Ойнай білуде өнер

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ойнай білуде өнер

Материал туралы қысқаша түсінік
3-сыныпқа арналған сабақ жоспары
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді жоспар


Сабақ: 2

Мектеп: Бозтал орта мектебі

Күні: 08.02

Мұғалім:

Сынып: 3

Қатысқан оқушылар саны:

Қатыспағандар:


Бөлім:

Сабақтың тақырыбы: Ойнай білуде өнер

Оқу мақсат:

3.1.4.1 – сөйлеу барысында мақал-мәтелдерді, нақыл сөздерді, вербальды емес тілдік құралдарды қолдану.

Сабақ мақсаттары:

Барлық оқушылар орындай алады:

Мәтіндерді түсінеді

Көпшілігі орындай алады:

Өз сөздерінде мәтіндегі ақпаратты пайдаланады.

Кейбір оқушылар орындай алады:

Қорытынды ойды таба алады.

Ойлау дағдылары

Айтылым

Бағалау критерийлері

Тақырыпты болжайды, өлеңдердегі негізгі ойды түсінеді

Құндылықтарды игерту:

Ұлттық ойынға деген қызығушылық

Пәнаралық байланыс:

Қазақ тілі, математика


Тілдік мақсаттар:

Тірек сөздер, сызбалар,

Осыған дейін меңгерілген білім

А. Маршал. «Мен де атқа міне аламын»

Жоспар

Жоспарланатын уақыт

Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер

Дереккөздер

Сабақ басы


10 мин






















Сәлемдесу

Қызығушылықты ояту.

Ойсергек.

Өрмекші әдісі бойынша үй тапсырмасын сұрау

Әңгіме қалай аталады? _____________________

Ол кімге қатысты айтылған? _________________

Әңгімені жазған кім? _______________________

Аланды сипатта. ___________________________

Ол алдына қандай мақсат қойды? _____________

Нені армандаған? __________________________

Аланның өмірінде қандай қиындық болды?_________________

Аланның әкесінің соңғы сөзінде қандай мән бар? _____________

Аланның әкесінің ақылы туралы сен не ойлайсың? ___________

Аланның іс-әрекетінен не үйрендің? ___________

Бағалау критерийі.

1) Шығарманың элементтеріне нақты тоқтайды;

2) Сұраққа дұрыс жауап береді.

Өлең сөздеріне қарай қимылдар жасайды және әуенмен айтады:

Біз өнерлі баламыз,

Сурет сала аламыз.

Би де билеп қоямыз,

Ән де шырқап саламыз.

Ойынды да ұмытпай,

Асық ойнап аламыз.

Интербелсенді тақта
























Сабақ ортасы


25мин









Мағынаны ажырату. Ойқозғау.

Суретті пайдаланып, шешендік сөзді түсіндіріп көр. Қой асығы демеңдер, Қолыңа жақса, сақа қой. Жасы кіші демеңдер, Ақылы асса, аға қой.

ЖК: Мұғалімнің көмегімен «асықтың ішіндегі салмақтысы – сақа, ақылды болса – кішілердің де салмақты сөзіне тоқтау керек» деп түсіндірген оқушы мақталады. Оқылым. Оспанхан Әубәкіровтің «Елдестің ойыны» мәтіні оқылады. Тапсырма. Елдестің іс-әрекетіне көзқарасыңды білдір. Өзің қандай ұлттық ойынды ұнатасың? Ойтолғау. «Асық ойнаған азар, доп ойнаған тозар» деген мақалды қалай түсінесің? Осы мақалдағы ойды даттаушы және жақтаушы топ құрып, пікірталастырыңдар. ЖК: Өз пікірлерін нақты айғақтар келтіріп дәлелдеген топтың жауабы мақталады.

Жазылым. І топ. Мәтіндегі мақалды дәптеріңе жазып ал.

ІІ топ. Сұраққа жауап бер. Мәтіннің композициялық құрылымы дегеніміз _____________ Мысалы,_______________ ІІІ топ. Анықта. Суретте мәтіндегі қай оқиға бейнеленген? ______________________

Ойтолғау. Асық туралы 5 жол өлең құрастыр.

1-жол – тек бір сөзбен беріледі. Зат есім.

2-жол – тақырыпты екі сөзбен сипаттау. Сын есім.

3-жол – тақырыпқа қатысты 3 қимыл жазу. Етістік.

4-жол – 4 сөзден тұратын сөйлем.

5-жол – тақырыппен мәндес бір сөз. Синоним.


Интербелсенді тақта







Сурет қиындылары мен интербелсенді тақта









Сабақ соңы

5 мин




Үй тапсырмасы

Кері байланыс.

Асық атауына қатысты 5 сөз ойластыр және түсіндір.

Рефлексия.

Ұнағаны:

Ұнамағаны:

Қиын болғаны:

Ұсынысым:

Карточка

Қосымша ақпарат

Дифференциация – Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз?

Бағалау – Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз?

Пәнаралық байланыс

Қауіпсіздік ережелері

АКТ-мен байланыс
Құндылықтармен байланыс (тәрбиелік элемент)




Ойлану

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары жүзеге асырылды ма?

Бүгін оқушылар нені үйренді? Сыныптағы оқу атмосферасы қандай болды?

Дифференциацияны жүзеге асыру қолымнан келді ме?

Мен жоспарланған уақытымды ұстандым ба?

Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен?

Төменде берілген бөлімді осы сабақ туралы ойларыңызды жазу үшін пайдаланыңыз. Сол жақ бағанда берілген сабағыңызға қатысты ең маңызды сұрақтарға жауап беріңіз.


Жалпы баға

Сабақ талаптарға сай өтті. Оқушылар сөздік қорын молайтты. Жұпта бір-біріне қолдау көрсетіп, қарым-қатынас жасады.

Сәтті өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (сабақ беру және оқытуға қатысты)?

1.

2..

Қандай екі нәрсе сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (сабақ беру және оқытуға қатысты)?

1. Осы сабақ барысында сынып немесе жеке оқушылар туралы менің келесі сабағыма дайындалу үшін қажет болуы мүмкін қандай ақпарат алдым?


Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
30.03.2019
666
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі