Материалдар / "Ойлан тап" сыныптан тыс жұмыс
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

"Ойлан тап" сыныптан тыс жұмыс

Материал туралы қысқаша түсінік
Математика пәні бойынша тапсырмалар
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Желтоқсан 2017
1524
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

«Тез ойлан,бұрын тап!» ойыны түріндегі сыныптан тыс жұмыс.


 Ойын түрінде өткізілетін сыныптан тыс жұмысқа  7«А», 7«Ә»  және  7«Б» сынып оқушылары қатынасыды.

Мақсаты: 1.Оқушылардың математика пәніне деген қызығушылығын

арттыру, математикадан алған білімдерін нығайту, ойлау қабілеттерін 

дамыту. 


2. Ұйымшылдыққа , топ болып жұмыс жасауға, өздіктерінен іздене 

 білуге, ой қорытындысын жасай білуге, шапшаңдыққа, жинақылыққа дағдыландыру.

3.Оқушылардың мақсатқа жету барысында жауапкершіліктерін жетілдіру,

күшіне деген  сенімін арттырып, үлкен жетістіктеріне жетуге тәрбиелеу.

 Ойын ережесі:  
Ойынға 10 оқушыдан 3 команда қатысады.Әр команданың мақсаты көбірек ұпай жинау.Ол үшін ойын сұрақтарына дұрыс жауап беру.Турларда әр сұрақтың өз бағасы болады, ойлануға 1-3 минут уақыт беріледі.

Команда мүшелері математикаға, математика тарихына байланысты,жадыны дамытуға, ойлау қабілеттерін дамытуға байланысты сұрақтарға жауап берулері керек.


Ойын алаңы: үлкен-кең сынып бөлмесі немесе зал 

С Ц Е Н А Р И І 
Ойын барысы:

І-жургізуші

- Қайырлы күн қымбатты қонақтар,әділ қазылар алқасы және ойынға қатысушылар!  Сіздерді бүгін осы залда көріп отырғанымызға өте қуаныштымыз.

2-жургізуші

- Біздің бүгінгі мақсатымыз математика пәнінің өте жауапты екендігін біле отыра,сандардың ғажайып әлеміне ойша саяхат жасап,оның байлығын көре білу және мүмкіндігінше оқушыларды қызықтыра білу.

І-жургізуші



Қымбатты математика жанкүйерлері мен осы залға жиналғандар! Сіздерге осы ойынға қатысушылар атынан математикалық сәлем! 




І-жургізуші 




2-жургізуші 



Математика – бұралаңсыз нақты ілім, 
Үйрететін бақыт тілін, бақ тілін. 
Айдыныңда сүңгіп, сүңгіп жүзсең бір, 
Тарқалмайды қуаныш пен шаттығын 



Уа, халайық, халайық!

Бәріңе жыр салайық

Бүгінгі кеш төрінде

Математика елінде

Математика тілінде

Есеп шешіп жарысып.

Шабыт тасып шалқысып

Есеппен ән салысып

Көңілді кеш жасайық.

Ат салысып аянбай

Бар өнерге басайық. 



Құрметті аяулы көрермендер,

Білімменен сусындаған жас өреңдер,

Қош келдіңіз бүгінгі ойын-сайысымызға

Бұл күн қалсын мәңгіге есімізде




Шақырамыз екі топты ортаға

Қол соғады көрермендер таңдана.

Сайыскер өнеріңді ортаға сал,

Осы кеште біліміңді сынап ал.

Білмегеніңді осы  бүгін біліп ал. 



Қазылар орнықтырар әділдікті

Кімдердің жауаптары кәміл шықты?

Білім мен тапқырлықтың жарысында

Жеңіске жетер дейміз нағыз мықты!

(Әділқазылар алқасының мүшелерімен таныстырып өтейік) 



Бүгінгі ойынға қатысушы командалармен танысуға рұқсат етіңіздер 

«Квадрат» тобын халайық, 
Қол соғып қарсы алайық! 
Үлгілі тәртіп, жақсы оқу, 
Алға қойған мақсатын. 
Әрқашанда мектепте, 
Шығып жүрген жақсы аты – деп 
7 «А» сынып оқушыларынан құралған «Квадрат» атты тобын ортаға шақырамыз! 



Асып әсте саспайтын, 
Батыл қадам бастайтын. 
Еркін билеп барынша
Жарыстан сірә қалыспайтын – деп ортаға 7 «Б» сыныбы «Үшбұрыш» тобын шақырамыз! 



Жиналған ылғи дарындар, 
Жүректе от көздерінде жалын бар – дей келе, 

ортаға 7 «Ә» сыныбы «Дөңгелек» тобын шақырамыз! 



Ал, қанеки сайысты біз бастайық

Ұрандарымызды айтып,

Өзімізді таныстырып тастайық.

