Материалдар / Өлшеу құралдары

Өлшеу құралдары

Материал туралы қысқаша түсінік
2-сынып ұстаздарына математик асабағынан сабақ жоспары
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

Пәні :Математика 27-сабақ

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Шамалар және олардың өлшем бірліктері

Күні:

Сынып:

Мектеп:

Мұғалімнің аты-жөні:

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы: Өлшеу құралдары.

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары ( оқу бағдарламасына сілтеме)

2.1.3.3** - шамалар мәндерін: ұзындық (см, дм, м)/ масса (кг,

ц)/ көлем (сыйымдылық) (л) өлшем бірліктерін салыстыру

және амалдар орындау

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар: Шамаларды және өлшем бірліктерін ажырата алады.

Оқушылардың басым бөлігі: Өлшем бірліктерін салыстырады және амалдар орындайды.

Кейбір оқушылар: Өлшем бірліктеріне берілген есептер дің мәндерін анықтай алады және түрлендіре алады.

Жетістік критерийлері

әр түрлі өлшеу аспаптарының межелерін ажырата білсе және олар бойынша сәйкесінше шама мәндерін анықтай алады

Тілдік мақсаттар

өлшеу, түрлендіру, салыстыру, нақты

біріншіден…, екіншіден/сосын…, ақырында…

Өлшем бірліктерінің атауларын пайдаланады.

Құндылықтарды дамыту

Еңбек және шығармашылық жұмыстарын дамыту.

Пәнаралық байланыстар

Дүниетану пәнімен байланысты

АКТ қолдану дағдылары

АКТ, Дүниетану пәнімен байланысты

Бастапқы білім

Жай есептер шығару жолынжәне өлшем бірліктерін біледі.

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс- әрекет

Ресурстар

Сабақтың басы

3-минут

І Ұйымдастыру бөлімі.  Психологиялық  дайындық

Топтарға бөлу. «Килограмм», «Метр», «Литр»

Қағаз қиын- дылары

Жаңа білім

10 минут













Сабақтың ортасы

10-минут






Сергіту сәті









Сабақтың соңы

10-минут



«Өз жұбыңды тап» ойыны

Оқушыларға шамалар жазылған әр түрлі қима қағаздар таратылады. Әр оқушы өз жазуына сәйкес жұпты табуы керек.

1дм 10см 7 дм 70 см

1 м 100 см 80 дм 8 м 1 м 10 дм 5 м 50 дм

1кг 1000мг 9 дм 1 см 91 см

1-тапсырма: Топтық жұмыс.

Дескриптор:

1.Өлшеу құралдарын не үшін қолданатынын біледі.

2. Өлшеу құралдарының өлшем бірліктерін айтады.

Сергіту сәті «Қыдырып қайтайық»

3-тапсырма: «Кім жылдам» ойыны. Сұрақ-жауап.

Сағаттың қандай тілдрі бар? Олар қалай аталады? Олардың бір-бірінен қандай айырмашылығы бар?

Shape1

1сағат(сағ) =60 минут(мин)



Сағат қандай уақытты көрсетіп тұр? Неше минут өтті?

Дескриптор:1.Сағат тілдерін ажыратады.

2.Берілген уақыт өлшемін (сағат,минут)нақты айтады.

5- тапсырма.Ж.Ж. «Зертте».

1-топ. Әлия мен Сырымның салмағы қанша? (77кг)

2-топ. Санжардың салмағы қанша? (41кг)

3-топ. Ең ауыры кім? (Сырым).

ШShape2 арты: Шарты:

ӘShape3 лия-34кг ?кг Маржан-36кг 77кг

Сырым-43кг Санжар-?кг

Шешуі:34+43=77(кг) Шешуі:77-36=41(кг)

Жауабы: 77кг Жауабы:Санжар 41кг

Дескриптор:1.Зерттеу жұмысын орындайды.

2. Мәліметтерді пайдаланып есептер құрастырады.


Карточкалар









Оқулықпен жұмыс











Видео жазба дағы би

Сұрақ-жауап


Кесте






Оқулық

Дәптермен жұмыс








Сабақты бекіту

5 минут

Қорытынды. Не үйреніп,не білдік?

  • Сабақта не қызық болды?

  • Қандай қиындықтар кездесті?

  • Не маңызды болды деп ойлайсыңдар?

Келесі сабақта қандай жұмыс түрімен жұмыс жасау


Үйге тапсырма: 2-тапсырма. 60 бет

2-мин

Саралау – Сіз қосымша

көмек көрсетуді қалай

жоспарлайсыз? Сіз

қабілеті жоғары оқушылар ға тапсырманы күрделен діруді қалай жоспарлай сыз?

Бағалау - Оқушылардың

үйренгенін тексеруді

қалай жоспарлайсыз?





Пəнаралық байланыс

Қауіпсіздік жəне еңбекті

қорғау ережелері

АКТ-мен байланыс

Құндылықтардағы

байланыс

Деңгейлік тапсырма лар беру

А:Амалдарды орында.

60сағ +8сағ 30мин+6мин

8сағ+60сағ 6мин+30мин

68сағ-8сағ 36мин-6мин

68сағ-60сағ 36мин-30мин

В: Өлшем бірліктерін салыс тыр және амалдар орында.

С: Шамалар және өлшем бірліктерін ажырат.

«Жақсы!, жарайсың!, өте жақсы!»


Денсаулыққа пайдалы қимылдар жасату

Рефлексия

Сабақ / оқу мақсаттары

шынайы ма?

Бүгін оқушылар не білді?

Сыныптағы ахуал қандай болды?

Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?

Мен берілген уақыт ішінде

үлгердім бе? Мен өз жоспары ма қандай түзетулер енгіздім жəне неліктен?


Қорытынды бағамдау

Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды

жетілдіруге көмектесетін не білдім?



Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі