Қысқа мерзімді жоспар
Сабақтың тақырыбы: Өлі табиғаттағы үдерістер
|
Бөлім: |
5.3 А Тірі және өлі табиғаттағы үдерістер |
|
Педагогтің аты-жөні: |
|
|
Күні: |
|
|
Сыныбы: |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Өлі табиғаттағы үдерістер |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
5.4.1.1- өлі табиғатта болатын үдерістерді атау (табиғатта заттардың айналымы, тау түзілу, үгілу, климаттық үдерістер) |
|
Сабақтың мақсаты: |
Өлі табиғаттағы заттар айналымын біледі |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Білім алушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту. 7 мин. |
(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі: 1. Оқушылармен амандасу, түгендеу. 2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады. Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын оятады. Саралау: Бұл жерде саралаудың «Жіктеу» тәсілі көрінеді. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі беріледі. |
АКТ |
||||
|
Жаңа сабаққа кіріспе |
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Оқушыларға жалпылама төмендегі сұрақтар және жаттығу түрлері беріледі. Әр оқушы өз оймен бөліседі. Жаттығу жасайды. |
1. Ауа қалай қызады?
2. Жаз уақытында тау басындағы қар неге ерімейтінін түсіндір.
3. Неге ауа райын болжағанда желдің бағытын білу маңызды? Ойланып көрші.
|
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту. Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді. |
Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. Жалпы 1 балл |
||
|
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. 31 мин. |
Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін оқуға тапсырма береді |
Оқулықты оқып танысып шығады. Тірек сөздермен танысып, өз дәптерлеріне жазып алады. |
Дескриптор: Жалпы - 3 балл Жансыз табиғатта қандай үдерістер жүріп жатқанын сипаттайды. |
Тақырып бойынша интернет көздерін пайдаланып видеоролик көреді. |
||
|
|
Оқулықта берілген тапсырманы орындатады |
1.Тапсырма. Жансыз табиғатта қандай үдерістер жүріп жатқанын есіңе түсір. Оларды ата. Сипатта немесе сызба суретін сал. Сыныптастарыңа түсіндір.
2.«Зат айналымы» сызбасына қарайды. Бұл сызбада Күн неге ортада орналасқанын түсіндіреді. Айналымның басын анықтайды. Осы айналымдағы заттар қозғалысының логикалық тізбегін құрады, оны дәптерге жазады. Зат айналымы немен тұйықталады?
|
Дескриптор: Жалпы - 3 балл 1.Сызбаны дәптерге сызып толтырады.
2.Сұрақтарға жауап береді.
|
АКТ 5-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері |
||
|
|
Оқулықта берілген тапсырманы орындатады |
2. Тапсырма Сызбаны мұқият қарайды. Сызбадағы кейбір нысандарды «асыраушылар», кейбірін «қоректенушілер», ал үшіншісін «тазалықшылар» деп атайды. Зат айналымындағы олардың рөлін түсіндіреді.
|
Дискриптор: Жалпы - 3 балл Сызбаны түсіндіреді. |
ДК экраны 5-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері
|
||
|
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 7 мин. |
«Еркін микрофон» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясы тыңдалады |
Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды. |
1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады. |
|
||
Қысқа мерзімді жоспар
Сабақтың тақырыбы: Өлі табиғаттағы үдерістер
|
Бөлім: |
5.3 А Тірі және өлі табиғаттағы үдерістер |
|
Педагогтің аты-жөні: |
|
|
Күні: |
|
|
Сыныбы: |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Өлі табиғаттағы үдерістер |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
5.4.1.1- өлі табиғатта болатын үдерістерді атау (табиғатта заттардың айналымы, тау түзілу, үгілу, климаттық үдерістер) |
|
Сабақтың мақсаты: |
Үгілу нәтижесінде табиғатта болатын үдерістерді біледі |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Білім алушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту 7 мин. |
І.Ұйымдастыру кезеңі: Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. Психологиялық жағымды ахуал туғызу |
||||||
|
Жаңа сабаққа кіріспе |
«Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Оқушыларға жалпылама төмендегі сұрақтар және жаттығу түрлері беріледі. Әр оқушы өз оймен бөліседі. |
1. Қандай құбылыс «үгілу» деп аталады? 2. Сен тұратын аймаққа қай үгілу түрі тән? 3. Сенің үйіңнің қасындағы үлкен су нысаны кішірейгенін байқадың ба? Оның суы толығымен булана ма? Егер буланса, онда ол неге қайтадан пайда болады? Қандай үдеріс арқылы нысанның суы қайтадан толады?
4. Жануарлар өз тіршілігіне қажетті химиялық заттарды қайдан алады? |
Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. Жалпы 1 балл |
Ашық сұрақ-жауаптар |
|||
|
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. 31 мин. |
Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін оқуға тапсырма береді |
Оқулықты оқып танысып шығады. Тірек сөздермен танысып, өз дәптерлеріне жазып алады. |
Дескриптор: Жалпы - 3 балл Үгілу түрлеріне сипаттама береді. |
Тақырып бойынша интернет көздерін пайдаланып видеоролик көреді. |
|||
|
|
Оқулықта берілген тапсырманы орындатады |
1.Тапсырма 1.Тау түзілу – Жердің ішкі күші әсерінен таулардың қалыптасу құбылысына сипаттама береді.
2 . Тау түзілу үдерісінде қандай бедер түрлері пайда болатынын түсіндіреді. |
Дескриптор: 1. Тапсырманы орындайды. |
АКТ 5-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері |
|||
|
|
Оқулықта берілген тапсырманы орындатады |
2.Тапсырма 1. Үгілу түрлеріне сипаттама береді.
2. «Үгілу» сөзін естігенде, сенде қандай ассоциация пайда болады? Сенің ойыңша, бұл үдеріске қандай табиғи күштер қатысады?
|
Дескриптор: 1. Тапсырманы орындайды. |
АКТ 5-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері |
|||
|
Сабақтың соңы Рефлексия 7 мин. |
«Бір ауыз сөз» әдісі. Сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясы тыңдалады. |
Жеке жұмыс: Оқушылар бір ауыз сөзбен сабақ туралы өз ойларын түсіндіріп береді. |
Оқушылардың сабаққа қатысқан белсенілігіне қарай 1-10 баллдық жүйе бойынша әр оқушының өзіне тиісті баллын қойып бағалайды. |
|
|||
Қысқа мерзімді жоспар
Сабақтың тақырыбы: Өлі табиғаттағы үдерістер
|
Бөлім: |
|
|
Педагогтің аты-жөні: |
|
|
Күні: |
|
|
Сыныбы: |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Өлі табиғаттағы үдерістер |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
5.4.1.1- өлі табиғатта болатын үдерістерді атау (табиғатта заттардың айналымы, тау түзілу, үгілу, климаттық үдерістер) |
|
Сабақтың мақсаты: |
Табиғатта болатын климаттық үдерістерді біледі |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Білім алушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту 7 мин. |
І.Ұйымдастыру кезеңі: Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. Психологиялық жағымды ахуал туғызу |
|||
|
Жаңа сабаққа кіріспе |
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Оқушыларға жалпылама төмендегі сұрақтар және жаттығу түрлері беріледі. Әр оқушы өз оймен бөліседі. |
1.Климат деген не?
2. Қандай жағдайда су сұйық күйінен қатты күйге айналады?
3. Сен тұратын аумақта осындай табиғат құбылысын жылдың қай мезгілінде бақылауға болады? |
Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. Жалпы 1 балл |
Ашық сұрақ-жауаптар |
|
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. 31 мин. |
Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін оқуға тапсырма береді |
Оқулықты оқып танысып шығады. Тірек сөздермен танысып, өз дәптерлеріне жазып алады. |
Дескриптор: Жалпы - 3 балл Неге ауа райын болжағанда желдің бағытын білу маңызды? |
Тақырып бойынша интернет көздерін пайдаланып видеоролик көреді. |
|
|
Оқулықта берілген тапсырманы орындатады |
1.Тапсырма Параграфтың мәтінін және суретті пайдалана отырып, табиғаттағы ауа массасының айналуын сипаттайды. «Экватордан полюске дейін ауаның қозғалуы» сызбасын сызады: ауаның жылжуына әсер ететін түрткіжайттарды символдармен белгілейді.
|
Дескриптор: Жалпы - 3 балл 1. Сұрақтарға жауап береді 2. Суретпен жұмыс жасайды. |
АКТ 5-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері |
|
|
Оқулықта берілген тапсырманы орындатады |
2.Тапсырма Берілген сызбаны мұқият қарайды. Табиғатта бұл үдеріс қалай аталатынын есіңе түсіреді. Топта осы үдерістің үлгісін жасайды. Үдерістің әрбір кезеңін түсіндіріп береді. Сыныпқа ұсынады
|
Дескриптор: Жалпы - 3 балл Тапсырманы сызба түрінде көрсетеді. |
АКТ 5-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері |
|
Сабақтың соңы Рефлексия 7 мин. |
«Бір ауыз сөз» әдісі. Сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген рефлексиясы тыңдалады. |
Жеке жұмыс: Оқушылар бір ауыз сөзбен сабақ туралы өз ойларын түсіндіріп береді. |
Сабаққа қатысқан белсенілігіне қарай 1-10 баллдық жүйе бойынша өзіне тиісті баллын қойып бағалайды. |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Өлі табиғаттағы үдерістер 5 сынып ҚМЖ
Өлі табиғаттағы үдерістер 5 сынып ҚМЖ
Қысқа мерзімді жоспар
Сабақтың тақырыбы: Өлі табиғаттағы үдерістер
|
Бөлім: |
5.3 А Тірі және өлі табиғаттағы үдерістер |
|
Педагогтің аты-жөні: |
|
|
Күні: |
|
|
Сыныбы: |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Өлі табиғаттағы үдерістер |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
5.4.1.1- өлі табиғатта болатын үдерістерді атау (табиғатта заттардың айналымы, тау түзілу, үгілу, климаттық үдерістер) |
|
Сабақтың мақсаты: |
Өлі табиғаттағы заттар айналымын біледі |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Білім алушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту. 7 мин. |
(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі: 1. Оқушылармен амандасу, түгендеу. 2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады. Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын оятады. Саралау: Бұл жерде саралаудың «Жіктеу» тәсілі көрінеді. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі беріледі. |
АКТ |
||||
|
Жаңа сабаққа кіріспе |
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Оқушыларға жалпылама төмендегі сұрақтар және жаттығу түрлері беріледі. Әр оқушы өз оймен бөліседі. Жаттығу жасайды. |
1. Ауа қалай қызады?
2. Жаз уақытында тау басындағы қар неге ерімейтінін түсіндір.
3. Неге ауа райын болжағанда желдің бағытын білу маңызды? Ойланып көрші.
|
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту. Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді. |
Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. Жалпы 1 балл |
||
|
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. 31 мин. |
Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін оқуға тапсырма береді |
Оқулықты оқып танысып шығады. Тірек сөздермен танысып, өз дәптерлеріне жазып алады. |
Дескриптор: Жалпы - 3 балл Жансыз табиғатта қандай үдерістер жүріп жатқанын сипаттайды. |
Тақырып бойынша интернет көздерін пайдаланып видеоролик көреді. |
||
|
|
Оқулықта берілген тапсырманы орындатады |
1.Тапсырма. Жансыз табиғатта қандай үдерістер жүріп жатқанын есіңе түсір. Оларды ата. Сипатта немесе сызба суретін сал. Сыныптастарыңа түсіндір.
2.«Зат айналымы» сызбасына қарайды. Бұл сызбада Күн неге ортада орналасқанын түсіндіреді. Айналымның басын анықтайды. Осы айналымдағы заттар қозғалысының логикалық тізбегін құрады, оны дәптерге жазады. Зат айналымы немен тұйықталады?
|
Дескриптор: Жалпы - 3 балл 1.Сызбаны дәптерге сызып толтырады.
2.Сұрақтарға жауап береді.
|
АКТ 5-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері |
||
|
|
Оқулықта берілген тапсырманы орындатады |
2. Тапсырма Сызбаны мұқият қарайды. Сызбадағы кейбір нысандарды «асыраушылар», кейбірін «қоректенушілер», ал үшіншісін «тазалықшылар» деп атайды. Зат айналымындағы олардың рөлін түсіндіреді.
|
Дискриптор: Жалпы - 3 балл Сызбаны түсіндіреді. |
ДК экраны 5-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері
|
||
|
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 7 мин. |
«Еркін микрофон» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясы тыңдалады |
Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды. |
1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады. |
|
||
Қысқа мерзімді жоспар
Сабақтың тақырыбы: Өлі табиғаттағы үдерістер
|
Бөлім: |
5.3 А Тірі және өлі табиғаттағы үдерістер |
|
Педагогтің аты-жөні: |
|
|
Күні: |
|
|
Сыныбы: |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Өлі табиғаттағы үдерістер |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
5.4.1.1- өлі табиғатта болатын үдерістерді атау (табиғатта заттардың айналымы, тау түзілу, үгілу, климаттық үдерістер) |
|
Сабақтың мақсаты: |
Үгілу нәтижесінде табиғатта болатын үдерістерді біледі |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Білім алушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту 7 мин. |
І.Ұйымдастыру кезеңі: Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. Психологиялық жағымды ахуал туғызу |
||||||
|
Жаңа сабаққа кіріспе |
«Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Оқушыларға жалпылама төмендегі сұрақтар және жаттығу түрлері беріледі. Әр оқушы өз оймен бөліседі. |
1. Қандай құбылыс «үгілу» деп аталады? 2. Сен тұратын аймаққа қай үгілу түрі тән? 3. Сенің үйіңнің қасындағы үлкен су нысаны кішірейгенін байқадың ба? Оның суы толығымен булана ма? Егер буланса, онда ол неге қайтадан пайда болады? Қандай үдеріс арқылы нысанның суы қайтадан толады?
