|
Бөлім: |
|
|
|
Педагогтің Т.А.Ә. (болған жағдайда) |
|
|
|
Күні: |
18.11.2024 ж |
|
|
Сынып: |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Тәрбие тақырыбы |
Өмірге салауатты қадам: «Уақыт пен эмоцияны басқару» |
|
|
Мақсаты |
Оқушыларға уақытты тиімді басқарудың маңыздылығын түсіндіру; Эмоцияларды басқару жолдарын үйрету; Жеке уақытты тиімді пайдалану арқылы өмір сапасын арттыру жолдарын қарастыру. |
|
|
Қауіпсіздік сабақтың тақырыбы |
№3 «Көлік құралдарындағы нөмірлік, тану белгілері мен жазулардың мақсаты» |
|
|
Қауіпсіздік мақсаты |
Көлік құралдарындағы нөмірлік, тану белгілері мен жазулардың маңыздылығын түсіндіру. Осы белгілер мен жазулардың көлік құралдарын сәйкестендіру, құқықтық бақылау және жол қауіпсіздігін қамтамасыз ету мақсатындағы рөліне назар аудару. |
|
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезені/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы |
Оқушылармен амандасу. Сабақтың басында көңіл-күйді көтеру мақсатында топтық жеңіл ойындар немесе жаттығулар ұйымдастыру. Мысалы: «Шаттық шеңбері» – әр оқушы кезекпен қысқаша өзіне ұнаған бір нәрсе туралы айтады (мысалы, соңғы уақытта болған жақсы оқиға, сүйікті әрекеті немесе мақсаты). Сынып сағатының тақырыбы мен мақсатымен таныстыру.Ойға қозғау Уақытты тиімді пайдалану үшін қандай әдістерді қолданасыз? Күнделікті өмірде сіз үшін ең маңызды істер қандай? Күніңізді жоспарлау кезінде не нәрсеге басымдық бересіз? Уақыт жетпей қалатын сәттерде не істейсіз? Қалай шешім қабылдайсыз? Эмоцияларды бақылау қиынға соғады ма? Неліктен? Ашуланған немесе көңіліңіз түсіп кеткен кезде не істейсіз? |
Оқушылар амандасады |
|
презентация |
|
Сабақтың ортасы |
1. Уақытты басқару
2. Эмоцияларды басқару
3. Уақыт пен эмоцияны бірлесіп басқару
IV. Топтық жұмыс (15 минут) Оқушыларды 4-5 адамнан топтарға бөлу. Топтарға келесі тапсырмалар беріледі:
|
Топтардың нәтижелерін сынып алдында талқылап, қорытынды жасау. |
Мадақтау «Өте жақсы жұмыс! Бұл тақырыпты өте жақсы түсіндіңіз.» «Сіз өте зейіндісіз, тапсырманы толық орындадыңыз.» |
Интербелсенді тақта/ |
|
Сабақтың соңы |
Рефлексия (5 минут): Оқушылардан сабақтың қалай өткенін, қандай жаңа нәрселер үйренгенін, уақытты және эмоцияны басқару туралы алған білімдерін сұрау. Рефлексия сұрақтары:
|
Оқушылардың алған әсерлерін тыңдап, оларды Отанын сүюге, батырлардың ерлігін есте сақтауға шақыру. Оқушылар хорменен: “ Ешкім де ұмытылмайды, Ешнәрсе де ұмыт қалмайды” |
|
презентация |
|
Қауіпсіздік сабағы |
Көлік құралдарындағы нөмірлік және тану белгілері туралы жалпы түсінік. Бұл белгілердің негізгі мақсаты туралы қысқаша түсіндіру. Сәйкестендіру: Көлік құралдарын жеке дара тану үшін қолданылатын нөмірлік белгілер мен жазулардың маңызы. Көлік құралдарының түрі мен иесі туралы мәлімет беру үшін қажет. Құқықтық бақылау: Нөмірлік белгілер мен тану жазуларының көлік құралдарының заңдылығын анықтауға, оны жолда пайдалану үшін тіркеу және лицензиялау талаптарын орындауға көмектесетіндігі. Жол қауіпсіздігі: Нөмірлік белгілер мен жазулар көлік құралдарының жолда қауіпсіздігін қамтамасыз етуге, көлік құралдарының техникалық тексеруден өткенін тексеруге мүмкіндік береді. Құқық бұзушылықтар мен қылмыстық әрекеттерді анықтау: Құқық қорғау органдары үшін көлік құралын қылмыстық немесе құқық бұзушылық әрекеттеріне қатысты іздестіру және бақылау үшін маңызды. Халықаралық сәйкестендіру: Халықаралық тасымалдау және шекаралық бақылау кезінде көлік құралдарының тану белгілері мен жазуларының рөлі. Қорытынды (5 минут): Көлік құралдарындағы нөмірлік белгілер мен тану жазуларының маңызды рөлін қайталау. Тапсырмалар (5 минут):
Қорытынды және бағалау (5 минут):
|
«Нөмірлік белгілердің қандай мақсатта қолданылатынын түсіндіріңіз?» деген сұраққа өз ойларын білдіреді. Жол қозғалысы, құқықтық бақылау және қауіпсіздік туралы мұғаліммен пікір алмасады. |
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Өмірге салауатты қадам: «Уақыт пен эмоцияны басқару»
