Материалдар / Өмірге салауатты қадам: «Уақыт пен эмоцияны басқару»
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Өмірге салауатты қадам: «Уақыт пен эмоцияны басқару»

Материал туралы қысқаша түсінік
Өмірге салауатты қадам: «Уақыт пен эмоцияны басқару»«Көлік құралдарындағы нөмірлік, тану белгілері мен жазулардың мақсаты»
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Қараша 2024
131
2 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бөлім:


Педагогтің Т.А.Ә. (болған жағдайда)



Күні:

18.11.2024 ж

Сынып:

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Тәрбие тақырыбы

Өмірге салауатты қадам: «Уақыт пен эмоцияны басқару»

Мақсаты

Оқушыларға уақытты тиімді басқарудың маңыздылығын түсіндіру;

Эмоцияларды басқару жолдарын үйрету;

Жеке уақытты тиімді пайдалану арқылы өмір сапасын арттыру жолдарын қарастыру.

Қауіпсіздік сабақтың тақырыбы

3 «Көлік құралдарындағы нөмірлік, тану белгілері мен жазулардың мақсаты»

Қауіпсіздік мақсаты

Көлік құралдарындағы нөмірлік, тану белгілері мен жазулардың маңыздылығын түсіндіру. Осы белгілер мен жазулардың көлік құралдарын сәйкестендіру, құқықтық бақылау және жол қауіпсіздігін қамтамасыз ету мақсатындағы рөліне назар аудару.


Сабақтың барысы:


Сабақтың кезені/ уақыт

Педагогтың әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Оқушылармен амандасу.

Сабақтың басында көңіл-күйді көтеру мақсатында топтық жеңіл ойындар немесе жаттығулар ұйымдастыру. Мысалы:

«Шаттық шеңбері» – әр оқушы кезекпен қысқаша өзіне ұнаған бір нәрсе туралы айтады (мысалы, соңғы уақытта болған жақсы оқиға, сүйікті әрекеті немесе мақсаты).

Сынып сағатының тақырыбы мен мақсатымен таныстыру.

Ойға қозғау

Уақытты тиімді пайдалану үшін қандай әдістерді қолданасыз?

Күнделікті өмірде сіз үшін ең маңызды істер қандай?

Күніңізді жоспарлау кезінде не нәрсеге басымдық бересіз?

Уақыт жетпей қалатын сәттерде не істейсіз? Қалай шешім қабылдайсыз?

Эмоцияларды бақылау қиынға соғады ма? Неліктен?

Ашуланған немесе көңіліңіз түсіп кеткен кезде не істейсіз?


Оқушылар амандасады


презентация

Сабақтың ортасы

1. Уақытты басқару

  • Уақыттың шектеулі ресурсы екенін түсіндіру.

  • Уақытты тиімді пайдалану үшін ең маңызды кеңестер:

    • Бірінші кезекте маңызды нәрселерді орындау;

    • Жоспар құру және оны орындау;

    • Уақытты үнемдеу әдістері (мысалы, "Помодоро техникасы");

    • Ұйықтау және демалу уақытын сақтау.

2. Эмоцияларды басқару

  • Эмоцияның адам өміріндегі рөлі.

  • Эмоцияларды дұрыс басқарудың психологиялық маңызы:

    • Тыныштандыру техникалары (терең тыныс алу, медитация);

    • Өзіңді түсіну және эмоциялық интеллект;

    • Эмоцияларды тиімді пайдалан (ашуды басу, стресс жағдайында сабырлы болу).

3. Уақыт пен эмоцияны бірлесіп басқару

  • Өмірде уақытты тиімді пайдалану мен эмоцияларды дұрыс басқару арасындағы байланыс.

  • Психологиялық жайлылық пен жоғары өнімділікке жетудің жолдары.

IV. Топтық жұмыс (15 минут)

Оқушыларды 4-5 адамнан топтарға бөлу. Топтарға келесі тапсырмалар беріледі:

  • Уақытты тиімді басқару үшін өздерінің күн тәртібін жоспарлап шығару;

  • Эмоцияларды басқару әдістерін өзара талқылап, оларды күнделікті өмірде қолданудың жолдарын көрсету.































Топтардың нәтижелерін сынып алдында талқылап, қорытынды жасау.












































Мадақтау

«Өте жақсы жұмыс! Бұл тақырыпты өте жақсы түсіндіңіз.»

«Сіз өте зейіндісіз, тапсырманы толық орындадыңыз.»

Интербелсенді тақта/

Сабақтың соңы

Рефлексия (5 минут): Оқушылардан сабақтың қалай өткенін, қандай жаңа нәрселер үйренгенін, уақытты және эмоцияны басқару туралы алған білімдерін сұрау.

Рефлексия сұрақтары:

  • Бүгінгі сынып сағатында не нәрсені үйрендіңдер?

  • Уақыт пен эмоцияны басқару бойынша өздерің үшін қандай маңызды ақпарат алдыңдар?

  • Сынып сағатының соңында қандай эмоцияда болдыңдар?

  • Уақытты басқару мен эмоцияларды бақылау сіздің күнделікті өміріңізде қалай көрініс табуы мүмкін?

Оқушылардың алған әсерлерін тыңдап, оларды Отанын сүюге, батырлардың ерлігін есте сақтауға шақыру.



Оқушылар хорменен:  “ Ешкім де ұмытылмайды,

Ешнәрсе  де ұмыт қалмайды”



презентация


Қауіпсіздік сабағы



Көлік құралдарындағы нөмірлік және тану белгілері туралы жалпы түсінік. Бұл белгілердің негізгі мақсаты туралы қысқаша түсіндіру.

Сәйкестендіру: Көлік құралдарын жеке дара тану үшін қолданылатын нөмірлік белгілер мен жазулардың маңызы. Көлік құралдарының түрі мен иесі туралы мәлімет беру үшін қажет.

Құқықтық бақылау: Нөмірлік белгілер мен тану жазуларының көлік құралдарының заңдылығын анықтауға, оны жолда пайдалану үшін тіркеу және лицензиялау талаптарын орындауға көмектесетіндігі.

Жол қауіпсіздігі: Нөмірлік белгілер мен жазулар көлік құралдарының жолда қауіпсіздігін қамтамасыз етуге, көлік құралдарының техникалық тексеруден өткенін тексеруге мүмкіндік береді.

Құқық бұзушылықтар мен қылмыстық әрекеттерді анықтау: Құқық қорғау органдары үшін көлік құралын қылмыстық немесе құқық бұзушылық әрекеттеріне қатысты іздестіру және бақылау үшін маңызды.

Халықаралық сәйкестендіру: Халықаралық тасымалдау және шекаралық бақылау кезінде көлік құралдарының тану белгілері мен жазуларының рөлі.

Қорытынды (5 минут): Көлік құралдарындағы нөмірлік белгілер мен тану жазуларының маңызды рөлін қайталау.

Тапсырмалар (5 минут):

  • Оқушыларға сұрақтар қойып, жаңа сабаққа байланысты тапсырмалар беру.
    Мысалы:

    • «Нөмірлік белгілердің қандай мақсатта қолданылатынын түсіндіріңіз.»

    • «Нөмірлік белгілер мен тану жазулары көлік құралдарын тіркеудің қандай маңызды аспектілерін қамтамасыз етеді?»

Қорытынды және бағалау (5 минут):

  • Сабақ барысында белсенді қатысқан оқушыларды бағалау.

  • Сабақты қорытындылау.

  • Үй тапсырмасын беру (мысалы, көлік құралдарындағы белгілер мен жазулардың халықаралық тәжірибелерін зерттеу).

















































«Нөмірлік белгілердің қандай мақсатта қолданылатынын түсіндіріңіз?» деген сұраққа өз ойларын білдіреді.

Жол қозғалысы, құқықтық бақылау және қауіпсіздік туралы мұғаліммен пікір алмасады.













Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!