Ойын әрекетінің талдау картасы
Топтар ________________________________________Уақыты_____________________________
Мақсаты: Бағдарламаның талаптарына сай бағдарламалық мақсаттарының сәйкестігі, ойын әрекет дағдылардың деңгейі, ұжымда ойнау іскерлігі, шығармашылық және өзіндік белсенділікті көрсете алу іскерлігі.
Бағалау: – шекті; + жеткілікті; 0 жоғары
|
№п/п |
Бағаның белгілері |
Тәрбиеші, топ |
|||
|
|
|
шекті |
жеткілікті |
жоғары |
қорытынды |
|
І. |
Тәрбиешінің балалармен ойнау іскерлігі: |
||||
|
1.1. |
«Серіктес ойнаушы» позицияны алу |
|
|
|
|
|
1.2. |
Ойынға уақытында косылу және ықыласты өзіне алу |
|
|
|
|
|
1.3. |
Ойыннан көрінбей шығу, ойын ықыласын балаларға беру |
|
|
|
|
|
1.4. |
Балаларға ойын құрылымының жаңа тәсілдерін жеткізу: - кішкентай жаста – рөльдік, диалог ретінде құрылған ойын. - ересек топта – әр түрлі шығармашылық оқиғалар қолданатын, ойдан шығарған ойын. |
|
|
|
|
|
1.5. |
Балаларға өз ойын әрекеттерін түсіндіру |
|
|
|
|
|
1.6. |
Құрылымының сюжетін ашу (бір кейіпкер немесе көп кейіпкер) |
|
|
|
|
|
1.7. |
Ойын барысында балалардың ұсыныстарын уақытында қабылдау |
|
|
|
|
|
1.8. |
Жаңа кейіпкер кіргізу (жаңа рөлі) |
|
|
|
|
|
1.9. |
Баламен ұсынған оқиғаны ашу |
|
|
|
|
|
ІІ |
Ойын бақылаудың тәсілімен пайдалану |
||||
|
2.1. |
Оқыту ойындарын қолдану(дидактикалық, театрланған) |
|
|
|
|
|
2.2. |
Ойын ортаны уақытында өзгерту іскерлігі |
|
|
|
|
|
2.3. |
Балалармен ойын барысында қарым-қатынасты құру іскерлігі. |
|
|
|
|
|
2.4. |
Ойын ортаның рационалды және педагогикалық мақсатталған көркемдеу |
|
|
|
|
Қорытынды:___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ _______________________________________________
Ұсыныстар:___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ ________________________________________________
Әдіскер: ________________________________________________Жылкыбаева К.О.
Тәрбиеші:_______________________________________________________________
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ойын әрекетін талдау картасы
Ойын әрекетін талдау картасы
Ойын әрекетінің талдау картасы
Топтар ________________________________________Уақыты_____________________________
Мақсаты: Бағдарламаның талаптарына сай бағдарламалық мақсаттарының сәйкестігі, ойын әрекет дағдылардың деңгейі, ұжымда ойнау іскерлігі, шығармашылық және өзіндік белсенділікті көрсете алу іскерлігі.
Бағалау: – шекті; + жеткілікті; 0 жоғары
|
№п/п |
Бағаның белгілері |
Тәрбиеші, топ |
|||
|
|
|
шекті |
жеткілікті |
жоғары |
қорытынды |
|
І. |
Тәрбиешінің балалармен ойнау іскерлігі: |
||||
|
1.1. |
«Серіктес ойнаушы» позицияны алу |
|
|
|
|
|
1.2. |
Ойынға уақытында косылу және ықыласты өзіне алу |
|
|
|
|
|
1.3. |
Ойыннан көрінбей шығу, ойын ықыласын балаларға беру |
|
|
|
|
|
1.4. |
Балаларға ойын құрылымының жаңа тәсілдерін жеткізу: - кішкентай жаста – рөльдік, диалог ретінде құрылған ойын. - ересек топта – әр түрлі шығармашылық оқиғалар қолданатын, ойдан шығарған ойын. |
|
|
|
|
|
1.5. |
Балаларға өз ойын әрекеттерін түсіндіру |
|
|
|
|
|
1.6. |
Құрылымының сюжетін ашу (бір кейіпкер немесе көп кейіпкер) |
|
|
|
|
|
1.7. |
Ойын барысында балалардың ұсыныстарын уақытында қабылдау |
|
|
|
|
|
1.8. |
Жаңа кейіпкер кіргізу (жаңа рөлі) |
|
|
|
|
|
1.9. |
Баламен ұсынған оқиғаны ашу |
|
|
|
|
|
ІІ |
Ойын бақылаудың тәсілімен пайдалану |
||||
|
2.1. |
Оқыту ойындарын қолдану(дидактикалық, театрланған) |
|
|
|
|
|
2.2. |
Ойын ортаны уақытында өзгерту іскерлігі |
|
|
|
|
|
2.3. |
Балалармен ойын барысында қарым-қатынасты құру іскерлігі. |
|
|
|
|
|
2.4. |
Ойын ортаның рационалды және педагогикалық мақсатталған көркемдеу |
|
|
|
|
Қорытынды:___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ _______________________________________________
Ұсыныстар:___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ ________________________________________________
Әдіскер: ________________________________________________Жылкыбаева К.О.
Тәрбиеші:_______________________________________________________________
шағым қалдыра аласыз













