Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Өлкетану пәнінен сабақ жоспарының үлгісі
Материал туралы қысқаша түсінік
Өлкетану пәнінен сабақ жоспарының үлгісі
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
18 Маусым 2018
860
3 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
САБАҚ | Мектеп: М.Әуезов атындағы мектеп-гимназия | |
Күні: | Мұғалімнің аты-жөні: | |
Сынып: 11 | Қатысқан оқушылар саны | Қатыспағандар |
Сабақтың тақырыбы | Адам денсаулығы және қоршаған орта | |
Сабақтың мақсаты | Табиғат, адам және экологиялық факторлар туралы білімдерін ғылыми тұрғыда меңгеруге қолайлы орта жасау | |
Оқушылар үшін оқу нәтижелері: | ||
Қолданылған модульдер | ||
Сабақта қолданылатын материалдар: | ||
Пәнаралық байланыс | Өнер, қоғам. | |
Оқыту әдістері: | СТО «Фишбоун» әдісі.Топтық шығармашылық жұмыс Топтық жұмыс. Жағдаятты шешу.. | 1.Жұптық жұмыс2. Топтық жұмыс |
Осыған дейін меңгерілген білім | Сөйлеу және ойлау | |
Сабақтың басы: | Оқушылармен сәлемдесу, сабаққа қатысымын тексеру, сыныптың назарын сабаққа аудару.Қызығушылықты ояту:Оқушыларға суреттер беріледі.Суреттер арқылы сабақ тақырыбын болжайды.Жаңа сабақтың тақырыбы мен мақсаты, міңдетін хабарлау.Топқа бөлу суреттер арқылы 3 топқа бөлу. | |
Сабақтың ортасы: | Мағынаны тану кезеңі:Оқушылар назарына «Темекі шегу қаншалықты зиян» бейнебаяныұсынылады.Бейнебаяннан қандай әсер алдыныздар?Темекі шегудің зиянды әсерін айтып берініз? Тапсырма - 1. Топтық жұмыс.1 топ. «Фишбоун» әдісі арқылы адамдардың темекіге әуесқойлық мәселесін шешеді.2 топ. «Фишбоун» әдісі арқылы мәскүнемдік мәселесін шешеді.Балықтың басы – мәселеСүйектері – шығу себептері, факт, шешу жолдарыҚұйрығы - шешімі 3 топ. «Шылым шегудің пайдасы» қойылымын көрсетеді және салауатты өмір салтына өлең шығарады.-Ата, мен шылым шегуді үйреніп жүрмін. Қалай ойлайсыз, бұл денсаулыққа пайдалы ма?- шылым шегудің үш түрлі “пайдасы” бар, балам.- Біріншіден, Шылым шеккен адам ешқашан да қартаймайды.-Қалайша?-Себебі, олар қартайып үлгермейді. Шылым шегетіндердің өмірі қысқа болады, олар жастай өліп кетеді.-Екіншіден, олардың үйін ешқашан ұры тонамайды.-Қалайша?-Себебі, шылым адамның өкпесі таза болмайды да күндіз- түні күркілдеп жөтелумен болады. Ұрылар үй иесінің көкжөтелін естіп, үйге жақындай алмайды.- Үшіншіден, шылым шегетін адамды ешқашан да ит қаппайды.-Қалайша?-Себебі, олар өте ерте мүгедек болып қалады да, таяққа сүйеніп жүреді. Ал қолында таяғы бар адамға ит жақындай ма, айналайын?( Ақсақал қулана жымияды. Ал бала ойланып қалады.)ТалқылауТапсырма - 2. Топтық жұмыс. Жағдаятты шешу.1 – топқа. Бір спортсмен өзі әйгілі болады. Жақсы, жұртқа танымал. Бірақ табыс көзі онша болмайды. Енді ол отбасынан асырау үшін“Арақ заводына” жұмысқа тұрады. Алғашқы кезде жақсы табыс тауып жүреді.Кейіннен ол аз – аздап ішіп, араққа бойы үйреніп кетеді. Енді жұмысты тастайын десе, ақша керек,тастамайын десе, ішіп қоя береді. Жағдаяттан қалай шығуға болады?2 – топқа. Ол 15 жаста. Темекі тартып, арақ ішіп, аз-аздан үйреніпжүріп әбден бойына сіңіріп алды. Ал оның ағасы да алғашқыда қалай бой ұрғанын білмей қалған болатын. Інісі ағасының сол бір заттардан қанша зардап шеккенін біледі. Бірақ өзі сол заттарды тастай алмайды. Сіздің пікіріңіз? 3 – топқа. Жартылай жасанды есірткі – героиннің тағы бір ерекшелігі бірден бой көрсете қоймайды. Шегуші ағзасына мысқылдан сіңіп, әбден бойын игеріп алғанда ғана көрініс береді. Алғашқыда қалай тәуелді болғанын білмей қалады.Сөйтіп ол ...Талқылау.Топтық бағалау.Кері байланыс | |
Сабақтың соңы | Эмоционалды рефлексия. |
САБАҚ | Мектеп: М.Әуезов атындағы мектеп-гимназия | |
Күні: | Мұғалімнің аты-жөні: Турсунбаева М.С. | |
Сынып: 7«Б» | Қатысқан оқушылар саны | Қатыспағандар |
Сабақтың тақырыбы | Бір су нысанын зерттеу және сипаттау | |
Сабақтың мақсаты | Өлкенің өзендері мен көлдерді зерттеу және сипаттау туралы білімдерін ғылыми тұрғыда меңгеруге қолайлы орта жасау | |
Оқушылар үшін оқу нәтижелері: | ||
Қолданылған модульдер | ||
Сабақта қолданылатын материалдар: | ||
Пәнаралық байланыс | экология,биология | |
Оқыту әдістері: | Топтық шығармашылық жұмыс, Топтық жұмыс.Жеке жұмыс.Жағдаятты шешу.. | Топтық жұмысЖеке жұмыс |
Осыған дейін меңгерілген білім | Сөйлеу және ойлау | |
Сабақтың басы: | Оқушылармен сәлемдесу, сабаққа қатысымын тексеру, сыныптың назарын сабаққа аудару.Қызығушылықты ояту:Оқушыларға анаграмма беріледі.УС НЫСЫНААнаграмма арқылы сабақ тақырыбын болжайды.Жаңа сабақтың тақырыбы мен мақсаты, міңдетін хабарлау.Топқа бөлу суреттер арқылы 3 топқа бөлу. | |
Сабақтың ортасы: | Мағынаны тану кезеңі: Тапсырма - 1. Топтық жұмыс.1 топ. Бүркітті, Шабақты өзендері2 топ. Бұғыл, Көктал өзендері3 топ. Ынталы бөгені,Тұзкөл көліТалқылау. Тапсырма - 2.Жеке жұмыс. 1. «Бес жол өлең»Не? СуҚандай? Мөлдір, сұйықНе істейді? Ағады, қатады, еридіТүйін Сусыз тіршілік жоқ.Синоним Өлі табиғат2. «Су - тіршілік көзі» тақырыбына эссе жазу Сергіту сәті Сен білесің бе?Су өмір нәрі дейді. Осы бір қарапайым қағидаға зер салсақ суға қатысты бірнеше деректер келтіруге болады екен. - Іркілдек теңіз жәндігі медузаның бүкіл салмағының 99 пайызы судан тұрады. - Егер 1 кг қарбызды кептірсе, одан 20 грамм ғана құрғақ зат алынады, яғны қарбыздың 98 пайызы судан тұрады. - Адамның тамағына және ішуіне 2-3 л су керек. Адам тек тамақтанудың өзіне 60 тонна су тұтынады екен. - Адам салмағының 65 пайызы су десек, адам ағзасы 15-20 пайызынан айырылса тіршілігі тоқтайды. Адам сусыз бірнеше күн ғана шыдай алады. - 1 кг картопты өсіруге – 300 л су, 1 кг бидай өсіруге – 1200 л су жұмсалады екен.Тапсырма – 3. Топтық жұмыс. Ресурстармен жұмыс. Ғаламшар үшін гидросфераның маңызын бағалаңдар1 – топқа. Адамзатқа 2 – топқа. Өсімдіктерге 3 – топқа. Жануарларға Көлдердің ластануы Талқылау. Әр топ жұмыс жасап болғасын постер қорғайды басқа топ мүшелері бағалайды. Бейнеролик тамашалау. | |
770 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Осы аптаның ең үздік материалдары Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |