МКҚК №23 «Жеңіс»
бөбекжай-бақшасы
«Бекітемін»
№23 «Жеңіс»
бөбекжай-
бақша
меңгерушісі
_______
Б.К.Сарымсакова
Ашық
ұйымдастырылған
іс-әрекеті
Тақырыбы «Ойнайық та,
ойлайық!»
Тәрбиеші: Джалелова
А.К
Шымкент
2023ж
Ойнайық та,
ойлайық!
Дағдылар: Коммуникативті, Таным,
Шығармашылық, Денсаулық, Әлеуметтік
эмоционалды.
Мақсаты:Ойын арқылы балалардың ойлау
қабілетін, зейінін дамыту. Айналадағы заттардың қызыметі мен
қасиетін тану ерекшеліктерін білуге үйрету. Өткен тақырыптарды
естеріне түсіріп пысықтау.
Шаттық
шеңбер:
Біз бақытты
баламыз,
Шынығада
аламыз,
Туған елдің
көгінде,
Шамшырақ болып
жанамыз!
Күлімдеген
күндейміз,
Ренжуді біз
білмейміз.
Қуанамын
менде,
Қуанасың
сенде.
Қуанайық
достарым,
Арайлап атқан әр
күнге.
Тәрбиеші балаларды шеңбер
бойымен тұрғызып қорапшадан өздері қалаған пішінді алуларын
сұрайды.
Балалар пішіндерді алып жерде
пішіндер бейнеленген кілемшеден өздері таңдаған пішіннің үстін
басып, секіріп қай столда өздері таңдаған пішін болса сол столға
барып тұрады.
1
Тапсырма:
1- столда: Интеллектум ойын
түрлі түсті бөлшектерді пайдаланып
картадағы
бейнені
жасау.
2-столда: Пішіндерді өз
ұяшығына апар.
3-столда: Сандарды ретімен
қойып жұлдыз құртты жасау.
Балалар тапсырманы жасап
болған соң шеңбер бойымен тұрып логикалық тапсырмаларды
орындайды.
Логикалық
тапсырмалар:
-
Себетте 5 алма 2-еуін Арман
жеді 3-еуін Айжан жеді себетте қанша алма
қалды?
-
Талда 5 торғай отыр3-еуі ұшып
кетті қанша торғай қалды?
-
Жираф ұзын ба қасқыр
ұзынба?
-
Қоян жүйрік пе кірпі жүйрік
пе?
-
Торда 5 құс отыр 2-еуі ұшып
кетті торда неше құс қалды?
-
Көзімізді орамалмен байласақ
не көреміз біз?
-
Қораз өзін құспын деп айта
алама?
-
Дөңгелекте бұрыш
барма?
Тәрбиешілерге:
-
Теңізде қандай тас болмайды?
(Құрғақ)
-
Патша қайтыс болса баласы кім
болады? (жетім)
-
Адам аттан неге құлайды?
(Жерге)
-
Қандай бөшкеге су көп кетеді?
(Тесік)
-
Адам тамақ пісіргенде қазанға
не салады? (Көз)
-
Адамдар оны тамақтану үшін
алады бірақ оны ешқашан жемейді ол не?
(Ыдыс)
-
Шайға салған қантты қай қолмен
араластырған жөн? (Қасық ұстаған қолмен)
-
Оны тамақтандырсаң өмір
сүреді, су берсең өледі. Ол не? (От)
-
Қызыл теңізге ақ орамал
салсаңыз не болады? (Су болады)
-
Суды елекпен қалай тасуға
болады? (Мұз қылып өатырып)
2
Тапсырма:
-
Стол: «Не
жейді»
-
Стол: «Не
қажет»
-
Стол: «Көк өністер мен
жемістерді себетке салу»
Сергіту
сәті.
3
Тапсырма:
Балаларды 4 столға бөліп әр
столға жеке жеке тапсырма беру.
-
Қыс бейнесін жасайды. Мақтаны
пайдаланып.
-
Көктем бейнесін жасайды. Шарды
бояуға батыр жасайды.
-
Жаз бейнесін жасайды. Сәбізді
пайдаланып бастырма әдісімен.
-
Күз бейнесін жасайды. Мақта
таяқшаларын пайдаланып жасайды.
4
Тапсырма:
Зертеу
жұмыстары.
Балалардан жыл мезгілдерін
сұрап, қыс мезгілінің ерекшелігінің бірі қарға және мұзға зерттеу
жасау.
Балалардың жасаған жұмыстарын
бағалап, балаларды мақтап, мадақтап іс-әрекетті
қорытындылау.