Тақырыбы: «Ойнайықта,ойланайық!»
МАҚСАТЫ
Балалардың танымдық қабілеттерін дамыту.
ТҮЗЕТУ ЖҰМЫСТАРЫ
Танымдық процестер, мазасыздық, коммуникация, эмоционалды даму.
ҚҰРАЛ-ЖАБДЫҚТАР
Аудиожазбалар, ойыншықтар, тақырыптық суреттер, түрлі түсті қарындаштар.
Тренингтің барысы:
-
КІРІСПЕ БӨЛІМ
-
Сәлемдесу.Шаттық шеңбері;
-
Балалар шеңберге тұрып барлығы бірге шаттық шеңберін айтады.
Жарқырап күнде ашылды,
Айналаға нұр шашылды.
Қайырлы күн біз көңілді баламыз!
Қайырлы күн сәлемдесіп аламыз
-
НЕГІЗГІ БӨЛІМ Бүгін біз сіздермен «Ойнайықта,ойланайық»түзету-дамыту жұмысын жүргіземіз.
1-тапсырма: «Көп және біреу»деп аталады.
Мақсаты: Ойлаудың жылдамдығы мен зейінді дамьпу.
Мен сендерге сөздердің көпше түрін айтамын,ал сендер жекеше түрін айтасындар.Балалар шеңбер бойына отырады. Нұсқаулық:
Мысықтар, тырналар, ормандар; Қатарлар,көпірлер, агаштар; Ыдыстар, үйлер, құстар; Пілдер, кеселер, тауықтар; Шкафтар. Т.б.
2-тапсырма. «Не жоғалды?» ойыны.
Мақсаты: Есте сақтау қабілетін дамыту,зейінділік деңгейін арттыру.
Үстел үстінде оқу құралдары ойыншықтар тұрады.Балалар бір біреуден ортаға шығып жоғалған затты немесе ойыншықты атап беруі керек.
Мыс: үстел үстінде 5 зат бар олар дәптер,қалам,доп,краска,машина. Балалардың біреуі ортаға шығып мұқият қарап алып,жоғалған затты тауып беруі керек.Балаланың көзі орамалмен байлаулы болады.
«Артық затты тап»ойыны
3-тапсырма: Нейропсихологиялық жаттығулар.
Сергіту сәті: Адай күйі
4-тапсырма: «Құм терапиясы» Құм терепиясынан алдын саусақ жаттығуларын жасату.«Добым»саусақ жаттығуын жасау.Он қолды алақанды батыру.Құмға күннің суретін салып құмға жылулық силаймыз.Кун суретін салу.Тақтадан таңбалар (зигзак,үшбұрыш,шеңбер,төртбұрыш,сопақша)құмға салдыру.
Қорытынды. Рефлексия
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
"Ойнайықта,ойланайық! "түзету дамыту жұмысы
"Ойнайықта,ойланайық! "түзету дамыту жұмысы
Тақырыбы: «Ойнайықта,ойланайық!»
МАҚСАТЫ
Балалардың танымдық қабілеттерін дамыту.
ТҮЗЕТУ ЖҰМЫСТАРЫ
Танымдық процестер, мазасыздық, коммуникация, эмоционалды даму.
ҚҰРАЛ-ЖАБДЫҚТАР
Аудиожазбалар, ойыншықтар, тақырыптық суреттер, түрлі түсті қарындаштар.
Тренингтің барысы:
-
КІРІСПЕ БӨЛІМ
-
Сәлемдесу.Шаттық шеңбері;
-
Балалар шеңберге тұрып барлығы бірге шаттық шеңберін айтады.
Жарқырап күнде ашылды,
Айналаға нұр шашылды.
Қайырлы күн біз көңілді баламыз!
Қайырлы күн сәлемдесіп аламыз
-
НЕГІЗГІ БӨЛІМ Бүгін біз сіздермен «Ойнайықта,ойланайық»түзету-дамыту жұмысын жүргіземіз.
1-тапсырма: «Көп және біреу»деп аталады.
Мақсаты: Ойлаудың жылдамдығы мен зейінді дамьпу.
Мен сендерге сөздердің көпше түрін айтамын,ал сендер жекеше түрін айтасындар.Балалар шеңбер бойына отырады. Нұсқаулық:
Мысықтар, тырналар, ормандар; Қатарлар,көпірлер, агаштар; Ыдыстар, үйлер, құстар; Пілдер, кеселер, тауықтар; Шкафтар. Т.б.
2-тапсырма. «Не жоғалды?» ойыны.
Мақсаты: Есте сақтау қабілетін дамыту,зейінділік деңгейін арттыру.
Үстел үстінде оқу құралдары ойыншықтар тұрады.Балалар бір біреуден ортаға шығып жоғалған затты немесе ойыншықты атап беруі керек.
Мыс: үстел үстінде 5 зат бар олар дәптер,қалам,доп,краска,машина. Балалардың біреуі ортаға шығып мұқият қарап алып,жоғалған затты тауып беруі керек.Балаланың көзі орамалмен байлаулы болады.
«Артық затты тап»ойыны
3-тапсырма: Нейропсихологиялық жаттығулар.
Сергіту сәті: Адай күйі
4-тапсырма: «Құм терапиясы» Құм терепиясынан алдын саусақ жаттығуларын жасату.«Добым»саусақ жаттығуын жасау.Он қолды алақанды батыру.Құмға күннің суретін салып құмға жылулық силаймыз.Кун суретін салу.Тақтадан таңбалар (зигзак,үшбұрыш,шеңбер,төртбұрыш,сопақша)құмға салдыру.
Қорытынды. Рефлексия
шағым қалдыра аласыз













