Ойын ережесін құра аламын. ь таңбасы.

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ойын ережесін құра аламын. ь таңбасы.

Материал туралы қысқаша түсінік
Барлық оқушылар орындай алады буындап немесе тұтас сөздермен оқиды. Оқушылардың көпшілігі орындай алады - сөздерді дұрыс байланыстырып, сөйлем құрайды,түсініп оқиды. Кейбір оқушылар орындай алады:. - мәтінді түсінгенін сұрақтарға жауап беру арқылы көрсетеді. Түйінді сөздер мен сөз тіркестер:коньки,дельфин,рояль,лагерь,рельс,фильм Сыныптағы диалог/жазылым үшін сай келетін тіл стилі: Талқылауға арналған тармақтар: Коньки сөзінде неше әріп, неше дыбыс бар? Неге? Жіңішкелік белгісі дыбыстала ма? Не себепті Наурыз мерекесінде ұлттық ойындарды ойнайды деп ойлайсың? Ишара: бармақпен бағалау Ч дыбысы мен әрпіоятуНаурыз батаҰлыс оң болсын,Ақ мол болсын!Қайда барсаң жол болсын!Уайым-қайғы жоқ болсын,Қуаныштарың көп болсын!-Балалар, жақын арада қандай мерекені атап өттік?-Наурыз қандай мереке?-Ендеше , біз де Наурыз
Материалдың қысқаша нұсқасы

Сабақ: сауат ашу

Мектеп: М-С.Бабажанов атындағы ЖОББМ


ТАҚЫРЫБЫ

Ойын ережесін құра аламын. ь таңбасы.

Күні: 12.03.2018ж

Мұғалімнің аты-жөні: Рамазагова М

Сынып 1Б

Қатысқандар Қатыспағандар

Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары

1.2.1.2 оқудың түрлерін (буындап оқу, жиі кездесетін сөздерді тұтас оқу, түсініп оқу

Сабақ мақсаттары:

Барлық оқушылар орындай алады буындап немесе тұтас сөздермен оқиды.



Оқушылардың көпшілігі орындай алады - сөздерді дұрыс байланыстырып, сөйлем құрайды,түсініп оқиды.



Кейбір оқушылар орындай алады:. - мәтінді түсінгенін сұрақтарға жауап беру арқылы көрсетеді.

Тілдік мақсат





Түйінді сөздер мен сөз тіркестер:коньки,дельфин,рояль,лагерь,рельс,фильм



Сыныптағы диалог/жазылым үшін сай келетін тіл стилі:



Талқылауға арналған тармақтар: Коньки сөзінде неше әріп, неше



дыбыс бар? Неге? Жіңішкелік белгісі дыбыстала ма?



Не себепті Наурыз мерекесінде ұлттық ойындарды ойнайды деп ойлайсың?



Ишара: бармақпен бағалау

Алдыңғы оқу

Ч дыбысы мен әрпі

Жоспар


Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

Сабақтың басыЫнтымақтастық атмосферасын қалыптастыру5 минут









Сабақтың ортасы8 минутТүсіну,білу

1.Ұйымдастыру кезеңі . Қызығушылықты оятуНаурыз батаҰлыс оң болсын,Ақ мол болсын!Қайда барсаң жол болсын!Уайым-қайғы жоқ болсын,Қуаныштарың көп болсын!-Балалар, жақын арада қандай мерекені атап өттік?-Наурыз қандай мереке?-Ендеше , біз де Наурыз мерекесіне өзіміздің жақсы білімімізбен, үлгілі тәртібімізбен үлес қосайық!Топқа бөлу «Наурыз», «Қуаныш», «Береке»Дыбыс дегеніміз не? Әріп дегеніміз не? Буын дегеніміз не? Ч дыбысы бар қандай сөздерді білеміз?Печенье «Н» әрпі қалай дыбысталып тұр?

Слайд , ламинатталған парақша,үлестірмелі материалдар













«Миға шабуыл»әдісі.Суретпен жұмыс Коньки сөзіне дыбыстық талдау жасауЬ таңбасы дыбысталмайды. Орыс тілінен енген сөздерде кездеседі. Жіңішкелік таңбасы бар сөз жіңішке айтылады.Сурет бойынша сөйлем құрауСуреттен нелерді көріп отырсыздар? Дельфин сөзіне сөйлем құрап жіберейік.№1 Оқылым.конькифильм альбом компьютер рельс циркульлагерьрояльпеченьеСөздердің мағыналарын ашуФильм-киноРельс-пойыз жолыЦиркуль – дөңгелек сызатын оқу құралыРояль –музыка аспабы

Дәптермен жұмыс ь таңбасын жазу

Таныстырылым, оқулықпен жұмысБағалау критерийі: Білім алушы-ь таңбасы бар сөздерді дұрыс оқиды.-Сөздің мағынасын ашады.Дескриптор: Білім алушы- ь таңбасы бар сөздерді дұрыс оқи алады.-Сөздің мағынасын ашып айтады.Жазылым Бағалау критерийі: Білім алушыәріп элементтерін дұрыс байланыс-тырады.Дескриптор: Білім алушыәріп элементтерін дұрыс байланыс-тыра біледі.


Видео жазба көру


Сергіту сәті1 минут

Би жаттығуы

Сергіту сәтіне арналған жинақ



Аяқталуы16 минутҚызықты тапсырма8 минутҚолдану





№2 Фильм үзінділері берілген суреттермен «Наурыз мерекесі» тақырыбына әңгіме құрастыр.-Наурыз мерекесі туралы не білесіңдер? -Наурыз мерекесінің ең басты асы не?-Қандай ұлттык ойындарды білесіңдер?І топ «Наурыз мерекесі» тақырыбында әңгіме құрау. ІІ топ Наурыз көженің құрамын атау. ІІІ топ Көкпар ойынының ережесін айту. №3 Оқылым. Мәтінмен жұмыс Асылдың атасы-альпинист. Ертең атасының мерей тойы. Ол атасына тосынсый жасамақшы. Тойда «Арқан тарту» ұлттық ойынын ойнатқан дұрыс деп шешті. Бірақ бұл ойынның ережесін есіне түсіре алмады. Сендер оған ойын ережесін еске түсіруге көмекке келіңдер.Мәтіннің бірінші сөйлемінде қай сөзде жіңішкелік белгісі бар?І топ Альпинист деген кім?. ІІ топ Альпинист сөзіне талдау жасау ІІІ топ «Арқан тарту» ойын ережесін еске түсіру. 

Айтылым. Бағалау критерийі:Білім алушыӨз ойларын жеткізіп айтады.Дескриптор: Білім алушыӨз ойларын жеткізіп айта алады.ОқулықБағалау критерийі: Буындап немесе тұтас сөздермен оқиды.Түсініп оқиды.Дескриптор: Білім алушы- мәтінді тұтас сөздермен және қатесіз оқиды;- мәтінді түсінгенін сұрақтарға жауап беру арқылы көрсетеді.








Талдау



1-тапсырмаСөздерді оқып, суреттермен байланыстырыңыз. АЛ және АЛЬ буындарын айтыңыз және дыбысталуындағы айырмашылықты түсіндіріңіз.

Бағалау критерийі: Білім алушы сөздерді оқып, суреттермен сәйкестендіре біледі;- буындарды дұрыс айта алады;- буындардың дыбысталуындағы айырмашылықтытүсіндіреді.Дескриптор: Білім алушы- сөздерді оқып, суреттермен сәйкестендіреді;- буындарды дұрыс айтады;- буындардың дыбысталуындағы айырмашылықтытүсіндіреді2 -тапсырма Семантикалық карта

Бағалау критерийі: Білім алушыСөздердегі әріп,дыбыс санын анықтай алады.Дескриптор: Білім алушыСөздердегіәріп,дыбыс санын анықтайды












Үлестірмелі тапсырмалар.











Жинақтау

Бүгінгі сабақтан нені білдік?Әр топ бір сұраққа жауап береді.І топЖіңішкелік таңбасы дыбысталады ма?ІІ топ Жіңішкелік таңбасы бар буындар қалай айтылады?ІІІ топ Жіңішкелік таңбасы әріпсанына жатады ма?



Сабақтың соңы2 минутБағалау

РефлексияБүгінгі сабақта болған көңіл – күйді бас бармақ салынған суреттер арқылы бағалау.Түсінбедім Сұрағым бар Түсіндім





РефлексияСабақтың мақсаты мен оқу міндеті орындалдыма?Бүгін оқушылар неүйренді? Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті?

Өз сабағыңызды талдау үшін осы бос орынды пайдаланыңыз. Сол жақта берілген сұрақтарға жауап беріңіз.




Қорытынды бағамдауҚандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
doc
12.11.2018
808
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі