Тақырыбы: Жаңартылған білім мазмұны –
жаңашылдыққа бастама
(ойын –
жаттығу)
Мақсаты: Жаңартылған білім беру
мазмұнындағы тиімді әдіс-тәсілдер туралы түсінік беру.
Мұғалімдердің жаңа әдіс-тәсілдерді меңгеруіне ықпал ету, жаңалыққа
құштарлығын ояту. Өзінің тәжірибесі туралы
ойлану.
Нәтижесі: Мұғалімдер түрлі қолжетімді
ресурстар арқылы тиімді әдіс-тәсілдермен таныса отырып,
тәжірибелерінде қолданады.
Дескриптор: Жаңартылған білім беру
мазмұнындағы әдіс-тәсілді меңгереді; Меңгерілген әдіс-тәсілді қай
пәнге, қай кезеңде іске асыру тиімділігін
анықтайды;
Тапсырмалар
сипаты
(Жағымды психологиялық
атмосфера құру)
«Өзі туралы
кластер»
Қатысушы өз атын парақ
ортасындағы дөңгелекке өз атын жазады. Одан таратылған шеңберлерге
өмірдегі өзінің 5 рөлін жазады. Мысалы, бала, әке, дос, бауыр,
оқытушы. Әр рөлден туындайтын шеңберлерге осы рөлдегі ахуалын
сипаттайтын сын есімдерді жазады.
(Топқа
бөлу)
Психологиялық тест
«Менің қасиеттерім қандай?»
Қасқыр, ит, мысық,
тышқан
1-жолға ең ұнайтынын, 2-3
жолдарға азырақ ұнайтындарын, 4- жолға ұнамайтынын тігінен жазу.
Қасына несімен ұнайтынын жазады.
(Бірдей нұсқада жауап жазған
мұғалімдерді топтастыру, жауабын оқу)
Психологиялық тестің
жауабы:
-
Жоғары жолға жазған қасиет –
өзімізге жетіспейтін қасиет, біз оны жетілдіруіміз
қажет.
-
Екінші жолға жазған қасиет –
өзімізде бар деп есептейтін қасиетіміз, біз өзімізді осылай
түсінеміз.
-
Үшінші жолға жазған қасиет –
басқа адамдардың бізді қабылдайтынын білдіреді, біз жұртқа солай
көрінеміз.
-
Төртінші жолға жазған қасиет –
біздің неден қашқақтайтынымызды көрсетеді, біз тұла бойымызды осы
қасиеттен арылтуға ұмтыламыз.
Ойын –
жаттығу
Батырдың жол
таңдауы
Батыр өзіне жар іздейді. 3 жыл
іздеп, арып-ашып, үш жолдың торабына келіпті. Ол жердегі таста
мынадай сөз жазылыпты: «Солға жүрсең – астыңдағы атыңды жоғалтасың.
Оңға жүрсең – өзіңді жоғалтасың. Тура жолмен жүрсең ештеңе де
таппайсың.
Сіздер батырдың орнында
қандай жолды таңдар едіңіз?
(стикерлерге өз жауабын
жазу)
Сол жолды таңдағандар
– прагматиктер. Олар өз
мақсаттарына аз шығынмен жеткенді қалайтын сақ адамдар, ерлік жасай
алмайтындар.
Оң жолды таңдағандар
– жаңалықты, жаңғыртуды
іздегендер, нағыз батырлар.
Тура жүргендер
– өмірде нақты ұстанымы бар,
мақсатына тура жолмен жететіндер.
Қорытынды
Сөйлемді
айту (іс-қимылмен берілген өлеңді
көрсету, жүргізуші оқып тұрады.
Дауысты дыбыс –
шапалақ
Дауыссыз дыбыс – үстелді
ұру
Тыныс белгісі – отырып
–тұру
Мен жастарға сенемін М.
Жұмабаев
Арыстандай
айбатты,
Жолбарыстай қайратты
–
Қырандай күштi
қанатты.
Мен жастарға
сенемiн!
Көздерiнде от
ойнар,
Сөздерiнде жалын
бар,
Жаннан қымбат оларға
ар,
Мен жастарға
сенемiн!
Жас қырандар –
балапан,
Жайып қанат
ұмтылған.
Көздегенi көк
аспан.
Мен жастарға
сенемiн!
Жұмсақ мiнез
жiбектер.
Сүттей таза
жүректер.
Қасиеттi тiлектер
–
Мен жастарға
сенемiн!
Құрметті ұстаздар, әріптестер
мынау жасампаз ғасырда, рухани жаңғыру дәуірінде мектеп партасында
отырған баланың жан-жақты білім, тәрбие алуына ең бірінші ықпал
ететін батырда – білікті ұстаздар. Жаңалыққа бастаған жаңа
бағдарламаны біздің батырда, намысшыл ізгі мұғалімдеріміз алдарына
мақсат етіп қойып балаларға сапалы білім беруді алға қойды.
Жұмыстарыңызға жетістік, табыс тілеймін назар салып
тыңдағандарыңызға рахмет.
№ 148 қазақ орта
мектебі
Жаңалыққа бастаған – жаңа
бағдарлама
(Ойын-жаттығу)
2019 оқу
жылы