Оқытудің негізгі
мақсаттары
|
Белсенді оқытуда
қолданылатын әдіс-тәсілдер
|
Оқу
нәтижелері
|
Бағалау, соның ішінде
оқыту үшін бағалау
|
Барлығын
қосқанда
|
Негізгі
дереккөздер
|
Тақырыбы:
Мен жақсы
көретін жан-жануарлар. Буын
Мақсаты:
Сөздің
буыннан тұратынын түсінеді және сөздегі буын санын
анықтайды
|
Венн
диаграммасы
|
Дыбыс түрлерін
ажыратады;
Сөздегі буын санын
анықтайды,
буынға бөле
алады
|
Өзін-өзі бағалау «Басбармақ»
әдісі арқылы;
Топтық бағалау «Отшашу» әдісі
арқылы;
|
А. Жануарларды
ажыратады;
В. Буын санына қарай сөздерді
топтастырады
С. Буындарды қосу арқылы жаңа
сөздер құрастырады
|
Суреттер
«Сауат ашу
әдістемесі»
|
Тақырыбы:
Мен
ұнататын жыл мезгілі. Дыбыс
Мақсаты:
Сөздегі
дыбыс түрлерін (дауысты, дауыссыз, жуан және жіңішке дауыстылар)
ажырату және дұрыс дыбыстау
|
«Күз байлығы»
ойыны
«Қай топ
білгір»
«Диаграмма»,
«Жасап көр»
әдісі
«Пицца
әдісі»
|
Сөздегі дыбыс түрлерін
ажыратады;
Дыбыстық талдау
жасайды;
Жыл мезгілдеріне сай сөйлем
құрастырады;
|
Өзін-өзі бағалау
«Басбармақ»,
«Шапалақ» қошемет
көрсету,
Өзін-өзі бағалау «Мен әдемі
жазамын» әдісі
|
А. Сөздегі дыбыс түрлерін
ажыратады;
В. Дыбыстық талдау
жасайды
С. Жыл мезгілдеріне әңгіме
құрастырады
|
Аудио жазба (жануралар мен
құстардың дыбысы),
Жануарлар мен құстардың
макеттері,
Жыл мезгілдерінің
суреттері
|
Тақырыбы:
Мен
ұнататын ертегілер. Дыбыс
Мақсаты:
Мәтін
иллюстрациясы бойынша мұғалімнің көмегі арқылы сұрақтар қояды,
жауап беру
|
Сұрақ жауап, Рөлдік
ойын,
«Дыбыстап
көр»
«Сәйкестендір»
|
Ертегі
құрастырады;
Өзі жақсы көретін кейіпкерге
сипаттама бере алады;
|
Топтық бағалау
«Шапалақтау»;
Өздік бағалау
«Бағдаршам»
|
А. Сұраққа жауап беріп, сұрақ
қоя алады
В. Ертегінің мазмұнына сай
тақырып қояды
С. Ертегі
құрастырады
|
Ертегілердің желісі бойынша
суреттер,
Ертегі кейіпкерлерінің бет
перделері,
Видео үзінді
|
Тақырыбы: Дыбыстар әлемі несімен
ұнайды. Дыбыс
Мақсаты:
Әріпті
ажырату және оны дыбыспен сәйкестендіру, тыңдаған мәтіндегі
ақпаратты сурет, сызба белгілер қолданып жеткізу
|
«Мұқият
тыңда»,
«Суретті
әңгімеле»
|
Әріпті ажыратып оны дыбыспен
сәйкестендіреді,
Дыбыстық талдау
жасайды,
жоспар
құрады
|
Өзара
бағалау
|
А. Әріпті ажыратып оны
дыбыспен сәйкестендіреді
В. Дыбыстарды суретпен
сәйкестендіреді, дыбыстық талдау жасайды
С. Сурет, сызбаларды қолдану
арқылы мәтінді суреттейді
|
Видео ролик,
суреттер
|
Тақырыбы:
Мен
ақынмын. Дыбыс.
Мақсаты:
Сөз
сызбасын оқиды және тыңдау барысында тілдік бірліктерді (сөйлеу,
сөз, сөйлем, мәтін) ажырату
|
«Серпілген
сауал»,
«Көршіме
айтамын»
|
Сөзді сөйлемнен
ажыратады,
Сөйлемді мәтіннен
ажыратады,
Айтылуы ұқсас сөздерді
ажыратады,
Ұйқас сөздерден өлең жолдарын
құрастырады
|
Өздік бағалау
«Бағдаршам»
Кері байланыс «Алма
ағашы»
|
А. Сөз сызбасын оқиды және
тілдік бірліктерді ажыратады
В. Суреттердің көмегімен өлең
ұйқасын табады
С. Мәтін мазмұнын сурет
бойынша болжайды
|
Маркерлер,
флипчарт
|
Тақырыбы:
Баспахана
түрлері. Дыбыс. Сөйлеу.
Мақсаты:
Сөз
сызбасын оқып, сөйлем құрастыру, мұғалімнің көмегімен мәтінде не
туралы айтылғанын анықтау
|
«Ұтымды жауап», «ауызша
болжау»
|
Сызбамен сөйлем
құрастырады;
Мәтінде не туралы айтылғанын
анықтайды
|
Топтық бағалау «Үш
шапалақ»
|
А. Сөз сызбасы арқылы сөйлем
құрастырады
В. Жоспар
құрады
С. «Менің сөзім» әдісі арқылы
рефлексия жасайды
|
|
Тақырыбы: Өз үйімді
сипаттаймын. Дыбыс. Сөйлем. Сөйлеу.
Мақсаты:
Сюжетті
сурет бойынша шағын әңгіме құрастырады, сипаттайды, дыбыс, сөйлем
ажыратады
|
Ассоциация
«Құпия зат»
әдісі
|
Алған әсерлері арқылы ой
бөліседі;
Ұқсастықтарын тауып
салыстырады;
Дыбыс, әріп, сөз, сөйлем
ажыратады
|
«Көршіңді
бағала»,
«Баспалдақ»
әдісі
|
А. Өз үйлерін сипаттайды,
сөзге дыбыстық талдау жасайды
В. Әңгіме құрастырады, сөйлем
сызбасын құрастырады
С. Кейіпкерлерге мінездеме
береді
|
Слайд
Аудио жазба
|
Тақырыбы:
Нәтиже
сабақ. Мен не үйрендім?
Мақсаты:
Тарау
бойынша білімдерін қорыту
|
Деңгейлік
тапсырмалар
«Ойлан, тап»
ойыны
|
Мәтін бойынша кейіпкерлерді
салыстырады;
Сөздерге дыбыстық талдау
жасайды;
Сөйлемдерге сызба
құрастырады
|
Өзіндік
бағалау,
Жұптық
бағалау
|
|
Сауат ашу оқыту
әдістемесі
|