Материалдар / Ойлан жəне құрастыр
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ойлан жəне құрастыр

Материал туралы қысқаша түсінік
Ойлан жене құрастыр
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
614
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады





Сабақтың тақырыбы:Ойлан және құрастыр

Күні: Оқытушының аты-жөні: Таурбаев А.Р.
СЫНЫП: 1 сынып Қатысушылар саны:

Қатыспағандар:
Сабақ негізделген оқу мақсаты Дайындау технологиялары Қауіпсіздік техникасын сақтау
Сабақтың мақсаттары 1.2.3.2 Айқындалған материалдармен (ермексаз, қолданыстан шыққан, қағаз материалдары)қарапайым көлемді пішіндерді жасау 1.2.4.1 Қауіпсіздік техникасын сақтап, материалдарды және құралдарды қолдану
Жетістік критерийлері Білім алушы:Берілген материалдар мен компонентердіөлшейді, белгілейді, қияды.Материалдар мен компонентерді формасынакелтіру, жинақтау, қосу және біріктіру арқылыжұмысын аяқтайды.
Тілдік мақсатОқушылар орындай білуі тиіс:• баспаның ерекшеліктері мен сапасын және олар жемістер мен көкөністердің текстурасын қалай бейнелейтіндігін сипаттау


Мыналарды қамтиды:• текстура, фактура, тегіс, қатты, қатаң, жұмсақ, кедір-бұдыр, тікенді, жылтыр;• баспа, қайталау, дайындау, көлденең, тік, диагональ, тура, толқынды, көп қабатты, үстінен жабу, біріктіру;• пішін, дөңгелек, шеңбер, сопақ;• түс, жарқын, көмескі, жеңіл, қара, ақ, қара-қоңыр;• кеңістік, өлшем, үлкен, кішкентай, таңдап алу; • сыру, тігу, кестелеу, аппликация, бисермен әшекейлеу, жіппен жұмыстар.
Алдыңғы оқу Алдыңғы бөлімдердің мазмұнынан оқушылар жасалған дүниені (адамның қолымен жасалған) зерттеу барысында білім мен тәжірибелерін жинақтады, сонымен қатар көркем шығармашылық саласы бойынша дағдыларын әрі қарай дамытты.


Жоспар
Жоспарланған уақыт



Басталуы 5-7 минут









































Ортасы 17-22минут

































Аяқталуы 3-6 минут

Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар ескертпелерді жазыңыз) 1 Ұйымдастыру 2. Қызығушылықты ояту. Саламатсыздар ма оқушылар! Бүгін көңіл күйлеріңіз қалай? Ойлан және құрастыр

Оқушылар шығармашылық жұмыстарды өткен бөлімнен таңдап алып, топпен немесе жұппен жұмыс істей алады. Оқушыларға жұмыстарға қарап, салыстыруларын сұраңыз. Жұмыстың сапасы өзгергенін байқадыңдар ма? Бұл неден байқалып тұр? Сендер қай жұмыстарыңмен мақтанасыңдар? Неліктен?

Оқушыларға өздерінің жұмыстарынан көрме ұйымдастыру керектігін айтыңыз. Оларға өз жұмыстарын орналастыратын мінбер дайындау керек.Мінбер көлемді аспаптарға арналған, ермексаздан жасалған мүсіндерге және тегіс коллаж жұмыстары орналасатындай болуы керек.Олар өз мінберлерін ескі қораптардан, мектептің орындықтары мен парталарынан құрастырып, маталармен безендіреді. Сонымен қатар көрменің атауын ойластыруға болады.Көрме үшін жұмыстарды безендіру керек.Жұмысты қалай безендіру көрсету.



Суретті паспартумен безендірудің кезеңдерін қорсетіңіз. Ол үшін, ең алдымен, суреттің шеттеріне қарау керектігін айтыңыз. Олар тік болу керек. Егер түзету қажет болса, парақтың жиегінен сызғышты тік қойып, тік сызық жүргізу керек. Содан соң қайшымен шетін ұқыпты қиып шығу керек. Оқушылар нұсқаулық бойынша суретерін безендіре бастайды.Оқушылар жұмысты орындау барысында қауіпсіздік ережелерін сақтайды.Рефлексия:Бүгін не үйрендің?Қандай қиыншылықтармен кездестің?Не қызықты болды?




Ресурстар









Бірқатар көркемдік материалдар мен құралдар: түрлі түсті қатырма қағаз, желім, қайшы.







Қосымша ақпарат
Саралау – Көбірек қолдаукөрсетуді қалайжоспарлайсыз?

Бағалау - Оқушылардыңүйренгенін тексеруді қалайжоспарлайсыз?

Пəнаралық байланыс

Деңгейлік тапсырмалар,үлгілерСмайликтер,Рефлексия:Сұрақ-жауапДүниетану,ресурстар
Қорытынды бағамдауҚандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алады (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім1.2.



Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!