Өлі табиғаттағы үдерістер

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Өлі табиғаттағы үдерістер

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушыларға өлі табиғаттағы болып жатқан үдерістердің себеп-салдарларын түсіндіру
Материалдың қысқаша нұсқасы

Мектеп


Бөлім

5.4 Тірі және өлі табиғат-тағы үдерістер

Педагогтың аты-жөні

Айтбаева Венера

Күні

22.01.2025

Сынып 5 «Б»

Қатысушылар саны

Қатыспағандар саны

Сабақтың тақырыбы

Өлі табиғаттағы үдерістер

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

5.4.1.2- өлі табиғаттағы болып жатқан үдерістердің себеп-салдарларын түсіндіру

Сабақтың мақсаты

өлі табиғаттағы болып жатқан үдерістердің себеп-салдарларын түсіндіру

Сабақтың кезеңі/ уақыты

Педагогтің әрекеті

Білім алушының әрекеті

Бағалау

критерийі

Ресурстар


Сабақтың басы

5минут


  1. Ұйымдастыру кезеңі:

Сәлемдесу:Оқушыларды түгендеу

-Эмоционалды жағымды ахуал туғызу.

-Топқа бөлу: түрлі –түсті асық тастар арқылы топқа бөліну

-Оқушыларға оқу мақсатын тныстыру


Алдыңғы білім

«Серпілген сауалдар» әдісі

1.Үгілу суреттер беріледі,түрлерін ажыратады

Picture 2




2.Зат айналым тізбегін түсіндір?

-Ой қозғау..

-Бізді қоршап жатқан табиғат?




Shape1

Өлі табиғат





Shape2 Shape3 Shape4






Мұғаліммен амандасады, оқу-құралдарын дайындайды.



1.Өлі табиғатта болатын үдерістерді атап бере алады;


Дескриптор


-Үгілу түрлерін ажырата алады;




-Зат айналым тізбегін түсіндіре алады;

-Су айналым тізбегін талдай алады;




Оқулық

5-сынып 33бет.







Суреттер


Сабақтың ортасы

30 минут

Жаңа тақырып:Мұғалім түсінігі:

Оқушылар мәтінмен танысып шығады. Оқулықты, атласты пайдалана отырып төмендегі тапсырмаларды орындайды.


1-тапсырма. Топтық жұмыс:

Дүниежүзінде кең тараған қауіпті табиғи құбылыстар кестесін толтыр:

32%

Тропикттік дауылдар

32%


12%


10%


14%








2-тапсырма. Жұптық жүмыс:

Суретте берілген құбылыс түрін анықтаңдар. Және осы құбылыстан сақтану жолдарын ұсыныңдар және салдары туралы айтып беріңдер.








3-тапсырма. Сұрақтарға жауап беріңдер.


  1. Табиғатта қандай қауіпті құбылыстар бар?

  2. Қауіпті құбылыстар туралы білу бізге не үшін қажет?

  3. Ауа райының бұзыла бастағанын қалай білуге болады?

  4. Жер сілкінісі кезінде және күшті жел соққанда үйдің және жергілікті жердің қай орындары қауіпсіз екенін атап беріңдер.

  5. Сендер тұратын жерде табиғи апатты құбылыстың қандай түрі бар?
























4-тапсырма. Өздерің бір табиғат апатына сипаттама беріп, сыныптастарыңмен бөлісіңдер.

Өрт

Сел

Жер сілкінісі

Тастардың құлауы

Қар көшкіндері

Қуаңшылық

Су тасқыны және т.б.




Үй жұмысы: Өз аймағыңыздағы табиғи апаттар түрлерін анықтаңыз (мысалы,сел,жерсілкінісі,өрт) Әр құбылыстың себептерін және оның адам өміріне тигізетін әсерін сипаттағыз.










Оқулық пен атласты пайдалана отырып негізгі мәліметтерді дәптерге түртіп отырады.


Оқушылар дүниежүзілік табиғи апаттарының жиілігін біледі және оларға сипаттама береді.






Оқушылар табиғи апаттардың біріне кешенді

сипаттама береді.

















Сұрақтарға жауап береді.

Оқушылар табиғи апат кезіндегі сақтық шараларын біледі.
























Оқушылар бір табиғи апатқа сипаттама береді. Оның себеп салдары мен қорғану шараларын ұсынады.



Дескриптор. Жалпы 3 балл

Табиғи құбылыстар туралы біледі-1

Табиғи құбылыстардың сипаттамасын біледі-1

Олардың қоршаған ортаға әсерін түсіндіріп бере алады-1


Мұғалімнің мадақтау сөзі


Дескриптор Жалпы 2 балл


1.Құблыстан сақтану жолдарын ұсынады-1 балл

2.Құбылыстың себептері мен салдарын сипаттайды-балл


Дескриптор. Жалпы 3 балл

Сұрақтарға жауап беріңдер

1.Апатты құбылыстар туралы біледі-1 балл


2.Табиғи апат кезінде қауіпсіздік шараларын білу -1балл

3.Жер сілкініс кезінде қауіпсіз орындарды білу-1 балл





Дескриптор Жалпы 2 балл

1.Табиғи апаттардың біріне кешенді сипаттама береді

Сақтану, қорғану шараларын ұсынады-1 балл

2.Табиғи құбылысты анықтайды-1 балл




ҚБ бағалау «Шыңға шығу» « әдісі арқылы бағаланады.

Shape5




Оқулық, жұмыс дәптері.






Таратпа парақтар, оқулық, қамламсап.







https://www.educaplay.com/learning-resources/22049521-learning_resource.html



Сабақтың соңы

10 минут

Рефлексия. Блоб ағашы. « Ағаштағы орныңыз қайсы?»



Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен тұжырымдарына байланысты кері байланыс жасайды.

Оқушылар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады.






























Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
03.04.2025
173
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі