Материалдар / Ойлан жəне құрастыр
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ойлан жəне құрастыр

Материал туралы қысқаша түсінік
Ойлан жене құрастыр
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
695
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Сабақтың тақырыбы:

Ойлан және құрастыр


Күні:

Оқытушының аты-жөні:

Таурбаев А.Р.

СЫНЫП: 1 сынып

Қатысушылар саны:


Қатыспағандар:

Сабақ негізделген оқу мақсаты

Дайындау технологиялары

Қауіпсіздік техникасын сақтау

Сабақтың мақсаттары

1.2.3.2 Айқындалған материалдармен (ермексаз, қолданыстан шыққан, қағаз материалдары)қарапайым көлемді пішіндерді жасау

1.2.4.1 Қауіпсіздік техникасын сақтап, материалдарды және құралдарды қолдану

Жетістік критерийлері

Білім алушы:

Берілген материалдар мен компонентерді

өлшейді, белгілейді, қияды.

Материалдар мен компонентерді формасына

келтіру, жинақтау, қосу және біріктіру арқылы

жұмысын аяқтайды.

Тілдік мақсат

Оқушылар орындай білуі тиіс:

баспаның ерекшеліктері мен сапасын және олар жемістер мен көкөністердің текстурасын қалай бейнелейтіндігін сипаттау


Мыналарды қамтиды:

текстура, фактура, тегіс, қатты, қатаң, жұмсақ, кедір-бұдыр, тікенді, жылтыр;

баспа, қайталау, дайындау, көлденең, тік, диагональ, тура, толқынды, көп қабатты, үстінен жабу, біріктіру;

пішін, дөңгелек, шеңбер, сопақ;

түс, жарқын, көмескі, жеңіл, қара, ақ, қара-қоңыр;

кеңістік, өлшем, үлкен, кішкентай, таңдап алу;

сыру, тігу, кестелеу, аппликация, бисермен әшекейлеу, жіппен жұмыстар.

Алдыңғы оқу

Алдыңғы бөлімдердің мазмұнынан оқушылар жасалған дүниені (адамның қолымен жасалған) зерттеу барысында білім мен тәжірибелерін жинақтады, сонымен қатар көркем шығармашылық саласы бойынша дағдыларын әрі қарай дамытты.


Жоспар

Жоспарланған уақыт



Басталуы

5-7 минут






















Ортасы

17-22

минут


















Аяқталуы

3-6 минут


Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар ескертпелерді жазыңыз)

1 Ұйымдастыру

2. Қызығушылықты ояту.

Саламатсыздар ма оқушылар!

Бүгін көңіл күйлеріңіз қалай?

Ойлан және құрастыр


Оқушылар шығармашылық жұмыстарды өткен бөлімнен таңдап алып, топпен немесе жұппен жұмыс істей алады. Оқушыларға жұмыстарға қарап, салыстыруларын сұраңыз. Жұмыстың сапасы өзгергенін байқадыңдар ма? Бұл неден байқалып тұр? Сендер қай жұмыстарыңмен мақтанасыңдар? Неліктен?


Оқушыларға өздерінің жұмыстарынан көрме ұйымдастыру керектігін айтыңыз. Оларға өз жұмыстарын орналастыратын мінбер дайындау керек.

Мінбер көлемді аспаптарға арналған, ермексаздан жасалған мүсіндерге және тегіс коллаж жұмыстары орналасатындай болуы керек.

Олар өз мінберлерін ескі қораптардан, мектептің орындықтары мен парталарынан құрастырып, маталармен безендіреді. Сонымен қатар көрменің атауын ойластыруға болады.

Көрме үшін жұмыстарды безендіру керек.

Жұмысты қалай безендіру көрсету.



Суретті паспартумен безендірудің кезеңдерін қорсетіңіз. Ол үшін, ең алдымен, суреттің шеттеріне қарау керектігін айтыңыз. Олар тік болу керек. Егер түзету қажет болса, парақтың жиегінен сызғышты тік қойып, тік сызық жүргізу керек. Содан соң қайшымен шетін ұқыпты қиып шығу керек.

Оқушылар нұсқаулық бойынша суретерін безендіре бастайды.

Оқушылар жұмысты орындау барысында қауіпсіздік ережелерін сақтайды.

Рефлексия:

Бүгін не үйрендің?

Қандай қиыншылықтармен кездестің?

Не қызықты болды?



Ресурстар






Бірқатар көркемдік материалдар мен құралдар: түрлі түсті қатырма қағаз, желім, қайшы.





Қосымша ақпарат

Саралау –

Көбірек қолдау

көрсетуді қалай

жоспарлайсыз?


Бағалау - Оқушылардың

үйренгенін тексеруді қалай

жоспарлайсыз?


Пəнаралық байланыс


Деңгейлік тапсырмалар,

үлгілер

Смайликтер,

Рефлексия:

Сұрақ-жауап

Дүниетану,ресурстар

Қорытынды бағамдау

Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алады (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім

1.

2.



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!