Ойынға салауатты көзқарас

Тақырып бойынша 12 материал табылды

Ойынға салауатты көзқарас

Материал туралы қысқаша түсінік
ойынга салауатты козкарас
Материалдың қысқаша нұсқасы


Сынып сағаты

7

Сынып жетекші:



Күні:


Сынып:

Қатысқаны: Қатыспағаны:


Сабақтың тақырыбы:

«Ойынға салауатты көзқарас»

Қауіпсіздік сабағы (10 минут)

7-САБАҚ

6 – сыныптар: Бассейндегі немесе судағы жарақаттар мен кездейсоқ оқиғаларды болдырмау жолдары

Сынып сағатының мақсаты:

Оқушылардың ойынға деген салауатты көзқарасын қалыптастыру.

Пайдалы және зиянды ойын түрлерін ажырата білуге үйрету.

Уақытты тиімді пайдалану және денсаулықты сақтау құндылықтарын дарыту.

Қауіпсіздік сабағының мақсаты:

Сабақтың мақсаты: оқушыларда су айдындарындағы қауіпсіздік қағидалары туралы түсінік қалыптастыру.

Қауіпсіздік сабағының міндеттері:

Міндеттері:

1. Судағы жазатайым оқиғалардың себептерімен таныстыру;

2. Өз өмірі мен айналасындағылар үшін жауапкершілік сезімін қалыптастыру;

3. Оқушыларды суда болған кезде абай болу керек екеніне сендіру.

Құндылықтарды дарыту:

ТӘУЕЛСІЗДІК ЖӘНЕ ОТАНШЫЛДЫҚ:Қазақстанның тарихын,мәдениеті мен дәстүрлерін, оның тәуелсіздігін және оны сақтаудың маңыздылығын түсіну;

Апта дәйексөзі:

Өз Отанын жан тәнімен сүю – адамшылықтың асқар шыңы.

Сынып сағатының барысы:

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтың әрекеті

Оқушының әрекеті

Ресурстар

Сынып сағатының басы:

10 мин

ҚР Мемлекеттік Гимн орындалады

I. Ұйымдастыру кезеңі

Амандасу, психологиялық ахуал орнату.

тақырыбында қысқа ой бөлісу.

«Балалар, сендер ойын ойнағанды жақсы көресіңдер ме?»

Қандай ойын жақсы?

Қандай ойындарды жақсы көресіңдер?

Күнделікті ойынға қанша уақыт бөлесіңдер?

Ойының адамға пайдасы бар ма?

Оқушылар әнұран орындайды.


Оқушылар топқа бөлінеді





Көңілді әуен




Сынып сағатының ортасы

20

Ойын – баланың демалуына, ой-өрісін дамытуға, қарым-қатынас жасауына көмектесетін құрал. Ол адамның психологиялық, әлеуметтік және физикалық дамуына әсер етеді.

2. Пайдалы ойындар

Зияткерлік ойындар: шахмат, тоғызқұмалақ, пазл – ойлау қабілетін арттырады.

Қозғалмалы ойындар: футбол, волейбол, асық – денсаулықты нығайтады.

Шығармашылық ойындар: сурет салу, рөлдік ойындар – қиялды дамытады.

Командалық ойындар: бірлесіп ойнау – достық пен ынтымақтастықты күшейтеді.

3. Зиянды ойындар

Шектен тыс компьютерлік ойындар – көру қабілетін нашарлатады, уақытты көп алады.

Құмар ойындар (лудомания) – ақша жоғалтуға, тәуелділікке әкеледі.

Агрессивті ойындар – мінез-құлыққа кері әсер етуі мүмкін.

4. Ойынға салауатты көзқарас қалыптастыру жолдары

Уақытты жоспарлау: ойынды 1–2 сағаттан асырмау.

Пайдалы ойындарды көбірек таңдау.

Денсаулықты бірінші орынға қою (қозғалыс, таза ауа).

Достармен қарым-қатынасқа уақыт бөлу.

Құмар ойындардан мүлде аулақ болу.

Топтық жұмыс:

1-топ: «Пайдалы ойындар» постер жасау (пазл, шахмат, спорт ойындары).

2-топ: «Зиянды ойындар» постер жасау (шектен тыс компьютер/телефон ойындары, құмар ойындар).

3-топ: «Салауатты ойынға кеңес» – уақытты дұрыс жоспарлау жолдарын жазу.

Әр топ жұмысын қорғайды.

Жағдаяттық тапсырмалар:

7-сынып оқушысы Айдос телефоннан онлайн ойын ойнайды. Алғашында жай көңіл көтеру үшін кірген. Кейін «ақша тігіп ойнасаң, көбірек ұтасың» деген ұсыныс шығады. Ол ойнап, аздаған ақшасын ұтты. Бірақ кейін бар ақшасын жоғалтып алды. Енді достарынан қарыз сұрай бастады.

Сұрақтар:

Айдостың әрекеті дұрыс па?

Бұл жағдайдың салдары қандай болуы мүмкін?

Сен оның досы болсаң, қандай кеңес берер едің?

8-сыныптағы Бота компьютер клубына жиі барады. Сабақтан кейінгі уақытын ойынға арнайды. Үй тапсырмасын орындамайды, таңға дейін ойнап, мектепке шаршап келеді. Бір күні бақылаудан «2» алды.

Сұрақтар:

Ботаның ойынға тәуелділігін қалай байқауға болады?

Оның оқуына, денсаулығына қалай әсер етеді?

Оған ата-анасы немесе достары қалай көмектесе алады?



Оқушылардың пікірлерін тыңдауу







Оқушылар тапсырмаларды орындайды



Оқушылар сұраққа жауап береді

















Оқушылар топтық тапсырмаларды орындайды.













Оқушылар сұрақтарға жауап береді


Ақ қағаз, фломастерлер



Тақырыптық слайдтар мен суреттер

Shape1













10 мин

Қауіпсіздік сабағы

7 САБАҚ. «БАССЕЙНДЕГІ НЕМЕСЕ СУДАҒЫ

ЖАРАҚАТТАР МЕН ЖАЗАТАЙЫМ ОҚИҒАЛАРДЫ

ҚАЛАЙ БОЛДЫРМАУҒА БОЛАДЫ?»

Сабақтың барысы:

Ұғымдар түсіндірілді: қандай

жерлерде шомылуға болады?

Оқушыларға шомылуға арналған

арнайы орындар бар екенін түсіндіріңіз. Сондай-ақ ересектердің қарауынсыз шомылуға тыйым салынады.

Шомылуға тыйым салатын және

оған рұқсат беретін белгілері бар

суреттерді көрсетіңіз.

Бассейнде өзінді қалай ұстау керек?

Оқушыларға бассейнде жүзу

кезінде қауіпсіздік ережелерін

сақтау туралы түсіндіріңіз.

Қарапайым мысалдар келтіру.

Қауіпсіздік жадынамасын

талқылау.

Оқушыларға ең маңызды ереже туралы түсіндіріңіз – ересектер

сізбен бірге болуы керек. Сіз ата-анаңызға қайда бара жатқаныңызды, кіммен жүретініңізді, қанша

уақыт жүретініңізді ескертуіңіз керек. Сіз тек ата-анаңыздың рұқсатымен суда шомыла аласыз.

Алдымен балаға нені түсіндіру

керек?

Суға шомылуға тыйым салынған

жерлерде суға кіруге болмайды.

Суға шомылуға болатын жерде арнайы белгі орнатылады. Бұл суретті

балаға көрсетіп, оның мағынасын

түсінгеніне көз жеткізген дұрыс.

Сіз тек рұқсат етілген жерлерде

жүзе аласыз. Қалқымаларды асып

жүзуге болмайды, жартастардан

секіруге тыйым салынады, белгісіз

жерлерде жүзе алмайсыз (өйткені

жарақат алу, су асты ағынына бату

мүмкіндігі бар).

Суда ойнау кезінде бір-біріңізді

аяғыңыздан немесе қолыңыздан

ұстауға, тартуға болмайды, өйткені

сіз тепе-теңдікті жоғалтып, суға қатты соғылып, суды жұтып немесе

есіңізден танып қалуыңыз мүмкін.

Зерттелмеген аумаққа сүңгуге

болмайды. Егер сіз суға түскіңіз

келсе-мұны ересектердің бақылауымен және түбі сезілетін жағалауға жақын жерде жасаған дұрыс.

Балаға қайықтардан және басқа

жүзу құралдарынан алыс жүзу керек екенін түсіндіру керек. Олардан

секіруге де болмайды.

Балаларға суық суға күрт секіру

қауіпсіз болуы мүмкін – бұл бұлшықеттердің күрт жиырылуына

әкелуі мүмкін, ол жүрекке әсер

етеді және өте қауіпті.

Шомылудың ең оңтайлы және

қауіпсіз уақыты-таңғы 11-ге дейін

және кешкі 16-дан кейін. Осы сағаттар арасындағы күн белсенділігі

шыңына жетеді: сіз суда болсаңыз

да, тез күйіп кетуіңіз немесе сізге

күн өтуі мүмкін.

Мектеп жасындағы балаларға

суға батқандарды құтқарудың негіздерін білу пайдалы. Мысалы,

әрқашан қолыңызда құтқару шеңбері болғаны жақсы, ал суға батып

бара жатқан адамды құтқару үшін

ересектерді шақыруыңыз керек.

Қорытынды

Судың жанында өзінді қалай

ұстау керек?

Сіз бұл туралы ата-анаңызға айтасыз ба?

- бейтаныс жерлерде шомылмаңыз;

- әрқашан ересектермен бірге

шомылыңыз;

- құтқару құралдарын (кеудешелер, шеңберлер) пайдаланыңыз.



Оқушылардың тыңдау.


Сұрақтарға жауап береді
























Оқушылар олардың мағынасын анықтап, не үшін қажет екенін түсіндіреді.









Презентация








Тақырыптық слайдтар.










Сабақтың соңы

5 мин

«Толықтыр» тапсырмасы

Оқушылар сөйлемді аяқтайды:

Бүгін мен білдім…

Мен ойнағанда әрқашан…

Енді ойынға көзқарасым…


Барлығы бүгінгі сабақта алған әсерлерімен бөліседі.























Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
08.10.2025
658
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі