Коучинг
тақырыбы
|
«Ойды ой
қозғайды» сын тұрғысынан ойлауға
үйрету
|
Мерзімі
|
|
Жалпы
мақсаты
|
Сын тұрғысынан ойлау ұғымының
мәнін ашу, «Сын тұрғы-сынан ойлау – педагогикалық түсінік» пен «Сын
тұрғысынан ойлау»бағдарламасы ұғымдары арасындағы айырмашылықты
ажырату. Ойлау дағдыларын дамытуда өз тәжірибесінде қалай қолдануға
болатындығы туралы тұжырым (не қорытынды)
жасау.
|
Оқу
нәтижесі
|
Сабақ соңында мұғалімдер сын
тұрғысынан ойлау бақылау, тәжірибе, толғану және ой жүгірту
нәтижесінде алған ақпаратты ұғыну, бағалау, талдау және жинақтауда
қолданылатын әдіс- тәсіл екенін біледі.
|
Түйінді
идея:
|
«Ой салу ұстаз тарапынан,
ойлану оқушы тарапынан, ойланту ұстаз тарапынан, шешімге келу оқушы
тарапынан» Қ.Бітібаева
|
Ресурстар:
|
компьютер, проектор, оқулық, түрлі-түсті маркер,
үлестірмелі қағаздар, А4 и А3 форматтағы ақ қағаздар,
стикерлер, әртүрлі конфеттер, түрлі-түсті
суреттер
|
Коучингтің жүргізілу барысы
|
Коучинг кезендері
|
Уақыт
|
Коуч пен коучингіге қатысушылардың
іс-әрекеті
|
І.
Ұйымдастыру
|
2
мин
|
Сәлемдесу, психологиялық
дайындық
|
Топқа бөлу
|
5
мин
|
«Шашу» әдісі арқылы топқа бөлу
(3-4 түрлі конфеттер)
|
1 тапсырма
(ой шақыру)
|
5
мин
|
Коуч іс-әрекеті
|
Тындаушы
іс-әрекеті
|
«Миға шабуыл»
әдісі
а)Үйде бір қыз отыр,егер қыз
тұрып кеткен жағдайда, сыз оның орнына отыра алмайсыз. Қыз қай
жерде отыр?
б)Кенгуру жолбарыстан неге қорықпайды?
в)Сөмкенің ішінде 5 алма бар. 5 бала алмаларды тең бөліп алды.
Бірақ сөмкеде бір алма қалды. Не үшін?
г)Ең кішкентай доп спорт ойындарының қай түрінде
кездеседі?
Мақсаты: Логикалық тапсырмалар арқылы сыни ойлауға
үйрету.
Нәтиже: Логикалық сұрақтарға ойланып жауап береді,
дәлелдейді.
Тапсырмаға
нұсқау: Берілген логикалық сұрақтарға
ойланып жауап беріңіздер, жауаптарыңыз-ды
дәлелдеңіздер
ҚБ: «Басбармақ»
әдісі
|
Берілген сұрақтарға ойланып
жауап береді.
|
2 тапсырма
|
10мин
|
«Венн диаграммасы»
әдісі «Қарапайым ойлау» мен «Сыни ойлау»
сипаттамасын беру.
Мақсаты: Берілген ресурстар арқылы
«Қарапайым ойлау» мен «Сыни ойлауды»
салыстыру.
Ойлаудың тиімді түрін
анықтау.
Нәтиже: Ойлаудың түрлерін салыстырады,
тиімді түрін анықтайды.
Тапсырмаға
нұсқау: «Қарапайым ойлау» мен «Сыни
ойлау» сипаттамасын беру үшін берілген ресурсты пайдалана отырып
«Венн диаграммасын» толтырыңыздар
ҚБ: Ауызша сұрақ-жауап
әдісі
|
Кесте толтырады. Ойларын ортаға
салады.
|
3 тапсырма
(мағынаны ашу)
|
10
мин
|
Танысытырылым бойынша жұмыс:
«Сын тұрғысынан ойлау – педагогикалық түсінік»
пен «Сын тұрғысынан ойлау» бағдарламасы ұғымдары арасындағы айырмашы-лықты ажырату
Мақсаты: Сын тұрғысынан ойлау туралы
түсінік беру.
Сын тұрғысынан ойлау мен
«СТО»бағдарламасы ұғымдарын ажырату
Нәтиже: Сын тұрғысынан ойлау туралы
түсініктері қалыптасады. Сын тұрғысынан ойлау мен «СТО»
бағдарламасы ұғымдарын ажыратады.
|
Тыңдайды, талдайды, салыстырады
|
Сергіту сәті
|
2
мин
|
«Аю, аңшы,
қыз» атты сергіту
сәті
|
4 тапсырма
(ой
толғаныс)
|
25
мин
|
«Боз орамал» атты роликтен
үзінді көрсету, қалай аяқталатынына болжам
жасату
1-топ «Ақылдың алты қалпағы»
әдісі бойынша оз ойларын
қорытындылайды.
2- топ «Фишбоун» әдісі бойынша
тұжырым жасайды.
3-топ Эссе
жазу
4-топ «Позиция таңдау»
әдісі
«Иә», «Жоқ», «Мүмкін» деген
позициялар бойынша өз ұстанымдарын
дәлелдейді
Мақсаты: Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету арқылы болжам
жасауға, оны тұжырымдай отырып, дәлелдеуге мүмкіншілік
жасау
Нәтиже: Сыни тұрғыдан ойла отырып, болжам жасайды,
оны тұжырымдап, дәлелдейді.
Тапсырмаға
нұсқау: Бейнежазба немен
аяқталатынына болжам жасаңыздар, тұжырымдарыңызды дәлелді пікірмен
қорғаңыздар.
ҚБ: «Екі жұлдыз бір
тілек»әдісі
|
Әр қалпақтың рөліне кіре
отырып, өз позицияларын қорғау
Басы-тақырып
Үстіңгі
сүйектер-себептер
Астыңғы
сүйектері-дәлелдер
Құйрық
–тұжырым
|
Рефлексия
|
5мин
|
«Шығу парағы»
әдісі
1. Сізге коучинг ұнады
ма?
2.Сіз осы коучинг туралы
басқалармен пікір бөлісесіз бе?
3.Сын тұрғысынан ойлау деген
не?
4.Алдағы уақытта сабаққа сын
тұрғысынан ойлау модулін қай әдіс-тәсілдер арқылы қалай енгіземін
деп ойлайсыз?
|
Әр топтан
1адам шығу парағын
оқиды
|