Қысқа мерзімді жоспар
|
Сабақ: 2 |
Мектеп: Бозтал орта мектебі |
||||||
|
Күні: 08.02 |
Мұғалім: |
||||||
|
Сынып: 3 |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспағандар: |
|||||
|
Бөлім: |
|||||||
|
Оқу мақсат: |
3.1.4.1 – сөйлеу барысында мақал-мәтелдерді, нақыл сөздерді, вербальды емес тілдік құралдарды қолдану. |
||||||
|
Сабақ мақсаттары: |
Барлық оқушылар орындай алады: Мәтіндерді түсінеді Көпшілігі орындай алады: Өз сөздерінде мәтіндегі ақпаратты пайдаланады. Кейбір оқушылар орындай алады: Қорытынды ойды таба алады. |
||||||
|
Ойлау дағдылары |
Айтылым |
||||||
|
Бағалау критерийлері |
Тақырыпты болжайды, өлеңдердегі негізгі ойды түсінеді |
||||||
|
Құндылықтарды игерту: |
Ұлттық ойынға деген қызығушылық |
||||||
|
Пәнаралық байланыс: |
Қазақ тілі, математика |
||||||
|
Тілдік мақсаттар: |
Тірек сөздер, сызбалар, |
||||||
|
Осыған дейін меңгерілген білім |
А. Маршал. «Мен де атқа міне аламын» |
||||||
|
Жоспар |
|||||||
|
Жоспарланатын уақыт |
Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер |
Дереккөздер |
|||||
|
Сабақ басы 10 мин |
Сәлемдесу Қызығушылықты ояту. Ойсергек. Өрмекші әдісі бойынша үй тапсырмасын сұрау Әңгіме қалай аталады? _____________________ Ол кімге қатысты айтылған? _________________ Әңгімені жазған кім? _______________________ Аланды сипатта. ___________________________ Ол алдына қандай мақсат қойды? _____________ Нені армандаған? __________________________ Аланның өмірінде қандай қиындық болды?_________________ Аланның әкесінің соңғы сөзінде қандай мән бар? _____________ Аланның әкесінің ақылы туралы сен не ойлайсың? ___________ Аланның іс-әрекетінен не үйрендің? ___________ Бағалау критерийі. 1) Шығарманың элементтеріне нақты тоқтайды; 2) Сұраққа дұрыс жауап береді. Өлең сөздеріне қарай қимылдар жасайды және әуенмен айтады: Біз өнерлі баламыз, Сурет сала аламыз. Би де билеп қоямыз, Ән де шырқап саламыз. Ойынды да ұмытпай, Асық ойнап аламыз. |
Интербелсенді тақта |
|||||
|
Сабақ ортасы 25мин |
Мағынаны ажырату. Ойқозғау. Суретті пайдаланып, шешендік сөзді түсіндіріп көр. Қой асығы демеңдер, Қолыңа жақса, сақа қой. Жасы кіші демеңдер, Ақылы асса, аға қой. ЖК: Мұғалімнің көмегімен «асықтың ішіндегі салмақтысы – сақа, ақылды болса – кішілердің де салмақты сөзіне тоқтау керек» деп түсіндірген оқушы мақталады. Оқылым. Оспанхан Әубәкіровтің «Елдестің ойыны» мәтіні оқылады. Тапсырма. Елдестің іс-әрекетіне көзқарасыңды білдір. Өзің қандай ұлттық ойынды ұнатасың? Ойтолғау. «Асық ойнаған азар, доп ойнаған тозар» деген мақалды қалай түсінесің? Осы мақалдағы ойды даттаушы және жақтаушы топ құрып, пікірталастырыңдар. ЖК: Өз пікірлерін нақты айғақтар келтіріп дәлелдеген топтың жауабы мақталады. Жазылым. І топ. Мәтіндегі мақалды дәптеріңе жазып ал. ІІ топ. Сұраққа жауап бер. Мәтіннің композициялық құрылымы дегеніміз _____________ Мысалы,_______________ ІІІ топ. Анықта. Суретте мәтіндегі қай оқиға бейнеленген? ______________________ Ойтолғау. Асық туралы 5 жол өлең құрастыр. 1-жол – тек бір сөзбен беріледі. Зат есім. 2-жол – тақырыпты екі сөзбен сипаттау. Сын есім. 3-жол – тақырыпқа қатысты 3 қимыл жазу. Етістік. 4-жол – 4 сөзден тұратын сөйлем. 5-жол – тақырыппен мәндес бір сөз. Синоним. |
Интербелсенді тақта Сурет қиындылары мен интербелсенді тақта |
|||||
|
Сабақ соңы 5 мин Үй тапсырмасы |
Кері байланыс. Асық атауына қатысты 5 сөз ойластыр және түсіндір. Рефлексия. Ұнағаны: Ұнамағаны: Қиын болғаны: Ұсынысым: |
Карточка |
|||||
|
Қосымша ақпарат |
|||||||
|
Дифференциация – Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз? |
Бағалау – Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз? |
Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік ережелері АКТ-мен байланыс |
|||||
|
|
|
|
|||||
|
Ойлану Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары жүзеге асырылды ма? Бүгін оқушылар нені үйренді? Сыныптағы оқу атмосферасы қандай болды? Дифференциацияны жүзеге асыру қолымнан келді ме? Мен жоспарланған уақытымды ұстандым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен? |
Төменде берілген бөлімді осы сабақ туралы ойларыңызды жазу үшін пайдаланыңыз. Сол жақ бағанда берілген сабағыңызға қатысты ең маңызды сұрақтарға жауап беріңіз. |
||||||
|
Жалпы баға Сабақ талаптарға сай өтті. Оқушылар сөздік қорын молайтты. Жұпта бір-біріне қолдау көрсетіп, қарым-қатынас жасады. Сәтті өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (сабақ беру және оқытуға қатысты)? 1. 2.. Қандай екі нәрсе сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (сабақ беру және оқытуға қатысты)? 1. Осы сабақ барысында сынып немесе жеке оқушылар туралы менің келесі сабағыма дайындалу үшін қажет болуы мүмкін қандай ақпарат алдым? |
|||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ойнай білуде өнер
Ойнай білуде өнер
Қысқа мерзімді жоспар
|
Сабақ: 2 |
Мектеп: Бозтал орта мектебі |
||||||
|
Күні: 08.02 |
Мұғалім: |
||||||
|
Сынып: 3 |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспағандар: |
|||||
|
Бөлім: |
|||||||
|
Оқу мақсат: |
3.1.4.1 – сөйлеу барысында мақал-мәтелдерді, нақыл сөздерді, вербальды емес тілдік құралдарды қолдану. |
||||||
|
Сабақ мақсаттары: |
Барлық оқушылар орындай алады: Мәтіндерді түсінеді Көпшілігі орындай алады: Өз сөздерінде мәтіндегі ақпаратты пайдаланады. Кейбір оқушылар орындай алады: Қорытынды ойды таба алады. |
||||||
|
Ойлау дағдылары |
Айтылым |
||||||
|
Бағалау критерийлері |
Тақырыпты болжайды, өлеңдердегі негізгі ойды түсінеді |
||||||
|
Құндылықтарды игерту: |
Ұлттық ойынға деген қызығушылық |
||||||
|
Пәнаралық байланыс: |
Қазақ тілі, математика |
||||||
|
Тілдік мақсаттар: |
Тірек сөздер, сызбалар, |
||||||
|
Осыған дейін меңгерілген білім |
А. Маршал. «Мен де атқа міне аламын» |
||||||
|
Жоспар |
|||||||
|
Жоспарланатын уақыт |
Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер |
Дереккөздер |
|||||
|
Сабақ басы 10 мин |
Сәлемдесу Қызығушылықты ояту. Ойсергек. Өрмекші әдісі бойынша үй тапсырмасын сұрау Әңгіме қалай аталады? _____________________ Ол кімге қатысты айтылған? _________________ Әңгімені жазған кім? _______________________ Аланды сипатта. ___________________________ Ол алдына қандай мақсат қойды? _____________ Нені армандаған? __________________________ Аланның өмірінде қандай қиындық болды?_________________ Аланның әкесінің соңғы сөзінде қандай мән бар? _____________ Аланның әкесінің ақылы туралы сен не ойлайсың? ___________ Аланның іс-әрекетінен не үйрендің? ___________ Бағалау критерийі. 1) Шығарманың элементтеріне нақты тоқтайды; 2) Сұраққа дұрыс жауап береді. Өлең сөздеріне қарай қимылдар жасайды және әуенмен айтады: Біз өнерлі баламыз, Сурет сала аламыз. Би де билеп қоямыз, Ән де шырқап саламыз. Ойынды да ұмытпай, Асық ойнап аламыз. |
Интербелсенді тақта |
|||||
|
Сабақ ортасы 25мин |
Мағынаны ажырату. Ойқозғау. Суретті пайдаланып, шешендік сөзді түсіндіріп көр. Қой асығы демеңдер, Қолыңа жақса, сақа қой. Жасы кіші демеңдер, Ақылы асса, аға қой. ЖК: Мұғалімнің көмегімен «асықтың ішіндегі салмақтысы – сақа, ақылды болса – кішілердің де салмақты сөзіне тоқтау керек» деп түсіндірген оқушы мақталады. Оқылым. Оспанхан Әубәкіровтің «Елдестің ойыны» мәтіні оқылады. Тапсырма. Елдестің іс-әрекетіне көзқарасыңды білдір. Өзің қандай ұлттық ойынды ұнатасың? Ойтолғау. «Асық ойнаған азар, доп ойнаған тозар» деген мақалды қалай түсінесің? Осы мақалдағы ойды даттаушы және жақтаушы топ құрып, пікірталастырыңдар. ЖК: Өз пікірлерін нақты айғақтар келтіріп дәлелдеген топтың жауабы мақталады. Жазылым. І топ. Мәтіндегі мақалды дәптеріңе жазып ал. ІІ топ. Сұраққа жауап бер. Мәтіннің композициялық құрылымы дегеніміз _____________ Мысалы,_______________ ІІІ топ. Анықта. Суретте мәтіндегі қай оқиға бейнеленген? ______________________ Ойтолғау. Асық туралы 5 жол өлең құрастыр. 1-жол – тек бір сөзбен беріледі. Зат есім. 2-жол – тақырыпты екі сөзбен сипаттау. Сын есім. 3-жол – тақырыпқа қатысты 3 қимыл жазу. Етістік. 4-жол – 4 сөзден тұратын сөйлем. 5-жол – тақырыппен мәндес бір сөз. Синоним. |
Интербелсенді тақта Сурет қиындылары мен интербелсенді тақта |
|||||
|
Сабақ соңы 5 мин Үй тапсырмасы |
Кері байланыс. Асық атауына қатысты 5 сөз ойластыр және түсіндір. Рефлексия. Ұнағаны: Ұнамағаны: Қиын болғаны: Ұсынысым: |
Карточка |
|||||
|
Қосымша ақпарат |
|||||||
|
Дифференциация – Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз? |
Бағалау – Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз? |
Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік ережелері АКТ-мен байланыс |
|||||
|
|
|
|
|||||
|
Ойлану Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары жүзеге асырылды ма? Бүгін оқушылар нені үйренді? Сыныптағы оқу атмосферасы қандай болды? Дифференциацияны жүзеге асыру қолымнан келді ме? Мен жоспарланған уақытымды ұстандым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен? |
Төменде берілген бөлімді осы сабақ туралы ойларыңызды жазу үшін пайдаланыңыз. Сол жақ бағанда берілген сабағыңызға қатысты ең маңызды сұрақтарға жауап беріңіз. |
||||||
|
Жалпы баға Сабақ талаптарға сай өтті. Оқушылар сөздік қорын молайтты. Жұпта бір-біріне қолдау көрсетіп, қарым-қатынас жасады. Сәтті өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (сабақ беру және оқытуға қатысты)? 1. 2.. Қандай екі нәрсе сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (сабақ беру және оқытуға қатысты)? 1. Осы сабақ барысында сынып немесе жеке оқушылар туралы менің келесі сабағыма дайындалу үшін қажет болуы мүмкін қандай ақпарат алдым? |
|||||||
шағым қалдыра аласыз













