|
Пәні :Математика 27-сабақ Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Шамалар және олардың өлшем бірліктері Күні: Сынып: |
Мектеп: Мұғалімнің аты-жөні: Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
|||||
|
Сабақ тақырыбы: Өлшеу құралдары. |
||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары ( оқу бағдарламасына сілтеме) |
2.1.3.3** - шамалар мәндерін: ұзындық (см, дм, м)/ масса (кг, ц)/ көлем (сыйымдылық) (л) өлшем бірліктерін салыстыру және амалдар орындау |
|||||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар: Шамаларды және өлшем бірліктерін ажырата алады. Оқушылардың басым бөлігі: Өлшем бірліктерін салыстырады және амалдар орындайды. Кейбір оқушылар: Өлшем бірліктеріне берілген есептер дің мәндерін анықтай алады және түрлендіре алады. |
|||||
|
Жетістік критерийлері |
әр түрлі өлшеу аспаптарының межелерін ажырата білсе және олар бойынша сәйкесінше шама мәндерін анықтай алады |
|||||
|
Тілдік мақсаттар |
өлшеу, түрлендіру, салыстыру, нақты біріншіден…, екіншіден/сосын…, ақырында… Өлшем бірліктерінің атауларын пайдаланады. |
|||||
|
Құндылықтарды дамыту |
Еңбек және шығармашылық жұмыстарын дамыту. |
|||||
|
Пәнаралық байланыстар |
Дүниетану пәнімен байланысты |
|||||
|
АКТ қолдану дағдылары |
АКТ, Дүниетану пәнімен байланысты |
|||||
|
Бастапқы білім |
Жай есептер шығару жолынжәне өлшем бірліктерін біледі. |
|||||
|
Сабақ барысы |
||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс- әрекет |
Ресурстар |
||||
|
Сабақтың басы 3-минут |
І Ұйымдастыру бөлімі. Психологиялық дайындық Топтарға бөлу. «Килограмм», «Метр», «Литр» |
Қағаз қиын- дылары |
||||
|
Жаңа білім 10 минут
Сабақтың ортасы 10-минут Сергіту сәті Сабақтың соңы 10-минут |
«Өз жұбыңды тап» ойыны Оқушыларға шамалар жазылған әр түрлі қима қағаздар таратылады. Әр оқушы өз жазуына сәйкес жұпты табуы керек. 1дм 10см 7 дм 70 см 1 м 100 см 80 дм 8 м 1 м 10 дм 5 м 50 дм 1кг 1000мг 9 дм 1 см 91 см 1-тапсырма: Топтық жұмыс.
Дескриптор: 1.Өлшеу құралдарын не үшін қолданатынын біледі. 2. Өлшеу құралдарының өлшем бірліктерін айтады. Сергіту сәті «Қыдырып қайтайық» 3-тапсырма: «Кім жылдам» ойыны. Сұрақ-жауап. Сағаттың қандай тілдрі бар? Олар қалай аталады? Олардың бір-бірінен қандай айырмашылығы бар?
1сағат(сағ) =60 минут(мин) Сағат қандай уақытты көрсетіп тұр? Неше минут өтті? Дескриптор:1.Сағат тілдерін ажыратады. 2.Берілген уақыт өлшемін (сағат,минут)нақты айтады. 5- тапсырма.Ж.Ж. «Зертте». 1-топ. Әлия мен Сырымның салмағы қанша? (77кг) 2-топ. Санжардың салмағы қанша? (41кг) 3-топ. Ең ауыры кім? (Сырым).
Ш
Ә Сырым-43кг Санжар-?кг Шешуі:34+43=77(кг) Шешуі:77-36=41(кг) Жауабы: 77кг Жауабы:Санжар 41кг Дескриптор:1.Зерттеу жұмысын орындайды. 2. Мәліметтерді пайдаланып есептер құрастырады. |
Карточкалар Оқулықпен жұмыс Видео жазба дағы би Сұрақ-жауап Кесте Оқулық Дәптермен жұмыс |
||||
|
Сабақты бекіту 5 минут |
Қорытынды. Не үйреніп,не білдік?
Келесі сабақта қандай жұмыс түрімен жұмыс жасау |
|
||||
|
Үйге тапсырма: 2-тапсырма. 60 бет 2-мин |
||||||
|
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушылар ға тапсырманы күрделен діруді қалай жоспарлай сыз? |
Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пəнаралық байланыс Қауіпсіздік жəне еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтардағы байланыс |
||||
|
Деңгейлік тапсырма лар беру А:Амалдарды орында. 60сағ +8сағ 30мин+6мин 8сағ+60сағ 6мин+30мин 68сағ-8сағ 36мин-6мин 68сағ-60сағ 36мин-30мин В: Өлшем бірліктерін салыс тыр және амалдар орында. С: Шамалар және өлшем бірліктерін ажырат. |
«Жақсы!, жарайсың!, өте жақсы!» |
Денсаулыққа пайдалы қимылдар жасату |
||||
|
Рефлексия Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспары ма қандай түзетулер енгіздім жəне неліктен? |
|
|||||
|
Қорытынды бағамдау Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? |
||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Өлшеу құралдары
Өлшеу құралдары
|
Пәні :Математика 27-сабақ Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Шамалар және олардың өлшем бірліктері Күні: Сынып: |
Мектеп: Мұғалімнің аты-жөні: Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
|||||
|
Сабақ тақырыбы: Өлшеу құралдары. |
||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары ( оқу бағдарламасына сілтеме) |
2.1.3.3** - шамалар мәндерін: ұзындық (см, дм, м)/ масса (кг, ц)/ көлем (сыйымдылық) (л) өлшем бірліктерін салыстыру және амалдар орындау |
|||||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар: Шамаларды және өлшем бірліктерін ажырата алады. Оқушылардың басым бөлігі: Өлшем бірліктерін салыстырады және амалдар орындайды. Кейбір оқушылар: Өлшем бірліктеріне берілген есептер дің мәндерін анықтай алады және түрлендіре алады. |
|||||
|
Жетістік критерийлері |
әр түрлі өлшеу аспаптарының межелерін ажырата білсе және олар бойынша сәйкесінше шама мәндерін анықтай алады |
|||||
|
Тілдік мақсаттар |
өлшеу, түрлендіру, салыстыру, нақты біріншіден…, екіншіден/сосын…, ақырында… Өлшем бірліктерінің атауларын пайдаланады. |
|||||
|
Құндылықтарды дамыту |
Еңбек және шығармашылық жұмыстарын дамыту. |
|||||
|
Пәнаралық байланыстар |
Дүниетану пәнімен байланысты |
|||||
|
АКТ қолдану дағдылары |
АКТ, Дүниетану пәнімен байланысты |
|||||
|
Бастапқы білім |
Жай есептер шығару жолынжәне өлшем бірліктерін біледі. |
|||||
|
Сабақ барысы |
||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс- әрекет |
Ресурстар |
||||
|
Сабақтың басы 3-минут |
І Ұйымдастыру бөлімі. Психологиялық дайындық Топтарға бөлу. «Килограмм», «Метр», «Литр» |
Қағаз қиын- дылары |
||||
|
Жаңа білім 10 минут
Сабақтың ортасы 10-минут Сергіту сәті Сабақтың соңы 10-минут |
«Өз жұбыңды тап» ойыны Оқушыларға шамалар жазылған әр түрлі қима қағаздар таратылады. Әр оқушы өз жазуына сәйкес жұпты табуы керек. 1дм 10см 7 дм 70 см 1 м 100 см 80 дм 8 м 1 м 10 дм 5 м 50 дм 1кг 1000мг 9 дм 1 см 91 см 1-тапсырма: Топтық жұмыс.
Дескриптор: 1.Өлшеу құралдарын не үшін қолданатынын біледі. 2. Өлшеу құралдарының өлшем бірліктерін айтады. Сергіту сәті «Қыдырып қайтайық» 3-тапсырма: «Кім жылдам» ойыны. Сұрақ-жауап. Сағаттың қандай тілдрі бар? Олар қалай аталады? Олардың бір-бірінен қандай айырмашылығы бар?
1сағат(сағ) =60 минут(мин) Сағат қандай уақытты көрсетіп тұр? Неше минут өтті? Дескриптор:1.Сағат тілдерін ажыратады. 2.Берілген уақыт өлшемін (сағат,минут)нақты айтады. 5- тапсырма.Ж.Ж. «Зертте». 1-топ. Әлия мен Сырымның салмағы қанша? (77кг) 2-топ. Санжардың салмағы қанша? (41кг) 3-топ. Ең ауыры кім? (Сырым).
Ш
Ә Сырым-43кг Санжар-?кг Шешуі:34+43=77(кг) Шешуі:77-36=41(кг) Жауабы: 77кг Жауабы:Санжар 41кг Дескриптор:1.Зерттеу жұмысын орындайды. 2. Мәліметтерді пайдаланып есептер құрастырады. |
Карточкалар Оқулықпен жұмыс Видео жазба дағы би Сұрақ-жауап Кесте Оқулық Дәптермен жұмыс |
||||
|
Сабақты бекіту 5 минут |
Қорытынды. Не үйреніп,не білдік?
Келесі сабақта қандай жұмыс түрімен жұмыс жасау |
|
||||
|
Үйге тапсырма: 2-тапсырма. 60 бет 2-мин |
||||||
|
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушылар ға тапсырманы күрделен діруді қалай жоспарлай сыз? |
Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пəнаралық байланыс Қауіпсіздік жəне еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтардағы байланыс |
||||
|
Деңгейлік тапсырма лар беру А:Амалдарды орында. 60сағ +8сағ 30мин+6мин 8сағ+60сағ 6мин+30мин 68сағ-8сағ 36мин-6мин 68сағ-60сағ 36мин-30мин В: Өлшем бірліктерін салыс тыр және амалдар орында. С: Шамалар және өлшем бірліктерін ажырат. |
«Жақсы!, жарайсың!, өте жақсы!» |
Денсаулыққа пайдалы қимылдар жасату |
||||
|
Рефлексия Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспары ма қандай түзетулер енгіздім жəне неліктен? |
|
|||||
|
Қорытынды бағамдау Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? |
||||||
шағым қалдыра аласыз














