Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
"Ойлан тап" сыныптан тыс жұмыс
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
«Тез ойлан,бұрын тап!» ойыны түріндегі сыныптан тыс жұмыс.
Мақсаты: 1.Оқушылардың математика пәніне деген қызығушылығын арттыру, математикадан алған білімдерін нығайту, ойлау қабілеттерін дамыту.
білуге, ой қорытындысын жасай білуге, шапшаңдыққа, жинақылыққа дағдыландыру. 3.Оқушылардың мақсатқа жету барысында жауапкершіліктерін жетілдіру, күшіне деген сенімін арттырып, үлкен жетістіктеріне жетуге тәрбиелеу.
Ойын ережесі: Команда мүшелері математикаға, математика тарихына байланысты,жадыны дамытуға, ойлау қабілеттерін дамытуға байланысты сұрақтарға жауап берулері керек.
І-жургізуші - Қайырлы күн қымбатты қонақтар,әділ қазылар алқасы және ойынға қатысушылар! Сіздерді бүгін осы залда көріп отырғанымызға өте қуаныштымыз. 2-жургізуші - Біздің бүгінгі мақсатымыз математика пәнінің өте жауапты екендігін біле отыра,сандардың ғажайып әлеміне ойша саяхат жасап,оның байлығын көре білу және мүмкіндігінше оқушыларды қызықтыра білу. І-жургізуші
1-сұрақ. Оза шап.»Біліміңді көрсет» Әр сұраққа 1ұпайдан барлығы: 15). (3 командаға бірдей қағазда беріледі немесе экранда) 1. Екі қатынастың теңдігі? (.................................................) 2. Айырмашылығы тек таңбаларында ғана болатын сандар? (..........................) 3. Нөлден кіші сандар? (…………………………………..) 4. Қарама-қарсы сандардың қосындысы неге тең? (…………………………) 5. -21 санына қарама-қарсы санды атаңдар. ( ……………………. ) 6. Бұрышты өлшейтін құрал? (…………………………….) 7. Жазыңқы бұрыштың градустық өлшемі? ( …………………………..) 8. Перпендикуляр түзулер деп қандай түзулерді айтады? (……………………………………………………………………………………………) 9. «Координаталар» сөзі нені білдіреді? (…………………….) 10. Таңбалары бірдей сандардың көбейтіндісі қандай сан болады? ( ……………… ) 11. Қайсысы көп : 2 метр ме, әлде 201 см ме? ( ……………………… см) 12. Жарты теңгенің жартысы неге тең? (………………….. тенге) 13. -18 қосу 11 ? (…………… ) 14. 5 санына кері сан? (…………………… ) 15. Сан аралықтарының неше түрі бар? Оларды атаңдар. ( …………түрі. ……………………………………………………………………………………..).
(3 командаға бірдей қағазда беріледі немесе экранда) Төмендегі сандардың әрқайсысына бір әріп сәйкес келеді.Бірдей цифрларға бірдей әріптер сәйкес келеді. 1747 санына сәйкес келетін сөзді табыңдар. 1). 5737 АУЗУ 2). 7147 УСЛУ 3).
6237 БЕЗУ 4)
1747
............. ( сұрақтар ортаға тасталады. Бұрын қол көтерген жауап береді)
біреуі артында, екеуі алдында, біреуі екеуінің арасында. Барлығы неше үйрек ұшып барады? (…………………………..). 2. Үстелдің 4 бұрышы бар. Егер 1 бұрышын кесіп тастаса, неше бұрыш қалады? (…………………………………….) 3. Екі қолда 10саусақ. Сонда 10 қолда неше саусақ болады? (…………………..) 4. Әсем поездың басынан есептегенде 7-вагонға отырды. Мадина поездың соңынан есептегенде 7-вагонға отырды. Сонда қыздар бір вагонда болды. поезда неше вагон болған? (……………………………..) 5. 86 санын ешқандай жазу жазбай 12-ге арттыр. (…………………………….) 6. Бес тоғыздықпен 10 санын қалай алуға болады? ( ……………………………….) 7. Қандай 3 натурал санның қосындысы олардың көбейтіндісіне тең? (…………………..) 8. 1 2 3 4 5 =2 теңдік орындалатындай цифрлар арасына амалдар таңбасын қойыңдар ( ……………………………………… = 2 ) 9. Адасқан әріптер. Қандай сөздер: Нарадс, тазауй, киреш, ретм (……………………………………………………………………………………..) 10. Сан тізбегін жалғастыр : 9, 1, 7, 1, 5, 1,.......... (………………….)
3, 7, 11, 15,
19..........( …………………………. ). Құрамында сандары бар мақал-мәтелдердегі сандарды табыңдар .
1. Наурыз мерекесінде 20 адам би биледі. Ләззат 7 жігітпен, Гүлзат 8 жігітпен, Алмагүл 9 жігітпен, ал Айдана сол мерекеге келген барлық жігітпен би биледі. Мерекеде қанша жігіт болған? (………..) 2.
Бес жыл бұрын ағасы мен қарындасының жастарының қосындысы сегізге
тең болды.Бес жылдан кейін олардың жастарының қосындысы неге тең
болады?(......................... жас) 1. Ноль санын алғашқы ойлап тапқан адам ?(...........................................) 2. Математика –ғылымдардың патшасы деген сөзді кім айтқан? (..................) 3. Үнділіктер оны «Сунья»,ал араб математиктері «Сифр» деп атаған. Біз оны қазір қалай атаймыз? (................................)
1а.Егіз сандар деп қандай сандарды айтамыз?( ........................ ,мысалы:5 пен7)
1б.Заттарды санау үшін қолданылатын сандар қалай
аталады?(...............) Онымен банк несие береді Санның жүзден бірі. ( ………………………) 2а. Бөлшек сызығының үстіне жазылған сан қалай аталады?(.......................)
Ал байлыққа байлық қосылса (..................... ) 3а. Бүтін бөліктен және бөлшек бөліктен тұратын сан қалай аталады?(............................)
Бұзықтарды сонда қояды
Транспортирмен
өлшенеді. (………………….) 1а. Есімдері әртүрлі, жастары бірдей жеті ағайындылардың есімдерін атаңдар.(.............................................................)
Мектептегі ең жағымды сәт
Өзі тез
аяқталады. (.....................................) 2а. Бір адамнан , қанша балаң бар деп сұрағанда, ол мысқылдап: «Менде қанша қызым болса,сонша ұлым бар.Әр ұлымда 3 қарындасы бар». Бұл отбасында неше бала? (................................) 2б. Үздіктер оны сирек жасайды Содан сабақ алады Ол үшін баға кемітіледі( ............................)
3. Анасы мұгалімге балалардың біреуін көрсетіп: «Мен оның анасымын, бірақ ол менің ұлым емес »-дейді . Ол не дегені? (..................................) 3а. Әр есепте бар Оны тауып алуға немесе қарап алуға болады Шешесі баласына: «Бұзақылық жасасаң....бересің дейді. (..........................)
12 дана шырпы қойылған: 3 шырпы данасының орындарын алмастыр, сонда 3 тең квадрат пайда болсын;
1 тапсырма. Төртіншісі артық
2- тапсырма. «Соңғысын алмау» ойыны. 1-ші орын алган ойыншы командасына 3 ұпай,2-ші орын алған оқушы командасына 2 ұпай,3-ші орын алған оқушы 1 ұпай алып береді) Қосымша көрермендерге: «ХОП» ойыны .(әр бір командадан екіден (бір ұл,бір қыздан)оқушылар шығады, 1-ші орыналган ойыншы командасына 3 ұпай,2-ші орын алған ойыншы командасына 2 ұпай, 3-ші орын алған ойыншы 1 ұпай алады.) 1-Жүргізуші: Білім деген биік шың, Бақытқа сені жеткізер. Білім деген ақылшың Қиындықтан өткізер, -.
2-Жүргізуші: 1-Жүргізуші:
2-Жүргізуші:
Математикалық кешті ұйымдастырушы Математика оқытушысы: Р.Конакбаев №9 орта мектебі 2015-2016 оқу жылы 7 -сынып оқушылары ортасында «Тез ойлан, бұрын тап!» ойыны түріндегі сыныптан тыс жұмыс - математикалық сайыс . |
Ойлан тап!
Мақсаты: Оқушылардың сыни ойлау дағдысын жетілдіру, өз ойларын ашып айтуға, ынтымақтастыққа баулу. Таным қабілеттерін, білім, біліктерін анықтау.
Күтілетін нәтиже: Оқушылар сыни ойлана тапсырмалар орындап, викториналық сұрақтарға жауап береді. Таным қабілеттері , білім, біліктері артады.
Түрі: викториналық ойын – сауық
Ресурстар: слайд – презентация, видео – ролик, ұяшықтар, ұялы телефон
Барысы:
Балапан телеарнасындағы Ойлан тап бағдарламасының басталуындағы музыка әуені қосылып, видео көрсетіледі.
-
Сәлеметсіздерме ұстаздар мен оқушылар!
Көңіл – күйлеріңіз қалай? Қазыр бізде, «Ойлан тап» викториналық ойын сауық.
Ойынымыз бірнеше бөлімдерден тұрады. Ойынға сынып оқушыларының ішінен жолы болғыш оқушылар ғана қатыса алады. Ойынға қатысу үшін телефон арқылы байланыс жасап аламыз. Ойынымыз балалардың таңдауы бойынша жалғасын табады. Балапан теле арнасындағы Ойлан тап бағдарламасы баршамызға мәлім. Бүгінгі сағатымыз сол бағдарлама негізімен жүреді.
Тренинг: Қас – қағым сәт.
Телефон шалу арқылы ортаға оқушы шығады. Өзін таныстырады. Сәлем жолдайды. Ертегілер туралы әңгіме жүргізіледі.
Сен ертегілерді ұнатасыңба?
Қандай ертегіні ұнатасың?
Ертегі кейіпкерлерін ата?
Қай кейіпкерді өзіңе үлгі тұтасың?
Ертегі әлемі дегенді қалай түсінесің? Т.с.с сияқты сұрақтар қойылады.
Балалар үй жұмысын орындап болдыңдарма?
Ал, бос уақыттарыңда не істейісңдер?
Кейбіреулері далада ойнайды, ал кейбіреулері балпан телеарнасын қарайды. Ал сен не істейісің?
Ойын шартын түсіндірейін. Бүгін біз Алтын кілт ойынын ойнаймыз
Менің жанымда түрлі – түсті шеңбер бар. Шеңберде алтын кілт орналасқан Егер сендер алтын кілт айнал десеңдер, алтын кілт айналады. Алтын кілт тоқта десеңдер алтын кілт бір ұяшыққа кеп тоқтайды. Сол ұяшықтың тапсырмасын орындайсыз.
Ескерту ұяшықтардың ішінде қара ұяшық бар, егер қара ұяшық ашылса, ойынды сол жерден тоқтатып, келесі оқушы шығады
қара ұяшық – ойын тоқтайды.
Көк ? ұяшық - қатысушыға сұрақтар беріледі.
Қызғылт ұяшық А Ә Б– әріптер бойынша сөйлем құрастыру
Ашық көк – суретті тап. Сурет бойынша әңгімелеу.
Қызыл ұяшық – музыка әуені бойынша әнді табу.
Сары ұяшық – сыйлық беру.
Қою көк ұяшық – Жұлдызша: Бейне сұрақтар
Алтын кілт айнал бөлімі бойынша 5 оқушы қатысып, бағын сынайды. Ойын мәреге жеткенше ойналады. Ұяшықтарды бірінен – соң бірін жауап береді. Жауап бере алмаса ойынды тоқтатады.
Егемен елімнің ертеңі деп
Елбасы баға берді жастарыма.
Оқу оқы, білім ал елің үшін,
Еңбек ет тыныш таппай жан аяма!
Ойын ойнату: Ұяшықтағы сандарды таңдау
Ұяшықтағы сан бойынша алтын кілтке сай тапсырманы орындау.
Сергіту сәтін орындау: Жұмбақ есептер шешу
Иә – жоқ бөлімі
-
Абай – ұлы ақын. ия
-
Қорғауға алынған жануарлар Қызыл кітапта ия
-
Отбасы деген сөзде 3 буын бар ия
-
Дыбыстар екіге бөлінеді ия
-
Тұрманжанов Өтебай ия
-
1см тең 1 дм ге жоқ
-
60 минут – 1 сағаттан аспайды ия
-
Сөйлемге тыныс белгісі қойылмайды. Жоқ
-
Ыстық қой шіркін туған жер Қартқожаның сөзі ия
-
Мақал – мәтел ауыз әдебиет үлгісіне жатпайды ия
Келесі бөлімі:
-
1.22-наурыз Аналар мерекесі? жоқ
-
Құрманғазы – әнші жоқ
-
Сейсенбі – аптаның төртінші күні жоқ
-
Қайыңда алма, шие өсеме? жоқ
-
Түйеде мүйіз, жылқыда өркеш бар ма? жоқ
-
Шопан ата сиыр иесі? жоқ
-
Сиыр сүтқоректі жануар? ия
-
Қазанғап – күйші ия
-
Көкжиек тұстары төртеу ия
-
Судың үш күйі бар ия
Рефлексия: Ашық микрофон әдісі арқылы кері байланыс жасау.
Жеңімпаздарды мадақтау
Қорытынды.
Қызықты сұрақтар:
1.Қосудың компоненті?
2.80 минут неше сағат, неше минут?
3. 7 Ондық 5 бірліктен тұратын санды ата.
4.Шарты мен сұрағы бар кішкене әңгіме?
5.Мектептегі 45 минут ?
6.Оқу жылының соңғы айы қандай?
7.Азайту амалының компоненттерін ата?
8.4 мысық пен 5 тауықтың аяғы нешу?
9. 3 мысық пен 5 тауықтың аяғы неше?
10.5 машина мен 4 велосипед дөңгелектері нешеу.
Кластан тыс: Алғыр алтау
Дайындағандар: Қосаева А,Жәшібай Г,Лаукенова Л
Мақсаты:
1. Оқушылардың білімдерін жинақтап, тереңдету.
2. Оқушылардың қызығушылықтарын арттыру, шапшаңдыққа баулу, белсенділіктерін арттыру.
3. Тапқырлыққа, ұтқырлыққа баулып тәрбиелеу.Жылдамдық пен алғырлыққа үйрету.
Көрнекілік: жұмбақтар, өлең жолдары, үзінділер, презентация.
Түрі: интеллектуалды ойын-сайыс
Ойын барысы:
І. Ұйымдастыру.
Бәйгеге түсіп жарыспай
Жүйріктің бағы жанар ма?
Білім мен өнер жарысып,
Тәрбие, тәлім табар мән.
Бұл бәйге ойдың бәйгесі
Кім жүйрік ойға, сол алда,-дегендей, бүгінгі «Алғыр алтау» интеллектуалды ойынымызға қош келдіңіздер!Сайысымызда 2 «А»,2 «Ә», 3 «А»,3 «Ә» кластар аралығында оқушылар қатысады.
Ойынға әр кластан 6 оқушы қатысады. Ойын ІV айналымнан тұрады.
1. Бәйге
2. Белес
3. Тіл - өнер
4. Көп сөйлеген сөз арзан
Ойын ережесімен таныстыру.
Ойынды бастамас бұрын, әр оқушы өзін таныстырып кетсін.Болашақтағы ұстанымын, өзіне ұнайтын, сүйіп оқитын пәндерін айтып кетсін.
Енді әділ бағалап отыратын әділқазылармен танысып отырайық:
1.Тәрбие ісінің меңгерушісі:Гүлнар апай
2.Еңбек пәнінің мұғалімі:Жұлдыз апай
3.Бастауыш сынып бірлестігінің жетекшісі:Шынар апай
Енді ойынымыздың І- айналымын бастаймыз.
І -айналым «Бәйге »
Әр оқушыға ғылым салалары бойынша сұрақтар қойылады. Тез, жылдам, нақты жауап беру керек.
ІІ айналым «Белес»
Бұл айналымда 5 сұрақ қойылады алдарыңыздағы текшелер қойылған.Соның көк түсі дұрысты ал қызыл түсі бұрысты білдіреді.Осы текше арқылы сұраққа жауап беріп отырасыздар.1 ұпай беріледі.
Осы айналымнан кейін І топпен қоштасамыз
ІІІ айналым «Тіл - өнер»
Бұл кезеңде әр түрлі логикалық тапсырмалар беріледі әр топқа екі тапсырма жауабын жылдам табу керек.
Бқл айналымнан кейін ұпай аз топпен қоштасамыз
IV айналымды бастаймыз «Көп сөйлеген сөз арзан»
Бұл айналымда топ басшысы шығып тобына берілген жасырынды сөздерді іс-қимылмен көрсету керек тобы ол не екенін шешу керек.
Қорытынды: Құрметті оқушылар осымен біздің «Алғыр алтау» интеллектуалды сайысымыз аяқталды.Қатысып, өз бақтарыңызды сынағандарыңызға көп рахмет.Алдағы уақытты осындай сайыстардан қалыс қалмай қатысып жүріңіздер.Еліміздің болашағы білімді ұрпағында демекші білімді азамат болып өсіңіздер.
Тақырыбы:
«Алғыр алтау» интелектуалды
ойыны
Мақсаты:
Оқушылардың ойлау, сөйлеу, математикалық білім қабілеттерін
арттыру. Қызықты ойындар, сұрақтар арқылы логикалық ойлау, есте
сақтау қабілетін дамыту. Оқушылардың өз ойларын еркін айта білуге
қалыптастыру. Оқушыларды ойната отырып, өзінің жауапкершілігін
сезіне білуге және ұжымдасып жұмыс істеуге жұмылдыру. Оқушыларды
ауызбіршілікке, ұйымшылдыққа
тәрбиелеу.
І. Ұйымдастыру
кезеңі
- Өтілу орнын
дайындау.
- Қатысатын
оқушыларды дайындау.
- Қажетті
құралдармен қамтамассыз
ету.
ІІ. Негізгі
бөлім
- Құрметті
ұстаздар, оқушылар бүгінгі өтетін «Алғыр алтау» атты сайыс сағатына
қош келдіңіздер!
Уа, халайық,
халайық
Бәріне жар
салайық
Бүгінгі кеш
төрінде
Есеп шешіп
жарысып
Жұмбақ шешіп
аңдысып,
Шабыт тасып,
шалқысып
Көңілді кеш
жасайық
Жұмбақ шеру
шашайық,
Мұнда қызық
табылар.
Жұмбақ, есеп
бәрі бар,
Ал, сайыскер
балалар
Білімдеріңді
сынайық. - деп
бүгінгі сайыс
сағатында сынға алты оқушыларымды ортаға
шақырайын.
(жұптарымен
оқушылар ортаға шығады)
Динара:
Оқушылар келіп жетті
танысуға,
Бойындағы бар
дарынды көрсетуге.
Тыңдаңыздар,
халайық, балалардың,
Өздерінің
таныстыру кезеңдерін.
Сайысымызды
бастайық.
Кезеңдермен
таныстыру.
(әр оқушы өзін
таныстырады)
Динара: Бәйгеге
түсіп жарыспай,
Жүйріктің бағы
жанар ма?
Білім мен өнер
жұптаспай,
Тәлім-тәрбие
алар ма?
Бұл сайыс ойдың
белгісі,
Қатысушыларға
жұмбақ шештіру.
1-жұмбақ
Өмірің сенің
қызық,
Жолында жоқ
түзу сызық,
Басы да жоқ
аяғы.
Бір айналым
баяғы. (дөңгелек)
2-жұмбақ
Дүкеннен мен
сабын алдым,
Оның және қабын
алдым,
Он екі дәптер,
он бір қарындаш,
Тіс ысқышты
тағы да алдым.
Есептеші сонда
бәрі
Қанша болды,
қолда бәрі? (26)
3-жұмбақ
Жоқ өзінде бас
та, қас та, мойын да,
Ұзындығы
жазылып тұр бойында. ( сызғыш
)
І. «Ойлап тап!»
кезеңі (дұрысын белгілейді)
1) А∙3=27 А=?
(9)
2) Екі таңбалы
жұп санды тап (20)
3) Ең кіші үш
таңбалы сан (100)
4) В: 4=200 в=?
(800)
5) Ең кіші тақ
сан (1)
6) 6 жүзд.0
онд. 6 бірл. тұратын сан
(606)
7) Ең үлкен екі
таңбалы сан (99 )
8)90 минут неше
сағат, неше минут?
9)7 Ондық 5
бірліктен тұратын санды
ата.
10) Мектептегі
45 минут ?
11) Оқу жылының
соңғы айы қандай?
12) Азайту
амалының компоненттерін
ата?
13)4 мысық пен
5 тауықтың аяғы нешу?
14) 4 мысық пен
5 тауықтың аяғы неше?
15) 8 машина
мен 4 велосипед дөңгелектері
нешеу.
ІІ. "Асу»
кезеңі
1) Басты байлық
не?
2) Есту мүшесі
не?
3) Үш арсызды
ата?
4) Жыл басы
не?
5) л, а, қ, б,
ы (балық)
6) ғ, а, а, ш
(ағаш)
7) а, ғ, а, з,
қ (қағаз)
8) і, і, м, л,
б (білім)
9) б, а, а, қ,
с (сабақ)
10) қ, а, а, б
(бақа)
11) Жазу үшін
саған... ,қажет саған
(қалам)
12) Дауысына
құлақ түр, жер жыртып
жүр...(трактор)
13) Қарды қояр
күреп, керек
жалпақ...(күрек)
14) Өзінше
ноян, қорқақ кім? (қоян)
15) Бата алмас
түлкі, үсті тікен...(кірпі)
16) Айбат шегер
алыстан, аң
патшасы...(арыстан)
17) Алмастан
тыным, шабады...(құлын)
ІІІ.
Викториналық сұрақтар:
1.Сағат тілі
тәулігіне неше рет тік бұрыш жасайды? ( 4
рет)
2.Мектепке келе
жатқан 5 балаға қарсы жолда тағы 4 бала
жолықты.
3.Мектепке неше
бала барды? ( 5 бала )
4.Екі адам 4
сағат шахмат ойнады. Олардың әрқайсысы неше сағат ойнады? ( 4
сағат)
5. Отбасында 3
ағайынды бала бар. Әр бала бір-бірінен 3 жасқа кіші. Ал барлығының
жастарының қосындысы 15 жыл. Әрқайсысының жасы қаншада? (үлкені 8
жаста, ортаңшысы 5 жаста, кішісі 2
жаста)
6. Жанұяда 2 ұл
және әр ұлдың 2 әпкесі, 1әкесі бар. Әр қыздың бір
анасы
бар. Жанұяда
барлығы қанша адам бар?
( 2ұл, 2 қыз, 1
әкесі, 1 анасы- 6адам)
7. Ұшақ
Семейден Алматыға дейін 1 сағат 20 минут ұшады, ал кері қарай
80
минут ұшады.
Бұл айырмашылықты қалай түсінесің? (екеуі
тең)
8. Қандай
жолмен еш уақытта адам жүрмейді? (құс
жолымен)
ІҮ. «Қызықты
логика»
1. Түзудің
бойынан 6 нүкте ал. Сонда қанша кесінді пайда болады?
(3)
2. Егер алты 7
цифрын пайдалана отырып 2 амалдан тұратын өрнек құрастырсақ, мәні
100-ге тең болады. Өрнекті құрастырып
көріңдер:
(777-77):7=100
3. Сағат түнгі
10-да қар жауып тұрса, 24 сағаттан кейін күннің жарқырап тұруы
мүмкін бе? (жоқ)
4.Екі нүктенің
арасындағы түзу. (кесінді)
5.Әлия
Молдағұлова көшесінде 1-ден 100-ге дейін сандар бойынша үйлер
нөмірленген.Осы үйлердің ішінде 5 саны неше рет кездеседі? (10
рет)
Ү.
Айырмашылығын тап
ҮІ. Жартылай
финал «Жалғасын тап»
(Бұл сайысқа ең
көп ұпай жинаған екі сайыскер
өтеді)
Мақалдың
жалғасын табу:
1.Күлме досқа,
келер басқа.
2.100 теңгең
болғанша, 100 досың болсын.
3.Ана сүті –
бой өсіреді, ана тілі ой
өсіреді.
4.Кітап – білім
бұлағы, білім – өмір
шырағы.
5.Әдепті бала –
арлы бала, әдесіз бала сорлы
бала.
6.Әдептілік
белгісі – иіліп сәлем
бергенін.
ҮІІ.
Қорытындылау
Жеңімпаздарды
марапаттау, барлық оқушыларға сыйлықтар
беру.
Динара: Біз
балдырған тең басқан,
Дос құшағын
елге ашқан.
Тілегіміз
тыныштық,
Ашық болсын кең
аспан.
Мықты болсын
іргеміз,
Бәрімізде
біргеміз.
Жеңістермен
жеңілістен тұратын,
Өмір күрес
жеткіземе мұратың.
Жеңбедім,
жеңілдім деп ренжіме,
Қатысуда бір
жеңіс,
Жан болсаң сен
ұғатын.
2.
Білім-теңіз,мектепті кеме
дейміз,
Білім мен
тәрбие егіз, неге дейміз.
Әдебі мен
тәлімі үндесетін,
Жастарды
болашаққа еге дейміз.
Қош дейміз,әлі
талай сайыстар бар,
Өнерлерің өрлей
берсін, қайыспаңдар.
Ойлы орта
кеңейсін күннен күнге,
Өскен елдің
жұртынан қалыспаңдар,-дей отырып бүгінгі сайысымызды
аяқтаймыз.
«Қайрат орталау
мектебі» коммуналдық мемлекеттік
мекемесі
Оқушылар
арасында сайыс
Тақырыбы:
«Алғыр
алтау»