(сөз кезегін әр топқа береміз)



10 


Ойынды бастайтын команданы анықтау үшін, капитандары ортаға шақырылады,« К » әрпінен басталатын математика терминдерін кім көп айтады, сол команда бірінші бастайды 


11 


Ал қанеки балалар

Құлақ салшы  сөзіме

Сұрақ берсем берейін

Логикадан өзіңе

 Ойла-ойла тереңнен,

Жақсы емес-ау көп бөгелген.

Сұрақтарды шешпесең

өте алмайсығ бөгеттен

Тауды биік демеңдер,

Талаптансаң шығарсың



12 


Айтар ойын тұспалдар

Сіз оқытқан оқушылардың

Және олардың ата-анасының

Сәті келді сыналар.

Есепті түрлі-түрлі шығарамыз

Арасында ойын ойнап жарысамыз

Ойламды сұрақ , қиын сұрақ бәрі де бар.

 Әзіл есепке де отырамыз.


 1-сұрақ. Оза шап.»Біліміңді көрсет» Әр сұраққа 1ұпайдан барлығы: 15).

(3 командаға бірдей қағазда беріледі немесе экранда)

1. Екі қатынастың теңдігі? (.................................................)

2. Айырмашылығы тек таңбаларында ғана болатын сандар? (..........................)

3. Нөлден кіші сандар? (…………………………………..)

4. Қарама-қарсы сандардың қосындысы неге тең? (…………………………)

5. -21 санына қарама-қарсы санды атаңдар. ( ……………………. )

6. Бұрышты өлшейтін құрал? (…………………………….)

7. Жазыңқы бұрыштың градустық өлшемі?  ( …………………………..)

8. Перпендикуляр түзулер деп қандай түзулерді айтады? (……………………………………………………………………………………………)

9. «Координаталар» сөзі нені білдіреді?  (…………………….)

10. Таңбалары бірдей сандардың көбейтіндісі қандай сан болады? ( ……………… )

11. Қайсысы көп : 2 метр ме, әлде 201 см ме?  ( ……………………… см)

12. Жарты теңгенің жартысы неге тең?  (………………….. тенге)

13.   -18 қосу  11 ?   (…………… )

14. 5 санына кері сан?  (…………………… )

15. Сан аралықтарының неше түрі бар? Оларды атаңдар. ( …………түрі. ……………………………………………………………………………………..).


2- сұрақ.Алға ұмтыл. «Сөзді табу» (3ұпай)

(3 командаға бірдей қағазда беріледі немесе экранда)

Төмендегі сандардың әрқайсысына бір әріп сәйкес келеді.Бірдей цифрларға бірдей  әріптер сәйкес келеді.   1747  санына сәйкес     келетін сөзді  табыңдар.  

1).  5737              АУЗУ 2).  7147              УСЛУ

3).  6237              БЕЗУ 4)   1747            ............. 
3-сұрақ. Алға бас. «Логикалық сұрақтар». (Әр сұраққа 1ұпайдан барлығы: 10).

( сұрақтар ортаға тасталады. Бұрын қол көтерген жауап береді)


1. Аспанда бір қатар үйректер ұшып барады. Біреуі алдында, екеуі артында ,

біреуі артында, екеуі алдында, біреуі екеуінің арасында. Барлығы неше 

үйрек ұшып барады? (…………………………..).

2. Үстелдің 4 бұрышы бар. Егер 1 бұрышын кесіп тастаса, неше бұрыш 

      қалады? (…………………………………….)

3. Екі қолда 10саусақ. Сонда 10 қолда неше саусақ болады?  (…………………..)

4. Әсем поездың басынан есептегенде 7-вагонға отырды. Мадина поездың

соңынан есептегенде 7-вагонға отырды. Сонда қыздар бір вагонда болды. поезда неше вагон болған?  (……………………………..)

5. 86 санын ешқандай жазу жазбай 12-ге арттыр.  (…………………………….)

6. Бес тоғыздықпен 10 санын қалай алуға болады?   ( ……………………………….)

7. Қандай 3 натурал санның қосындысы олардың көбейтіндісіне тең? (…………………..)

8. 1 2 3 4 5 =2 теңдік орындалатындай цифрлар арасына амалдар таңбасын қойыңдар         (   ……………………………………… = 2 )

9. Адасқан әріптер. Қандай сөздер: Нарадс, тазауй, киреш, ретм        (……………………………………………………………………………………..)

10.  Сан тізбегін жалғастыр :    9, 1, 7, 1, 5, 1,..........  (………………….)

                                               3, 7, 11, 15, 19..........( …………………………. ). 
4-сұрақ. Бұрын жауап бер. «Мақал-мәтелдер» (3-командаға бірдей қағазда беріледі)

 Құрамында сандары бар мақал-мәтелдердегі сандарды табыңдар .



 1а. Атадан 10 боламыз,

Бір-бір жастан арамыз.

Қосылып кейде басымыз,

Азайып кейде қаламыз.

Бөлініп кейде арамыз,

Көбейтіп те аламыз.  (………………..)



2а. Бір-бірімен жарысқан,

Бес аю, бір арыстан,

Екі қой мен үш түлкі

Бәрі нешеу кім білді? (...................................)



3а. Түйе, бота маң басқан, 

Төрт аяғын тең басқан.

Шұнақ құлақ бес ешкі,

Қос лақты қос ешкі.

Екі қозылы екі қой

Бәрін бірге санап қой. (...................................)



1б. ....жақсы қас болмас, 

.... жаман дос болмас. 


2б. Досыңды ... күн сынама, ... жыл сына. 


3б. ... рет айтқаннан, 

... рет көрсеткен артық. 


1в. Жұмысқа ... жылда үйренеді, жалқаулыққа ... күнде үйренеді. 


2в. ... жыл аш болсаң да, атаңның салтын ұмытпа. 


3в. Болар бала .....-інде баспын дейді, болмас бала ...- інде жаспын дейді. 


1г. Жерді .... рет жыртқан, өнімді ... есе өнім алады. 


2г. ... күн тұзын татқанға, 

....... күн сәлем 


3г. Оқымаған ... бала, оқыған ...... бала. 


5-сұрақ. «Ойлау керек» Ортаға тасталатын сұрақ

1. Наурыз мерекесінде 20 адам би биледі. Ләззат 7 жігітпен, Гүлзат 8 жігітпен, Алмагүл 9 жігітпен, ал Айдана сол мерекеге келген барлық жігітпен би биледі. Мерекеде қанша жігіт болған? (………..) 

2. Бес жыл бұрын ағасы мен қарындасының жастарының қосындысы сегізге тең болды.Бес жылдан кейін олардың жастарының қосындысы неге тең болады?(......................... жас) 
3. Үлкен ағасында 12 кәмпит,ал інісінде 2 кәмпит бар.Үлкен ағасы інісіне неше кәмпит бергенде , әділеттілік орнап,олардың кәмпиттерінің саны теңеледі?(.................................)  

6-сұрақ. «Математика тарихынан» Ортаға тасталатын сұрақ

1. Ноль санын алғашқы ойлап тапқан адам ?(...........................................) 


2. Математика –ғылымдардың патшасы деген сөзді кім айтқан? (..................)


3. Үнділіктер оны «Сунья»,ал араб математиктері «Сифр» деп атаған. Біз оны қазір қалай атаймыз? (................................)


7-сұрақ. «Сандар туралы» (3-командаға бірдей қағазда беріледі)

1а.Егіз сандар деп қандай сандарды айтамыз?( ........................ ,мысалы:5 пен7)

1б.Заттарды санау үшін қолданылатын сандар қалай аталады?(...............) 
1в. Нөл болып жазылып, нөлге бөлінеді

Онымен банк несие береді

Санның жүзден бірі.    ( ………………………)                                 

2а. Бөлшек сызығының үстіне жазылған сан қалай аталады?(.......................)


2б. Нөлге және жұп цифрға аяқталатын сандар қалай аталады? (.....................) 
2в.       Бір амал бар

                 Оның кестесі де бар

                Ал байлыққа байлық  қосылса  (..................... )

3а. Бүтін бөліктен және бөлшек бөліктен тұратын сан қалай аталады?(............................)


3б. Қандай сандар жай сандар деп аталады? (........................................) 
3в.      Бөлмеде ол төртеу

                 Бұзықтарды сонда қояды

                 Транспортирмен өлшенеді.    (………………….) 

8-сұрақ. «Математикалық калейдоскоп» Көрермендерге ортаға тасталатын сұрақ

1а. Есімдері әртүрлі, жастары бірдей жеті ағайындылардың есімдерін атаңдар.(.............................................................)


1б.       Сабақ арасындағы

Мектептегі ең жағымды сәт

  Өзі тез аяқталады. (.....................................) 

1в. Бұл зат біреуінің қалтасында, біреуінің сөмкесінде. Бетінде сандар бар. Ол сан заттар ауысып кетпеу үшін жазылған. Бұл не? (...................)

2а. Бір адамнан , қанша балаң бар деп сұрағанда, ол мысқылдап:

«Менде қанша қызым болса,сонша ұлым бар.Әр ұлымда 3 қарындасы бар».   Бұл отбасында неше бала?      (................................)

2б.  Үздіктер оны сирек жасайды

Содан сабақ алады

Ол үшін баға кемітіледі( ............................)



2в. Бұл құралды әдебиет мұғалімі ешқашан қажет етпейді. Ал математика мұғалімі ешқашан қолынан тастаған емес. Ол өзі ерекше жарты айға ұқсас бір зат: өлшеп-өлшеп алып, түр–түрге бөліп тастайды. (.............................)

3. Анасы мұгалімге балалардың біреуін көрсетіп: «Мен оның анасымын,  бірақ ол менің ұлым емес »-дейді . Ол не дегені?  (..................................)

