Коучинг тақырыбы | «Ойды ой қозғайды» сын тұрғысынан ойлауға үйрету |
Мерзімі |
|
Жалпы мақсаты | Сын тұрғысынан ойлау ұғымының мәнін ашу, «Сын тұрғы-сынан ойлау – педагогикалық түсінік» пен «Сын тұрғысынан ойлау»бағдарламасы ұғымдары арасындағы айырмашылықты ажырату. Ойлау дағдыларын дамытуда өз тәжірибесінде қалай қолдануға болатындығы туралы тұжырым (не қорытынды)жасау. |
Оқу нәтижесі | Сабақ соңында мұғалімдер сын тұрғысынан ойлау бақылау, тәжірибе, толғану және ой жүгірту нәтижесінде алған ақпаратты ұғыну, бағалау, талдау және жинақтауда қолданылатын әдіс- тәсіл екенін біледі. |
Түйінді идея: | «Ой салу ұстаз тарапынан, ойлану оқушы тарапынан, ойланту ұстаз тарапынан, шешімге келу оқушы тарапынан» Қ.Бітібаева |
Ресурстар: | компьютер, проектор, оқулық, түрлі-түсті маркер, үлестірмелі қағаздар, А4 и А3 форматтағы ақ қағаздар, стикерлер, әртүрлі конфеттер, түрлі-түсті суреттер |
Коучингтің жүргізілу барысы |
Коучинг кезендері | Уақыт | Коуч пен коучингіге қатысушылардың іс-әрекеті |
І. Ұйымдастыру | 2 мин | Сәлемдесу, психологиялық дайындық |
Топқа бөлу | 5 мин | «Шашу» әдісі арқылы топқа бөлу (3-4 түрлі конфеттер) |
1 тапсырма (ой шақыру)
|
5 мин | Коуч іс-әрекеті | Тындаушыіс-әрекеті |
|
| «Миға шабуыл» әдісі а)Үйде бір қыз отыр,егер қыз тұрып кеткен жағдайда, сыз оның орнына отыра алмайсыз. Қыз қай жерде отыр?б)Кенгуру жолбарыстан неге қорықпайды?в)Сөмкенің ішінде 5 алма бар. 5 бала алмаларды тең бөліп алды. Бірақ сөмкеде бір алма қалды. Не үшін?г)Ең кішкентай доп спорт ойындарының қай түрінде кездеседі?Мақсаты: Логикалық тапсырмалар арқылы сыни ойлауға үйрету.Нәтиже: Логикалық сұрақтарға ойланып жауап береді, дәлелдейді.Тапсырмаға нұсқау: Берілген логикалық сұрақтарға ойланып жауап беріңіздер, жауаптарыңыз-ды дәлелдеңіздерҚБ: «Басбармақ» әдісі | Берілген сұрақтарға ойланып жауап береді.
|
2 тапсырма
| 10мин | «Венн диаграммасы» әдісі «Қарапайым ойлау» мен «Сыни ойлау» сипаттамасын беру. Мақсаты: Берілген ресурстар арқылы «Қарапайым ойлау» мен «Сыни ойлауды» салыстыру.Ойлаудың тиімді түрін анықтау.Нәтиже: Ойлаудың түрлерін салыстырады, тиімді түрін анықтайды.Тапсырмаға нұсқау: «Қарапайым ойлау» мен «Сыни ойлау» сипаттамасын беру үшін берілген ресурсты пайдалана отырып «Венн диаграммасын» толтырыңыздарҚБ: Ауызша сұрақ-жауап әдісі | Кесте толтырады. Ойларын ортаға салады. |
3 тапсырма (мағынаны ашу) | 10 мин | Танысытырылым бойынша жұмыс: «Сын тұрғысынан ойлау – педагогикалық түсінік» пен «Сын тұрғысынан ойлау» бағдарламасы ұғымдары арасындағы айырмашы-лықты ажыратуМақсаты: Сын тұрғысынан ойлау туралы түсінік беру.Сын тұрғысынан ойлау мен «СТО»бағдарламасы ұғымдарын ажырату Нәтиже: Сын тұрғысынан ойлау туралы түсініктері қалыптасады. Сын тұрғысынан ойлау мен «СТО» бағдарламасы ұғымдарын ажыратады. | Тыңдайды, талдайды, салыстырады |
Сергіту сәті | 2 мин | «Аю, аңшы, қыз» атты сергіту сәті |
4 тапсырма (ой толғаныс) | 25 мин | «Боз орамал» атты роликтен үзінді көрсету, қалай аяқталатынына болжам жасату 1-топ «Ақылдың алты қалпағы» әдісі бойынша оз ойларын қорытындылайды.2- топ «Фишбоун» әдісі бойынша тұжырым жасайды.3-топ Эссе жазу4-топ «Позиция таңдау» әдісі «Иә», «Жоқ», «Мүмкін» деген позициялар бойынша өз ұстанымдарын дәлелдейдіМақсаты: Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету арқылы болжам жасауға, оны тұжырымдай отырып, дәлелдеуге мүмкіншілік жасау Нәтиже: Сыни тұрғыдан ойла отырып, болжам жасайды, оны тұжырымдап, дәлелдейді. Тапсырмаға нұсқау: Бейнежазба немен аяқталатынына болжам жасаңыздар, тұжырымдарыңызды дәлелді пікірмен қорғаңыздар.ҚБ: «Екі жұлдыз бір тілек»әдісі | Әр қалпақтың рөліне кіре отырып, өз позицияларын қорғау
Басы-тақырыпҮстіңгі сүйектер-себептерАстыңғы сүйектері-дәлелдерҚұйрық –тұжырым
|
Рефлексия
| 5мин | «Шығу парағы» әдісі1. Сізге коучинг ұнады ма?2.Сіз осы коучинг туралы басқалармен пікір бөлісесіз бе?3.Сын тұрғысынан ойлау деген не?4.Алдағы уақытта сабаққа сын тұрғысынан ойлау модулін қай әдіс-тәсілдер арқылы қалай енгіземін деп ойлайсыз? | Әр топтан 1адам шығу парағын оқиды
|