Сабақтың
басы
Оқушы назарын
аудару
15
минут
|
1. Сапқа тұрғызу
Амандасу
Мәлімет қабылдау
Сабақтың тақырыбын түсіндіру
2. Саптық жаттығулар:
Оңға, солға, кері бұрылыстар
3. Жүру.
- аяқтың ұшымен, қол жоғарыда
- қол желкеде, өкшемен жүру
- отырып жүру
4. Жүгіру.
- баяу жүгіріс
- сол жақ иықтан секіре жүгіру
- оң жақ иықтан секіре жүгіру
- қиылысты жүгіріс, жылан жүгіріс
5. Жалпы дамыту жаттығулары.
Б. қ. қол белде, аяқ иық көлемінде, басты 1 – 2 алға артқа, 3 – 4
оңға солға бұру
Б. қ. негізгі тұрыс, қолды алға созып айқастыру, 1 – 2 оңға, 3 – 4
солға
Б. қ. жұдырық түйюлі қолды 1 – 2 жоғары, 3 – 4
төмен
|
Жаттығулар көрсетілімі немесе
видео материалдар.
|
Сабақтың
ортасы
20
минут
|
(ЖЖ, Т, Б, Ф) «Ауыр
туман». Оқушылар жұпқа бөлініп
кеңістікте еркін тұрады. Мұғалім тұман кесірінен еш нәрсе
көрінбейді деп хабарлайды, оқушылар: -көпірмен өту; -үңгір арқылы
өрмелеу; - өзен арқылы секіру және т.б Оқушылар бір біріне
көмектесу арқылы барлық кедергілерден жұппен
өтеді.
(Д, Т)
«Жұлдызқұрт». Сыныпты 2-3 командаға
бөлінеді. Оқушылар командада бір бірінің артына, алдында тұрған
оқушының белінен ұстап қатарға тұрады. Командадағы ойыншылар
жұлдызқұрттар кейіпін сомдайтынын мұғалім ойыншыларға түсіндіреді.
Мысалы: қалай жататынын, қалай тамақ жеуді, қалай жүзуді, қалай
жаттығу жасауды көрсетеді.Тапсырманы орындауға 1 минут уақыт
беріледі.
«Аңшылар» ойыны.
Ойынға қатынасушылар
араларынан біреуін ойын жүргізуші етіп сайлап алады да, кең жазық
алаңға жиналады.
Жүргізуші күні бұрын
белгіленіп сызылған шеңбердің (радиусы 5—10 м) бойына, қолына доп
беріп, үш жерге үш ойыншыны тұрғызады,— бұлар «аңшылар». Қалған
ойыншылар «үйрек» болып, ойын жүргізушінің берген белгісі бойынша
шеңбердің ішіне жамырай жүгіріседі де, «Тоқта!» деген кезде бәрі
орындарында қозғалмай тұра қалады. Осы кезде «аңшылар» қолдарындағы
доптарымен «үйректерді» атқылай бастайды. «Аңшылар» атқылаған кезде
«үйректерге» доптан бұлтаруға болады, бірақ тұрған орнынан жүріп
кетуге болмайды. «Өлген үйректер» аңшыны алмастырады, ал
«үйректерге» тигізе алмаған «аңшылар» доптарын алып қайтадан
атқылайды. Осылайша үш «аңшы» орындарын ауыстырғаннан кейін ойын
қайта жалғасады.
|
Әр қызмет түріне арналған
үлкен бос кеңістік. Мұғалімге
ысқырық
Ысқырық
Доп
|
Бағалау. Бағалаудың
жұлдызша,
смайликтер,шапалак
аркылы,
балдык жуйе әдісімен
бағаладық
|
Саралау – оқушыларға қалай
көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға
қандай міндет қоюды жоспарлап
отырсыз?
|
Бағалау – оқушылардың
материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді
жоспарлайсыз?
|
Денсаулық және қауіпсіздік
техникасының сақталуы
|
Жалпы
баға
Сабақтың жақсы өткен екі
аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да
ойланыңыз)?
1: Оқушылар сабаққа жақсы
қатысып тапсырмаларды
орындады.
2: Оқушыларға сабақ ұнап өз
ойларын толық білдіре алды.
Сабақты жақсартуға не ықпал
ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да
ойланыңыз)?
1: Оқушылардың сабаққа қатысуы
және көптігі.
Сабақ барысында сынып туралы
немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені
білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу, Балалардың ережені
сақтап, тапсырманы дұрыс
орындауын.
|