Жетістік
критерийлері
|
Білім
алушы:
Берілген материалдар мен
компонентерді
өлшейді, белгілейді,
қияды.
Материалдар мен компонентерді
формасына
келтіру, жинақтау, қосу және
біріктіру арқылы
жұмысын
аяқтайды.
|
|
Мыналарды
қамтиды:
• текстура, фактура, тегіс,
қатты, қатаң, жұмсақ, кедір-бұдыр, тікенді,
жылтыр;
• баспа, қайталау, дайындау,
көлденең, тік, диагональ, тура, толқынды, көп қабатты, үстінен
жабу, біріктіру;
• пішін, дөңгелек, шеңбер,
сопақ;
• түс, жарқын, көмескі, жеңіл,
қара, ақ, қара-қоңыр;
• кеңістік, өлшем, үлкен,
кішкентай, таңдап алу;
• сыру, тігу, кестелеу,
аппликация, бисермен әшекейлеу, жіппен
жұмыстар.
|
Жоспарланған
уақыт
Басталуы
5-7
минут
Ортасы
17-22
минут
Аяқталуы
3-6
минут
|
Жоспарланған жаттығулар
(төменде жоспарланған жаттығулармен қатар ескертпелерді
жазыңыз)
1
Ұйымдастыру
2. Қызығушылықты
ояту.
Саламатсыздар ма
оқушылар!
Бүгін көңіл күйлеріңіз
қалай?
Ойлан және
құрастыр
Оқушылар шығармашылық
жұмыстарды өткен бөлімнен таңдап алып, топпен немесе
жұппен жұмыс істей алады. Оқушыларға жұмыстарға қарап,
салыстыруларын сұраңыз. Жұмыстың сапасы өзгергенін байқадыңдар ма?
Бұл неден байқалып тұр? Сендер қай жұмыстарыңмен мақтанасыңдар?
Неліктен?
Оқушыларға өздерінің
жұмыстарынан көрме ұйымдастыру керектігін айтыңыз. Оларға өз
жұмыстарын орналастыратын мінбер дайындау
керек.
Мінбер көлемді аспаптарға
арналған, ермексаздан жасалған мүсіндерге және тегіс коллаж
жұмыстары орналасатындай болуы керек.
Олар өз мінберлерін ескі
қораптардан, мектептің орындықтары мен парталарынан құрастырып,
маталармен безендіреді. Сонымен қатар көрменің атауын ойластыруға
болады.
Көрме үшін жұмыстарды
безендіру керек.
Жұмысты қалай безендіру
көрсету.
Суретті паспартумен
безендірудің кезеңдерін қорсетіңіз. Ол үшін, ең алдымен, суреттің
шеттеріне қарау керектігін айтыңыз. Олар тік болу керек. Егер
түзету қажет болса, парақтың жиегінен сызғышты тік қойып, тік сызық
жүргізу керек. Содан соң қайшымен шетін ұқыпты қиып шығу
керек.
Оқушылар нұсқаулық бойынша
суретерін безендіре бастайды.
Оқушылар жұмысты орындау
барысында қауіпсіздік ережелерін сақтайды.
Рефлексия:
Бүгін не
үйрендің?
Қандай қиыншылықтармен
кездестің?
Не қызықты
болды?
|
Ресурстар
Бірқатар көркемдік материалдар
мен құралдар: түрлі түсті қатырма қағаз, желім,
қайшы.
|