәттілік тілейді.







Сайыстың мақсатымен танысады






Бәйге кезенінің ережелерімен танысады


https://spinthewheel.io/uk









Берілген мәтінмен танысу










Мәтіндер мен суретті алып танысу











Ережемен танысу











https://wordwall.net/ru/resource/67135684/жұмбақтар

https://wordwall.net/ru/resource/67135684/жұмбақтар





























Стикерлерге өз пікірлерін жазады














Топтық жұмысты ұйымдастыруға ынтымақтастық көпіршесін орнату, оқушыларды қолдау.


















Дұрыс жауап 5 ұпаймен бағаланады. 5сұрақ қойылады.















Ұпай саны 20 балл









Әр мәтін 10 ұпаймен сурет 5 ұпаймен бағаланады.












Шешімін тапқан топқа 5-ұпай қосылады.


Бұл кезеңде әрбір дұрыс жауап 3 ұпаймен бағаланады.





















Сайыс нәтижесі шығады



Презентация





Рисунок 2









Тақтада сандар беріледі





Стакандар мен қағаздар беріледі































Қағаздар мен қаламдар, стикерлер.











Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
31.03.2024
383
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі