Материалдар / "Ойна ,ойлан"хыныптан тыс шара

"Ойна ,ойлан"хыныптан тыс шара

Материал туралы қысқаша түсінік
Ұстаз үшін қажет материал
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
15 Ақпан 2019
411
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Күні:Сыныбы: Сабақтың тақырыбы: «Ойнайлан!»Сабақтың мақсаты:оқушылардың химия пәніне қызығушылығын арттыру, ой-өрістерін дамыту;оқушылардың тез және нақты тұжырымдау және ой-пікірін білдіру, логикалық негізде білу, өз білімін іс жүзінде қолдануын жүзеге асыру;жалпыға ортақ іс-әрекетке, ұжымдық жұмысқа қабілеттілікке, қосымша әдебиеттермен жұмыс істеу қабілетін арттыру.Сабақтың түрі: сыныптан тыс сабақСабақтың әдісі: жарыс

Сабақтың барысы:

Ұйымдастыру бөлімі Оқушылармен амандасу. Оқушылардың назарларын аудару.Сайысты өткізу үшін əрбір сынып оқушылары ішінде 3 оқушыдан екі топқа бөлемін, әр топ өздерінің топбасшыларын таңдайды.Топбасшылары өз топтарын сайысқа дайындайды,сайыс кезеңдерімен таныстыру.Құрметті оқушылар, бүгін біз «Химия ғажайыптар еліне сапар» жолын бастаймыз.



Сайыстың бөлімдері1-бөлім. Таныстыру2-бөлім. «Химиялық жұмбақ»3-бөлім. «Химиялық жабдықтар»4-бөлім. «Менің өмірім қауіпсіздік ережелерінсіз қауіпті»5-бөлім. « Сəйкестендіру»6-бөлім .«Мақалды суреттеу»7-бөлім. «Ойна,ойлан!»

















1. «Химиялық жұмбақ» кезеңіБірнеше сөзбен ойластырылған элементтердің жəне химиялық алғашқы ұғымдардың көп санын білу қажет,Жауабын үш тілде айтуы шарт. Әр дұрыс жауап үшін оқушы 1 ұпайдан, максималды – 16 ұпайға дейін жинайды.Әр топтың жетістігі әрбір топ мүшесінің нақтыланған жауабына байланысты.1.Заттарды,олардың қасиеттерін,заттардың бір-біріне айналуын,қолданылуын зерттейтін ғылым (химия,chemistry)2. Зергерлік бұйымдар жасауға қолданылады, асыл металл(алтын,золото,gold)3. Бұл элементтің жетіспеушілігі организмде,қалқанша безінің ауруына әкеледі.Жарақатты зарарсыздандыру,қанды тоқтату үшін қолданылады.Үй дәріханасында оның спирттегі ерітіндісін қолданады (йод,iodine)4. Электрөткізгіштігі жақсы ауыспалы металдар тобының элементі,антибактериалды металл.Латынша «аргентум» (күміс,серебро,silver).5. Қызғылт түсті металл,электр тогын жасауда қолданылады(мыс, медь,copper)6. Қызыл қоңыр түсті сұйықтық,галогендер тобына жататын бейметалл(бром,бром,bromine).7. Сұйық металл (сынап,ртуть,mercuru)8. Күмістей сұр түсті. Ол қанатты металл деп аталады.(алюминий,aluminium).9. Пышақпен кесілетін сілтілік металдар (натрий жəне калий,sodium-potassium). 10.Қышқыл жəне сілті ерітінділері əсерінен түсін өзгертетін заттар (индикатор). 11.Сарғыш жасыл түсті газ,галогендер тобына жататын бейметал(хлор,chlorine) 12.Сүйектің құрамында болатын металл (кальций,calcium) 13.Метеориттің құрамында кездесетін металл (темір,железо,iron) 14.Тіршіліктің негізгі көзі. Ол сұйық (су,вода,water) 15.Ол қызыл түсті бейметалл,оны қыздырып оттек бар ыдысқа салса көз қаратпайтын жалынмен жанады(фосфор,phosphorus) 16.Дәріханада «белсендірілген көмір» деген атпен белгілі бейметал (көміртек,углерод,carbon)











2.«Химиялық жабдықтар» сайысыХимия – эксперименталды ғылым, сондықтан кез-келген тəжірибе жүргізу үшін зертханалық құрал-жабдықтарды білу керек.Әрбір топта жабдықтары бар кәрзеңке бар: сынақ түтікшесі, қысқыш,құйғы,тамшуыр,термометр, тұрғы, спиртшам, стақандар, кәрлен ыдыстар, сүзгі.5 минут ішінде əр топ химиялық жабдықтардың барлық түрлерінің атауын жазулары керек. Әр дұрыс жауап үшін 1 ұпай беріледі, барлығы - 10 ұпай. 3.«Менің өмірім қауіпсіздік ережелерінсіз қауіпті» Тапсырма: Қауіпсіздік ережелерін анықтау қажет. Тапсырманы орындау уақыты - 5 минут. Дұрыс жауап үшін топ басшылары әрқайсысы 10 ұпай алады. 4. «Сəйкестендіру»Магниттік тақтада шатасып орналасқан портреттерді ғалымдардың атттары жазылған парақшалармен жəне элемент таңбаларын тиісті атауларымен сəйкестендіру.1.Фосфор,фтор,йод (P,F,I). 2.Франций,күкірт,мыс (Fr,S,Cu).Əр дұрыс жауап 2 ұпайдан барлығы 10 ұпай 5. «Мақалды суреттеу»Тақтаға сурет салуға бір оқушы шығады. Мақал жазылған қағаз сол оқушыға көрсетіледі жəне ол оқушы мақалды топ мүшелеріне сурет салу арқылы жеткізуі тиіс. Егер топ мүшелерінің жауабы дұрыс емес болса қарсылас топ жауап беріп, ұпайды өз еншілеріне жинауына болады.Бұл сайыста 5 ұпай жинайды.1.Тепсе темір үзеді2.Судың да сұрауы бар 6. «Ойна,ойлан!»Топ мүшелері шығып,орындықтарға отырған соң көздері орамалмен байланады,қолдарына ретсіз əріптер беріліп, сұрақ оқылады. Сұрақққа жауап беру арқылы,қолдарындағы əріптерді сезініп,әр оқушы дұрыс ретпен ұстап отыруы тиіс.1. Ауадан 14,5 есе жеңіл газ (сутек)2. Жануды қолдайтын газ(оттек)Дұрыс жауапқа 10 ұпай беріледі.Бүгінгі сайысымыз өз мəресіне жетті,сөз кезегін əділқазылар алқасына берсек,сонымен қорытындылайық!!!Сыныптан тыс іс-шараға ат салысып өздерінің ұтқыр ойларымен тəнті еткен əрі тапқырлық таныта білген 7-8 сынып оқушыларына,тек жетістіктерге жетіп,əрқашан білімдерің шыңдала берсін дегім келеді!!!



















































«Мөнекей негізгі орта мектебі » коммуналдық мемлекеттік мекемесі













Тақырыбы:«Ойна,ойлан»(7 8- сынып оқушылары )Дайындаған: Химия пәні мұғалімі Сағиева.Б

















2018 – 2019 оқу жылы

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