3а.  Әр есепте бар

Оны тауып алуға немесе қарап алуға болады

Шешесі баласына:

«Бұзақылық жасасаң....бересің дейді.   (..........................)



3в. Онымен ертеректе дүкендерге қолданылған. Әр сатыларында дөңгелек тоқаштар ілінген. Оны қолданғанда өзі сарт-сұрт етеді. Қарапайым калькулятор деп атауға болады. (...........................................) 

9-сұрақ «Қызықты сұрақтар» (3-командаға бірдей қағазда беріледі)- 7 ағалы-інілердің бір-бірден қарындастары бар.Отбасында барлығы неше бала бар? (...........................) 
- Орманшылар бөренені арамен бөліп жатыр. Олар14 жерден кесті. Неше бөлік пайда болды? (........................................) 
-Айболитке көрінуге аңдар келді. Бәрі, тек 2 иттен басқалары. Бәрі, тек 2 мысықтан басқалары. Бәрі, тек 2 қояннан басқалары. Айболитке көрінуге неше аң келген? (............................................) 
10-сурақ. Жетісіп алуға мүмкіндік бар. «Одан әрі» командалық ойыны. Әр командаға 2 минут уақытта 10 сұрақ оқылады. Дұрыс жауаптары ұпайларына қосылады 


1-командаға:

1.Азайтудың нәтижесі қалай аталады? (айырма)


2. Екі қабырғасы тең болған үшбұрыш (тең бүйірлі)

3. 7 ондық 0 бірліктен тұратын санды ата. (70)


4. 1 ғасырда неше жыл бар? (100) 
5. Жүрілге жолды уақытқа бөлсе нені береді (жылдамдық) 
6. Шеңберде центр арқылы өтетін хорда (диаметр) 
7. Азайту амалының компоненттерін ата? (азайғыш, азайтқыш, айырма) 
8. 2-нің 5 дәрежесі неге тең (32) 
9. 4 қой мен 4 тауықта неше аяқ? (20) 
10. Қиылыспайтын екі түзу (параллель түзулер) 


2-командаға:

1. Қосудың нәтижесі қалай аталады? (қосынды)

2. Үш қабығасы тең болған үшбұрыш (тең қабырғалы) 
3. 9 ондықтан 8 бірліктен тұратын санды ата. (98) 
4. Геометрия сөзінің мағанасы (жер өлшеу)

5. Жылдамдықпен уақыттың көбейтіндісі нені береді (жолды)


6. Ұзындығы екі радиусқа тең хорда ( диаметр)

7. Бөлу амалының компанеттерін ата? (бөлінгіш,бөлгіш,бөлінді)


8. 3-тің 5 дәрежесі неге тең ( 27 ) 
9. 5 машина мен 4 велосипедтің дөңгелектері нешеу? (28) 
10. Шаршы ауданын қалай табамыз (кабырғасын квадраттау) 


3-командаға:

1. 5-тің 2 дәрежесі неге тең 25


2.0,5 сағатта неше минут бар?(30) 
3. Периметрді қалай табамыз?(қабырғаларды қосу арқылы 
4. Шаршы ауданын қалай табамыз? кабырғасын квадраттау

5. Шеңбердің кез-келген нүктесін центрімен қосатын кесінді диаметр

6. Жылдамдықпен уақыттың көбейтіндісі нені береді жол 
7.4-тің 3 дәрежесі неге тең 64 
8. 3 пен 9 - дың көбейтіндісі?(27) 
9. Екі түзудің қиылысуынан пайда болған бұрыш вертикал бұрыш 
10. 3 қоян мен 3 тауықта неше аяқ бар(15) 




11-сурақ. «Кім тапқыр?» Әр командаға 2 минут уақытта сренке шақпағымен тапсырма орындау.

12 дана шырпы қойылған: 3 шырпы данасының орындарын алмастыр, сонда 3 тең квадрат пайда болсын;



 

12-сұрақ. Көшбасшылар сайысы. (2-тапсырма беріледі)

1 тапсырма. Төртіншісі артық


1.Төртінші артығын тап: 37;19;27;29 .(.......................) 
2.Төртінші артығын тап:қосынды,айырма,бөлінгіш, көбейтінді. (.................) 
3.Төртінші артығын тап: радиус,центр,төбесі,диаметр(................)

2- тапсырма. «Соңғысын алмау» ойыны. 1-ші орын алган ойыншы командасына 3 ұпай,2-ші орын алған оқушы командасына 2 ұпай,3-ші орын алған оқушы 1 ұпай алып береді)

Қосымша көрермендерге: «ХОП» ойыны .(әр бір командадан екіден (бір ұл,бір қыздан)оқушылар шығады, 1-ші орыналган ойыншы командасына 3 ұпай,2-ші орын алған ойыншы командасына 2 ұпай, 3-ші орын алған ойыншы 1 ұпай алады.)

1-Жүргізуші:

Білім деген биік шың,

Бақытқа сені жеткізер.

