Материалдар / «Ойды ой қозғайды»
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

«Ойды ой қозғайды»

Материал туралы қысқаша түсінік
«Ойды ой қозғайды»
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Желтоқсан 2017
551
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сын тұрғысынан ойлауға үйрету тақырыбына арналған коучинг жоспары
Коучинг тақырыбы «Ойды ой қозғайды» сын тұрғысынан ойлауға үйрету
Мерзімі

Жалпы мақсатыСын тұрғысынан ойлау ұғымының мәнін ашу, «Сын тұрғы-сынан ойлау – педагогикалық түсінік» пен «Сын тұрғысынан ойлау»бағдарламасы ұғымдары арасындағы айырмашылықты ажырату. Ойлау дағдыларын дамытуда өз тәжірибесінде қалай қолдануға болатындығы туралы тұжырым (не қорытынды)жасау.
Оқу нәтижесіСабақ соңында мұғалімдер сын тұрғысынан ойлау бақылау, тәжірибе, толғану және ой жүгірту нәтижесінде алған ақпаратты ұғыну, бағалау, талдау және жинақтауда қолданылатын әдіс- тәсіл екенін біледі.
Түйінді идея:  «Ой салу ұстаз тарапынан, ойлану оқушы тарапынан, ойланту ұстаз тарапынан, шешімге келу оқушы тарапынан» Қ.Бітібаева
Ресурстар: компьютер, проектор,  оқулық, түрлі-түсті маркер, үлестірмелі қағаздар,   А4 и А3 форматтағы ақ қағаздар, стикерлер, әртүрлі конфеттер, түрлі-түсті суреттер
Коучингтің жүргізілу барысы
Коучинг кезендері Уақыт   Коуч пен коучингіге қатысушылардың іс-әрекеті
І. Ұйымдастыру 2 мин Сәлемдесу, психологиялық дайындық
Топқа бөлу 5 мин «Шашу» әдісі арқылы топқа бөлу (3-4 түрлі конфеттер)




1 тапсырма (ой шақыру)  





5 мин
Коуч іс-әрекеті Тындаушыіс-әрекеті




«Миға шабуыл» әдісі а)Үйде бір қыз отыр,егер қыз тұрып кеткен жағдайда, сыз оның орнына отыра алмайсыз. Қыз қай жерде отыр?б)Кенгуру жолбарыстан неге қорықпайды?в)Сөмкенің ішінде 5 алма бар. 5 бала алмаларды тең бөліп алды. Бірақ сөмкеде бір алма қалды. Не үшін?г)Ең кішкентай доп спорт ойындарының қай түрінде кездеседі?Мақсаты: Логикалық тапсырмалар арқылы сыни ойлауға үйрету.Нәтиже: Логикалық сұрақтарға ойланып жауап береді, дәлелдейді.Тапсырмаға нұсқау: Берілген логикалық сұрақтарға ойланып жауап беріңіздер, жауаптарыңыз-ды дәлелдеңіздерҚБ: «Басбармақ» әдісіБерілген сұрақтарға ойланып жауап береді.

2 тапсырма

10мин «Венн диаграммасы» әдісі «Қарапайым ойлау» мен «Сыни ойлау» сипаттамасын беру. Мақсаты: Берілген ресурстар арқылы «Қарапайым ойлау» мен «Сыни ойлауды» салыстыру.Ойлаудың тиімді түрін анықтау.Нәтиже: Ойлаудың түрлерін салыстырады, тиімді түрін анықтайды.Тапсырмаға нұсқау: «Қарапайым ойлау» мен «Сыни ойлау» сипаттамасын беру үшін берілген ресурсты пайдалана отырып «Венн диаграммасын» толтырыңыздарҚБ: Ауызша сұрақ-жауап әдісіКесте толтырады. Ойларын ортаға салады.
3 тапсырма  (мағынаны ашу)          10 мин Танысытырылым бойынша жұмыс: «Сын тұрғысынан ойлаупедагогикалық түсінік» пен «Сын тұрғысынан ойлау» бағдарламасы ұғымдары арасындағы айырмашы-лықты ажыратуМақсаты: Сын тұрғысынан ойлау туралы түсінік беру.Сын тұрғысынан ойлау мен «СТО»бағдарламасы ұғымдарын ажырату Нәтиже: Сын тұрғысынан ойлау туралы түсініктері қалыптасады. Сын тұрғысынан ойлау мен «СТО» бағдарламасы ұғымдарын ажыратады.Тыңдайды, талдайды, салыстырады  
Сергіту сәті 2 мин  «Аю, аңшы, қыз» атты сергіту сәті
4 тапсырма (ой толғаныс)            25 мин             «Боз орамал» атты роликтен үзінді көрсету, қалай аяқталатынына болжам жасату 1-топ «Ақылдың алты қалпағы» әдісі бойынша оз ойларын қорытындылайды.2- топ «Фишбоун» әдісі бойынша тұжырым жасайды.3-топ Эссе жазу4-топ «Позиция таңдау» әдісі «Иә», «Жоқ», «Мүмкін» деген позициялар бойынша өз ұстанымдарын дәлелдейдіМақсаты: Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету арқылы болжам жасауға, оны тұжырымдай отырып, дәлелдеуге мүмкіншілік жасау Нәтиже: Сыни тұрғыдан ойла отырып, болжам жасайды, оны тұжырымдап, дәлелдейді. Тапсырмаға нұсқау: Бейнежазба немен аяқталатынына болжам жасаңыздар, тұжырымдарыңызды дәлелді пікірмен қорғаңыздар.ҚБ: «Екі жұлдыз бір тілек»әдісі  Әр қалпақтың рөліне кіре отырып, өз позицияларын қорғау





Басы-тақырыпҮстіңгі сүйектер-себептерАстыңғы сүйектері-дәлелдерҚұйрық –тұжырым





Рефлексия

5мин «Шығу парағы» әдісі1. Сізге коучинг ұнады ма?2.Сіз осы коучинг туралы басқалармен пікір бөлісесіз бе?3.Сын тұрғысынан ойлау деген не?4.Алдағы уақытта сабаққа сын тұрғысынан ойлау модулін қай әдіс-тәсілдер арқылы қалай енгіземін деп ойлайсыз?Әр топтан 1адам шығу парағын оқиды





Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!