«Бекітемін»
№110 мектеп-лицей директоры: А.Таждинов
«_____» ___________ 2017 жыл
Алгебра пәнінен «квадрат теңдеулер» тарауы бойынша құрылған орта мерзімді жоспары
|
САБАҚТАР ТОПТАМАСЫНЫҢ ОРТАҚ ТАҚЫРЫБЫ: Квадрат теңдеулер |
|||||||||||||||
|
Квадрат теңдеудің анықтамасымен, квадрат теңдеудің түрлері, квадрат теңдеудің формулаларымен оларды шешу жолдарымен, анықтамасымен танысады; толымсыз квадрат теңдеулерді шешуді үйренеді. |
|||||||||||||||
|
Пән бойынша оқу мақсаты: квадрат теңдеу,квадрат теңдеудің түрлері, толымсыз квадрат теңдеу, квадрат теңдеудің формулалары анықтамасын және формуласын қолданып , есептер шығару |
Пән бойынша лексика терминалогия: квадрат теңдеу, толымсыз квадрат теңдеу, формулалары, түбір, дискрминант |
Қысқаша шолу: квадрат теңдеу, толымсыз квадрат теңдеу, квадрат теңдеу түрлері, формулары ұғымымен танысады, түсінеді, анықтама бере алады, қасиеттерін, формулаларды пайдаланып есептер шығара алады. |
|||||||||||||
|
№ |
Сабақтың тақырыбы |
Сабақтың мақсаты |
Мұғалімнің әркеті |
Оқушылардың әрекеттері |
Оқушылардың жұмысқа қатысуын қамтамасыз ету |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||
|
1 |
Квадрат теңдеу |
Квадрат теңдеудің ұғымымен танысу анықтамасын білу формулаларды қолданып есептер шығару |
1.Оқытудың мақсаттары мен табыс критерийлері туралы естеріне саламын. 2.Оқушылар топка бөлемін Өткенді қайталау сұрақтарын сәйкестендіру тесті арқылы тексеремін Мағнаны тану. Жеке, жұптық,топпен жұмыс, кітаппен жұмыс Тапсырмаларды деңгейіне қарай 1.Дарынды окушыларға логикалық жолмен шешу жолын таба алады. 2.Оқу үлгерімі орташа оқушылар түрлендіру арқылы есептер шығара алады. 3.Үлгерімі төмен оқушыларға формула қолданып есептер шығара алады Әдіс-тәсіл: «Ойлан-жұптас-бөліс» Сергіту сәті: Логикалық сұрақтарға жауап береді Қорытындылау: «Шатасқан баулар» стратегиясы сұрақтар беріледі |
Сабақтың мақсаты мен табыс критерийлері мен танысады . 1.Оқушылар кеспелер арқылы 4 топқа бөлінеді.1мин 2. Үй жұмысын тестпен сәйкестендіреді тексеріп қатесін жөндейді 3.Мағнаны тану. жеке ,жұптық топпен жұмыс, кітаппен жұмыс төрт топқа төрт түрлі сұрақ беріледі жаңа тақырыпты квадрат теңдеуді даралап шығады, кітаптан оқиды, түсіндіреді қысқаша. 4.Топтарға тапсырма №113,114,115,116 жаттығулар Төрт топқа төрт түрлі жаттығу , әр топ мүшелері жеке орындап,жұппен қорғап, топпен талқылайды, бір-біріне түсіндіреді,дәптерге түсіреді.. Қорытындылау: «Шатасқан баулар» стратегиясы бойынша сұрақтың дұрыстығын табу. |
Өткенді қайталау сұрақтарын сайкестендіру тестімен тексереді. Тестпен жұмыс Кітаппен жұмыс, тапсырма орындау, дәптермен жұмыс. Барлығын А деңгейдегі есептерді орындайды Көпшілігіне есептердің В деңгейдегі есептерді орындайды Кейбіріне С деңгейдегі есепті орындайды |
мадақтау, өзін-өзі бағалау ,өзара бағалау, кері байланыс(бесбармақ) Оқушылар сыныпта орындаған тапсырмалары бойынша екі өтірік бір шындық құрастыру тапсырмасы орындайды |
Интерактивті тақта, стикерлер, суреттер, |
||||||||
|
2 |
Квадрат теңдеу түрлері |
Квадрат теңдеудің түрлерімен танысу анықтамасын білу формулаларды қолданып есептер шығару |