Білім деген ақылшың

Қиындықтан өткізер, -.

2-Жүргізуші: 
Осыменен бұл қызықты тамамдасақ, 
Бұл жайды айтамыз ба жаман болсақ? 
Үйрендік білмегенді осы жолы, 
Тағы да үйренеміз аман болсақ. 
Шыңымыз биік болар, білім қусақ. 
Өмір деген өнермен үйлеспей ме? 
Жадыратар жанымызды ән тыңдасақ.

1-Жүргізуші:


Көнілді кеште отырғандарыңызды сезіндіру үшін мектебіміздің сүйікті әншісі .............................тің орындауында жандарыңызды жадыратар бір ән ұсынамыз. Қабыл алыңыздар!

2-Жүргізуші:


Кешіміздің соңғы сәті таяп қалды, 
Ал, қазір әділ-қазы сөз алады. 
Кешіміздің жеңімпазын анықтап, 
Мақтау қағаз, сыйлықтарын тапсырады. 

Қорытындылау: Жеңімпаздарды марапаттау, сыйлықтар беру

Математикалық кешті ұйымдастырушы

Математика оқытушысы: Р.Конакбаев

№9 орта мектебі 2015-2016 оқу жылы 7 -сынып оқушылары ортасында «Тез ойлан, бұрын тап!» ойыны түріндегі сыныптан тыс жұмыс - математикалық сайыс .


































Ойлан тап!

Мақсаты: Оқушылардың сыни ойлау дағдысын жетілдіру, өз ойларын ашып айтуға, ынтымақтастыққа баулу. Таным қабілеттерін, білім, біліктерін анықтау.

Күтілетін нәтиже: Оқушылар сыни ойлана тапсырмалар орындап, викториналық сұрақтарға жауап береді. Таным қабілеттері , білім, біліктері артады.

Түрі: викториналық ойын – сауық

Ресурстар: слайд – презентация, видео – ролик, ұяшықтар, ұялы телефон

Барысы:

Балапан телеарнасындағы Ойлан тап бағдарламасының басталуындағы музыка әуені қосылып, видео көрсетіледі.

  • Сәлеметсіздерме ұстаздар мен оқушылар!

Көңіл – күйлеріңіз қалай? Қазыр бізде, «Ойлан тап» викториналық ойын сауық.

Ойынымыз бірнеше бөлімдерден тұрады. Ойынға сынып оқушыларының ішінен жолы болғыш оқушылар ғана қатыса алады. Ойынға қатысу үшін телефон арқылы байланыс жасап аламыз. Ойынымыз балалардың таңдауы бойынша жалғасын табады. Балапан теле арнасындағы Ойлан тап бағдарламасы баршамызға мәлім. Бүгінгі сағатымыз сол бағдарлама негізімен жүреді.

Тренинг: Қас – қағым сәт.

Телефон шалу арқылы ортаға оқушы шығады. Өзін таныстырады. Сәлем жолдайды. Ертегілер туралы әңгіме жүргізіледі.

Сен ертегілерді ұнатасыңба?

Қандай ертегіні ұнатасың?

Ертегі кейіпкерлерін ата?

Қай кейіпкерді өзіңе үлгі тұтасың?

Ертегі әлемі дегенді қалай түсінесің? Т.с.с сияқты сұрақтар қойылады.

Балалар үй жұмысын орындап болдыңдарма?

Ал, бос уақыттарыңда не істейісңдер?

Кейбіреулері далада ойнайды, ал кейбіреулері балпан телеарнасын қарайды. Ал сен не істейісің?

Ойын шартын түсіндірейін. Бүгін біз Алтын кілт ойынын ойнаймыз

Менің жанымда түрлі – түсті шеңбер бар. Шеңберде алтын кілт орналасқан Егер сендер алтын кілт айнал десеңдер, алтын кілт айналады. Алтын кілт тоқта десеңдер алтын кілт бір ұяшыққа кеп тоқтайды. Сол ұяшықтың тапсырмасын орындайсыз.

Ескерту ұяшықтардың ішінде қара ұяшық бар, егер қара ұяшық ашылса, ойынды сол жерден тоқтатып, келесі оқушы шығады

қара ұяшық – ойын тоқтайды.

Көк ? ұяшық - қатысушыға сұрақтар беріледі.

Қызғылт ұяшық А Ә Б– әріптер бойынша сөйлем құрастыру

Ашық көк   – суретті тап. Сурет бойынша әңгімелеу.

Қызыл ұяшық  – музыка әуені бойынша әнді табу.

Сары ұяшық  – сыйлық беру.

Қою көк ұяшық – Жұлдызша: Бейне сұрақтар

Алтын кілт айнал бөлімі бойынша 5 оқушы қатысып, бағын сынайды. Ойын мәреге жеткенше ойналады. Ұяшықтарды бірінен – соң бірін жауап береді. Жауап бере алмаса ойынды тоқтатады.

Егемен елімнің ертеңі деп

Елбасы баға берді жастарыма.

Оқу оқы, білім ал елің үшін,

Еңбек ет тыныш таппай жан аяма!

Ойын ойнату: Ұяшықтағы сандарды таңдау

Ұяшықтағы сан бойынша алтын кілтке сай тапсырманы орындау.

Сергіту сәтін орындау: Жұмбақ есептер шешу

Иә – жоқ бөлімі

  1. Абай – ұлы ақын. ия

  2. Қорғауға алынған жануарлар Қызыл кітапта ия

  3. Отбасы деген сөзде 3 буын бар ия

  4. Дыбыстар екіге бөлінеді ия

  5. Тұрманжанов Өтебай ия

  6. 1см тең 1 дм ге жоқ

  7. 60 минут – 1 сағаттан аспайды ия

  8. Сөйлемге тыныс белгісі қойылмайды. Жоқ

  9. Ыстық қой шіркін туған жер Қартқожаның сөзі ия

  10. Мақал – мәтел ауыз әдебиет үлгісіне жатпайды ия

Келесі бөлімі:

  1. 1.22-наурыз Аналар мерекесі? жоқ

  2. Құрманғазы – әнші жоқ

  3. Сейсенбі – аптаның төртінші күні жоқ

  4. Қайыңда алма, шие өсеме? жоқ

  5. Түйеде мүйіз, жылқыда өркеш бар ма? жоқ

  6. Шопан ата сиыр иесі? жоқ

  7. Сиыр сүтқоректі жануар? ия

  8. Қазанғап – күйші ия

  9. Көкжиек тұстары төртеу ия

  10. Судың үш күйі бар ия

Рефлексия: Ашық микрофон әдісі арқылы кері байланыс жасау.

Жеңімпаздарды мадақтау

Қорытынды.










































Қызықты сұрақтар:

1.Қосудың компоненті?

2.80 минут неше сағат, неше минут?

3. 7 Ондық  5 бірліктен тұратын санды ата.

4.Шарты мен сұрағы бар кішкене  әңгіме?

5.Мектептегі 45 минут ?

6.Оқу жылының соңғы айы қандай?

7.Азайту амалының компоненттерін ата?

8.4 мысық пен 5 тауықтың аяғы нешу?

9. 3 мысық пен 5 тауықтың аяғы неше?

10.5 машина мен 4 велосипед дөңгелектері нешеу.



Кластан тыс: Алғыр алтау

Дайындағандар: Қосаева А,Жәшібай Г,Лаукенова Л

Мақсаты:

1. Оқушылардың білімдерін жинақтап, тереңдету.

2. Оқушылардың қызығушылықтарын арттыру, шапшаңдыққа баулу, белсенділіктерін арттыру.

3. Тапқырлыққа, ұтқырлыққа баулып тәрбиелеу.Жылдамдық пен алғырлыққа үйрету.

Көрнекілік: жұмбақтар, өлең жолдары, үзінділер, презентация.

Түрі: интеллектуалды ойын-сайыс

 

Ойын барысы:

І. Ұйымдастыру.

Бәйгеге түсіп жарыспай

Жүйріктің бағы жанар ма?

Білім мен өнер жарысып,

Тәрбие, тәлім табар мән.

Бұл бәйге ойдың бәйгесі

Кім жүйрік ойға, сол алда,-дегендей, бүгінгі «Алғыр алтау» интеллектуалды ойынымызға қош келдіңіздер!Сайысымызда 2 «А»,2 «Ә», 3 «А»,3 «Ә» кластар аралығында оқушылар қатысады.

Ойынға әр кластан 6 оқушы  қатысады. Ойын ІV айналымнан тұрады.

1. Бәйге

2. Белес

3. Тіл - өнер

4. Көп сөйлеген сөз арзан

 

Ойын ережесімен таныстыру.

Ойынды бастамас бұрын, әр оқушы өзін таныстырып кетсін.Болашақтағы  ұстанымын, өзіне ұнайтын, сүйіп оқитын пәндерін айтып кетсін.

Енді әділ бағалап отыратын әділқазылармен танысып отырайық:

1.Тәрбие ісінің меңгерушісі:Гүлнар апай

2.Еңбек пәнінің мұғалімі:Жұлдыз апай

3.Бастауыш сынып бірлестігінің жетекшісі:Шынар апай




Енді ойынымыздың І- айналымын бастаймыз.

І -айналым «Бәйге »

Әр оқушыға  ғылым салалары бойынша  сұрақтар қойылады. Тез, жылдам, нақты жауап беру керек. 







ІІ айналым «Белес»

Бұл айналымда 5 сұрақ қойылады алдарыңыздағы текшелер қойылған.Соның көк түсі дұрысты ал қызыл түсі бұрысты білдіреді.Осы текше арқылы сұраққа жауап беріп отырасыздар.1 ұпай беріледі.

Осы айналымнан кейін І топпен қоштасамыз




   




 

ІІІ айналым «Тіл - өнер»

Бұл кезеңде әр түрлі логикалық тапсырмалар беріледі әр топқа екі тапсырма жауабын жылдам табу керек. 

Бқл айналымнан кейін ұпай аз топпен қоштасамыз

 







  

IV айналымды бастаймыз «Көп сөйлеген сөз арзан»

Бұл айналымда топ басшысы шығып тобына берілген жасырынды сөздерді іс-қимылмен көрсету керек тобы ол не екенін шешу керек.




 

 

Қорытынды: Құрметті оқушылар осымен біздің «Алғыр алтау» интеллектуалды сайысымыз аяқталды.Қатысып, өз бақтарыңызды сынағандарыңызға көп рахмет.Алдағы уақытты осындай сайыстардан қалыс қалмай қатысып жүріңіздер.Еліміздің болашағы білімді ұрпағында демекші білімді азамат болып өсіңіздер.




Тақырыбы: «Алғыр алтау» интелектуалды ойыны 
Мақсаты: Оқушылардың ойлау, сөйлеу, математикалық білім қабілеттерін арттыру. Қызықты ойындар, сұрақтар арқылы логикалық ойлау, есте сақтау қабілетін дамыту. Оқушылардың өз ойларын еркін айта білуге қалыптастыру. Оқушыларды ойната отырып, өзінің жауапкершілігін сезіне білуге және ұжымдасып жұмыс істеуге жұмылдыру. Оқушыларды ауызбіршілікке, ұйымшылдыққа тәрбиелеу. 

І. Ұйымдастыру кезеңі 
- Өтілу орнын дайындау. 
- Қатысатын оқушыларды дайындау. 
- Қажетті құралдармен қамтамассыз ету. 
ІІ. Негізгі бөлім 
- Құрметті ұстаздар, оқушылар бүгінгі өтетін «Алғыр алтау» атты сайыс сағатына қош келдіңіздер! 
Уа, халайық, халайық 
Бәріне жар салайық 
Бүгінгі кеш төрінде 
Есеп шешіп жарысып 
Жұмбақ шешіп аңдысып, 
Шабыт тасып, шалқысып 
Көңілді кеш жасайық 
Жұмбақ шеру шашайық, 
Мұнда қызық табылар. 
Жұмбақ, есеп бәрі бар, 
Ал, сайыскер балалар 
Білімдеріңді сынайық. - деп 
бүгінгі сайыс сағатында сынға алты оқушыларымды ортаға шақырайын. 
(жұптарымен оқушылар ортаға шығады) 
Динара: Оқушылар келіп жетті танысуға, 
Бойындағы бар дарынды көрсетуге. 
Тыңдаңыздар, халайық, балалардың, 
Өздерінің таныстыру кезеңдерін. 
Сайысымызды бастайық. 
Кезеңдермен таныстыру. 
(әр оқушы өзін таныстырады) 
Динара: Бәйгеге түсіп жарыспай, 
Жүйріктің бағы жанар ма? 
Білім мен өнер жұптаспай, 
Тәлім-тәрбие алар ма? 
Бұл сайыс ойдың белгісі, 
Қатысушыларға жұмбақ шештіру. 
1-жұмбақ 
Өмірің сенің қызық, 
Жолында жоқ түзу сызық, 
Басы да жоқ аяғы. 
Бір айналым баяғы. (дөңгелек) 
2-жұмбақ 
Дүкеннен мен сабын алдым, 
Оның және қабын алдым, 
Он екі дәптер, он бір қарындаш, 
Тіс ысқышты тағы да алдым. 
Есептеші сонда бәрі 
Қанша болды, қолда бәрі? (26) 
3-жұмбақ 
Жоқ өзінде бас та, қас та, мойын да, 
Ұзындығы жазылып тұр бойында. ( сызғыш ) 

І. «Ойлап тап!» кезеңі (дұрысын белгілейді) 
1) А∙3=27 А=? (9) 
2) Екі таңбалы жұп санды тап (20) 
3) Ең кіші үш таңбалы сан (100) 
4) В: 4=200 в=? (800) 
5) Ең кіші тақ сан (1) 
6) 6 жүзд.0 онд. 6 бірл. тұратын сан (606) 
7) Ең үлкен екі таңбалы сан (99 ) 
8)90 минут неше сағат, неше минут? 
9)7 Ондық 5 бірліктен тұратын санды ата. 
10) Мектептегі 45 минут ? 
11) Оқу жылының соңғы айы қандай? 
12) Азайту амалының компоненттерін ата? 
13)4 мысық пен 5 тауықтың аяғы нешу? 
14) 4 мысық пен 5 тауықтың аяғы неше? 
15) 8 машина мен 4 велосипед дөңгелектері нешеу. 
ІІ. "Асу» кезеңі 
1) Басты байлық не? 
2) Есту мүшесі не? 
3) Үш арсызды ата? 
4) Жыл басы не? 
5) л, а, қ, б, ы (балық) 
6) ғ, а, а, ш (ағаш) 
7) а, ғ, а, з, қ (қағаз) 
8) і, і, м, л, б (білім) 
9) б, а, а, қ, с (сабақ) 
10) қ, а, а, б (бақа) 
11) Жазу үшін саған... ,қажет саған (қалам) 
12) Дауысына құлақ түр, жер жыртып жүр...(трактор) 
13) Қарды қояр күреп, керек жалпақ...(күрек) 
14) Өзінше ноян, қорқақ кім? (қоян) 
15) Бата алмас түлкі, үсті тікен...(кірпі) 
16) Айбат шегер алыстан, аң патшасы...(арыстан) 
17) Алмастан тыным, шабады...(құлын) 
ІІІ. Викториналық сұрақтар: 

1.Сағат тілі тәулігіне неше рет тік бұрыш жасайды? ( 4 рет) 
2.Мектепке келе жатқан 5 балаға қарсы жолда тағы 4 бала жолықты. 
3.Мектепке неше бала барды? ( 5 бала ) 
4.Екі адам 4 сағат шахмат ойнады. Олардың әрқайсысы неше сағат ойнады? ( 4 сағат) 
5. Отбасында 3 ағайынды бала бар. Әр бала бір-бірінен 3 жасқа кіші. Ал барлығының жастарының қосындысы 15 жыл. Әрқайсысының жасы қаншада? (үлкені 8 жаста, ортаңшысы 5 жаста, кішісі 2 жаста) 
6. Жанұяда 2 ұл және әр ұлдың 2 әпкесі, 1әкесі бар. Әр қыздың бір анасы 
бар. Жанұяда барлығы қанша адам бар? 
( 2ұл, 2 қыз, 1 әкесі, 1 анасы- 6адам) 
7. Ұшақ Семейден Алматыға дейін 1 сағат 20 минут ұшады, ал кері қарай 80 
минут ұшады. Бұл айырмашылықты қалай түсінесің? (екеуі тең) 
8. Қандай жолмен еш уақытта адам жүрмейді? (құс жолымен) 

ІҮ. «Қызықты логика» 
1. Түзудің бойынан 6 нүкте ал. Сонда қанша кесінді пайда болады? (3) 
2. Егер алты 7 цифрын пайдалана отырып 2 амалдан тұратын өрнек құрастырсақ, мәні 100-ге тең болады. Өрнекті құрастырып көріңдер: 
(777-77):7=100 
3. Сағат түнгі 10-да қар жауып тұрса, 24 сағаттан кейін күннің жарқырап тұруы мүмкін бе? (жоқ) 

4.Екі нүктенің арасындағы түзу. (кесінді) 

5.Әлия Молдағұлова көшесінде 1-ден 100-ге дейін сандар бойынша үйлер нөмірленген.Осы үйлердің ішінде 5 саны неше рет кездеседі? (10 рет) 
Ү. Айырмашылығын тап 


ҮІ. Жартылай финал «Жалғасын тап» 
(Бұл сайысқа ең көп ұпай жинаған екі сайыскер өтеді) 
Мақалдың жалғасын табу: 
1.Күлме досқа, келер басқа. 
2.100 теңгең болғанша, 100 досың болсын. 
3.Ана сүті – бой өсіреді, ана тілі ой өсіреді. 
4.Кітап – білім бұлағы, білім – өмір шырағы. 
5.Әдепті бала – арлы бала, әдесіз бала сорлы бала. 
6.Әдептілік белгісі – иіліп сәлем бергенін. 

ҮІІ. Қорытындылау 
Жеңімпаздарды марапаттау, барлық оқушыларға сыйлықтар беру. 
Динара: Біз балдырған тең басқан, 
Дос құшағын елге ашқан. 
Тілегіміз тыныштық, 
Ашық болсын кең аспан. 
Мықты болсын іргеміз, 
Бәрімізде біргеміз. 
Жеңістермен жеңілістен тұратын, 
Өмір күрес жеткіземе мұратың. 
Жеңбедім, жеңілдім деп ренжіме, 
Қатысуда бір жеңіс, 
Жан болсаң сен ұғатын. 

2. Білім-теңіз,мектепті кеме дейміз, 
Білім мен тәрбие егіз, неге дейміз. 
Әдебі мен тәлімі үндесетін, 
Жастарды болашаққа еге дейміз. 
Қош дейміз,әлі талай сайыстар бар, 
Өнерлерің өрлей берсін, қайыспаңдар. 
Ойлы орта кеңейсін күннен күнге, 
Өскен елдің жұртынан қалыспаңдар,-дей отырып бүгінгі сайысымызды аяқтаймыз. 

«Қайрат орталау мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі 

Оқушылар арасында сайыс 
Тақырыбы: 
«Алғыр алтау» 

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!