Бекітілді
|
Мектеп: Әл-Фараби атындағы №21 мамандандырылған гимназия |
|||||
|
Бөлім: 7-бөлім. Ойын кезіндегі басып кіру дағдыларын түсіну және үйрету |
|||||
|
Күні: 26.04.22 |
Мұғалімнің есімі: Аман Ернұр Серікұлы
|
||||
|
Сынып: 5 Ә |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны:
|
|||
|
Сабақ тақырыбы:
|
Ойын стратегиясын құрудағы дағдыны дамыту |
||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
5.2.8.1 түрлі қимыл-қозғалыс негіздерімен шарттастырылған рөлдерді анықтай білу |
||||
|
Сабақ мақсаттары: |
Оқушылар түрлі қимыл-қозғалыс негіздерімен шарттастырылған рөлдерді анықтай біледі |
||||
|
Құндылықтарды дарыту |
Ынтымақтастық: өзара жақсы қарым-қатынас орнатады, ынтымақтастық дағдыларын қалыптастырады, бір-біріне көмек көрсетеді. Академиялық әділдік: бір-бірін әділ бағалайды, идеялары мен ой-пікірлеріне құрметпен қарайды Өмір бойы оқу: алған білімін өмірмен байланыстырады, кері байланыс орнатады, білім алуға деген сүйіспеншілікті қалыптастырады |
||||
|
Жоспар
|
|||||
|
Жоспарланған уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Ресурстар |
||
|
Басталуы |
Сәлемдесу. Оқушылардың қатарда түзу тұруың қадағалау. Келмеген оқушылардың себебін анықтау. Оқушылардың сабақтың тақырыбы мен мақсатын мұқият тыңдауын қадағалау. Техника қауіпсіздігін ескерту. Жүгіру және жалпы дамыту жаттығуларын орындауын қадағалау. |
|
Ысқырғыш,уақыт өлшегіш,доптар, конустар
|
||
|
Ортасы |
Баскетбол добымен орындалатын жаттығулар. Қауіпсіздік ережесі: - жаттығу орындау барысында допты қарама-қарсы тұрған адамға төменнен домалату арқылы беру; - допты себетке лақтырғанда өзінің кезегін күту; - допты қағып алу барысында қолдың арасын ашпау; - саусақты тіке допқа қаратып қоймау; - допқа немесе доппен секіргенде қарсыласын итермеу т.б.
Баскетбол ойыны 5x5
|
||||
|
Аяқталуы
|
Мақсаты: Қол жеткен нәтижелер туралы ойлану, өзіндік талдау жүргізуге дағдыландыру. Тақырыпты меңгеру деңгейін анықтау. Сипаттама: Оқушылар өз беттерінше сабақтың басында қойылған сұраққа
жауап береді. Өткен тақырып туралы кері байланыс беру үшін мұғалім сұрақ қояды, оқушылар ауызша жауап береді. Мұғалім әрекеті: Сұрақ-жауап арқылы кері байланыс жүргізеді. Сабақ басында қойылған сұрағына әр оқушыдан жауап сұрайды. Жақсы нәтижеге қол жеткізген оқушылар мен үздіктерді атайды. Жетілдіру жаттығуларын ұсынады. Оқушының әрекеті: Қиын болған немесе жүзеге асыра алмаған мәселелер бойынша сұрақ қояды. Үздік нәтиже көрсету үшін өзіндік ойлармен бөліседі. Сабақ басындағы мұғалім сұрағына жауап береді. |
|
|||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ойын стратегиясын құрудағы дағдыны дамыту
Ойын стратегиясын құрудағы дағдыны дамыту
Бекітілді
|
Мектеп: Әл-Фараби атындағы №21 мамандандырылған гимназия |
|||||
|
Бөлім: 7-бөлім. Ойын кезіндегі басып кіру дағдыларын түсіну және үйрету |
|||||
|
Күні: 26.04.22 |
Мұғалімнің есімі: Аман Ернұр Серікұлы
|
||||
|
Сынып: 5 Ә |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны:
|
|||
|
Сабақ тақырыбы:
|
Ойын стратегиясын құрудағы дағдыны дамыту |
||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
5.2.8.1 түрлі қимыл-қозғалыс негіздерімен шарттастырылған рөлдерді анықтай білу |
||||
|
Сабақ мақсаттары: |
Оқушылар түрлі қимыл-қозғалыс негіздерімен шарттастырылған рөлдерді анықтай біледі |
||||
|
Құндылықтарды дарыту |
Ынтымақтастық: өзара жақсы қарым-қатынас орнатады, ынтымақтастық дағдыларын қалыптастырады, бір-біріне көмек көрсетеді. Академиялық әділдік: бір-бірін әділ бағалайды, идеялары мен ой-пікірлеріне құрметпен қарайды Өмір бойы оқу: алған білімін өмірмен байланыстырады, кері байланыс орнатады, білім алуға деген сүйіспеншілікті қалыптастырады |
||||
|
Жоспар
|
|||||
|
Жоспарланған уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Ресурстар |
||
|
Басталуы |
Сәлемдесу. Оқушылардың қатарда түзу тұруың қадағалау. Келмеген оқушылардың себебін анықтау. Оқушылардың сабақтың тақырыбы мен мақсатын мұқият тыңдауын қадағалау. Техника қауіпсіздігін ескерту. Жүгіру және жалпы дамыту жаттығуларын орындауын қадағалау. |
|
Ысқырғыш,уақыт өлшегіш,доптар, конустар
|
||
|
Ортасы |
Баскетбол добымен орындалатын жаттығулар. Қауіпсіздік ережесі: - жаттығу орындау барысында допты қарама-қарсы тұрған адамға төменнен домалату арқылы беру; - допты себетке лақтырғанда өзінің кезегін күту; - допты қағып алу барысында қолдың арасын ашпау; - саусақты тіке допқа қаратып қоймау; - допқа немесе доппен секіргенде қарсыласын итермеу т.б.
Баскетбол ойыны 5x5
|
||||
|
Аяқталуы
|
Мақсаты: Қол жеткен нәтижелер туралы ойлану, өзіндік талдау жүргізуге дағдыландыру. Тақырыпты меңгеру деңгейін анықтау. Сипаттама: Оқушылар өз беттерінше сабақтың басында қойылған сұраққа
жауап береді. Өткен тақырып туралы кері байланыс беру үшін мұғалім сұрақ қояды, оқушылар ауызша жауап береді. Мұғалім әрекеті: Сұрақ-жауап арқылы кері байланыс жүргізеді. Сабақ басында қойылған сұрағына әр оқушыдан жауап сұрайды. Жақсы нәтижеге қол жеткізген оқушылар мен үздіктерді атайды. Жетілдіру жаттығуларын ұсынады. Оқушының әрекеті: Қиын болған немесе жүзеге асыра алмаған мәселелер бойынша сұрақ қояды. Үздік нәтиже көрсету үшін өзіндік ойлармен бөліседі. Сабақ басындағы мұғалім сұрағына жауап береді. |
|
|||
шағым қалдыра аласыз



















