Омоним сөздер

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Омоним сөздер

Материал туралы қысқаша түсінік
көп мағыналы сөздер туралы түсінік. Бір сөздің бірнеше мағынада жұмсалатынын аңғартады,белгілі тақырып бойынш а жұппен жұмыс тәсілі арқылы бірбіріне сұрақ қойып, жауап береді, оқулықтағы жазба жұмыстарын орындай біледі,дыбыстарды орфографиялық нормаға сай орындайды
Материалдың қысқаша нұсқасы



Сабақтың тақырыбы

Еңбекші о.м

Омоним сөздер мерзімі 27.11.2023



Пәні

Қазақ тілі



Мұғалімі

Жұмалова



Сыныбы



Оқу мақсаты

5.1.3.6 көп мағыналы сөздер туралы түсінік. Бір сөздің бірнеше мағынада жұмсалатынын аңғарту

5.2.2.1 белгілі тақырып бойынш а жұппен жұмыс тәсілі арқылы бірбіріне сұрақ қойып, жауап беру

5.3.1.2 оқулықтағы жазба жұмыстарын орындай білу

5.4.1.2 дыбыстарды орфографиялық нормаға сай орындау


Сабақтың мақсаты

көп мағыналы сөздер туралы түсінік. Бір сөздің бірнеше мағынада жұмсалатынын аңғартады,белгілі тақырып бойынш а жұппен жұмыс тәсілі арқылы бірбіріне сұрақ қойып, жауап береді, оқулықтағы жазба жұмыстарын орындай біледі,дыбыстарды орфографиялық нормаға сай орындайды


Сабақтың кезеңдері

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

\Керек жабдықтар\

Сабақтың басы 5мин

Оқушыларды түгендеу.

Сабаққа назарын аудару


.




Суреттерге қарап, мысалдар келтіру

Оқушы ойланып жауап береді.Сабақтың тақырыбын анықтайды.

Тағыда басқа мысалдар келтіреді.


Дескриптор 2 сұраққа жауап береді

Мысал келтіреді


Жаңа сабақ

Омоним сөздердің ережесі -айтылуы мен жазылуы бірдей , бірақ әртүрлі мағынаны білдіретін сөздерді омоним деп атаймыз . Мысалы: түс-ұйықтағанда көретін , түс-жерге түс,бет-адамның беті,бет-кітаптың беті т.б

Оқушы өзі жаңа сабақтың тақырыбын ашады.






1-тапсырма

Берілген сөздерді оқы. Мұқият тыңда. Мағынасын түсіндір. Дәптерге көшіріп жаз.

Кең-кең бөлме,кең көңіл,кең көйлек.

Көз-иненің көзі,адамның көзң,білімнің көзі.

Жас-жас бала,жас жүрек,жас шыбық.


Дескриптор 4

Берілген сөздерді оқиды. Мұқият тыңдайды. Мағынасын түсіндіреді. Дәптерге көшіріп жазады.


.

Бағалау

Ауызша мақтау,мадақтау


Жеке жұмыс






Сабақтың тақырыбы

Еңбекші о.м

Жіктік жалғауы мерзімі 27.11.2023



Пәні

Қазақ тілі



Мұғалімі

Жұмалова



Сыныбы



Оқу мақсаты

7.1.3.4 жалғау және оның түрлерін ажырату

7.2.4.3 жүгіртіп оқу

7.3.4.1мектепте, сыныпта, асханада, көлікте, аулада қзін ұстау ережелерін білу, орындау

7.4.2.1 екпіннің түрлерін сөз және сөйлем ішінде орынды қолдану


Сабақтың мақсаты

жалғау және оның түрлерін ажыратады, жүгіртіп оқиды,

мектепте, сыныпта, асханада, көлікте, аулада қзін ұстау ережелерін біледі, орындайды, екпіннің түрлерін сөз және сөйлем ішінде орынды қолданады



Сабақтың кезеңдері

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

\Керек жабдықтар\

Сабақтың басы 5мин

Оқушыларды түгендеу.

Сабаққа назарын аудару, Түрлі түсті стикерлер арқылы топқа бөлу.

.




Жіктік жалғауы бастауыш пен баяндауыш арасын байланыстырады

І Мен жұмысшымын

ІІ Сен жұмысшысың

ІІІ Ол жұмысшы

Жіктік жалғауы жалғанған сөздер сөйлемде үнемі баяндауыш қызметін атқарады


Оқушы ойланып жауап береді.Сабақтың тақырыбын анықтайды.

Тағыда басқа мысалдар келтіреді.


Дескриптор 2 сұраққа жауап береді

Мысал келтіреді


Жаңа сабақ

Егерде жалғаудың төрт түрі де бір сөзге жалғанатын болса бірінші көптік,екінші тәуелдік,үшінші септік,төртінші жіктік жалғауы жалғанады.

Оқушы өзі жаңа сабақтың тақырыбын ашады.





Дескриптор 1

Сұрақтарға жауап береді



1-тапсырма

Берілген сөздерге жіктік жалғауын жалғап жаз.

Мен жолаушы.... Сен әдемі....

Сіз ғалым.... Ол ғарышкер....

Біз әдемі... Сендер жігіт....

Сіздер жас.... Мен озат....

Сен кезекші.... Сіз мұғалім....



Дескриптор 2

Оқушы сұраққа жауап іздеп, сөздерге жіктік жалғауын жалғап жазады

.

Бағалау

Ауызша мақтау,мадақтау

Жеке жұмыс















Сабақтың тақырыбы

Еңбекші о.м

Нәтиже сабақ Бақылау диктанты мерзімі 28.11.2023



Пәні

Қазақ тілі



Мұғалімі

Жұмалова



Сыныбы



Оқу мақсаты

5.1.3.6 көп мағыналы сөздер туралы түсінік. Бір сөздің бірнеше мағынада жұмсалатынын аңғарту

5.2.1.1 мәтіндегі негізгі ақпаратты түсіну

5.3.2.3 60-65 сөзден тұратын диктант жаза білу

5.4.1.2 дыбыстарды орфографиялық нормаға сай орындау



Сабақтың мақсаты

көп мағыналы сөздер туралы түсінік. Бір сөздің бірнеше мағынада жұмсалатынын аңғартады,мәтіндегі негізгі ақпаратты түсінеді,

60-65 сөзден тұратын диктант жаза біледі, дыбыстарды орфографиялық нормаға сай орындайды



Сабақтың кезеңдері

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

\Керек жабдықтар\

Сабақтың басы 5мин

Сабаққа назарын аудару, Түрлі түсті стикерлер

.




Берілгенсиноним сөздерді жақша ішіндегі сөздердің лайықтысымен тіркестір.Сөз тіркестерін жаса.көшіріп жаз.

Қысқа,келте,шолақ,(тон,жіп,жең) Мықты,берік,күшті(ағаш,адам,жылқы) Сирек,селдір,(шаш,кездесу) кәрі,қарт «ешкі,адам)

Оқушы ойланып жауап береді.Сабақтың тақырыбын анықтайды.

Тағыда басқа мысалдар келтіреді.


Дескриптор 2 сұраққа жауап береді

Мысал келтіреді


Жаңа сабақ

Бірінші сөйлемді көшіріп жаз

Раушанның қуанғаннан көзінен жас шықты. Жас шағыңда оқып,білім ал. Ол сенен сегіз жас үлкен

Оқушы өзі жаңа сабақтың тақырыбын ашады.





Дескриптор 1

Сұрақтарға жауап береді



Берілген мақал-мәтелдің екінші жартысын тап.

Көп сөз ...

Аз сөз....


Дескриптор 2

Оқушылар сұраққа жауап іздеп,өз ойын айтады.

.

Бағалау

Ауызша мақтау,мадақтау

Жеке жұмыс













Сабақтың тақырыбы

Еңбекші о.м

Нәтиже сабақ.Мен не үйрендім ? мерзімі Бақылау диктанты


Пәні

Мерзімі

Қазақ тілі

28.11.2023



Мұғалімі

Жұмалова



Сыныбы



Оқу мақсаты

7.1.4.1 сөз құрамына талдау жүргізу

7.2.4.2 мәнерлеп оқу

7.3.2.6 70-75 сөзден тұратын диктант жаза білу

7.4.1.1. қазақ тілінің дыбыстар жүйесін, үндестік заңын, емлелік

ерекшеліктерін ескере отырып, орфографиялық нормаға сай жазу


Сабақтың мақсаты

сөз құрамына талдау жүргізеді, мәнерлеп оқиды, 70-75 сөзден тұратын диктант жаза біледі,қазақ тілінің дыбыстар жүйесін, үндестік заңын, емлелік

ерекшеліктерін ескере отырып, орфографиялық нормаға сай жазады



Сабақтың кезеңдері

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

\Керек жабдықтар\

Сабақтың басы 5мин

Көңіл күйін көтеру,сабаққа ынтасын арттыру

Сабаққа назарын аудару

.




1-тапсырма

Мәтінді оқып,мазмұнын айтып бер


Оқушы ойланып жауап береді.Сабақтың тақырыбын анықтайды.

Тағыда басқа мысалдар келтіреді.


Дескриптор 2

Мәтінді оқиды,мазмұнын айтып береді



Жаңа сабақ

2-тапсырма Мәтінді оқып шығып, көптік жалғаулары бар сөздерді тауып ,шартты белгісімен сыз.

Оқушы өзі жаңа сабақтың тақырыбын ашады.


Дескриптор 2

көптік жалғаулары бар сөздерді табады, шартты белгісімен сызады



4-тапсырма Мақалды көшіріп жазады. Септік жалғауын тауып, астын сыз.

Кешірімділік анадан,

Кішіпейілділік данадан.



Дескриптор 2

Мақалды көшіріп жазады. Септік жалғауын тауып, астын сызады

.

Бағалау

Ауызша мақтау,мадақтау

Жеке жұмыс






Сабақтың тақырыбы

Еңбекші о.м

А.Иманжанов «Жолдастар» мерзімі 22.11.2023



Пәні

Қазақ тілі



Мұғалімі

Жұмалова



Сыныбы



Оқу мақсаты

5.1.3.2 мұғалімнің көмегімен кейіпкерлердің қылықтарына деген көзқараст арын анықтау

5.2.1.1 әдеби сөздің нормаларын сақтай отырып саналы түрде тұтас сөздермен дауыстап дұрыс оқу


Сабақтың мақсаты

мұғалімнің көмегімен кейіпкерлердің қылықтарына деген көзқараст арын анықтайды, әдеби сөздің нормаларын сақтай отырып саналы түрде тұтас сөздермен дауыстап дұрыс оқиды



Сабақтың кезеңдері

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

\Керек жабдықтар\

Сабақтың басы 5мин

Оқушыларды түгендеу.

Сабаққа назарын аудару, Түрлі түсті стикерлер арқылы топқа бөлу.

.




Дос туралы мақал-мәтелдер айтылады

100 сомың болғанша,100 досың болсын.

Оқушы ойланып жауап береді.Сабақтың тақырыбын анықтайды.

Тағыда басқа мысалдар келтіреді.


Дескриптор 2 сұраққа жауап береді

Мысал келтіреді


Жаңа сабақ

А.Иманжановтың «Жолдастар»әңгімесін оқимын.

Оқушыдан түсінгенін сұрақ-жауап арқылы сұраймын

Жаңа сөз

таяныш болу-тірек болу,көмек беру

Оқушы өзі жаңа сабақтың тақырыбын ашады.





Дескриптор 1

Сұрақтарға жауап береді



1.Сапар мен Жарқынның арасында қандай оқиға болды?

2.Жарқын Сапардан неліктен кешірім сұрағысы келмеді?

3.Жарқын неліктен мұғалімнен ұялды?

4.Ұялғанын Жарқын қалай көрсетті,іңгімелеп бер.

Дәптермен жұмыс



Дескриптор 2

Оқушылар сұраққа жауап іздеп,өз ойын айтады.

.

Бағалау

Ауызша мақтау,мадақтау

Жеке жұмыс








Сабақтың тақырыбы

Еңбекші о.м

«Үш дос» М.Төрежанов мерзімі 29.11.2023



Пәні

Қазақ тілі



Мұғалімі

Жұмалова



Сыныбы



Оқу мақсаты

5.1.4.1 мұғалімні ң көмегімен әдеби шығарманың кейіпкерін бейнелеу

5.2.1.6 мұғалімнің тапсырмаларын орындау (қойылған сұраққа жауап табу, мазмұндауға, мәнерлеп оқуға дайындалу)



Сабақтың мақсаты

мұғалімні ң көмегімен әдеби шығарманың кейіпкерін бейнелейді, мұғалімнің тапсырмаларын орындайды (қойылған сұраққа жауап тауып, мазмұндауға, мәнерлеп оқуға дайындалады)



Сабақтың кезеңдері

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

\Керек жабдықтар\

Сабақтың басы 5мин

Оқушының көңіл күйін сұрау Сабаққа назарын аудару

.




Мақал-мәтелдерайту арқылы тақырыпты анықтау

Досы көпті жауа алмайды,

Ақылы көпті дау алмайды


Үш дос әңгімесін оқу



Көздің жауын алады-қызықтырады

Оқушы ойланып жауап береді.Сабақтың тақырыбын анықтайды.

Тағыда басқа мысалдар келтіреді.


Дескриптор 2 сұраққа жауап береді

Мысал келтіреді


Жаңа сабақ

1.Самат Қанағаттан не деп сұрады?Ол не деп сұрады?

2.Самат ойынға қандай ойыншық алып шықты?

3.Балалар қалай ойнады? Қандай ойын ойнады?

4. Самат Қазанғапты неліктен ойынға қосты?

5.Қазанғап өз қателігін қалай түзетті?

Оқушы өзі сұрақтарға жауап іздейді.





Дескриптор 1

Сұрақтарға жауап береді



Мәтінді оқы.Қазанғаптың өз қателігін қалай түсінгенін айт.


Дескриптор 2

Оқушы сұраққа жауап іздеп,өз ойын айтады.

.

Бағалау

Ауызша мақтау,мадақтау

Жеке жұмыс











Сабақтың тақырыбы

Еңбекші о.м

Мағжан Жұмабаев «Мен жастарға сенемін» мерзімі 29.11.2023



Пәні

Қазақ тілі



Мұғалімі

Жұмалова



Сыныбы



Оқу мақсаты

7.1.1.2аудио және видео таспаға жазылған сөйлемдердің түрін интонациясына байланысты ажырату

7.2.1.1 әдеби шығармаларынан қысқа үзінділерді интонацияларын сақтап, мәнерлеп саналы түрде оқу

7.2.1.3 тақпақтар жаттау; жатқа 10 тақпақ білу



Сабақтың мақсаты

аудио және видео таспаға жазылған сөйлемдердің түрін интонациясына байланысты ажыратады,әдеби шығармаларынан қысқа үзінділерді интонацияларын сақтап, мәнерлеп саналы түрде оқиды,тақпақтар жаттап; жатқа 10 тақпақ біледі



Сабақтың кезеңдері

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

\Керек жабдықтар\

Сабақтың басы 5мин

Оқушының көңіл -күйін сұрау

Сабаққа назарын аудару


.




Мағжан Жұмабаев өмірі мен шығармашылығы туралы түсінік беру

Мағжан Жұмабаев өмірі мен шығармашылығы туралы түсінік алады


Дескриптор 1 түсінгенін айтады


Жаңа сабақ

Мен жастарға сенемін өлеңін оқу

Арыстындай айбатты,

Жолбарыстай қайратты-

Қырандай күшті қанатты.

Мен жастарға сенемін!


Ар-бұл жерде намыс деген мағынада айтылады

Мен жастарға сенемін өлеңін оқиды

Дескриптор 2 сұраққа жауап береді

Мысал келтіреді




1.Өлеңді мәнерлеп оқы

2.Неге өлең «Мен жастарға сенемін» деп аталған?

3.Ақын жастарды неге теңеген?

Өлеңнен қандай әсер алдың?



Оқушы ойланып жауап береді.Сабақтың тақырыбын анықтайды.

Тағыда басқа мысалдар келтіреді.


Дескриптор 2

Оқушы сұраққа жауап іздеп,өз ойын айтады.

.

Бағалау

Ауызша мақтау,мадақтау

Жеке жұмыс











Сабақтың тақырыбы

Жүсіпбек Аймауытов «Қартқожаның туған жері» Еңбекші о.м

Мерзімі 22.11.23


Пәні

Қазақ тілі



Мұғалімі

Жұмалова



Сыныбы



Оқу мақсаты

7. 1.2.1 басты кейіпкерлердің сипатын, іс-әрекетін тауып, көрсету

7.1.4.1 әдеби шығарманың кейіпкерін бейнелеу

7.2.3.5 шығарманың негізгі ойын жеткізе білу

7.2.1.1 әдеби шығармаларынан қысқа үзінділерді интонацияларын сақтап, мәнерлеп саналы түрде оқу


Сабақтың мақсаты

басты кейіпкерлердің сипатын, іс-әрекетін тауып, көрсетеді, әдеби шығарманың кейіпкерін бейнелейді,шығарманың негізгі ойын жеткізе біледі, әдеби шығармаларынан қысқа үзінділерді интонацияларын сақтап, мәнерлеп саналы түрде оқиды



Сабақтың кезеңдері

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

\Керек жабдықтар\

Сабақтың басы 5мин

Сабаққа назарын аудару,туған жер туралы мақалдар айту

Туған жердей жер болмас,туған елдей ел болмас

Оқушы ойланып жауап береді.Сабақтың тақырыбын анықтайды.

Дескриптор 2 сұраққа жауап береді

Мысал келтіреді


Жаңа сабақ

30 минут

Жүсіпбек Аймауытовтың өмірбаянын оқып беремін

1.Жүсіпбек Аймауытов туралы не білесің?

2.Оның аталары қандай кісілер болған

3.Автордың қандай романдарын білесің?

4.Тағы қандай салаларға араласты?


Оқушы өзі жаңа сабақтың тақырыбын ашады.

Ақынның өмірі мен шығармашылығы туралы мәлімет алады


Дескриптор 1

Түсінгенін сұраққа жауап бере отырып айтады



Қартқожаның туған жері әңгімесін оқу

Әңгімеде не туралы айтылған?

Қартқожаның жанына не жақын?

Фвтор әңгіме арқылы не айтқысы келді?

Дәптермен жұмыс


Дескриптор 2

Оқушылар сұраққа жауап іздеп,өз ойын айтады.

.

Бағалау

кері байланыс беру 5мин.

Ауызша мақтау –мадақтау


Оқушы ынталанады




















Сабақтың тақырыбы

Еңбекші о.м

Септік жалғауы мерзімі 21.11.23



Пәні

Қазақ тілі



Мұғалімі

Жұмалова



Сыныбы



Оқу мақсаты

7.1.3.4 жалғау және оның түрлерін ажырату

7.2.4.2 мәнерлеп оқу

7.3.4.1мектепте, сыныпта, асханада, көлікте, аулада қзін ұстау ережелерін білу, орындау

7.4.2.1 екпіннің түрлерін сөз және сөйлем ішінде орынды қолдану


Сабақтың мақсаты

жалғау және оның түрлерін ажыратады,мәнерлеп оқиды

мектепте, сыныпта, асханада, көлікте, аулада қзін ұстау ережелерін біледі, орындайды,екпіннің түрлерін сөз және сөйлем ішінде орынды қолданады



Сабақтың кезеңдері

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

\Керек жабдықтар\

Сабақтың басы 5мин

Оқушыларды түгендеу.

Сабаққа назарын аудару

.




Суреттер көрсету арқылы жаңа сабаққа қадам басу.Оқушыдан суреттен не байқағанын сұрау.


Оқушы ойланып жауап береді.Сабақтың тақырыбын анықтайды.

Дескриптор 2 сұраққа жауап береді

Мысал келтіреді


Жаңа сабақ


А.с. Кім? Не?
І.с. Кімнің? Ненің?
Б.с. Кімге? Неге?
Т.с. Кімді? Нені?
Ж.с. Кімде? Неде?
Ш.с. Кімнен? Неден?
К.с. Кіммен? Немен?

Оқушы өзі жаңа сабақтың тақырыбын ашады.

Тағыда басқа мысалдар келтіреді.





Дескриптор 1

Сұраққа жауап береді



сұрақтары Жалғаулары
А.с. Кім? Не?

І.с. Кімнің? Ненің? -ның, - нің, -дың, -дің, -тың, -тің
Б.с. Кімге? Неге? -ға, - ге, -қа, -ке
Т.с. Кімді? Нені? -ны, -ні, -ды, -ді,-ты, -ті
Ж.с. Кімде? Неде? -да, -де,-та, -те
Ш.с. Кімнен? Неден? -нан, -нен, -дан, -ден,-тан, -тен
К.с Кіммен? Немен? -мен, -бен, -пен
4-жарлығы: Дәптермен жұмыс.

Оқушы септейді ,дәптеріне жазады

А.с. дәптер... , қалам... .
І.с. дәптер... , қалам... .
Б.с. дәптер... , қалам... .
Т.с. дәптер... , қалам... .
Ж.с. дәптер... , қалам... .
Ш.с. дәптер... , қалам... .
К.с. дәптер... , қалам... .

Дескриптор 2

Оқушы жауап іздеп,дұрыс жауапты дәптеріне жазады

.

Бағалау

Бағалау парақтары

Жеке жұмыс











Сабақтың тақырыбы

Антонимдер.



Пәні

Қазақ тілі



Мұғалімі

Жұмалова



Сыныбы



Оқу мақсаты

5.1.3.4 мәндес сөздер мағынасы. Мағынасы бір-біріне қарама-қайшы сөздер

5.2.2.1 белгілі тақырып бойынш а жұппен жұмыс тәсілі арқылы бірбіріне сұрақ қойып, жауап беру

5.3.1.2 оқулықтағы жазба жұмыстарын орындай білу

5.4.1.2 дыбыстарды орфографиялық нормаға сай орындау



Сабақтың мақсаты

мәндес сөздер мағынасы. Мағынасы бір-біріне қарама-қайшы сөздерді белгілі тақырып бойынш а жұппен жұмыс тәсілі арқылы бір-біріне сұрақ қойып, жауап береді,оқулықтағы жазба жұмыстарын орындай біледі, дыбыстарды орфографиялық нормаға сай орындайды



Сабақтың кезеңдері

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

\Керек жабдықтар\

Сабақтың басы 5мин

Оқушыларды түгендеу.

Сабаққа назарын аудару, Түрлі түсті стикерлер арқылы топқа бөлу.

.




Суреттер көрсету арқылы жаңа сабаққа қадам басу.Оқушыдан суреттен не байқағанын сұрау. мағыналары қарама қарысы суреттерді салыстыру арқылы оқушыға не түсінгендерін және ереже шығару керектігін ескертемін.Ерекшеліктерін білу.

Қадыр Мырза Әлінің «Қырсық» өлеңімен ашу

Сен оған:- Аласа — десең,
Ол саған:- биік,- дейді.
Сен оған:- Кіші ғой!- десең,
Ол саған:- Үлкен!- дейді…

Өлеңде қандай сөздер кездеседі?

Антоним дегеніміз не?

   Мысал келтір.

Оқушы ойланып жауап береді.Сабақтың тақырыбын анықтайды.

Дескриптор 2 сұраққа жауап береді

Мысал келтіреді


Жаңа сабақ

Антонимдер — мағыналары бір-біріне қарама-қарсы болып келетін сөздер.


Антоним мен жұрнақ арқылы жасалатын болымды болымсыздық мағына бірдей емес.Оларды былайша салыстырып көруімізге болады.

Антонимдер: жақсы-жаман

Болымды-болымсыздық мағынасы: жақсы-жақсы емес.

Қандай пәндерде антонимдер кездеседі? Мысалы:

Математика сабағында:

Қосу – алу

Көбейту – бөлу

Үлкен – кіші

 Жаратылыстану сабағында:

Өлі және тірі табиғат

 Әдебиет сабағында:

Мақал – мәтелдерде:

Әдепті бала – арлы бала,

Әдепсіз бала – сорлы бала.

Жұмбақтарда:

Асты тас, үсті тас,

Ортасында піскен ас (таба нан) т.б

Оқушы өздері жаңа сабақтың тақырыбын ашады.

Тағыда басқа мысалдар келтіреді.

Антоним мен болымды-болымсыздық мағынаны салыстырып айтып отырады.













Дескриптор 1

Жұмбақты шешеді



Мағынасы бір -біріне қарама — қарсы сөздерді сәйкестендіріңдер.
Қысқа жең ——ауру
Алыс ———қымбат
Арзан ———жеңіл
Ауыр ————аласа
Жаз ————ыстық
Суық ———жақын
Биік ——ұзын жең
Сау————— қыс

Төмендегі антоним сөздерді      жұп –жұбымен жаз

Қара, бар,семіз,  жоғары, төмен,жақсы, кіші,  төмен, алыс, үлкен, кеш,  арық, жақын,     ерте, жоқ, жаман, ақ.



Дескриптор 2

Оқушылар сұраққа жауап іздеп,өз ойын айтады.

.

Бағалау

Бағалау парақтары

Жеке жұмыс









Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
19.01.2025
194
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі