Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
Материалдар / Ойын арқылы оқушылардың сөздік қорын дамыту
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен жасалған
Ойын арқылы оқушылардың сөздік қорын дамыту
Материал туралы қысқаша түсінік
5 -6 сынып оқушыларына ағылшын тілін оқытуда қолдануға болады. Ойын арқылы оқушылардың шет тіліне деген қызығушылығын арттыруға әдістемелік көмегі бар.
Ұлы педагог В. Сухомлинский “Ойынсыз,
музыкасыз,ертегісіз,шығармашылықсыз,қиялсыз толық мәніндегі ақыл-ой
тәрбиесі болмайды”дейді , демек балалармен ойынның әр түрін
ұйымдастыра отырып, бір біріне деген қайырымдылық,
мейірімділік,жанашырлық,достық,жолдастық сезімдерді тәрбиелеуге
болады.
Ойын бала үшін –нағыз өмір.Балаларды
тәрбиелеуде ойынның алар орны ерекше. Дидактикалық ойын -баланың
қызығушылығына негізделген оқыту тәсілдерінің бірі.мектеп жасына
дейінгі балалардың ойын баласы екендігін ескере келе, дидактикалық
ойындардың жүйелі қолданылуы жақсы нәтиже
береді.
Ойын арқылы баланың дене құрылысы жетіліп,өзі
жасаған қимылына сенімі артады.баланың бойында ойлау,
тапқырлық,ұйымдастырушылық,шыдымдылық,белсенділік қасиеттер
қалыптасады.ойын дегеніміз-жаттығу,ол арқылы бала өмірге
әзірленеді.
Дидактикалық ойындар балалардың сенсорлық
сезімталдық қабілеттерін дамытады,сөздікті толықтырады және
белсендіреді,дыбыстарды дұрыс айтуды қалыптастырады,байланыстырып
сөйлеуді дамытады,өз ойын дұрыс айта білуді,балалар тілін
дамытады.Мектепке дейінгі жастағы балалар үшін қоршаған заттарға
ұқыпты қарау,ойыншықтарды күтіп ұстау,мінез құлық ережесі
туралы,жеке тұлғаның жағымды және жағымсыз қасиеттері туралы
адамгершілік түсініктері
қалыптасады.
Дидактикалық ойындарды үш топқа бөлсек
болады.
1.Заттық дидактикалық ойындар, мұнда нақты
заттар мен ойыншықтар қолданылады.балалар
салыстыруды,ұқсастықты,айырмашылықты үйренеді.Ойыншықтардың
түсі,пішіні,көлемі ,жасалған материалы анық көрсетіледі.2. Үстел
үстінде ойналатын ойындар- балаларға арналған қызық сабақ. Түрлері
бойынша олар әртүрлі:сыңар суреттер,құрастыру, жапсыру.Сандарды
ретімен орналастыр деген сияқты тапсырмалар орындайды. 3. Сөздік
дидактикалық ойындар ойнаушының сөзі мен олардың әрекеттерінен
тұрады.Балалар өздігінен түрлі ойлау тапсырмаларын шешеді.Мұғалім
қазақша немесе ағылынша сөзді атайды,балалар аудармасын табу
керек.
Өзектілігі:Ойын мектеп жасына дейінгі балалардың негізгі
іс әрекеті.Баланың өмірге қадам басардағы алғашқы қимыл-
әрекеті-ойын,сондықтан да оның мәні ерекше. Жас баланың өмірді
тануы,еңбекке қатынасы,психологиялық ерекшеліктері осы ойын үстінде
қалыптасады.
Дидактикалық ойындар адамгершілік тәрбиесінің
міндеттерін шешуге,балалардың көпшілдігін дамытуға үлес
қосады.Дидактикалық ойынды ұйымдастырудағы басты мақсат-білім
беруді ойынмен ұштастыру.Педагогтар ойын үстінде бала санасын
дамыту, тәрбиелеу,оқыту қатар жүргізіледі,оны бала белсенділікпен
және асқаныждахаттылықпен қабылдайтындықтанойындарды оқу үрдісінде
міндетті түрдеенгізу жайлы
айтады.
Ойын арқылы
бала:
-қисынды ой қабылетін
дамытады;
-өздігінен жұмыс істеуге
үйренеді;
-есте сақтау қабілеті
дамиды;
-зейіні
қалыптасады;
-байқампаздығы
артады:
-ойын ережесін бұзбау,яғни тәртіпке
үйренеді:
-бір біріне деген сенімдері
артады,достыққа,:
-ең бастысы сабаққа қызығушылығы
артады:
Мақсаты:Мектептегі ағылшын тілі пән мұғалімдеріне
әдістемелік көмек ретінде әдіс
алмасу.
Міндеттері:
-Дидактикалықойындар, олардың атқаратын қызметі,олардың
құрылымдары ,негізгі түрлері,әдістемесі және оларға басшылық жасау
туралы жалпы түсінік
беру;
-мектептің тәрбиелеу оқыту барысында отандық
және шетелдік педагогтардың дидактикалық ойындарды қолдану және
әзірлеу бойынша озық тәжірибелерін зерделеу және
талдау:
-білім беру саласы бойынша дидактикалық
ойындарды таңдау және
жүйелеу.
Ағылшын тіліндегі дидактикалық
ойындар
Apples
Мақсаты:балаларды санай білуге үйрету,сөздік
қорын
дамыту.
Ойын барысы:Педагог <<Apples>>
санамағын балаларға оқып бірнеше рет қайталап айтқызады.Балалар сол
санамаққа сәйкес амалдарды себетке
салады:
One little, two little, three little
apples,
Four little, five little, six little
apples,
Seven little, eight little, nine little
apples,
All fell to the
ground.
Colours
Мақсаты:Өлең оқып беру арқылы ағылшын тілінде түстер
аттарын
бекіту.Сөздік қорларын
дамыту.
Ойын барысы: Педагог балаларға түстер туралы
өлеңді өзі оқып береді.Өлеңдегі түстердің аттарын қайталап
айтқызады.Cодан соң өлеңді балаларға қайталатып айтқызады
:
I see green, I see
yellow,
I see that funny
fellow.
I see white, I see
black,
I see this and that and
that
I see pink I see
brown
I stand up and I see
blue
I see you and you and
you
What is the
season?
Мақсаты:жыл мезгілі туралы түсініктерін одан әрі
кеңейту.Жыл мезгілі аттарын ағылшын тілінде есте
сақтау.
Ойын барысы: жыл мезгілдері суреттерін
көрсетіп, суретте қай мезгіл бейнеленгенін сұрау.Ойынды бірнеше рет
қайталап ойнату.Season,summer ,spring,
autumn,winter
Look at the
picture?
What is the
picture?
What is
this?
Мақсаты:табиғат туралы түсініктерін одан әрі
кеңейту.Cөздік қорларын
дамыту.
Ойын барысы: Көкөністер мен жемістер
суреттерін көрсетіп, олардың не зат екенін
сұрау.
What is
this?
What day is it
today?
Мақсаты:апта күндері туралы білімдерін
бекіту.Ағылшынт тілінде апта күндерінің аттарын есте
сақтау
.
Ойын барысы: Сұрақ қойып, апта күнін
сұрау.What day is it
today?Аптакүндері балалардың есінде қалу үшін ойынды
бірнеше рет қайталап
ойнату.
What is her
name?
Мақсаты сөздік қорларын
дамыту Ағылшын тілінде сұраққа жауап беруді үйрету
.
Ойын барысы: педагог
балаларға сұрақтар қояды балалар сұрақтарға жылдам, әрі тез жауап
береді. Содан соң балалар өздері бір- біріне сұрақ
қояды:
What is her name
?Her name is
……
Where does she live?
She lives
…..
My
family
Мақсаты:Отбасы жайлы білімдерін
тиянақтау.Ағылшын тілінде отбасы
мүшелері туралы сөздерді есте сақтауға
үйрету.
Ойын мақсаты балалар
саусақтарына қуыршақтарды киіп отбасы мүшелерін атайды: This is my
mother.This is my father. This
is my grandmother. This my grandfather. This is my brother. How I
love them all
.
Boasters
Мақсаты:Ойыншықтардың ағылшын
тіліндегі атауларын
бекіту.Сөздік қорларын дамыту
.
Ойын барысы: Балаларға
өткен тақырыптарға байланысты ойыншық атауларын жылдам және көп
айтып
жарыстыру.
Eat- don’t
eat
Мақсаты: Заттарды
топтастыра білуге үйрету.Заттардың атауларын ағылшын тілінде атауды
бекіту.Белсенді сөздікті
дамыту.
Ойын барысы: педагог
балаларға заттардың атын атайды. Балалар сол заттарды
<<жеуге- болады>> жеуге болмайды деп топқа бөліп
ажыратады.Ойынды бір біріне допты лақтырып ойнауға
болады.
Алма–an
apple
Нан–a
bread
Қиар- a
cucumber
Мәшине-a
car
Кітап-a
book
What is
missing?
Мақсаты:балардың аңғарымпаздық
қасиетін дамыту,тез ойланып шешім қабылдауға
үйрету.
Қажетті құралдар: суретті
кеспе қағаздары.
Ойын мақсаты Кілем үстіне
суреттер кеспе қағаздары жайып қойылады.
Педагог <<Close your
eyes!>>деген нұсқа береді да1-2 карточканы алып қояды. Cодан
соң балаларға<<Open your eyes>> нұсқау
беріп,<<What is missing?>> деп Содан соң балаларға
нұсқау беріп деп сұрақ қояды .Балалар жоғалған карточкаларды еске
түсіріп айтады.
Words
road
Мақсаты
:Заттардың атауларын таба
білу. Белсенді сөздіктерін
дамыту.Шапшаң қимылдауға үйрету.
Қажетті заттар
суреттер
Ойын барысы: Kілем үстіне
суреттер кішкене арақашықтықта бала жайылып қойылады.Бала
суреттердің шетімен жүріп, заттарды атайды. Cуреттер белгілі бір
өткен тақырып бойынша немесе араластырылып
қойылады.
Simon
says
Мақсаты :танымдық
қызығушылығын дамыту.
Ойынның барысы Балалар
педагогтың немесе бастаушының жанында тұрады.Балалардың
міндеті”Simon says”сөзі нұсқаудың алдында айтылғанда,Hands up!Sit
down!Jump!Run! және сол сияқты педагогтың нұсқауын орындау.Бұл ойын
шартымен түрлі тақырыптағы лексикалық материалдарды қолдануға
болады.
Toy
Shop
Мақсаты: Әлеуметтік
құзіреттілікті қалыптастыру.
-What are
you?
-I’m a shop-
assistant.
-Where do you
work?
-I work in a toy
shop.
-What can you
do?
-I can sell
toys.
Содан соң балалар сөреде
тұрған ойыншықтарды сатып алады.
-What do you like to
buy?
-I’d like to buy a toy
car.
-Here you
are.
-Thank
you.
-You are
welcome.
Барлық балалар ойыншықтарды
немесе заттардысатып алған соң сатушымен бірге ән
салады.
I want to be a shop-assistant,
assistant, assistant.
I want to be a
shop-assistant.
770 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Соңғы бір жылда:
45 000 000 ₸
Авторлар тапқан ақша
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз