Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Өлкетану факультатив сабағының күнтізбелік тақырыпты жоспары
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
«Екібастұз қаласы әкімдігі білім бөлімінің №26 мектеп-гимназиясы» КММ
«Өлкетану сабақтары»
( үйірме бағдарламасы)
1-4 сыныптар
Құрастырушылар:
Бастауыш сынып мұғалімі:
Жүсіпбекова Рыскуль Аубакировна
2019-2020 оқу жылы
Түсінік хат
Бүгінгі күні біз – әлем халқы бір кісідей Жаңа дәуір – Жаңа ғасыр – Жаңа мың жылдыққа аяқ басып отырмыз. Жаңартылған білім мазмұнына сәйкес өз өлкелерінің табиғатымен ұлы тұлғаларымен танысу.
Шәкәрім: «Адамның жақсы өмір сүруіне үш сапа негіз бола алады, олар барлығынан басым болатын – адал еңбек, мінсіз ақыл, таза жүрек. Бұл сапалар адамды дүниеге келген күнінен бастап тәрбиелейді», - деп есептейді.
Шынында да, құнды қасиеттерге ие рухани адамды қалыптастыру – оның туған кезінен басталса керек.
Адамның Адам болып қалыптасуында ата – аналармен қатар, тәрбиеші мен мұғалімнің рөлі зор. Яғни, білім жүйесінің қызметкерлеріне болашақ ұрпақты тәрбиелеуде үлкен жауапкершілік жүктелген. Сондықтан бұл істе асығыс шешім, жалған әдіс, қалыптағыдай қатып қалған, ескірген тәсіл қолданылмауы тиіс.
Адамгершілікке тәрбиелеу ісі білім берумен ғана шектелмейді, бұл баланың сезіміне әсер ету арқылы ішкі дүниесін оятудың нәтижесінде оның дүниетанымын қалыптастырады. Адамзаттық құндылықтар бала бойына іс әрекет барысында, түрлі ойындар, хиякаялар, қойылымдар арқылы берілгені жөн. Өйткені өзгенің басындағыны өз басынан өткізетіндей етіп қабылдауы баланың болашағын аңғаруына, айналасындағылардың іс – әрекетін түсінуіне, ой елегінен өткізіп, сезінуіне ықпал етуі тиіс.
Елбасымыздың жеткіншек тәрбиесіне деген жанашарлығы, еліміздің болашағына деген зор сенімі, қоғамның дамуына қарай ұрпағының қалыптасуына көңіл бөлуі педагог қауымға ғана емес, барша жұртқа зор ықпал етері сөзсіз.
Ұсынылып отырған бағдарламаның шығармашылық ізденіс үлгісі бола алатынына және еліміздің аса маңызды жаңа дәуір адамын тәрбиелеу, жеке тұлғаны үйлесімді қалыптастыру міндеттерін шешуге көмектеседі деп сенемін.
Мақсаты: туған өлкесінің тарихы, оның атақты адамдары, әдебиетімен және өнері туралы оқушылардың білімін толықтыру, дүниетанымын кеңейту.
Міндеттері:
- өз өлкесінің өткені мен қазіргі кездегі жағдайы туралы; атынан өшпес із қалдырған тұлғалар туралы түсініктерін қалыптастыру;
- оқушыларды өздеріне қажетті ақпараттарды іздеуге үйрету: оқу, бақылау және көрген білгендерін жазу, жиналған материалдарды жүйелеп, рәсімдеу.
- адамдармен араласу, сөйлесу, топпен жұмыс істеу, талдау дағдыларын дамыту;
- елестету, есте сақтау, ойлау, сөйлеу қабілеттерін дамыту;
- оқушылардың тарихи және экологиялық дүниетанымын дамыту;
- үлкен құрмет, кішіге ізет көрсете білуге, сыпайы, инабатты, парасатты болуға баулу; қаланың тарихи, мәдени және табиғи құндылықтарына ұқыпты қарауға итермелеу;
- өз қатарластары мен жоғары сынып оқушылары арасында позитивті тұлғааралық қатынастар орнатуға тәрбиелеу;
- әлеуметтік белсенділігін, азаматтық саналы адамгершілік қасиетін қалыптастыруға ықпал ету.
Жаңашылдығы:
Жаңартылған білім мазмұны негізінде қазіргі қарқынды дамып келе жатқан өмір талаптарына сай оқушылардың жан – жақты ғылым негіздерін өмірде іске асыруға, өз орындарын табуға икемдеу.Нәтижеге бағыттау.
Күтілетін нәтиже:
-мектепте, отбасында, қоғамда дұрыс қарым-қатынас жасауға үйренеді;
- жаңа материалға және жаңа міндеттерді шешу тәсіліне танымдық қызығушылығы пайда болады;
- Қазақстан азаматы ретінде өзінің Отан алдындағы борышын сезінеді;
- өзінің әрекеттеріне және қоршаған ортадағы адамдардың әрекеттеріне адамгершілікпен қарай алады;
- негізгі мораль нормалары мен оны орындаудың бағытын біледі;
- негізгі экологиялық мәдениетін,өз өлкесінің табиғат ресустарын зерттеуге және географиялық жағдайын жетік білуге ұмтылады;
- туған өлкенің мәдениетімен танысу негізінде керемет эстетикалық сезім пайда болады;
- оқушылардың қоршаған орта туралы білімдері кеңейеді;
- алған білімін күнделікті өмірде қолданады;
- Бейіндік біліктілігін дамытады.
«Өлкетану» таңдау курсы бойынша 1-4 сынып бағдарламасының
мазмұны мен құрылымы
Аптасына 1 сағат
І.Мен және менің отбасым
Мен және менің отбасым туралы түсінік қалыптастыру. Отбасындағы адамдардың туыстық қатынастарды, отбасындағы қамқорлықты бағалау.
ІІ. Туған өлке табиғаты және бала құқығы
Туған өлкесінің табиғи ресурстарын білу. Балалардың заңды құқықтарын меңгеру.
ІІІ. Ұлы саяхатшылар мен тарихи тұлғалар
Ұлы саяхатшылардың өміріне деген қызығушылығын арттыру, тарихи тұлғалардың өмір жолымен танысу.
ІV. Тәуелсіз Қазақстан
Тәуелсіз Қазақстанның Рухани Жаңғыру бағдарламасы аясында ұйымдастырылған шараларға қатысу, патриоттық сезімдерін ояту, өз еліне азаматтық борышын сезіндіру.
Өлкетану
1 сынып
Барлығы– 33 сағат
Р\с |
Мазмұны |
Сағат саны |
Мерзімі |
Әдіс-тәсіл |
Ескерту |
1 |
Мен және менің отбасым |
1 |
|
Танысу |
|
2 |
Отбасы деген не? |
1 |
|
|
|
3 |
Отбасында кімдер тұрады? |
1 |
|
|
|
4 |
Менің мектебім |
1 |
|
|
|
5 |
Мен мектепке барамын |
1 |
|
|
|
6 |
Біздің ата- бабаларымыз |
1 |
|
Әңгімелеу |
|
7 |
Туған жерім- Қазақстан |
1 |
|
|
|
8 |
Астана-бас қала |
1 |
|
|
|
9 |
Мен спортты сүйемін |
1 |
|
Жарыс |
|
10 |
Мен мықтымын |
1 |
|
|
|
11 |
Менің құқықтарым |
1 |
|
|
|
12 |
Балалар қауіпсіздігі |
1 |
|
|
|
13 |
Елімнің табиғаты |
1 |
|
|
|
14 |
Түнгі аспандағы жұлдыздар |
1 |
|
Бағдарлау |
|
15 |
Түн мен күннің ауысуы |
1 |
|
|
|
16 |
Ауа райын бақылау |
1 |
|
|
|
17 |
Мен және табиғат |
1 |
|
|
|
18 |
Ұлы адамдар өмірі. |
1 |
|
Зерттеу |
|
19 |
Ұлы саяхатшылар |
1 |
|
|
|
20 |
Христофер Колумб кім? |
1 |
|
|
|
21 |
Менің өлкем – Ертіс өңірі |
1 |
|
Саяхат |
|
22 |
Екібастұз – менің қалам |
1 |
|
|
|
23 |
Қазақстан қалалары |
1 |
|
|
|
24 |
Қазақ саяхатшысы – ШоқанУәлиханов |
1 |
|
|
|
25 |
Көкшетаудың әсем табиғаты |
1 |
|
Саяхат |
|
26 |
Табиғи қорықтар |
1 |
|
|
|
27 |
Баянауыл табиғаты |
1 |
|
|
|
28 |
Қызыл кітапқа саяхат |
1 |
|
|
|
29 |
Көкжиек деген не? |
1 |
|
Топтық жұмыс |
|
30 |
Тәуелсіз Қазақстан |
1 |
|
|
|
31 |
Менің ана тілім |
1 |
|
|
|
32 |
Мен кішкентай патриотпын |
1 |
|
|
|
33 |
Қорытынды сабақ |
1 |
|
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Ұқсас материалдар Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2024-2025 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған Сертификатталған тренер жасаған 01.01.2023 17 863 13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған.
Барлық пәндер Барлық материалдар Барлық сыныптар
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |