Қазақ тілі мен әдебиенті
бойынша
3 «А» сыныпқа тапсырмаларының
сипаттамасы
Әдістемелік ұсыныстар (орыс
тілінде білім беретін) бастауыш сыныптың (1-4 сыныптары) «Қазақ
тілі» (оқыту қазақ тілді емес мектептері үшін) пәні бойынша оқу
бағдарламасы (орта білім беру мазмұнын жаңарту аясындағы) мен оқу
жоспарының негізінде дайындалған. 2-сыныптың 3 және 4-тоқсандарда
өткізілген жиынтық бағалау мақсаттарына негізделген.Жалпы
тапсырмалар 4- дағдымен берілген.
1 Ұзақтығы - 40 минут Балл саны – 15 Айтылым жеке
тексеріледі.
ТАҚЫРЫПТАР
|
Тапсыр
ма
№
|
Тапсырмалар
сипаттамасы
|
ТЕКСЕРІЛЕТІН
МАҚСАТ
|
«Дені саудың жаны
сау»
|
1.
|
Білім алушы қысқа жауапты қажет ететін тапсырманы орындайды
|
2.1.4.1 Тыңдаған материалдың мазмұнын түсіну, мұғалімнің
қолдауымен жағымды және жағымсыз кейіпкерлерді анықтау
|
«Сат-дәстүр ауыз
әдебиеті»
|
2
|
Білім алушы ашық түрдегі толық жауапты қажет ететін тапсырманы
орындайды
|
2.2.2.1 Сюжетті сурет негізінде сөйлеу (2-3 сөйлем)
|
«Қоршаған
орта»
|
3
|
Білім алушы жабық түрдегі көп таңдауы бар тапсырманы
орындайды
|
2.3.2.1 Шағын мәтіндегі жиі қолданылатын сөздерден құрастырылған
қарапайым фразалардың/ сөйлемдердің мағынасын түсіну
|
«Саяхат»
|
4
|
Білім алушы ашық түрдегі қысқа жауапты қажет ететін тапсырманы
орындайды
|
2.4.3.1 Мұғалімнің қолдауымен сөйлем түрлерін айтылу мақсатына
қарай ажырату және сәйкес тыныс белгілерін (нүкте, сұрақ белгісі,
леп белгісі) қолдану
|
Тыңдалым 1. Мәтінді тыңда. Тапсырманы
орында.
Тыңдалым 1.-
тапсырма Мәтінді тыңда. Тапсырмаларды
орында.
Менің атым – Саша. Мен спортпен айналысамын. Күнде таңертең
жүгіремін. Жаттығу жасаймын. Әкем маған футбол
добын сыйлады. Мен қазір футбол
үйірмесіне барып жүрмін. Мен өскенде футболшы боламын. Футболшылар –
күшті спортшылар. Күшті спортшы болу үшін дұрыс тамақтану керек.
Спорттық жаттығулар жасау керек. Спорт -
денсаулыққа пайдалы.
1) Мәтінге сүйеніп, берілген
сөйлемдердің ретін анықта және нөмірле (1,2,3)
Әзірлеген:
қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Байбашкарова
Н.С.
2021-2022 оқу жылының басына
«қазақ тілі» пәні бойынша 3 «А» сынып оқушыларының білім сапасының
бақылау кескіні
Оқушының тегі мен
аты__________________________________
Тыңдалым 1.- тапсырма Мәтінді
тыңда. Тапсырмаларды орында.
1) Мәтінге
сүйеніп, берілген сөйлемдердің ретін анықта және нөмірле
(1,2,3)
СӨЙЛЕМ
Саша футболшы болғысы
келеді
Оның аты
Саша
Спорт денсаулыққа
пайдалы
[3]
Айтылым 2- тапсырма. Сұрақтардың
көмегімен Нұрбек туралы әңгімеле.
1) Саша күнде
таңертең не істейді?
2) Әкесі оған
не сыйлады?
3)Саша қай
спорт түрімен айналысады?
4) Оның кім
болғысы келеді?
5) Жақсы
спортшы болу үшін не істеу керек? [4]
Оқылым 3-тапсырма. Мәтінді оқы.
Тапсырмаларды орында.
Жаз келді.
Балалар жазғы демалысқа шықты. Анел ауылда тұратын атасы мен
әжесіне барды. Ауылда Анел атасына көмектесті. Ауылдағы достарымен
тауға саяхатқа шықты , доп ойнады ,көлге суға шомылды. Анел ауылда
бір апта демалды. Ол жағы демалысын көңілді өткізді.
1) Мәтін не
туралы?
А) ауыл
туралы
В)әжесі
туралы
С) қыс
туралы
D) хоккей
туралы [1]
2) Мәтін қай
үлгіде жазылған?
А)
өлең
В)
ертегі
С)
әңгіме
D) жұмбақ
[1]
3) Мәтін
бойынша 1 дұрыс және 1 бұрыс сөйлем құрастырып жаз. Дұрыс сөйлем:
_______________________________________________________________
Бұрыс сөйлем:
_______________________________________________________________
[2]
[4]
Жазылым
4-тапсырма. Сурет пен тірек сөздерді қолданып,
сызбаға сәйкес 3 сөйлем құрастырып жаз. Тірек сөздер: сурет,
көрсетті, жауап берді, айтты, әдемі, кеме, сұрады.
1)
______________________________________________________________________.
2)
______________________________________________________________________?
3)
______________________________________________________________________!
[4]