4. Жануарлар өз тіршілігіне қажетті химиялық заттарды қайдан алады? |
Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. Жалпы 1 балл |
Ашық сұрақ-жауаптар |
|||
|
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. 31 мин. |
Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін оқуға тапсырма береді |
Оқулықты оқып танысып шығады. Тірек сөздермен танысып, өз дәптерлеріне жазып алады. |
Дескриптор: Жалпы - 3 балл Үгілу түрлеріне сипаттама береді. |
Тақырып бойынша интернет көздерін пайдаланып видеоролик көреді. |
|||
|
|
Оқулықта берілген тапсырманы орындатады |
1.Тапсырма 1.Тау түзілу – Жердің ішкі күші әсерінен таулардың қалыптасу құбылысына сипаттама береді.
2 . Тау түзілу үдерісінде қандай бедер түрлері пайда болатынын түсіндіреді. |
Дескриптор: 1. Тапсырманы орындайды. |
АКТ 5-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері |
|||
|
|
Оқулықта берілген тапсырманы орындатады |
2.Тапсырма 1. Үгілу түрлеріне сипаттама береді.
2. «Үгілу» сөзін естігенде, сенде қандай ассоциация пайда болады? Сенің ойыңша, бұл үдеріске қандай табиғи күштер қатысады?
|
Дескриптор: 1. Тапсырманы орындайды. |
АКТ 5-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері |
|||
|
Сабақтың соңы Рефлексия 7 мин. |
«Бір ауыз сөз» әдісі. Сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясы тыңдалады. |
Жеке жұмыс: Оқушылар бір ауыз сөзбен сабақ туралы өз ойларын түсіндіріп береді. |
Оқушылардың сабаққа қатысқан белсенілігіне қарай 1-10 баллдық жүйе бойынша әр оқушының өзіне тиісті баллын қойып бағалайды. |
|
|||
Қысқа мерзімді жоспар
Сабақтың тақырыбы: Өлі табиғаттағы үдерістер
|
Бөлім: |
|
|
Педагогтің аты-жөні: |
|
|
Күні: |
|
|
Сыныбы: |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Өлі табиғаттағы үдерістер |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
5.4.1.1- өлі табиғатта болатын үдерістерді атау (табиғатта заттардың айналымы, тау түзілу, үгілу, климаттық үдерістер) |
|
Сабақтың мақсаты: |
Табиғатта болатын климаттық үдерістерді біледі |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Білім алушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту 7 мин. |
І.Ұйымдастыру кезеңі: Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. Психологиялық жағымды ахуал туғызу |
|||
|
Жаңа сабаққа кіріспе |
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Оқушыларға жалпылама төмендегі сұрақтар және жаттығу түрлері беріледі. Әр оқушы өз оймен бөліседі. |
1.Климат деген не?
2. Қандай жағдайда су сұйық күйінен қатты күйге айналады?
3. Сен тұратын аумақта осындай табиғат құбылысын жылдың қай мезгілінде бақылауға болады? |
Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. Жалпы 1 балл |
Ашық сұрақ-жауаптар |
|
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. 31 мин. |
Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін оқуға тапсырма береді |
Оқулықты оқып танысып шығады. Тірек сөздермен танысып, өз дәптерлеріне жазып алады. |
Дескриптор: Жалпы - 3 балл Неге ауа райын болжағанда желдің бағытын білу маңызды? |
Тақырып бойынша интернет көздерін пайдаланып видеоролик көреді. |
|
|
Оқулықта берілген тапсырманы орындатады |
1.Тапсырма Параграфтың мәтінін және суретті пайдалана отырып, табиғаттағы ауа массасының айналуын сипаттайды. «Экватордан полюске дейін ауаның қозғалуы» сызбасын сызады: ауаның жылжуына әсер ететін түрткіжайттарды символдармен белгілейді.
|
Дескриптор: Жалпы - 3 балл 1. Сұрақтарға жауап береді 2. Суретпен жұмыс жасайды. |
АКТ 5-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері |
|
|
Оқулықта берілген тапсырманы орындатады |
2.Тапсырма Берілген сызбаны мұқият қарайды. Табиғатта бұл үдеріс қалай аталатынын есіңе түсіреді. Топта осы үдерістің үлгісін жасайды. Үдерістің әрбір кезеңін түсіндіріп береді. Сыныпқа ұсынады
|
Дескриптор: Жалпы - 3 балл Тапсырманы сызба түрінде көрсетеді. |
АКТ 5-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері |
|
Сабақтың соңы Рефлексия 7 мин. |
«Бір ауыз сөз» әдісі. Сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген рефлексиясы тыңдалады. |
Жеке жұмыс: Оқушылар бір ауыз сөзбен сабақ туралы өз ойларын түсіндіріп береді. |
Сабаққа қатысқан белсенілігіне қарай 1-10 баллдық жүйе бойынша өзіне тиісті баллын қойып бағалайды. |
|
шағым қалдыра аласыз

























