Ойындар

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ойындар

Материал туралы қысқаша түсінік
ашық сабақ
Материалдың қысқаша нұсқасы

Ұйымдастырылған оқу-іс әрекетінің технологиялық картасы

Ортаңғы топ

Сабақ:14

Білім беру саласы: Таным

Бөлімдері: Математика

Тақырыбы: 1,2,3,4, цифрлары туралы өткенді пысықтау. Солға, оңға.

Мақсаты: 4 саны мен цифры туралы өткенді пысықтау; 1,2,3,4 цифрларын заттың санымен сәйкестендіруді жалғастыру; үшбұрыш, тіктөртбұрыш сияқты геометриялық фигуралар туралы өткенді пысықтау; айналадағы заттардың арасынан геометриялық фигуралар пішіндес заттарды таба білуге үйрету; өзіне қатысты тұрғыда заттың орналасуын (солға, оңға) анықтау және сөзбен баяндау.

Көрнекіліктер: цифрлар карточкасы, заттық суреттер, ойынға қажетті суреттер.

Әдіс-тәсіл: Түсіндіру, көрнекілік, сұрақ жауап, ойын.

Іс-әрекет кезеңдері

Тәрбиешінің іс-әрекеті

Балалардың іс-әрекеті



Мотивациялық қозғаушылық




Шаттық шеңбер

Сәлем дейміз күнге біз,

Сәлем дейміз аспанға

Сәлем дейміз достарға,

Сәлем дейміз апайларға

«Цифрды тап» дидактикалық жаттығуы.

Педагог үстелге 1-ден 5-ке дейінгі сандарды орналастырады. Содан соң балаларды кезек-кезек тақтаға шақырады және бір цифрды қолына алып, ол туралы тақпақ айтып беруін өтінеді.



Балалар цифрды табады және тақпақ оқиды.

Бұл-1 цифры...

Бұл-2 деген цифр..

Бұл-3 деген цифр...



Ұйымдастыру іздестіру



















«Мақта қыз бен мысық» ертегісі желісіндегі саяхат сабақ.
Әдіс-тәсілдері: түсіндіру, сұрақ-жауап, ойын, талдау, жинақтау.
Көрнекілігі: интерактивті тақта, үлестірмелі сандар мен дидактикалық материалдар.

Сиырдың тапсырмасы:

Шашылған сандарды ретімен орналастыр

Ағаштың тапсырмасы:

Аспанда неше күн бар?

Бағдаршамда неше көз бар? Аспанда неше ай бар?

Қояның неше құлағы бар?

Адамда неше көз бар?

Орындықта неше аяқ?

Адамда неше қол бар?

Жұлдызшада неше бұрыш бар?

Үшбұрышта неше бұрыш бар? Бір жылда неше мезгіл бар? Бір қолда неше саусақ?

Қыздардың тапсырмасы:

Заттарды санмен сәйкестендір

Бірінші қатарда неше құлпынай бар?

Екінші қатарда неше бұрыш орналасқан?

Үшінші қатарда неше банан бар?

Төртінші қатарда неше алма бар?

Дүкеншінің тапсырмасы:

ГShape1

Shape2 оеметриялық пішіндердің жалпы саны мен жеке атауын ата


Shape5 Shape4 Shape3



Сергіту сәті:

Тауықтың тапсырмасы:Жұмыс дәптердегі тапсырмаларды орындау:

1-тапсырма:

Сол жақтағы шыршаның ішіндегі цифр нешені білдірсе, сонша тақия мен етік салып шығуға тапсырма береді.

4 цифры туралы өлеңді айтып берулерін сұрайды.

2-тапсырма.

Педагог балаларға сұрақ қояды және тапсырма береді:

-Шырша қандай геометриялық фигуралардан құралған?

-Шыршаны құрап тұрған геометриялық фигураларды бояңдар.

Тышқанның тапсырмасы:

Жануарлар мен жәндіктер қанша болса, сәйкес санды орналастыр.

Мысық пен мақта қызбен бірге

«Оң және сол»- ойыны














Балалар тапсырманы орындайды және сұраққа жауап береді:

Үш үшбұрыш және тіктөртбұрыш.

Балалар жаттығулар орындайды:

Екі аяқтап алға қарай секіреді.

Бір орында тұрып секіреді.

Отырады.

Қолдарын жан-жаққа созады.





Балалар бала санын айтып дөңгелекті бояйды.



Рефлексивті түзетушілік







Өзін-өзі бақылау және өзі атқарған жұмысқа баға беру.

-Балалар, сендер қандай цифрлар туралы тақпақ айтып едіңдер?

-Шыршаны қандай геометриялық фигуралардан құрастырдыңдар?

Педагог балаларды сабақта белсенділік танытқаны үшін мадақтайды.

Қорытындылау
Қол ұстасып тұрайық, 
Шеңберді біз құрайық. 
Күндей болып күлейік,

Шуақ шашып жүрейік. Көріскенше күн жақсы, 

Сау саламат болайық.


Балалар өз жұмыстарын педагогтің қолындағы үлгімен салыстырады. 1,2,3,4 цифрлары туралы.

Үшбұрыштар мен тіктөртбұрыштан.



Күтілетін нәтиже

Нені біледі: 4 саны мен цифры туралы;

Қандай түсініктерді игерді: 1,2,3,4 цифрларын заттың санымен салыстыруды; айналадағы заттардың арасынан геометриялық фигураларды табуды;

Меңгерген дағдылары мен іскерліктері: заттың орналасқан орнын анықтауды (солға, оңға); үшбұрыш, тіктөртбұрыш сияқты геометриялық фигураларды тани білуді.









Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
25.12.2017
556
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі