Материалдар / Ойыншықтар достығы
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ойыншықтар достығы

Материал туралы қысқаша түсінік
Тех карта балабақша
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
29 Қазан 2018
1200
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

ҰОҚжоспары.

Күні: 29.10.2018

Білім беру саласы: Қатынас

Бөлімі: Сөйлеуді дамыту

Тақырыбы: Ойыншықтар достығы.

Мақсаты: Достықты қадірлей білуге тәрбиелеу.Ойыншықтар және олардың достығы туралы қысқа сюжеттік әңгіме құрастыруға ұйретуді жалғастыру. «Қ» дыбысының дұрыс айтылуын бекіту.Өзара татулық сезімдерін дамыту.

Алдын-ала жүргізілетін жұмыстар:шаттық шеңбер,

Әдіс-тәсілдер: көрсету,түсіндіру,әңгіме жүргізу.

Көрнекі құралдар: суреттер, ойыншықтар.

Қостілділік: ойыншықтар -игрушки

Шаттық шеңбері.

Біз ұқыпты баламыз,

Айтқан тілді аламыз.

Ойыншықтарды жинаймыз,

Үлкендерді сыйлаймыз.

-Жарайсыңдар балалар!

-Балалар қараңдаршы, балабақшаға келгенде айналамызда нелерді көреміз?

Өлеңді тәрбиешімен бірге қосылып қайталайды.

-ойыншықтар

Ұйымдастыру- шылық ізденіс кезеңі

Жұмбақ жасыру.

Аяғы бар жүрмейді,

Ауызы бар күлмейді.

Айнымайды бөпемнен,

Тек сөйлеуді білмейді.

-Балалар, кім жауабын біледі? Бұл не?

-Балалар, бүгін біздер ойыншықтармен танысамыз.

-Қане бәріміз менің үстелімдегі ойыншықтарға қарайық.

-Қане, қоянды ұстап көріңдерші, қандай екен?

- Қоян туралы кім тақпақ біледі?

- Доп неден жасалған?

-Доп туралы кім тақпақ біледі?

- Машина неден жасалған?

-Машина туралы кім тақпақ біледі?

-Домбыра неден жасалған?

-Бір сөзбен не деп айтамыз? Бір ойыншықты ойыншық дейміз, көп ойыншықты ойыншықтар дейміз.

-Дұрыс айтасыңдар балалар,ойыншықтар жасалуына қарай бірнеше түрге бөлінеді: жұмсақ,резинадан, немесе пластмассадан, темірден т.б жасалуы мүмкін. Сонымен қатар біз ойыншықтарды мұқият, сындырмай, ластамай ұстауымыз керек.

-Балалар, сендердің сүйікті ойыншықтарың барма? Қандай?

- Көбіне қыз балалар қандай ойыншықты жақсы көреді?

«Қуыршақ» қандай әріптен басталып тұр?

-Ал ұл балалар ше?

Енді сендермен «Ойыншықтар» шығармасын тыңдап көрейік.

Ертеде сұлу әдемі қуыршақ болыпты.Ол өз әдемілігіне масаттанып басқа ойыншықтармен ойнамапты.

Достары аюдың баласы қонжық,қоянның баласы көжек,маймыл оны ойнауға шақырса бармапты.Бір күні қатты жел соғып, қуыршақ еденге құлап түседі.Оның әдемі көйлегі жыртылып, қатты жылапты.Оны байқаған ойыншықтар не істепті?

-Маймыл не істепті?

-Көжек қалай көмектесті?

-Ал көнжық шы?

-Қуыршақ не себепті өзін танымай қалады?

Доссыз өмірде қызық емес екенін үғады.

Осыдан соң қуыршақ менмендігін ұмытып,сұлулығына мақтанбай достарының бәрімен тату болыпты.

Дидактикалық ойын: «Аукцион»

Сергіту сәті. «Қарлығаш»

Қуыршақ.

-Қоян матадан жасалған.

- доп резеңкеден жасалған.

-машина пластмассадан жасалған.

-Ағаштан жасалған.

-қуыршақ.

-машина.

Шығарманы тыңдайды.

Маймыл қуыршақты аяп кетіпті.Көйлегінің жыртығын жамап беріпті.шашын сәндеді,басынан сипап жұбатты.

Сергіту сәтін қимылмен орындайды.

Рефлексиялық-түзетушілік

Сұрақ-жауап арқылы оқу іс-әрекетін қортындылау.

Балаларды мадақтау.

Балалардың тәрбиешінің сұрақтарына жауап береді.



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!