ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИСТРЛІГІ
БІЛІКТІЛІК АРТТЫРУДЫҢ ҰЛТТЫҚ ОРТАЛЫҒЫ «ӨРЛЕУ» АҚ
«Өрлеу» БАҰО АҚ филиалы
«Павлодар облысы бойынша педагогикалық қызметкерлердің біліктілігін арттыру институты»
![]()
Технологиялық карта
Орындаған: Ахметова Г.И
Павлодар, 2017
Күні_________
Білім саласы: қатынас
Бөлімі: Тіл дамыту
Тақырыбы: Ойыншықтар дүкені.
Мақсаты: Ойыншықтар туралы жалпы мәлімет беру.
-
Білімділік: Ойыншықтар туралы білімдерін кеңейту.
-
Дамытушылық: Ойыншықтарға қызығушылықтарын ояту, ойын ойнау арқылы ой-өрісін тілдерін дамыту.
-
Тәрбиелік: Ойыншықтар бейнесіне еніп ойын ойнауға қызығушылықтарын ояту.
Міндеттері: 1. Сүйікті ойыншықтары туралы әңгімелету.
2.Ойлау, есте сақтау қабілеттерін арттыру.
3.Ұқыптылыққа тәрбиелеу.
Көрнекі құралдар: Ойыншықтар туралы тірек сызбалар, суреттер.
Әдіс-тәсілдер: Сұрақ-жауап, түсіндіру, әңгімелеу, көрсету.
|
Кезеңдер |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Баланың іс-әрекеті |
|
Мотивация-лық кезең Ізденіс ұйымдас- тыру кезеңі Рефлексия |
1.Шаттық шеңбері: Балаларды шеңберге тұрғызып, көздерін жұмып, ойыншықтар дүкенінде жүргенін елестетуін сұрау. Өзімізге ұнайтын ойыншықты сатып алайық та көзімізді ашайық. Балалардан қандай ойыншық сатып алғанын сұрау, әңгімелету. Сонымен балалар алдымыздағы карточкаларды аламыз да үш топқа бөлінеміз. Үш топқа түрлі тапсырма береміз. 1-топ Бейнелеу орталығында пирамиданы трафарет арқылы салу. 2-топ монипулиативтік Тапсырма мозаика құрастыру. 3-топ әдебиет орталығы Тапсырма мнемотехника арқылы ойыншықтар тақпағын жаттау. Біздерде бар қуыршақ Бұзау қозы құлыншақ Ойыншықтар тыңдайды Ақыл айтсақ бұйырсақ Қоңыраудың дыбысы соғылады Балалар топтардың орындарын ауыстырып берілген тапсырмаларды орындайды Балалар бұл не? Бұл білгіштер сандығы. Бұл қорап арқылы сендердің қандай тапсырма орындағандарыңды тауып айтамыз. Фишкаларды жапсыру арқылы сабақты қорытындылаймыз. Балалар сабақ ұнады ма? Несімен ұнады? |
Балалар шеңберге тұрып,көздерін жұмып дүкенде жүргенін елестеді де ,көздерін ашып қандай ойыншық сатып алғанын айтып толық жауап беруге тырысады. Бала берілген тапсырманы орындайды. Қоянның бейнесін жасап шығады. Сызба арқылы тақпақты жаттайды. Балалар сандықтан шығарған суретке қарап қандай сурет екенін айтады. -фишкалар арқылы сабақты түсінгендерін жеткізеді.
|
Күтілетін нәтиже:
І Біледі: Ойыншықтардың көп түрге бөлінетінін.
ІІ Игереді: Сатушы мен сатып алушының рөлін ойнай алады.
ІІІ Меңгереді: Геометриялық пішіндер қай ойыншыққа сәйкес келетінін.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ойыншықтар дүкені
Ойыншықтар дүкені
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИСТРЛІГІ
БІЛІКТІЛІК АРТТЫРУДЫҢ ҰЛТТЫҚ ОРТАЛЫҒЫ «ӨРЛЕУ» АҚ
«Өрлеу» БАҰО АҚ филиалы
«Павлодар облысы бойынша педагогикалық қызметкерлердің біліктілігін арттыру институты»
![]()
Технологиялық карта
Орындаған: Ахметова Г.И
Павлодар, 2017
Күні_________
Білім саласы: қатынас
Бөлімі: Тіл дамыту
Тақырыбы: Ойыншықтар дүкені.
Мақсаты: Ойыншықтар туралы жалпы мәлімет беру.
-
Білімділік: Ойыншықтар туралы білімдерін кеңейту.
-
Дамытушылық: Ойыншықтарға қызығушылықтарын ояту, ойын ойнау арқылы ой-өрісін тілдерін дамыту.
-
Тәрбиелік: Ойыншықтар бейнесіне еніп ойын ойнауға қызығушылықтарын ояту.
Міндеттері: 1. Сүйікті ойыншықтары туралы әңгімелету.
2.Ойлау, есте сақтау қабілеттерін арттыру.
3.Ұқыптылыққа тәрбиелеу.
Көрнекі құралдар: Ойыншықтар туралы тірек сызбалар, суреттер.
Әдіс-тәсілдер: Сұрақ-жауап, түсіндіру, әңгімелеу, көрсету.
|
Кезеңдер |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Баланың іс-әрекеті |
|
Мотивация-лық кезең Ізденіс ұйымдас- тыру кезеңі Рефлексия |
1.Шаттық шеңбері: Балаларды шеңберге тұрғызып, көздерін жұмып, ойыншықтар дүкенінде жүргенін елестетуін сұрау. Өзімізге ұнайтын ойыншықты сатып алайық та көзімізді ашайық. Балалардан қандай ойыншық сатып алғанын сұрау, әңгімелету. Сонымен балалар алдымыздағы карточкаларды аламыз да үш топқа бөлінеміз. Үш топқа түрлі тапсырма береміз. 1-топ Бейнелеу орталығында пирамиданы трафарет арқылы салу. 2-топ монипулиативтік Тапсырма мозаика құрастыру. 3-топ әдебиет орталығы Тапсырма мнемотехника арқылы ойыншықтар тақпағын жаттау. Біздерде бар қуыршақ Бұзау қозы құлыншақ Ойыншықтар тыңдайды Ақыл айтсақ бұйырсақ Қоңыраудың дыбысы соғылады Балалар топтардың орындарын ауыстырып берілген тапсырмаларды орындайды Балалар бұл не? Бұл білгіштер сандығы. Бұл қорап арқылы сендердің қандай тапсырма орындағандарыңды тауып айтамыз. Фишкаларды жапсыру арқылы сабақты қорытындылаймыз. Балалар сабақ ұнады ма? Несімен ұнады? |
Балалар шеңберге тұрып,көздерін жұмып дүкенде жүргенін елестеді де ,көздерін ашып қандай ойыншық сатып алғанын айтып толық жауап беруге тырысады. Бала берілген тапсырманы орындайды. Қоянның бейнесін жасап шығады. Сызба арқылы тақпақты жаттайды. Балалар сандықтан шығарған суретке қарап қандай сурет екенін айтады. -фишкалар арқылы сабақты түсінгендерін жеткізеді.
|
Күтілетін нәтиже:
І Біледі: Ойыншықтардың көп түрге бөлінетінін.
ІІ Игереді: Сатушы мен сатып алушының рөлін ойнай алады.
ІІІ Меңгереді: Геометриялық пішіндер қай ойыншыққа сәйкес келетінін.
шағым қалдыра аласыз














