«Тапқыр достар» сайысыСайыс мақсаты:Білімділік: Оқушылардың лидерлік қасиетін ұштап, аналитикалық қабілетті ашу, интелектуалдық деңгейін арттыру.Дамытушылық: Пәнге деген қызығушылықтарын арттыру, белсенділіктерін дамыту, өзара көмектесу, топпен жұмыс істей білу қабілеттерін дамыту. Шығармашылық қабілеттерін арттыру.Тәрбиелік: Сайыста жауапкершілікке, шапшаңдыққа, тиянақтылыққа баулу, ақпараттық мәдениетке тәрбиелеу.Сабақ әдісі: сұрақ - жауап, ойын сабақКөрнекілігі: Интерактивті тақта, компьютер, слайдтарСабақтың барысы:- “Адам байлығының ішіндегісі ең тамашасы - білім” деген екен шығыс ғұламасы Әбу Райхан әл Беруни. Ендеше 5-7 сыныптарда тәрбие сағатында өткелі тұрған “Тапқыр достар” сайысына қош келдіңіздер.Сайыс кезеңдері:1. Таныстыру2. «Сен білесің бе?»3. «Тіл өнері»4. «Ойлан, тап!»5. «Кім жылдам, әрі тапқыр»6. ҚорытындыБарысы:- Мінекей залда тыныштықЕстілмейді дыбыс түкМұны біз де қоштаймызКешіккендерді тоспаймызҒылымдардың жаңасыҚазақ тілі жайындаСайысты біз бастаймыз- Құрметті ұстаздар мен оқушылар! «Тапқыр достар» сайысына қош келіпсіздер!- Бүгінгі сайысқа қатысқалы отырған екі топты қол соғып қарсы алайық.- Бас иіп топ алдында шығатынСәлемдесу парызы әрбір жастыңБілімдерін паш етер сайыскерлерСәті келіп қалғандай танысатын, - дегендей сайысымыздың 1 - ші кезеңі «Таныстыруды» бастайық! Сөз кезегін «Айжұлдыз» және «Барыс» топтарына береміз. (Әр топ өз тобының атын, ұранын, топ басшысын, мүшелерін таныстырады)- Білімнің ұшқырлығын танып сен,Асып тасып, асықпа, қалыспа сенУақыт деген зымырап, зулап жатырТапқырлық пен шапшаңдық бұл сайыста керек екен – дей отыра келесі кезеңді бастайық.2 - ші кезеңі «Сен білесің бе?»Яғни сұраққа жауап береміз? Әр дұрыс жауап 10 ұпай.1 топқа сұрақтар:1 Фонетика нені зерттейді? дыбыстарды2 Қазақ тілінде неше септік бар? жеті3 Жалғаудың неше түрі бар? төрт4 Қазақстан қанша мемлекетпен шекаралас? 55 Қазақстанның рәміздері? Ту, елтаңба, әнұран2 топқа сұрақтар1 Қазақ тілінде неше сөз табы бар? Тоғыз2 Қазақстанның бас қаласы? Астана3 Елордамыздың символы? Бәйтерек 4 Қазақстанда неше облыс бар? Он төрт5 Дыбыстар неше және қандай түплерге бөлінеді? Екі және даысты, дауыссыз3 - ші кезеңі «Тіл өнері»Дұрыс жауапқа 10 ұпай1. Жері байдың -..............«елі бай»2. Көпті сыйлағаның........«өзіңді сыйлағаның»3. Жалқаудың жаны тәтті,.......«еңбектің наны тәтті»4. Өзге елде сұлтан болғанша,........«өз еліңде ұлтан бол»5. “Ас - адамның ..........«арқауы»4 - ші кезеңі «Ойлан, тап!»Бұл кезеңде интерактивті тақтада слайд - шоумен көрсетілген суреттерді топ басшысы өз тобының мүшелеріне жасырып айтады. Топ мүшелері экранға қарамай тұруы тиіс. Топ басшысы түсіндіруі тиіс.1 топқа мынадай суреттер жеке - жеке слайдта көрсетіледі: түлкі, бауырсақ, киіз үй2 топқа мынадай суреттер жеке - жеке слайдта көрсетіледі: Бәйтерек, гүл, мысық 5 - ші кезеңі «Кім жылдам, әрі тапқыр»Тақтада «ТӘРБИЕШІЛЕРДІҢ» сөзі беріледі. 1 минутта қай топ көп, мағыналы сөз құрайтынын байқау.Қорытынды- Әділқазыларға сөз беру. Жеңген топты анықтау. Марапаттау.- Ойын толқын жатқандай асып, тасып,Біреу мығым, біреулер шалыс басыпБұл ойыннан өтеді ғұлама ойлар,Жеңсең де, жеңілсең де қалма жасып, - дей отыра бүгінгі сайысымызды аяқтаймыз.