Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдар / Ойын стратегиясын құрудағы дағдыны дамыту
2023-2024 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
Ынтымақтастық: өзара жақсы қарым-қатынас орнатады,
ынтымақтастық дағдыларын қалыптастырады, бір-біріне көмек
көрсетеді.
Академиялық әділдік: бір-бірін әділ бағалайды, идеялары мен
ой-пікірлеріне құрметпен қарайды
Өмір бойы оқу: алған
білімін өмірмен байланыстырады, кері байланыс орнатады, білім алуға
деген сүйіспеншілікті
қалыптастырады
Жоспар
Жоспарланған
уақыт
Педагогтің
әрекеті
Оқушының
әрекеті
Ресурстар
Басталуы
Сәлемдесу. Оқушылардың қатарда түзу тұруың қадағалау.
Келмеген оқушылардың себебін анықтау. Оқушылардың сабақтың тақырыбы
мен мақсатын мұқият тыңдауын қадағалау.Техника қауіпсіздігін
ескерту. Жүгіру және жалпы дамыту жаттығуларын орындауын
қадағалау.
Қауіпсіздік ережесін біледі;
Оң және сол қолмен допты жүргізуді орындай
алады;
Допты оң және сол
иық тұстан бір қолмен беру
біледі;
Допты бір қолмен
және қолмен қағып алуды біледі.
Ысқырғыш,уақыт өлшегіш,доптар,конустар
Ортасы
Баскетбол добымен орындалатын
жаттығулар.
Қауіпсіздік ережесі:
- жаттығу орындау барысында допты қарама-қарсы тұрған
адамға төменнен домалату арқылы
беру;
- допты себетке лақтырғанда өзінің кезегін
күту;
- допты қағып алу барысында қолдың арасын
ашпау;
- саусақты тіке допқа қаратып
қоймау;
-допқа немесе доппен
секіргенде қарсыласын итермеут.б.
Оң және сол қолмен допты
жүргізу
Допты оң және сол иық тұстан бір қолмен
беру
Допты бір қолмен және қолмен қағып
алу
Баскетбол
ойыны5x5
Аяқталуы
Мақсаты: Қол жеткен нәтижелер туралы ойлану, өзіндік талдау
жүргізуге дағдыландыру. Тақырыпты меңгеру деңгейін
анықтау.
Сипаттама: Оқушылар өз беттерінше сабақтың басында қойылған
сұраққа
жауап береді. Өткен тақырып туралы кері байланыс беру үшін
мұғалім сұрақ қояды, оқушылар ауызша жауап
береді.
Мұғалім әрекеті: Сұрақ-жауап арқылы кері байланыс
жүргізеді. Сабақ басында қойылған сұрағына әр оқушыдан жауап
сұрайды. Жақсы нәтижеге қол жеткізген оқушылар мен үздіктерді
атайды. Жетілдіру жаттығуларын
ұсынады.
Оқушының әрекеті: Қиын болған немесе жүзеге асыра алмаған
мәселелер бойынша сұрақ қояды. Үздік нәтиже көрсету үшін өзіндік
ойлармен бөліседі. Сабақ басындағы мұғалім сұрағына жауап
береді.
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз