Сабақтың
басы
|
Ұйымдастыру
кезеңі
Ынтымақтастық
атмосферасын құру
«Мен саған
сенемін» әдісі
Өткен сабақты пысықтау
«Өзіңізді тексеріңіз» әдісі
|
Әуен ойнап тұрады. Жұп
құрып, бір- бірінің көздеріне қарап отырады. «Мен саған сенемін …»
өйткені сен жақсы адамсың
Бұл мәлімет шындық немесе жалған? екенін
анықтайды
|
мадақтау
|
|
Сабақтың
ортасы
Сабақтың
соңы
|
14-жаттығу
Балалар шу ете қалды
.
-Таза жеңіс! Таза
жеңіс!
-Жарайсың
,Ертай!
Бәрі Ертайды қаумалап
құттықтап жатыр. Алпамыспен ешкімнің жұмысы жоқ. Күресті қызықтап
қыздар да тұр екен.
«Ұят-ай!-деп ойлады
Алпамыс.-Қыздардың көзінше жеңіліп қалғанымды
қарашы!».
Сол оқиғадан бері
Алпамыс күн сайын жаттығатын болды. Ертаймен қайта күресуге мықтап
дайындалып жүр.Қазірдің өзінде Алпамыстың бұлшық еттері білеуленіп,
денесі ширығып қалды.
Алпамыс- намысқой бала.
Болашақта ел мақтайтын жігіт болатын түрі бар
Дескриптор
1 Мәтін мазмұны бойынша
бір біріне сұрақ қояды,және жауап береді
2Мәтінге ат
қояды
15-жаттығу
Түс сөзінің әр
мағынасына сөйлем құрап жаз
1)Түс-әр түрлі
бояу.
2)Түс- іс -қимыл
атауы.
Сергіту сәті « Нейро
жаттығу»
16-жаттығу.Сөздердің мағынасын
түсіндір.Олардың әр қайсысына екі түрлі мағынаны білдіретіндей
сөйлем құра.
Бас,өкпе,ат,жүз.
Дескриптор
1)Сөздердің мағынасын
түсінеді
2)Сөйлем
құрайды
17-жаттығу.Көркем жазып,қарамен
жазылған сөздердің мағынасын түсіндір
Дүкеннен
біз
Іздедік
біз
Рефлексия
« Ауа
райы» әдәсі
Бәрі
түсінікті
Қиындықтар
болды

Мүлдем түсінбедім
|
Мәтінді
оқиды
Сөйлем
құрайды
Бұлыт,найзағай,
күннің сүреттері арқылы түсінгендерін
көрсетеді
|
|
Оқулық
пен
жұмыс
Дәптернмен
жұмыс
карточкалар
|