Тақырыбы: «Ойна да, ойла!»
Мақсаты: Балалардың ойлау қабілетін дамыту.
Білімділік: Тіл дамыту, сауат ашу, математика,қоршаған орта сабақтарын байланыстыру.
Дамытушылық: Шығармашылық қабілеттерін ойын арқылы дамыту.
Тәрбиелік: Балаларды ұйымшылдыққа, ұқыптылыққа тәрбиелеу.
Көрнекі құралдар: интерактивті тақта, құм, түйме, доптың суреттері, себет.
Әдіс – тәсілдер: оқу таным әрекетін ынталандыру әдісі, ойын, түсіндіру, сұрақ –жауап, әңгімелеу, көрнекілік
|
Оқу іс – әрекетінің кезеңдері |
Мұғалімнің іс - әрекеттері |
Балалардың іс - әрекеттері |
|
I Мотивациялық – қозғаушы кезең II Ұйымдастырушы – ізденуші кезең III Барысы Сергіту сәті: Байланыстыра сөйлеуі: Саусақ жаттығуы: Ұсақ моторика: Рефлексия
|
Шаттық шеңбер! Біз бақытты баламыз, Ойнап білім аламыз. Алтын мектеп ұяда, Оқып, санап, жазамыз. -Балалар,менің алдымда пішіндер жатыр, өздеріне ұнаған пішіндерді таңдап алыңдар. -Қане, кімнің қолында не бар екенін білейік. -Олай болса, әр бала өзінің қолыңдағы пішінге сәйкес үстелге отырады.Біз бүгін топпен жұмыс жасаймыз. Бұл ойын орталығында: Математика, сауат ашу, қоршаған орта тіл дамыту және шығармашылық орталықтары бар.Сол орталықтарда біз өз білімімізді көрсетуіміз керек.Олай болса, Ойын іс-әрекетімізді бастауға дайынсыңдарма? Біріншы, сауат ашу орталығына барайық, -Балалар, бүгінгі ойын сабағымызды бастамас бұрын жұмыс істегенде қандай ережелерді сақтаушы едік.. Сауат ашу орталығы: -Балалар, дыбысты не істейміз? -Әріптерді не істейміз? -Дыбыстардың неше түрі бар? Д/О: «Белсенді әріптер» Ойын шарты: Әр балаға әріптер беріледі, сол әріптерден сөз құрау керек. -Олай болса, келесі орталығымыз Математика орталығы. Д/о: «Шатаспай тез сана» Ойын шарты: Тақтада суреттер беріледі, сол суреттерді тура және кері санап беру керек. -Кім осы сандарға байланысты санамақ айтады? -Балалар, математика орталығының келсі тапсырмасы Себетке саңырауқұлақ жинау керек. Д/о: «Саңырауқұлақ жина» Ойын шарты: Әр бала өз себетін есептерді шығару арқылы толтыру керек. -Балалар, сендер есепті өте жақсы шығарады екенсіңдер, қане, мен тағы көргім келіп тұр, қазір мен сендерге есеп жұмбақтар айтайын -Алма ағашта 5 алма, Қандай тәтті жесе алма, 5-уінде жеп қойсам, Қалады сонда неше алма? -Табақта 5 өрік, Қолымда 3 өрік. Қосқанда барлығын, Болады неше өрік? -Үйге кірді Мадияр, Оған қоса Алдияр Кейін келді Айдана, Қанша болды бар бала? -Өте жақсы балалар, қане, орнымыздан тұрып, бір сергіп алайын. Ұзын мұртты құмырсқа, Келе жатыр жұмысқа Допты алды қолына, Допты қойды орнына. Оңға қарайды, Солға қарайды Үлкен тау деп ойлайды. Келесі тіл дамыту орталығ: -Балалар, сендер ертегіні жақсы көресіңдер ме? -Олай боса, бүгін ертегіні сендер айтасыңдар. Мен сендердің алдарыңа сурет таратамын, сол суретке қарап ертегі ойлап айтып бересіңдер. Шығармашылық орталық: Бұл орталықта бәріміз өз қол- өнерімізді, ой- қиялымызды ортаға саламыз, Бас бармағым- атам, Балан үйрек- апам, Ортан терек- әкем, Шылдыр шүмек – анам, Кішкентай бөбек- өзім Барлығы менің отбасым, Біз бақытты отбасы. 1бала: Құммен жұмыс (2,5 деген сандарды салады) 2бала: Пішіндермен жұмыс жасайды. (Күн жасайды) 3бала: Түймелермен жұмыс жасайды.(Бәйтерек жасайды) -Әр бала өз жұмыстарын қорғап береді. Сонымен бүгінгі ойын сабағымыз сендерге ұнады ма? Несімен ұнады? Шаттық шеңбер. Ата-ананы сыйлаймыз, Тәрбиешіні тыңдаймыз. Достарынды құрметтеп, Қиын шақта қорғаймыз. Енді автобусымызға отырып тобымызға қайтайық.
|
Балалар топқа автобуспен келеді. Балалар шеңберге тұрады. Өз топтарына отырады. -Иә. -Күлімсіру керек, -Бір- бірімізід тыңдау керек, -Бір-бірімізге кедергі жасамау керек. -Дыбыстарды естимиз , айтамыз. -Әріпдер көреміз, жазамыз. -Дауысты, дауыссыз. Балалар ойыншықты тура және кері санайды. Мейіржан, Аңсар, Алижан санамақтар айтады. Балалар жауптары. -0 алма -8өрік
-3бала Сергіту жаттығуларын орындайды. Әр бала өз ертегілерін айтады. Өз ойларын айтады. |
Күтілетін нәтиже:
Біледі: Тіл дамыту, сауат ашу, математика,қоршаған орта сабақтарында алған білімдерін көрсете біледі
Игереді: Шығармашылық қабілеттерін ойын арқылы игере алады.
Меңгереді: Ұйымшылдықта жұмыс істей алады.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ойна да,ойла!
Ойна да,ойла!
Тақырыбы: «Ойна да, ойла!»
Мақсаты: Балалардың ойлау қабілетін дамыту.
Білімділік: Тіл дамыту, сауат ашу, математика,қоршаған орта сабақтарын байланыстыру.
Дамытушылық: Шығармашылық қабілеттерін ойын арқылы дамыту.
Тәрбиелік: Балаларды ұйымшылдыққа, ұқыптылыққа тәрбиелеу.
Көрнекі құралдар: интерактивті тақта, құм, түйме, доптың суреттері, себет.
Әдіс – тәсілдер: оқу таным әрекетін ынталандыру әдісі, ойын, түсіндіру, сұрақ –жауап, әңгімелеу, көрнекілік
|
Оқу іс – әрекетінің кезеңдері |
Мұғалімнің іс - әрекеттері |
Балалардың іс - әрекеттері |
|
I Мотивациялық – қозғаушы кезең II Ұйымдастырушы – ізденуші кезең III Барысы Сергіту сәті: Байланыстыра сөйлеуі: Саусақ жаттығуы: Ұсақ моторика: Рефлексия
|
Шаттық шеңбер! Біз бақытты баламыз, Ойнап білім аламыз. Алтын мектеп ұяда, Оқып, санап, жазамыз. -Балалар,менің алдымда пішіндер жатыр, өздеріне ұнаған пішіндерді таңдап алыңдар. -Қане, кімнің қолында не бар екенін білейік. -Олай болса, әр бала өзінің қолыңдағы пішінге сәйкес үстелге отырады.Біз бүгін топпен жұмыс жасаймыз. Бұл ойын орталығында: Математика, сауат ашу, қоршаған орта тіл дамыту және шығармашылық орталықтары бар.Сол орталықтарда біз өз білімімізді көрсетуіміз керек.Олай болса, Ойын іс-әрекетімізді бастауға дайынсыңдарма? Біріншы, сауат ашу орталығына барайық, -Балалар, бүгінгі ойын сабағымызды бастамас бұрын жұмыс істегенде қандай ережелерді сақтаушы едік.. Сауат ашу орталығы: -Балалар, дыбысты не істейміз? -Әріптерді не істейміз? -Дыбыстардың неше түрі бар? Д/О: «Белсенді әріптер» Ойын шарты: Әр балаға әріптер беріледі, сол әріптерден сөз құрау керек. -Олай болса, келесі орталығымыз Математика орталығы. Д/о: «Шатаспай тез сана» Ойын шарты: Тақтада суреттер беріледі, сол суреттерді тура және кері санап беру керек. -Кім осы сандарға байланысты санамақ айтады? -Балалар, математика орталығының келсі тапсырмасы Себетке саңырауқұлақ жинау керек. Д/о: «Саңырауқұлақ жина» Ойын шарты: Әр бала өз себетін есептерді шығару арқылы толтыру керек. -Балалар, сендер есепті өте жақсы шығарады екенсіңдер, қане, мен тағы көргім келіп тұр, қазір мен сендерге есеп жұмбақтар айтайын -Алма ағашта 5 алма, Қандай тәтті жесе алма, 5-уінде жеп қойсам, Қалады сонда неше алма? -Табақта 5 өрік, Қолымда 3 өрік. Қосқанда барлығын, Болады неше өрік? -Үйге кірді Мадияр, Оған қоса Алдияр Кейін келді Айдана, Қанша болды бар бала? -Өте жақсы балалар, қане, орнымыздан тұрып, бір сергіп алайын. Ұзын мұртты құмырсқа, Келе жатыр жұмысқа Допты алды қолына, Допты қойды орнына. Оңға қарайды, Солға қарайды Үлкен тау деп ойлайды. Келесі тіл дамыту орталығ: -Балалар, сендер ертегіні жақсы көресіңдер ме? -Олай боса, бүгін ертегіні сендер айтасыңдар. Мен сендердің алдарыңа сурет таратамын, сол суретке қарап ертегі ойлап айтып бересіңдер. Шығармашылық орталық: Бұл орталықта бәріміз өз қол- өнерімізді, ой- қиялымызды ортаға саламыз, Бас бармағым- атам, Балан үйрек- апам, Ортан терек- әкем, Шылдыр шүмек – анам, Кішкентай бөбек- өзім Барлығы менің отбасым, Біз бақытты отбасы. 1бала: Құммен жұмыс (2,5 деген сандарды салады) 2бала: Пішіндермен жұмыс жасайды. (Күн жасайды) 3бала: Түймелермен жұмыс жасайды.(Бәйтерек жасайды) -Әр бала өз жұмыстарын қорғап береді. Сонымен бүгінгі ойын сабағымыз сендерге ұнады ма? Несімен ұнады? Шаттық шеңбер. Ата-ананы сыйлаймыз, Тәрбиешіні тыңдаймыз. Достарынды құрметтеп, Қиын шақта қорғаймыз. Енді автобусымызға отырып тобымызға қайтайық.
|
Балалар топқа автобуспен келеді. Балалар шеңберге тұрады. Өз топтарына отырады. -Иә. -Күлімсіру керек, -Бір- бірімізід тыңдау керек, -Бір-бірімізге кедергі жасамау керек. -Дыбыстарды естимиз , айтамыз. -Әріпдер көреміз, жазамыз. -Дауысты, дауыссыз. Балалар ойыншықты тура және кері санайды. Мейіржан, Аңсар, Алижан санамақтар айтады. Балалар жауптары. -0 алма -8өрік
-3бала Сергіту жаттығуларын орындайды. Әр бала өз ертегілерін айтады. Өз ойларын айтады. |
Күтілетін нәтиже:
Біледі: Тіл дамыту, сауат ашу, математика,қоршаған орта сабақтарында алған білімдерін көрсете біледі
Игереді: Шығармашылық қабілеттерін ойын арқылы игере алады.
Меңгереді: Ұйымшылдықта жұмыс істей алады.
шағым қалдыра аласыз













