Психологиялық
ахуал
Топқа
бөлу.
1топ.
«Орамалтастау»
ойыны
2топ.
«Асық»ойыны
3топ.
«Теңге
алу»ойыны
Үй тапсырмасы «Серпілген
сауал» әдісіӘңгіме қалай аталады. Ол кімге қатысты айтылған?
Әңгімені жазған кім? Аланды сипатта. Ол алдына қандай мақсат қойды?
Нені армандаған? Аланның өмірінде қандай қиындық
болды?
Жаңа тақырып Ұжымдық
жұмыс
«Топтастыру»
әдісі
Оқулықпен
жұмыс
Қой асығы
демеңдер, Қолыңа жақса, сақа
ғой Жасы кіші
демеңдер, Ақылы асса, аға
ғой
Оспанхан Әубәкіров
(1934-1986) Алматы облысы Жамбыл ауданы Үшбұлақ ауылында туған.
Ақынның «Күлеміз-ау», «Қағаз қалпақ» және т.б жыр жинақтары
бар
Жұптық
жұмыс
«
Жағдаят»әдісі
Ойнай білу
өнері. Мәтінді үш бөлікке бөліп
оқу.
Дәптермен
жұмыс
Ойын кезінде балалардың
арасындағы ұнамды және ұнамсыз әрекеттер туралы өз ойларыңды
жазыңдар.
ЕҚБ Шешендік сөздің мәнін
түсіндіріп көр. Суретті
пайдаланады
Топтық
жұмыс.Сұрақтарға толық, нақты
жауап беруіне көңіл
бөлінеді.1
топ.
«Ойлан»
айдары 1.Сендер қандай ойын ойнағанды
қалайсыңдар?2.Елдестің іс-әрекетіне
өз көзқарасыңды
білдір.2 топ
1.Ойын кезіндегі басты нәрсе не деп
санайсыңдар?
2.Балалар Елдестің асығын
арқардың асығы дегенге өз ойыңды
айт3 топ.
Ойын кезінде достар арсында
әртүрлі келіспеушіліктер мен келеңсіз жағдайлар
болып жатады. Сондай сәттерде
қандай шешімдер
қабылдайсыңдар?Асық ойынының ерекшелігі
туралы түсіндірме беріп
көр
ЕБҚ Қой асығы
демеңдер, Қолыңа жақса, сақа
ғой Жасы кіші
демеңдер, Ақылы асса, аға ғой
өлеңді жатқа
айт.
Сергіту
сәтті. Шаршасаңдар
балалар, Қолдарыңды
созыңдар Саусақтармен
ойнаңдар Қолдарыңды
сермеңдер Денелерің
шынықсын Саналарың
тынықсын.
«Тик-ток»әдісі
*Мәтіннің композициялық құрылымына талдау
жасайды*Аяқталу бөліміндегі жазбаға
түсіндірме беріп көрді*Композициясы дегеніміз
не?
Үй тапсырмасы Ойнай білу
өнері.
ҚЖ:
Әңгіменің авторы туралы
қосымша толығырақ
әңгімелейді
|