Өмірге салауатты қадам: «Уақыт пен эмоцияны басқару»
|
Бөлім: |
|
|
|
Педагогтің Т.А.Ә. (болған жағдайда) |
|
|
|
Күні: |
18.11.2024 ж |
|
|
Сынып: |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Тәрбие тақырыбы |
Өмірге салауатты қадам: «Уақыт пен эмоцияны басқару» |
|
|
Мақсаты |
Оқушыларға уақытты тиімді басқарудың маңыздылығын түсіндіру; Эмоцияларды басқару жолдарын үйрету; Жеке уақытты тиімді пайдалану арқылы өмір сапасын арттыру жолдарын қарастыру. |
|
|
Қауіпсіздік сабақтың тақырыбы |
№3 «Көлік құралдарындағы нөмірлік, тану белгілері мен жазулардың мақсаты» |
|
|
Қауіпсіздік мақсаты |
Көлік құралдарындағы нөмірлік, тану белгілері мен жазулардың маңыздылығын түсіндіру. Осы белгілер мен жазулардың көлік құралдарын сәйкестендіру, құқықтық бақылау және жол қауіпсіздігін қамтамасыз ету мақсатындағы рөліне назар аудару. |
|
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезені/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы |
Оқушылармен амандасу. Сабақтың басында көңіл-күйді көтеру мақсатында топтық жеңіл ойындар немесе жаттығулар ұйымдастыру. Мысалы: «Шаттық шеңбері» – әр оқушы кезекпен қысқаша өзіне ұнаған бір нәрсе туралы айтады (мысалы, соңғы уақытта болған жақсы оқиға, сүйікті әрекеті немесе мақсаты). Сынып сағатының тақырыбы мен мақсатымен таныстыру.Ойға қозғау Уақытты тиімді пайдалану үшін қандай әдістерді қолданасыз? Күнделікті өмірде сіз үшін ең маңызды істер қандай? Күніңізді жоспарлау кезінде не нәрсеге басымдық бересіз? Уақыт жетпей қалатын сәттерде не істейсіз? Қалай шешім қабылдайсыз? Эмоцияларды бақылау қиынға соғады ма? Неліктен? Ашуланған немесе көңіліңіз түсіп кеткен кезде не істейсіз? |
Оқушылар амандасады |
|
презентация |
|
Сабақтың ортасы |
1. Уақытты басқару
2. Эмоцияларды басқару
3. Уақыт пен эмоцияны бірлесіп басқару
IV. Топтық жұмыс (15 минут) Оқушыларды 4-5 адамнан топтарға бөлу. Топтарға келесі тапсырмалар беріледі:
|
Топтардың нәтижелерін сынып алдында талқылап, қорытынды жасау. |
Мадақтау «Өте жақсы жұмыс! Бұл тақырыпты өте жақсы түсіндіңіз.» «Сіз өте зейіндісіз, тапсырманы толық орындадыңыз.» |
Интербелсенді тақта/ |
|
Сабақтың соңы |
Рефлексия (5 минут): Оқушылардан сабақтың қалай өткенін, қандай жаңа нәрселер үйренгенін, уақытты және эмоцияны басқару туралы алған білімдерін сұрау. Рефлексия сұрақтары:
|
Оқушылардың алған әсерлерін тыңдап, оларды Отанын сүюге, батырлардың ерлігін есте сақтауға шақыру. Оқушылар хорменен: “ Ешкім де ұмытылмайды, Ешнәрсе де ұмыт қалмайды” |
|
презентация |
|
Қауіпсіздік сабағы |
Көлік құралдарындағы нөмірлік және тану белгілері туралы жалпы түсінік. Бұл белгілердің негізгі мақсаты туралы қысқаша түсіндіру. Сәйкестендіру: Көлік құралдарын жеке дара тану үшін қолданылатын нөмірлік белгілер мен жазулардың маңызы. Көлік құралдарының түрі мен иесі туралы мәлімет беру үшін қажет. Құқықтық бақылау: Нөмірлік белгілер мен тану жазуларының көлік құралдарының заңдылығын анықтауға, оны жолда пайдалану үшін тіркеу және лицензиялау талаптарын орындауға көмектесетіндігі. Жол қауіпсіздігі: Нөмірлік белгілер мен жазулар көлік құралдарының жолда қауіпсіздігін қамтамасыз етуге, көлік құралдарының техникалық тексеруден өткенін тексеруге мүмкіндік береді. Құқық бұзушылықтар мен қылмыстық әрекеттерді анықтау: Құқық қорғау органдары үшін көлік құралын қылмыстық немесе құқық бұзушылық әрекеттеріне қатысты іздестіру және бақылау үшін маңызды. Халықаралық сәйкестендіру: Халықаралық тасымалдау және шекаралық бақылау кезінде көлік құралдарының тану белгілері мен жазуларының рөлі. Қорытынды (5 минут): Көлік құралдарындағы нөмірлік белгілер мен тану жазуларының маңызды рөлін қайталау. Тапсырмалар (5 минут):
Қорытынды және бағалау (5 минут):
|
«Нөмірлік белгілердің қандай мақсатта қолданылатынын түсіндіріңіз?» деген сұраққа өз ойларын білдіреді. Жол қозғалысы, құқықтық бақылау және қауіпсіздік туралы мұғаліммен пікір алмасады. |
|
|
шағым қалдыра аласыз













