Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Омыртқалы және омыртқасыз ағзалардың құрылыс ерекшеліктері
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Сабақ жоспары
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 7.1С: Тірі ағзаларды жүйелеу |
Мектеп: |
||||||||||
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: |
||||||||||
Сынып: 7 |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||||||||
Сабақ тақырыбы |
Омыртқалы және омыртқасыз ағзалардың құрылыс ерекшеліктері |
||||||||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары |
7.1.1.3 омыртқасыз және омыртқалы жануарлардың құрылысының айырмашылық белгілерін сипаттау |
||||||||||
Сабақ мақсаттары: |
Оқушылар: Барлық оқушылар: Омыртқалы және омыртқасыз жануарларды ажырата алады; Оқушылардың көпшілігі: Омыртқалы және омыртқасыз жануарларға тән негізгі анықталатын белгілері бойынша сипаттама бере алады; Кейбір оқушылар: Омыртқалы және омыртқасыз жануарлардың атын атап, құрылысы ерекшеліктерін негізге ала отырып, өз пікірлерін дәлелдей алады. |
||||||||||
Бағалау критерийлері |
Оқушылар омыртқалы және омыртқасыз жануарлардың құрылысының ерекшеліктерін біледі. |
||||||||||
Тілдік мақсаттар
|
Оқушылар орындай алады: ағзалардың сыртқы ерекшеліктерін анықтайды және ауызша сипаттайды, бұл білімдерін дихотомиялық кілттерді құрастыруда жазбаша қолдана алады Пәнге қатысты лексика мен терминология түрлер, микроорганизмдер, прокариоттар, эукариоттар, ядро, ұрық, ерекшелік белгілері,омыртқасыздар омыртқалылар, дихотомиялық кілт, бактерия, вирус, саңырауқұлақтар, қарапайымдар, патогенді ағза, антибиотик біржасушалы, көпжасушалы ағза Диалог құруға / жазылымға қажетті сөздер топтамасы омыртқа(сыздар)лылар болып табылады/ … бар Микроорганизм – бұл кішкентай/қарапайым/үлкен/күрделі/көрінетін/көрінбейтін. Микроорганизмнің ядросы бар/әр түрлі мүшелер/тек бір жасуша/көп жасуша/ішкі мүшелері/ ішкі мүшелері жоқ. Қандай қасиеттерді қолдануға болады? Жеңіл қасиеттерден бастаймыз. Екі қарапайым сөйлемнен бастау қажет. Әр сөйлем, Микроағзалар, ... болады деп басталу қажет, әрі қарай сын есім/ зат есім. Ерекшеліктерді көрсету үшін қандай сынесімдері қолдануға болады? Әр түрлі қасиеттері жайлы сөйлемдер жазу қажет. Бактерияларда х болады, ал вирустарда у болады, х жоқ. |
||||||||||
Патриотизм және азаматтық жауапкершілік |
Өзіне және айналадағыларға құрметпен қарау, топтық, жеке жұмыс жасау арқылы өз ойын еркін білдіруге, ынтымақтастық, достастық қарым-қатынастарды нығайтуға, алынған ақпаратты практика жүзінде қолдануды дамыту. |
||||||||||
Пәнаралық байланыстар |
Қоршаған орта мен тірі ағзаның байланысын біріктіре отырып география, пәнімен байланысты. |
||||||||||
АКТ қолдану дағдылары |
Шағын презентация, бейнебаян көрсету.Оқушыларға белсенді оқыту тақтасымен суреттік тапсырмалармен көрсету. |
||||||||||
Бастапқы білім |
«Жаратылыстану» курсы бойынша оқушылар «жүйелеу», «тірі табиғат дүниесі», «омыртқалы және омыртқасыз жануарлар» түсініктерін біледі. Тірі ағзаларды сипаттап, тірі табиғат дүниелеріне жіктей алады. Тірі ағзаларды анықтау үшін қарапайым дихотомиялық кілтті қолдану қабілеттерін дамытуға негізделген. |
||||||||||
Сабақ барысы |
|||||||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|||||||||
Сабақтың басы 0-2 минут
3– 6 минут
Сабақтың ортасы 7- 10 минут
Сабақтың аяғы: 11-18 минут
19-24 минут
25-30 минут |
жасыл (белсенді) көк (пассивті, көңілсіз, шаршау) күлгін (мазасыздық, үрей) қара (жабырқау , мойындамау) қоңыр (сенімсіздік) қызыл (қуаныш, шаттық) сары (сабырлылық) сұр (қынжылу). Негативті сезімдерді бейнелейтін түстерді таңдаған оқушыларды жақсы тілектер айту арқылы сабаққа ынталандыру.
Берілген жануарларды топтастырып жазыңдар : 1.Кептер, 2.ит, 3.құмырсқа, 4.жауын құрты, 5.кесіртке, 6. жылан, 7.көбелек, 8.Маса, 9.маймыл, 10.өрмекші,11. балық, 13.шаян, 14.теңізжұлдызы,15.қой
|
Түрлі түсті қағаздар Ылғалды препараттар мен жануарлардың суреттері
https://www.youtube.com/watch?v=-gB6lCwD_XM Фломастер, плакат
карточкалар
|
|||||||||
Сабақтың соңы 10 минут
|
|
Қосымша |
|||||||||
Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?
|
Денсаулық және қауіпсіздік
техникасының сақталуы |
|||||||||
Барлық оқушылар: Омыртқалы және омыртқасыз жануарларды ажырата алады; Оқушылардың көпшілігі: Омыртқалы және омыртқасыз жануарларға тән негізгі анықталатын белгілері бойынша сипаттама бере алады; Кейбір оқушылар: Омыртқалы және омыртқасыз жануарлардың атын атап, құрылысы ерекшеліктерін негізге ала отырып, өз пікірлерін дәлелдей алады. |
|
Денсаулық сақтау технологиялары.
|
|||||||||
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз. |
||||||||||
1. 2. 3. |
|||||||||||
Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 770 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз! Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Ұқсас материалдар Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2024-2025 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған Сертификатталған тренер жасаған 01.01.2023 17 863 13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған.
Барлық пәндер Барлық материалдар Барлық сыныптар
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |