Ойын кейіпкерлерін таңдау 9-сынып ҚМЖ

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ойын кейіпкерлерін таңдау 9-сынып ҚМЖ

Материал туралы қысқаша түсінік
Ойын кейіпкерлерін таңдау
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді жоспары

Бөлім

Python тілінде программалау

Педагогтың аты-жөні


Күні


Сынып 9

Қатысушылар саны


Қатыспағандар саны


Сабақтың тақырыбы:

Ойын кейіпкерлерін таңдау

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары


9.3.3.5 ойынның артқы фонын құру;

9.3.3.6 ойынға арналған дайын кейіпкерлер жүктеу

Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушылар:

Ойын кейіпкері, спрайт ұғымын анықтау;

Көптеген оқушылар:

PyGame программасында дайын кейіпкерлерді қолдану;

Кейбір оқушылар:

PyGame программасында ойын жасау кодтарының маңыздылығын

талдау


Сабақтың барысы:


Сабақтың кезені/ уақыт

Педагогтың әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

1.Оқушылармен амандасу.

2.Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарымен таныстыру.

3.Жаңа тақырыпқа шолу

Ойынның артқы фонын кез келген түспен,суреттен жүктеуге және кейіпкерлерді бейнелеуді үйрену.

1.Мұғаліммен амандасады.

2.Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады.

3.Сабақтың мақсаттарымен танысады.










Сабақтың ортасы

Оқулықпен жұмыс

Жаңа ақпаратпен танысу. Әдістемелік берілген

сұрақтарға жеке, топта, ұжымда жауап береді.

Мұғалім толықтырып отырады

Ойынның артқы қабатына кез келген суретті орнатуға болады.

/ Surface нысандары үшін fill () әдісі:бетіне ақ фонды салу windowSurface.fill(WHITE)


Біз windowSurface сақталған барлық бетті ақ түспен толтырғымыз келеді. Fill () функциясы параметр ретінде берілетін Surface бетін түспен толық жабады.


Fill () әдісін немесе кез келген басқа сурет функция сын шақырғанда, PyGame экранындағы терезе өзгермейтініне назар аударыңдар. Олар Surface нысанын өзгертеді. PyGame функциясы арқылы экранда жаңа Surface ны анын көр ету үшін, display.update () қолдану керек.


Компьютердегі Surface нысанын өзгерту, экрандағы суретті өзгертуден әлдеқайда жылдамырақ болады. Сондықтан суреттің барлық функциялары Surface нысанында салынғаннан кейін ғана экранда сурет салу әлдеқайда тиімді.



Fill () әдісі – функция емес, pygame.Surface нысандарының әдісі. Ол түс параметрі үшін берілетін кез келген түс мәнімен барлық Surface нысанын толық толтырады.

. «Арман-ПВ» баспасы, 2019 ж (139-143б)

Компьютермен жұмыс

1-тапсырма

Ойынның кейіпкері автокөлік болатын программа

кодын компьютерде орындаңдар.

1-код

import pygame

pygame.init()

screen = pygame.display.set_mode([640,480])

screen.fill([255, 255, 255])(экранды ақ тұске бояды)

avto = pygame.image.load("avto.png") (кейіпкерді

жүктейді)

screen.blit(avto, [50, 50]) ([50,50] нүктесінен бастап

суретті көрсетеді )

pygame.display.flip()

running = True

while running:

for event in pygame.event.get():

if event.type == pygame.QUIT:

running = False

pygame.quit()


2-код

import pygame, sys

pygame.init()

screen = pygame.display.set_mode([300,300])

pygame.display.set_caption('avtokolik' )

screen.fill([255, 255, 255])

avto = pygame.image.load('avto.png')

avto =pygame.transform.scale(avto, (160, 80))

screen.blit(avto,[50, 20])

screen.blit(avto,[50, 100])

Оқулық

Слайд материалы

Компьютер

5 мин

screen.blit(avto,[50, 180])

pygame.display.flip()

running = True

while running:

for event in pygame.event.get():

if event.type == pygame.QUIT:

running = False

pygame.quit()

2-тапсырма

«Жарысу» жобасын жасап, терезеге бірден 3 авто-көлікті орналастыр

2-код

import pygame, sys

pygame.init()

screen = pygame.display.set_mode([300,300])

pygame.display.set_caption('avtokolik' )

screen.fill([255, 255, 255])

avto = pygame.image.load('avto.png')

avto =pygame.transform.scale(avto, (160, 80))

screen.blit(avto,[50, 20])

screen.blit(avto,[50, 100])

screen.blit(avto,[50, 180])

pygame.display.flip()

running = True

while running:

for event in pygame.event.get():

if event.type == pygame.QUIT:

running = False

pygame.quit()

Топтық жұмыс:

«Жолда жүру» жобасын құруға қажетті фондық

сурет, автокөліктің спрайты және осы ойын сюжетін

беретін программа кодын (3-код) талдаңдар.

Программадағы әрбір команда қатарына түсініктеме

жазыңдар.

1. Программа іске қосылғандағы ойын тересі ( 4-

сурет).

2. Ойын фоны - jol.png (5-сурет).

3. Автокөлік суреті -avto2.png (6-сурет)

Мұғалімді тыңдайды













































































































Сабақтың соңы

1. Спрайт дегеніміз не?

2. Ойын терезесіне тақырып беру үшін қандай

команда қызметін пайдалану керек?

3. Ойын терезесінде суретке өз қалаған өлшемімізді

беру үшін қандай команда пайдалануға болады?

«Сенім ағашы» әдісі

Оқушылар сабақтан алған әсерлерін стикерге жазып

ағашқа жапсырады.

Өзін-өзі бағалау.


Оқулық

Үй тапсырмасы

2-мысалда берілген «Жарысу» жобасының

программа кодын талда. Жобада төмендегі өзгерістер

жасау үшін программа кодына қандай өзгерістер

енгізу керек?

Егер осы жобадағы автокөліктердің түсін 3

түсті ету.

Екінші тұрған автокөлік өлшемдерін басқаларға

қарағанда екі есе үлкейту






Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
12.12.2024
269
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі