Материалдар / Өкпені шынықтыру

Өкпені шынықтыру

Материал туралы қысқаша түсінік
ашық сабақ
ЖИ арқылы жасау
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

Сабақтың тақырыбы:

Өкпені шынықтыр

Мұғалімнің аты-жөні: Буралбай Даметкен

Күні: 23.11.

СЫНЫП: 3


Қатысқан оқушылар саны: 4


Қатыспаған оқушылар саны: 0

Сабақ негізделген оқу мақсаттары

3.2.3.3. – Тыныс алу жүйесін және оның адам ағзасындағы рөлін сипаттау.


Сабақ нәтижесі:


Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады:

Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Зерттеу жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді.

Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады:

Жұптық жұмысты бірлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды.

Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады:

Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.

Бағалау критерийі

Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.

Ресурстар

Оқулық, кеспелер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар  және  әртүрлі  заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс,

Әдіс-тәсілдер

Сұрақ-жауап,баяндау, әңгімелеу, түсіндіру,зерттеу, көрнекілік. Рефлексия.

Пәнаралық байланыс

Дене шынықтыру, валиология .

Сабақтың жоспары

Жоспарланғануақыт

Сабақ барысы :

Бағалау түрлері

Басталуы

5 минут

Бағалау парақшасымен таныстыру

Психологиялық ахуал қалыптастыру:

Шеңберге тұрып бір-біріе денсаулық тілеу.



Үй жұмысын тексеру

«Сиқырлы қорап» сұраққа жауап беру

Кубик

Жаңа білім

10 минут












Білу және түсіну

Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады.

Суретттерге қарай отыра

«Ортақ әңгіме» стратегиясы



«Сақина салмақ ойыны»

Балалар біз бүгін сақина салмақ ойынын ойнаймыз. Бұл ойынның бүгінгі ерекшелігі кімнің қолында сақина қалса менің сұрағыма жауап береді?

Сақина берем сендерге,

Жауабыңды білуге.

Кімде сақина қалады,

Сол жауап айтуға дайындалады............

  • Жиілік дегеніміз не?

-Тыныс алу жиілігі дегеніміз не деп ойлайсыңдар?









Оқулық,

мәтіндер.

Ортасы

10 минут












Қолдану

Зерттеу жұмысына дайындалу

Мақсаты:

Зерттеге қажет құралдар:

Әрекет түрі

1 минутта тыныс алу көрсеткіші

1

Қалыпты жағдай

(Отырғанда)


2

15 рет орнында отырып тұру


3

25 рет секіре қозғалғанда


Тұжырым жасау:

Оқулық,қабырғаға ілінген ватмандар, түрлі-түсті маркерлер





«Ыстық орындық» орындық әдісі, сұрақтар, орындық.

Қалытастышы бағалау тапсырмасы

7 минут

  1. Адамның тыныс алу жүйесіне нелер жатады? Тыныс алу мүшелерінің атауын жаз.


Дескриптор

Білім алушы

- тыныс алу жүйесінің мүшелері атайды;

- тыныс алу жүйесінің адам ағзасындағы рөлін сипаттайды.



Аяқталуы

Сабақты бекіту

5 минут

Синтез

Жұппен жұмыс

І жұп : Тыныс алуды қалай шынықтырамыз?

ІІ жұп: Тыныс алуға зиян келтіретін не?





Бағалау



2 минут

Кері байланыс

3 минут

Акварюмдегі балық



Балықты орналастыру





Кері байланыс кемесі

Үйге тапсырма: 58-59 б мазмұндау.

Қорытынды бағамдау

Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1: «Сақина салу» ойыны оқушыларды қызықтыра, ойландыра алды.

2: Топтастыру кезінде оқушылар бірлесе жұмыс атқара біліді.

Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1: Пікір алмаса отыра оқушылардың жұптық жұмыстары.

2: Ашық айқын көрнекілікпен жұмыс атақару.

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды

жетілдіруге көмектесетін не білдім?

  • Оқушылармен жұмыс атқару кезінде ЖАДА пайдалана оқыту.

































Зерттеу жұмысына дайындалу

Мақсаты:

Зерттеге қажет құралдар:

Әрекет түрі

1 минутта тыныс алу саны

1

Қалыпты жағдай

(Отырғанда)


2

15 рет орнында отырып- тұру


3

25 рет секіре қозғалғанда


Тұжырым жасау:

ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Буралбай Даметкен
21 Қараша 2018
1652
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі