Материалдар / Өлшеу құралдары

Өлшеу құралдары

Материал туралы қысқаша түсінік
2-сынып ұстаздарына математик асабағынан сабақ жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
14 Қаңтар 2019
917
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Пәні :Математика 27-сабақҰзақ мерзімді жоспар бөлімі: Шамалар және олардың өлшем бірліктері Күні: Сынып: Мектеп: Мұғалімнің аты-жөні:Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны:
Сабақ тақырыбы: Өлшеу құралдары.
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары ( оқу бағдарламасына сілтеме)2.1.3.3** - шамалар мәндерін: ұзындық (см, дм, м)/ масса (кг,ц)/ көлем (сыйымдылық) (л) өлшем бірліктерін салыстыружәне амалдар орындау
Сабақ мақсаттарыБарлық оқушылар: Шамаларды және өлшем бірліктерін ажырата алады. Оқушылардың басым бөлігі: Өлшем бірліктерін салыстырады және амалдар орындайды.Кейбір оқушылар: Өлшем бірліктеріне берілген есептер дің мәндерін анықтай алады және түрлендіре алады.
Жетістік критерийлеріәр түрлі өлшеу аспаптарының межелерін ажырата білсе және олар бойынша сәйкесінше шама мәндерін анықтай алады
Тілдік мақсаттарөлшеу, түрлендіру, салыстыру, нақтыбіріншіден…, екіншіден/сосын…, ақырында…Өлшем бірліктерінің атауларын пайдаланады.
Құндылықтарды дамытуЕңбек және шығармашылық жұмыстарын дамыту.
Пәнаралық байланыстарДүниетану пәнімен байланысты
АКТ қолдану дағдыларыАКТ, Дүниетану пәнімен байланысты
Бастапқы білімЖай есептер шығару жолынжәне өлшем бірліктерін біледі.
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдеріСабақтағы жоспарланған іс- әрекетРесурстар
Сабақтың басы3-минутІ Ұйымдастыру бөлімі.  Психологиялық  дайындықТоптарға бөлу. «Килограмм», «Метр», «Литр» Қағаз қиын- дылары
Жаңа білім10 минут





















Сабақтың ортасы 10-минут









Сергіту сәті















Сабақтың соңы 10-минут



«Өз жұбыңды тап» ойыныОқушыларға шамалар жазылған әр түрлі қима қағаздар таратылады. Әр оқушы өз жазуына сәйкес жұпты табуы керек.1дм 10см 7 дм 70 см1 м 100 см 80 дм 8 м 1 м 10 дм 5 м 50 дм 1кг 1000мг 9 дм 1 см 91 см 1-тапсырма: Топтық жұмыс.Дескриптор:1.Өлшеу құралдарын не үшін қолданатынын біледі.2. Өлшеу құралдарының өлшем бірліктерін айтады.Сергіту сәті «Қыдырып қайтайық»3-тапсырма: «Кім жылдам» ойыны. Сұрақ-жауап.Сағаттың қандай тілдрі бар? Олар қалай аталады? Олардың бір-бірінен қандай айырмашылығы бар?

Сағат қандай уақытты көрсетіп тұр? Неше минут өтті?Дескриптор:1.Сағат тілдерін ажыратады. 2.Берілген уақыт өлшемін (сағат,минут)нақты айтады.5- тапсырма.Ж.Ж. «Зертте».1-топ. Әлия мен Сырымның салмағы қанша? (77кг)2-топ. Санжардың салмағы қанша? (41кг) 3-топ. Ең ауыры кім? (Сырым).Шарты: Шарты:Әлия-34кг ?кг Маржан-36кг 77кгСырым-43кг Санжар-?кгШешуі:34+43=77(кг) Шешуі:77-36=41(кг)Жауабы: 77кг Жауабы:Санжар 41кгДескриптор:1.Зерттеу жұмысын орындайды. 2. Мәліметтерді пайдаланып есептер құрастырады.


Карточкалар















Оқулықпен жұмыс



















Видео жазба дағы би Сұрақ-жауап

Кесте









ОқулықДәптермен жұмыс













Сабақты бекіту5 минутҚорытынды. Не үйреніп,не білдік?
  • Сабақта не қызық болды?
  • Қандай қиындықтар кездесті?
  • Не маңызды болды деп ойлайсыңдар?
  • Келесі сабақта қандай жұмыс түрімен жұмыс жасау


    Үйге тапсырма: 2-тапсырма. 60 бет2-мин
    Саралау – Сіз қосымшакөмек көрсетуді қалайжоспарлайсыз? Сізқабілеті жоғары оқушылар ға тапсырманы күрделен діруді қалай жоспарлай сыз?Бағалау - Оқушылардыңүйренгенін тексерудіқалай жоспарлайсыз?







    Пəнаралық байланысҚауіпсіздік жəне еңбектіқорғау ережелеріАКТ-мен байланысҚұндылықтардағыбайланыс
    Деңгейлік тапсырма лар беруА:Амалдарды орында. 60сағ +8сағ 30мин+6мин8сағ+60сағ 6мин+30мин68сағ-8сағ 36мин-6мин68сағ-60сағ 36мин-30минВ: Өлшем бірліктерін салыс тыр және амалдар орында.С: Шамалар және өлшем бірліктерін ажырат. «Жақсы!, жарайсың!, өте жақсы!»

    Денсаулыққа пайдалы қимылдар жасату
    РефлексияСабақ / оқу мақсаттарышынайы ма?Бүгін оқушылар не білді?Сыныптағы ахуал қандай болды?Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?Мен берілген уақыт ішіндеүлгердім бе? Мен өз жоспары ма қандай түзетулер енгіздім жəне неліктен?

    Қорытынды бағамдауҚандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымдыжетілдіруге көмектесетін не білдім?


    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