Материалдар / ОМЖ "Сауат ашу" 1 - сынып "Өзім туралы" бөлімі

ОМЖ "Сауат ашу" 1 - сынып "Өзім туралы" бөлімі

Материал туралы қысқаша түсінік
Орта мерзімді жоспар Сауат ашу пәні, 1 - сынып Бөлімнің тақырыбы: Өзім туралы
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Желтоқсан 2017
2829
35 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Орта мерзімді жоспар Сауаташу пәні, 1 - сынып

Бөлімнің тақырыбы: Өзім туралы

Бөлімнің мақсаты: Оқушылардың өзін жан-жақты таныстыруына және бірін бірі танып білулеріне мүмкіндік беру. «Өзім туралы» лексикалық тақырыбы негізінде оқушыларды оқу мен жазуға үйрете отырып, олардың тыңдалым және айтылым, оқылым, жазылым дағдыларын қалыптастыру.


Оқытудің негізгі мақсаттары

Белсенді оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер

Оқу нәтижелері

Бағалау, соның ішінде оқыту үшін бағалау

Барлығын қосқанда

Негізгі дереккөздер

Тақырыбы: Мен жақсы көретін жан-жануарлар. Буын

Мақсаты: Сөздің буыннан тұратынын түсінеді және сөздегі буын санын анықтайды

Венн диаграммасы

Дыбыс түрлерін ажыратады;

Сөздегі буын санын анықтайды,

буынға бөле алады

Өзін-өзі бағалау «Басбармақ» әдісі арқылы;

Топтық бағалау «Отшашу» әдісі арқылы;

А. Жануарларды ажыратады;

В. Буын санына қарай сөздерді топтастырады

С. Буындарды қосу арқылы жаңа сөздер құрастырады

Суреттер

«Сауат ашу әдістемесі»

Тақырыбы: Мен ұнататын жыл мезгілі. Дыбыс

Мақсаты: Сөздегі дыбыс түрлерін (дауысты, дауыссыз, жуан және жіңішке дауыстылар) ажырату және дұрыс дыбыстау

«Күз байлығы» ойыны

«Қай топ білгір»

«Диаграмма»,

«Жасап көр» әдісі

«Пицца әдісі»

Сөздегі дыбыс түрлерін ажыратады;

Дыбыстық талдау жасайды;

Жыл мезгілдеріне сай сөйлем құрастырады;

Өзін-өзі бағалау «Басбармақ»,

«Шапалақ» қошемет көрсету,

Өзін-өзі бағалау «Мен әдемі жазамын» әдісі

А. Сөздегі дыбыс түрлерін ажыратады;

В. Дыбыстық талдау жасайды

С. Жыл мезгілдеріне әңгіме құрастырады


Аудио жазба (жануралар мен құстардың дыбысы),

Жануарлар мен құстардың макеттері,

Жыл мезгілдерінің суреттері

Тақырыбы: Мен ұнататын ертегілер. Дыбыс

Мақсаты: Мәтін иллюстрациясы бойынша мұғалімнің көмегі арқылы сұрақтар қояды, жауап беру

Сұрақ жауап, Рөлдік ойын,

«Дыбыстап көр»

«Сәйкестендір»

Ертегі құрастырады;

Өзі жақсы көретін кейіпкерге сипаттама бере алады;

Топтық бағалау «Шапалақтау»;

Өздік бағалау «Бағдаршам»

А. Сұраққа жауап беріп, сұрақ қоя алады

В. Ертегінің мазмұнына сай тақырып қояды

С. Ертегі құрастырады


Ертегілердің желісі бойынша суреттер,

Ертегі кейіпкерлерінің бет перделері,

Видео үзінді

Тақырыбы: Дыбыстар әлемі несімен ұнайды. Дыбыс

Мақсаты: Әріпті ажырату және оны дыбыспен сәйкестендіру, тыңдаған мәтіндегі ақпаратты сурет, сызба белгілер қолданып жеткізу

«Мұқият тыңда»,

«Суретті әңгімеле»

Әріпті ажыратып оны дыбыспен сәйкестендіреді,

Дыбыстық талдау жасайды,

жоспар құрады

­­Өзара бағалау

А. Әріпті ажыратып оны дыбыспен сәйкестендіреді

В. Дыбыстарды суретпен сәйкестендіреді, дыбыстық талдау жасайды

С. Сурет, сызбаларды қолдану арқылы мәтінді суреттейді

Видео ролик, суреттер

Тақырыбы: Мен ақынмын. Дыбыс.

Мақсаты: Сөз сызбасын оқиды және тыңдау барысында тілдік бірліктерді (сөйлеу, сөз, сөйлем, мәтін) ажырату

«Серпілген сауал»,

«Көршіме айтамын»

Сөзді сөйлемнен ажыратады,

Сөйлемді мәтіннен ажыратады,

Айтылуы ұқсас сөздерді ажыратады,

Ұйқас сөздерден өлең жолдарын құрастырады


Өздік бағалау «Бағдаршам»

Кері байланыс «Алма ағашы»

А. Сөз сызбасын оқиды және тілдік бірліктерді ажыратады

В. Суреттердің көмегімен өлең ұйқасын табады

С. Мәтін мазмұнын сурет бойынша болжайды

Маркерлер, флипчарт


Тақырыбы: Баспахана түрлері. Дыбыс. Сөйлеу.

Мақсаты: Сөз сызбасын оқып, сөйлем құрастыру, мұғалімнің көмегімен мәтінде не туралы айтылғанын анықтау

«Ұтымды жауап», «ауызша болжау»

Сызбамен сөйлем құрастырады;

Мәтінде не туралы айтылғанын анықтайды

Топтық бағалау «Үш шапалақ»

А. Сөз сызбасы арқылы сөйлем құрастырады

В. Жоспар құрады

С. «Менің сөзім» әдісі арқылы рефлексия жасайды


Тақырыбы: Өз үйімді сипаттаймын. Дыбыс. Сөйлем. Сөйлеу.

Мақсаты: Сюжетті сурет бойынша шағын әңгіме құрастырады, сипаттайды, дыбыс, сөйлем ажыратады

Ассоциация

«Құпия зат» әдісі


Алған әсерлері арқылы ой бөліседі;

Ұқсастықтарын тауып салыстырады;

Дыбыс, әріп, сөз, сөйлем ажыратады

«Көршіңді бағала»,

«Баспалдақ» әдісі

А. Өз үйлерін сипаттайды, сөзге дыбыстық талдау жасайды

В. Әңгіме құрастырады, сөйлем сызбасын құрастырады

С. Кейіпкерлерге мінездеме береді

Слайд

Аудио жазба

Тақырыбы: Нәтиже сабақ. Мен не үйрендім?

Мақсаты: Тарау бойынша білімдерін қорыту

Деңгейлік тапсырмалар

«Ойлан, тап» ойыны

Мәтін бойынша кейіпкерлерді салыстырады;

Сөздерге дыбыстық талдау жасайды;

Сөйлемдерге сызба құрастырады

Өзіндік бағалау,

Жұптық бағалау


Сауат ашу оқыту әдістемесі



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