1.Оқытудың мақсаттары мен табыс критерийлері туралы естеріне саламын. 2.Оқушыларды кв теңдеу түрлері жазылған кеспелер арқылы топка бөлемін 3.Үй тапсырмасын Сәйкестендіру тесті арқылы тексереді .Мағнаны тану жеке, жұптық,топпен жұмыс, кітаптан оқып төрт топқа төрт түрлі квадрат теңдеу түрлерін ажыратып көрсету, түсіндіру (Жигсо) әдісі Тапсырма:Топпен жұмыс Деңгейлік тапсырма Әдіс-тәсіл ««Алты телпек» әдісі Сергіту сәті. Көңіл – күйлері көтеріледі «Көңілді-күн» Қорытындылау: « Жүк журналы».» әдісі
|
Сабақтың мақсаты мен табыс критерийлери мен танысады . Оқушылар топқа бөлінеді 1.Оқушылар квадрат теңдеу арқылы 4 топқа бөлінеді. 2. Үй жұмысын тексеріп қатесін жөндейді 3.Жаң а тақырыпы оқып Төрт топ бір мезгілде берілген есептерді жеке орындап, жұптасып бір-бірінің есептерін тексеріп топ болып шығарылу жолын өзара топта талқылайды, бір – біріне түсіндіреді. Кейін барлық топ үшін жалпылай түсіндіреді, дәптерге түсіреді 5. Сергіту сәті. Көңіл – күйлері көтеріледі «Көңілді-күн» Оқушылар бүгінгі сабақтан не білгенін, көңіл – күйін, көңілінде туындаған сұрақтарын « Жүк журналы».» әдісімен өз ойын жеткізеді
|
Өткенді қайталау сұрақтарына тестпен жауап береді. Тақтамен жұмыс Барлығын А деңгейдегі есептерді орындайды Көпшілігіне есептердің В деңгейдегі есептерді орындайды Кейбіріне С деңгейдегі есепті орындайды, кітаппен жұмыс |
Бағалау: мадақтау, өзара бағалау Оқушылар сыныпта орындаған тапсырмалары бойынша екі өтірік бір шындық құрастыру тапсырмасы орындайды |
Интерактивті тақта, стикерлер, суреттер, |
||||||||
|
3 |
Квадрат теңдеу формулалары |
Квадрат теңдеудің формулалары дискриминант ұғымын түсіну, дискриминанттың мәніне байланысты квадрат теңдеу түбірлер санын анықтауды, түбірлердің формулаларын қолданып , квадарат теңдеуді шешуді |
1.Оқытудың мақсаттары мен табыс критерийлері туралы естеріне саламын. 2.Оқушылар топка бөлемін (Жыл атауына қарай туылғандар) Үй тапсырмасын («Сиқырлы сұрақтар» әдісі) бір-біріне тексереді: Мағнаны тану. Жеке, жұптық,топпен жұмыс, кітаппен жұмыс, төрт топқа төрт түрлі жаттығу беріледі формулаларды пайдаланып есептер шығару.. «Түртіп алу» әдісі «Сергіту сәті» «Мен қазақпын» Қорытындылау: ««ББҮ» сызба » әдісі |
Сабақтың мақсаты мен табыс критерийлери мен танысады . Оқушылар топқа бөлінеді 1.Оқушылар 4 топқа бөлінеді.1мин 2. Үй жұмысын тексеріп қатесін жөндейді 5 минут 2минут Мағнаны тану. Барлығы А деңгейдегі есептерді орындайды. Топтық оқу 2 минут. Тақтада қорғау 5 минут №128-133жаттығлар Көпшілігіне В деңгейдегі есептерді Кейбіріне С деңгейдегі есептер шығара алады «Түртіп алу» әдісі «Сергіту сәті» «Мен қазақпын» Қорытындылау: ««ББҮ» сызба » әдісі
|
Өткенді қайталау сұрақтарын ауызша жауап береді. Тақтамен жұмыс Барлығын А деңгейдегі есептерді орындайды Көпшілігіне есептердің В деңгейдегі есептерді орындайды Кейбіріне С деңгейдегі есепті орындайды |
Бағалау: мадақтау, өзара бағалау Оқушылар сыныпта орындаған тапсырмалары бойынша екі өтірік бір шындық құрастыру тапсырмасы орындайды Мадақтау, смайликтер арқылы
|
Интерактивті тақта, стикерлер, суреттер, |
||||||||
|
4 |
Квадрат теңдеу формулалары |
Квадрат теңдеудің формулаларымен танысу анықтамасын білу формулаларды қолданып есептер шығару |
1.Оқытудың мақсаттары мен табыс критерийлері туралы естеріне саламын. Үй тапсырмасын тексереді:(Айнаға қарап) бір-біріне түсіндіреді, қатесін жөндеймін Жұптық жұмыс Мағынаны тану. Жеке, жұппен, кітаппен жұмыс Есептер шығару Тапсырмаларды деңгейіне қарай 1.Дарынды окушыларға логикалық жолмен шешу жолын таба алады. 2.Оқу үлгерімі орташа оқушылар түрлендіру арқылы есептер шығара алады. 3.Үлгерімі төмен оқушыларға формула қолданып есептер шығара алады. Әдіс тәсіл:«ББҮ» әдісі Сергіту сәті «Әгугай» әдісі
Қорытындылау: «Тоғысқан пікір талас» |
Сабақтың мақсаты мен табыс критерийлери мен танысады . Оқушылар топқа бөлінеді 1.Оқушылар арқылы 4 топқа бөлінеді.1мин 2. Үй жұмысын тексеріп қатесін жөндейді 6 минут 3. Топтың ішінде жеке, жұппен, жаттығуларды орындайды, орындалған тапсырманы жұптасып тексереді талқылайды . Барлығы А деңгейдегі есептерді орындайды. Топтық оқу 2 минут. Тақтада қорғау 5 минут Көпшілігіне В деңгейдегі есептерді топта орындайды , топтық оқу 2 минут. Тақтада қорғау 5минут Кейбіріне С деңгейдегі есептер шығара алады Топтық оқу 3 минут. Тақтада қорғау 6 минут
|
Өткенді қайталау сұрақтарын ауызша жауап береді. Тақтамен жұмыс Өткенді қайталау сұрақтарын ауызша жауап береді Барлығын А деңгейдегі есептерді орындайды Көпшілігіне есептердің В деңгейдегі есептерді орындайды Кейбіріне С деңгейдегі есепті орындайды |
Бағалау: мадақтау, өзара бағалау Оқушылар сыныпта орындаған тапсырмалары бойынша екі өтірік бір шындық құрастыру тапсырмасы орындайды |
Интерактивті тақта, стикерлер, суреттер, |
||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
ОМЖ алгебра 8- сынып
ОМЖ алгебра 8- сынып
«Бекітемін»
№110 мектеп-лицей директоры: А.Таждинов
«_____» ___________ 2017 жыл
Алгебра пәнінен «квадрат теңдеулер» тарауы бойынша құрылған орта мерзімді жоспары
|
САБАҚТАР ТОПТАМАСЫНЫҢ ОРТАҚ ТАҚЫРЫБЫ: Квадрат теңдеулер |
|||||||||||||||
|
Квадрат теңдеудің анықтамасымен, квадрат теңдеудің түрлері, квадрат теңдеудің формулаларымен оларды шешу жолдарымен, анықтамасымен танысады; толымсыз квадрат теңдеулерді шешуді үйренеді. |
|||||||||||||||
|
Пән бойынша оқу мақсаты: квадрат теңдеу,квадрат теңдеудің түрлері, толымсыз квадрат теңдеу, квадрат теңдеудің формулалары анықтамасын және формуласын қолданып , есептер шығару |
Пән бойынша лексика терминалогия: квадрат теңдеу, толымсыз квадрат теңдеу, формулалары, түбір, дискрминант |
Қысқаша шолу: квадрат теңдеу, толымсыз квадрат теңдеу, квадрат теңдеу түрлері, формулары ұғымымен танысады, түсінеді, анықтама бере алады, қасиеттерін, формулаларды пайдаланып есептер шығара алады. |
|||||||||||||
|
№ |
Сабақтың тақырыбы |
Сабақтың мақсаты |
Мұғалімнің әркеті |
Оқушылардың әрекеттері |
Оқушылардың жұмысқа қатысуын қамтамасыз ету |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||
|
1 |
Квадрат теңдеу |
Квадрат теңдеудің ұғымымен танысу анықтамасын білу формулаларды қолданып есептер шығару |
1.Оқытудың мақсаттары мен табыс критерийлері туралы естеріне саламын. 2.Оқушылар топка бөлемін Өткенді қайталау сұрақтарын сәйкестендіру тесті арқылы тексеремін Мағнаны тану. Жеке, жұптық,топпен жұмыс, кітаппен жұмыс Тапсырмаларды деңгейіне қарай 1.Дарынды окушыларға логикалық жолмен шешу жолын таба алады. 2.Оқу үлгерімі орташа оқушылар түрлендіру арқылы есептер шығара алады. 3.Үлгерімі төмен оқушыларға формула қолданып есептер шығара алады Әдіс-тәсіл: «Ойлан-жұптас-бөліс» Сергіту сәті: Логикалық сұрақтарға жауап береді Қорытындылау: «Шатасқан баулар» стратегиясы сұрақтар беріледі |
Сабақтың мақсаты мен табыс критерийлері мен танысады . 1.Оқушылар кеспелер арқылы 4 топқа бөлінеді.1мин 2. Үй жұмысын тестпен сәйкестендіреді тексеріп қатесін жөндейді 3.Мағнаны тану. жеке ,жұптық топпен жұмыс, кітаппен жұмыс төрт топқа төрт түрлі сұрақ беріледі жаңа тақырыпты квадрат теңдеуді даралап шығады, кітаптан оқиды, түсіндіреді қысқаша. 4.Топтарға тапсырма №113,114,115,116 жаттығулар Төрт топқа төрт түрлі жаттығу , әр топ мүшелері жеке орындап,жұппен қорғап, топпен талқылайды, бір-біріне түсіндіреді,дәптерге түсіреді.. Қорытындылау: «Шатасқан баулар» стратегиясы бойынша сұрақтың дұрыстығын табу. |
Өткенді қайталау сұрақтарын сайкестендіру тестімен тексереді. Тестпен жұмыс Кітаппен жұмыс, тапсырма орындау, дәптермен жұмыс. Барлығын А деңгейдегі есептерді орындайды Көпшілігіне есептердің В деңгейдегі есептерді орындайды Кейбіріне С деңгейдегі есепті орындайды |
мадақтау, өзін-өзі бағалау ,өзара бағалау, кері байланыс(бесбармақ) Оқушылар сыныпта орындаған тапсырмалары бойынша екі өтірік бір шындық құрастыру тапсырмасы орындайды |
Интерактивті тақта, стикерлер, суреттер, |
||||||||
|
2 |
Квадрат теңдеу түрлері |
Квадрат теңдеудің түрлерімен танысу анықтамасын білу формулаларды қолданып есептер шығару |
1.Оқытудың мақсаттары мен табыс критерийлері туралы естеріне саламын. 2.Оқушыларды кв теңдеу түрлері жазылған кеспелер арқылы топка бөлемін 3.Үй тапсырмасын Сәйкестендіру тесті арқылы тексереді .Мағнаны тану жеке, жұптық,топпен жұмыс, кітаптан оқып төрт топқа төрт түрлі квадрат теңдеу түрлерін ажыратып көрсету, түсіндіру (Жигсо) әдісі Тапсырма:Топпен жұмыс Деңгейлік тапсырма Әдіс-тәсіл ««Алты телпек» әдісі Сергіту сәті. Көңіл – күйлері көтеріледі «Көңілді-күн» Қорытындылау: « Жүк журналы».» әдісі
|
Сабақтың мақсаты мен табыс критерийлери мен танысады . Оқушылар топқа бөлінеді 1.Оқушылар квадрат теңдеу арқылы 4 топқа бөлінеді. 2. Үй жұмысын тексеріп қатесін жөндейді 3.Жаң а тақырыпы оқып Төрт топ бір мезгілде берілген есептерді жеке орындап, жұптасып бір-бірінің есептерін тексеріп топ болып шығарылу жолын өзара топта талқылайды, бір – біріне түсіндіреді. Кейін барлық топ үшін жалпылай түсіндіреді, дәптерге түсіреді 5. Сергіту сәті. Көңіл – күйлері көтеріледі «Көңілді-күн» Оқушылар бүгінгі сабақтан не білгенін, көңіл – күйін, көңілінде туындаған сұрақтарын « Жүк журналы».» әдісімен өз ойын жеткізеді
|
Өткенді қайталау сұрақтарына тестпен жауап береді. Тақтамен жұмыс Барлығын А деңгейдегі есептерді орындайды Көпшілігіне есептердің В деңгейдегі есептерді орындайды Кейбіріне С деңгейдегі есепті орындайды, кітаппен жұмыс |
Бағалау: мадақтау, өзара бағалау Оқушылар сыныпта орындаған тапсырмалары бойынша екі өтірік бір шындық құрастыру тапсырмасы орындайды |
Интерактивті тақта, стикерлер, суреттер, |
||||||||
|
3 |
Квадрат теңдеу формулалары |
Квадрат теңдеудің формулалары дискриминант ұғымын түсіну, дискриминанттың мәніне байланысты квадрат теңдеу түбірлер санын анықтауды, түбірлердің формулаларын қолданып , квадарат теңдеуді шешуді |
1.Оқытудың мақсаттары мен табыс критерийлері туралы естеріне саламын. 2.Оқушылар топка бөлемін (Жыл атауына қарай туылғандар) Үй тапсырмасын («Сиқырлы сұрақтар» әдісі) бір-біріне тексереді: Мағнаны тану. Жеке, жұптық,топпен жұмыс, кітаппен жұмыс, төрт топқа төрт түрлі жаттығу беріледі формулаларды пайдаланып есептер шығару.. «Түртіп алу» әдісі «Сергіту сәті» «Мен қазақпын» Қорытындылау: ««ББҮ» сызба » әдісі |
Сабақтың мақсаты мен табыс критерийлери мен танысады . Оқушылар топқа бөлінеді 1.Оқушылар 4 топқа бөлінеді.1мин 2. Үй жұмысын тексеріп қатесін жөндейді 5 минут 2минут Мағнаны тану. Барлығы А деңгейдегі есептерді орындайды. Топтық оқу 2 минут. Тақтада қорғау 5 минут №128-133жаттығлар Көпшілігіне В деңгейдегі есептерді Кейбіріне С деңгейдегі есептер шығара алады «Түртіп алу» әдісі «Сергіту сәті» «Мен қазақпын» Қорытындылау: ««ББҮ» сызба » әдісі
|
Өткенді қайталау сұрақтарын ауызша жауап береді. Тақтамен жұмыс Барлығын А деңгейдегі есептерді орындайды Көпшілігіне есептердің В деңгейдегі есептерді орындайды Кейбіріне С деңгейдегі есепті орындайды |
Бағалау: мадақтау, өзара бағалау Оқушылар сыныпта орындаған тапсырмалары бойынша екі өтірік бір шындық құрастыру тапсырмасы орындайды Мадақтау, смайликтер арқылы
|
Интерактивті тақта, стикерлер, суреттер, |
||||||||
|
4 |
Квадрат теңдеу формулалары |
Квадрат теңдеудің формулаларымен танысу анықтамасын білу формулаларды қолданып есептер шығару |
1.Оқытудың мақсаттары мен табыс критерийлері туралы естеріне саламын. Үй тапсырмасын тексереді:(Айнаға қарап) бір-біріне түсіндіреді, қатесін жөндеймін Жұптық жұмыс Мағынаны тану. Жеке, жұппен, кітаппен жұмыс Есептер шығару Тапсырмаларды деңгейіне қарай 1.Дарынды окушыларға логикалық жолмен шешу жолын таба алады. 2.Оқу үлгерімі орташа оқушылар түрлендіру арқылы есептер шығара алады. 3.Үлгерімі төмен оқушыларға формула қолданып есептер шығара алады. Әдіс тәсіл:«ББҮ» әдісі Сергіту сәті «Әгугай» әдісі
Қорытындылау: «Тоғысқан пікір талас» |
Сабақтың мақсаты мен табыс критерийлери мен танысады . Оқушылар топқа бөлінеді 1.Оқушылар арқылы 4 топқа бөлінеді.1мин 2. Үй жұмысын тексеріп қатесін жөндейді 6 минут 3. Топтың ішінде жеке, жұппен, жаттығуларды орындайды, орындалған тапсырманы жұптасып тексереді талқылайды . Барлығы А деңгейдегі есептерді орындайды. Топтық оқу 2 минут. Тақтада қорғау 5 минут Көпшілігіне В деңгейдегі есептерді топта орындайды , топтық оқу 2 минут. Тақтада қорғау 5минут Кейбіріне С деңгейдегі есептер шығара алады Топтық оқу 3 минут. Тақтада қорғау 6 минут
|
Өткенді қайталау сұрақтарын ауызша жауап береді. Тақтамен жұмыс Өткенді қайталау сұрақтарын ауызша жауап береді Барлығын А деңгейдегі есептерді орындайды Көпшілігіне есептердің В деңгейдегі есептерді орындайды Кейбіріне С деңгейдегі есепті орындайды |
Бағалау: мадақтау, өзара бағалау Оқушылар сыныпта орындаған тапсырмалары бойынша екі өтірік бір шындық құрастыру тапсырмасы орындайды |
Интерактивті тақта, стикерлер, суреттер, |
||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
шағым қалдыра аласыз













